Ik heb die films pas vorig jaar voor het eerst gezien!quote:
Goedemorgen. Papa ToT.quote:
Lees vooral het boek Fight Club, dat is echt een topper!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die films pas vorig jaar voor het eerst gezien!Net als met Pulp Fiction stond het me gewoon heel erg tegen er naar te gaan kijken, maar ook deze vond ik uiteindelijk toch wel erg gaaf!
Nu nog een keer aan Reservoir dogs en Fight club beginnen!
ZO, die pakt het wel wat ruimerquote:
Haha, ik zal er over denken!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lees vooral het boek Fight Club, dat is echt een topper!
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO, die pakt het wel wat ruimer![]()
Morgen ToT
Fight Club is niks bij Tarantino films.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die films pas vorig jaar voor het eerst gezien!Net als met Pulp Fiction stond het me gewoon heel erg tegen er naar te gaan kijken, maar ook deze vond ik uiteindelijk toch wel erg gaaf!
Nu nog een keer aan Reservoir dogs en Fight club beginnen!
Het laatste boek wat ik gelezen heb was "A feast for crows"toen die net uit kwam!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel.
DOEN!
Ik kijk het nu.quote:
Ook,maar soms ook even niet.quote:
ALles goed Mini lekker naar de opvang?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ik zal er over denken!
[..]Hoihoi!
Ah, helder!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fight Club is niks bij Tarantino films.
Hey heyquote:
Ik heb al lang niet meer echt gelezen, weet niet eens meer wat mijn laatste boek was. Maar wel dat het voor 1992 wasquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Het laatste boek wat ik gelezen heb was "A feast for crows"toen die net uit kwam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |