Nee, vind het ook raar en als ik mijn ww al zou veranderen dan niet via die wegquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik vertrouw her ook niet helemaal
Dat sowieso niet neequote:Op donderdag 4 maart 2021 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, vind het ook raar en als ik mijn ww al zou veranderen dan niet via die weg
Ik had het gelezenquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
Lees maar even terug,ik heb jullie beide genoemd.
quote:
Jaquote:
Hoe vond je Giel bij RP?quote:
ZIt ff rutte te luisteren op de NOSquote:
Dat het een bolk was had ik wel doorquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:39 schreef Fogel het volgende:
Goedemorgen. Mijn vorige post was een fipo na het opstaan. Tevens een bolk.
Nu tijd voor meer koffie.
Geen 538?quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt ff rutte te luisteren op de NOS
Ja die stond aan, maar was benieuwd naar ditquote:
Op je werk?quote:
Die zender haat ik echt.quote:
ik hou het wel b ij 538quote:
Als je werkt is Radio 10 echt niet te doen.quote:
Als je een beetje wil knallen niet,dan beter 538.Ik heb ooit zelfs betere speakers meegenomen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:48 schreef Dotteke het volgende:
ach als je een spelletje kan doen op je werk kan radio 10 oook wel
ALs ej alleen zit kan je dat wel doen maar met een stel is dat wel lastig lijkt mijquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je een beetje wil knallen niet,dan beter 538.Ik heb ooit zelfs betere speakers meegenomen.
Nu nog ; Van Haasteren.quote:
Is echt een moeilijkerdquote:
Vreselijke puzzels vind ik datquote:
We namen altijd een moment om de column van Lieve Marianne te luisteren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ej alleen zit kan je dat wel doen maar met een stel is dat wel lastig lijkt mij
En je hebt er nog niet eens een af of wel?quote:
Die ken ik nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We namen altijd een moment om de column van Lieve Marianne te luisteren.
Nee, eigenlijk moet ik die wel af maken..quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je hebt er nog niet eens een af of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |