Zal wel blijven ook denk nikquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een gekloot dat daar gisteren.
Verzekering tillenquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een gekloot dat daar gisteren.
Ja en nu willen ze ze hier toch aan de 65+ ers gaan geven. Maar als je hem weiger dan heb je niets. Moeilijk hoorquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:19 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee die ik ook liever niet, in Duitsland weigeren de meeste die. Hoop nare berichten erover, zelfs Afrika is met dat vaccin gestopt
Ja wachten is ook geen optiequote:Op donderdag 4 maart 2021 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nu willen ze ze hier toch aan de 65+ ers gaan geven. Maar als je hem weiger dan heb je niets. Moeilijk hoor
Was z blij dat ze het de ouderen niet wilde geven, Maar ze hebben er natuurlijk zo veel van besteldquote:
Kan jij niet om andere vragen ivm je gezondheid? Overleg met de longarts?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was z blij dat ze het de ouderen niet wilde geven, Maar ze hebben er natuurlijk zo veel van besteld
Ja ga ik ook doen, moet er toch woensdag naar toe. Maar zover ik weet kan je niet kiezen en moet je nemen wat je aangeboden krijgt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Kan jij niet om andere vragen ivm je gezondheid? Overleg met de longarts?
De heldin @Dottekequote:Op donderdag 4 maart 2021 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, moet er toch woensdag naar toe. Maar zover ik weet kan je niet kiezen en moet je nemen wat je aangeboden krijgt.
Toch vragen en overleggen iddquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, moet er toch woensdag naar toe. Maar zover ik weet kan je niet kiezen en moet je nemen wat je aangeboden krijgt.
Hey Jochemquote:
Ga ik doen. En anders met de cardioloog daar moet ik de 26ste naar toequote:
Huisartsen krijgen ook modernaquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik doen. En anders met de cardioloog daar moet ik de 26ste naar toe
Ik wacht wel af, mijn huisarts weet nog van nietsquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:31 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Huisartsen krijgen ook moderna
Horen 't welquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wacht wel af, mijn huisarts weet nog van niets
Ja, dat zit er wel in. Jullie zijn eerder aan de beurt dan de chronisch zieken 65+ersquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik zal deze maand ook wel oproep krijgen? 60 plus
Ja idd. Ze weten het zelf niet eensquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zit er wel in. Jullie zijn eerder aan de beurt dan de chronisch zieken 65+erswat een beleid he
Doe mij maarquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
Ik gun het liever iemand die het nodig heeft.
Iedereen heeft het nodigquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
Ik gun het liever iemand die het nodig heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |