iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen heer Rabbit.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
¯\(ツ)/¯Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
![]()
Goedes morgens beste Frisse Friendquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik zat gevangen in het vorige topique
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Gevangen zelfs.
Blub.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar was je nou gisteren ?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
niks d'r van.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Sinnestrieltsje,ik ben even afwezig geweest.Voelde me niet goed.quote:
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op donderdag 4 maart 2021 04:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinnestrieltsje,ik ben even afwezig geweest.Voelde me niet goed.Ik was er om kwart over één, ben om kwart voor twee weer terug gegaan, toen m'n appjes niet gelezen werden had ik al zo'n idee dat je lag te slapen
quote:Op donderdag 4 maart 2021 04:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik alIk was er om kwart over één, ben om kwart voor twee weer terug gegaan, toen m'n appjes niet gelezen werden had ik al zo'n idee dat je lag te slapen
* DJMO bolkt knijnquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ja 't is mooi met jequote:
./* DJMO needs coffeeIk heb er één en ik ben er trots op
Je zou niemand vertellen van de ruzie tussen mij en homijnquote:![]()
Zo vroeg al?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
Zodra ik m'n ogen open heb, heb ik koffie nodig jaquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekker.
Ik zodra ik aan het werk ga, eerder nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 05:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zodra ik m'n ogen open heb, heb ik koffie nodig jaTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Koekje erbij?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja want ik ben niet geilquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Vandaar dat je niet ging beffen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
want vanavond gaan alle remmen losquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
dat kwam doordat de Russen een invasie hadden gepleegdquote:Op donderdag 4 maart 2021 05:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet ging beffen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
In je befruimte?quote:Op donderdag 4 maart 2021 05:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat kwam doordat de Russen een invasie hadden gepleegd![]()
Geen Rus vrije befruimte hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jep die kwamen effe de hal schilderenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Jij bent de friese versie van de brabantse beffer?quote:
http://brabantsebeffer.nl/site/als-jij-een-geurige-kut-hebt/
(niet klikken for work)Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Fruitige planeet vol met Fresh Fruit![]()
Nou ja fresh, het ligt hier al een tijdjequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Cafeïne en nicotine. Eerste levensbehoefte zodra ik wakker wordquote:Op donderdag 4 maart 2021 05:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zodra ik aan het werk ga, eerder nietIk heb er één en ik ben er trots op
Daarom moet je ook altijd verse jonge hertjes hosselen!quote:Op donderdag 4 maart 2021 05:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou ja fresh, het ligt hier al een tijdjeOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik ben toch geen pedo!quote:Op donderdag 4 maart 2021 05:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom moet je ook altijd verse jonge hertjes hosselen!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat zegt ook niemand,de beppes zijn voor jou.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen 18 jarige hertjes kunnen scoutenquote:
die kunnen toch niet pijpen. beter een friese beppe die haar kunstgebit niet in heeftquote:Op donderdag 4 maart 2021 05:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen 18 jarige hertjes kunnen scouten
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 4 maart 2021 05:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die kunnen toch niet pijpen. beter een friese beppe die haar kunstgebit niet in heeft
Da fuck hee.
Ik laat beppe lekker geheel aan maanvis!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
heeft die van jou lekkere spenen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 05:34 schreef DerRabbit het volgende:
Ik laat beppe lekker geheel aan maanvis!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je mag de brabantsebeffer.nl wel voor haar inschakelnquote:
Een gedicht over Maanvis
![]()
wellukTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zullek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En wanneer onder de maat gaat beppe meppe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
een fryske befbeppequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wer Maan in Beppe wol,
hy makket har hielendal dol,
Earst mei syn tonkje,
en dan mei it jonkje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik versta er geen zak van, maar zolang maanvvis geniet![]()
ik weet niet wat er staatquote:Op donderdag 4 maart 2021 05:43 schreef DerRabbit het volgende:
ik versta er geen zak van, maar zolang maanvvis geniet![]()
Een gedicht over Maanvis
Waar Maan een Oma wil,
hij maakt haar helemaal dol.
Eerst met zijn tongetje,
en later met zijn jongetje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 05:45 schreef FreshFruit het volgende:
Waar Maan een Oma wil,
hij maakt haar helemaal dol.
Eerst met zijn tongetje,
en later met zijn jongetje.
Een gedicht over Maanvis
Hoop wel dat ze geen reuma heeft ,die vegen van achteren naar voren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een gedicht over Maanvis
Had ik al gezien.
Ach, op een oude fiets moet je het leren!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik twijfel. Koffie of nog even m'n ogen dicht doen....
Ik doe net of ik dement ben zodat ik wat beter lig bij den oudjesquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 4 maart 2021 05:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik doe net of ik dement ben zodat ik wat beter lig bij den oudjes
Lekker die oogjes dicht doen en mij die poenkte gunnenquote:Op donderdag 4 maart 2021 05:49 schreef DJMO het volgende:
Ik twijfel. Koffie of nog even m'n ogen dicht doen....
Gluurbuurquote:Op donderdag 4 maart 2021 05:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker die oogjes dicht doen en mij die poenkte gunnenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
BOLK die mario helemaal die muettie!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoi Hardcore Mario.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meh. Ik ben ongesteld en heb last van mijn rugquote:Op donderdag 4 maart 2021 05:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker die oogjes dicht doen en mij die poenkte gunnen
Ik ga wel voor de koffie
quote:
Ongestelde vrouwmenschenquote:Op donderdag 4 maart 2021 05:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh. Ik ben ongesteld en heb last van mijn rug
Ik ga wel voor de koffie![]()
![]()
Oma`s hebben dat vaak weer niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een echte zeeman...quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik hoef niet te zoeken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Iedereen is dat vast weleens overkomen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik twijfel tussen de slappe lach krijgen of te moeten kotsenquote:
Doe vooral het eerste.quote:Op donderdag 4 maart 2021 06:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de slappe lach krijgen of te moeten kotsen
Er zijn best leuke lieve hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Zolang ze niet hun typisch vrouwmensch gedrag vertonenquote:
Noem er eens eentje?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Jij bent er ook wel eentje van.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En Soul blijft ook een topper.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En DoT en MrsL. natuurlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee,je hebt 2 dagen de kans gehad.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
ja en ik heb over hondertquote:Op donderdag 4 maart 2021 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,je hebt 2 dagen de kans gehad.
alles goed,gisteren 80 punten![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Netjes toch.quote:Op donderdag 4 maart 2021 06:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en ik heb over hondert
alles goed,gisteren 80 punten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben wat Afl. van Verslaafd aan het terugkijken,wel heftig soms.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blauwe petjesquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ook het verschil in de klinieken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
???quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
De behandeling kan nog al verschillen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Brengt wel even wat boven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
JA ik had je vorige post niet gezien. Ben nog niet helamaal wakker geloof ikquote:Op donderdag 4 maart 2021 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De behandeling kan nog al verschillen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Geeft niet,ik krijg even een wake up call zo nu en dan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 06:53 schreef DJMO het volgende:
J
[..]
A ik had je vorige post niet gezien. Ben nog niet helamaal wakker geloof ik
Is alleen maar goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Aloa.
Reactie van moeder over haar zoon zijn cokegebruik:
"Dat je onders onder onze neus hebt gedaan."“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Check BB Canada.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is er te vieren?quote:
Nee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
quote:
quote:
![]()
Wij dwergen doen het zo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier ook alles chill,de bovenbuur beweerde gisteren rond deze tijd dat zijn TV was gejat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Best wel knap wanneer je een mega hond hebt.
Ik geloof niks van dat hele verhaal.Dit is een herhaling van zetten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verzekering oplichten ofzo?quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik geloof niks van dat hele verhaal.Dit is een herhaling van zetten.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-03-2021 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 284 / +0 / +105 / 488 / 603
2. Maanvis / 233 / +91 / +63 / 498 / 631
3. jerney / 174 / +6 / +0 / 431 / 504
4. DerRabbit / 124 / +44 / +35 / 441 / 499
5. Puntenjager / 108 / +2 / +1 / 104 / 145
6. mario390 / 104 / +82 / +1 / 126 / 175
7. Mrsloveable / 104 / +47 / +0 / 479 / 575
8. m1st1g / 102 / +39 / +6 / 466 / 525
9. Dotteke / 92 / +52 / +0 / 460 / 512
10. chufi / 86 / +76 / +3 / 134 / 186
11. aloa / 71 / +36 / +10 / 535 / 592
12. Superbadeendje / 60 / +0 / +0 / 205 / 256
13. Straatverlichting / 51 / +14 / +0 / 238 / 290
14. PlymouthFury / 49 / +17 / +0 / 181 / 206
15. Rafeiro / 47 / +32 / +7 / 144 / 175
16. Jippie / 45 / +10 / +0 / 167 / 195
17. Paul / 33 / +20 / +0 / 235 / 267
18. ToT / 31 / +20 / +0 / 242 / 275
19. DJMO / 28 / +3 / +8 / 160 / 193
20. Fogel / 28 / +23 / +1 / 91 / 116SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zo ver wil ik nog niet gaan,dat zou zeker niet slim zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thanks Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen heer PF.quote:
Zoals een wijs man ooit zei:quote:
"Fresh is net een diesel,die kachelt wel door."
Doegie.quote:
Meld zichquote:Op donderdag 4 maart 2021 05:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die kunnen toch niet pijpen. beter een friese beppe die haar kunstgebit niet in heeft
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dottie.quote:
Haha, net zo een oude scania. Blijft lopen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoals een wijs man ooit zei:
"Fresh is net een diesel,die kachelt wel door."
![]()
Hey FFquote:
Femke Merel.
Lekker dank uquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was je al kwijt.quote:
Ja ik ben er niet meer z oveel heel af en toe ffkesquote:
Miste jou ook dagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar....quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben er niet meer z oveel heel af en toe ffkes
Miste jou ook dagen
Jammerquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben er niet meer z oveel heel af en toe ffkes
Miste jou ook dagen![]()
Ik was echt even off.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In mijn bed.quote:
Ik hoop echt hopen van niet,maar heb dagen dat ik heel moe ben gewoon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel getest?quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop echt hopen van niet,maar heb dagen dat ik heel moe ben gewoon.![]()
Lijkt me nog niet echt nodig.Ik kom toch nergens.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maakt ook niet uit, je bent er weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik de laatste dagen ook zo moe lig gewoon hele avonden te slapen op de bank, daarna al vroeg naar bed en ben nu snot verkoudenquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop echt hopen van niet,maar heb dagen dat ik heel moe ben gewoon.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan kan je dingen uitsluitenquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me nog niet echt nodig.Ik kom toch nergens.![]()
![]()
En geef ik mensen een kans.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, je bent er weer![]()
Ik wil een leuke strijd.
Je doet b oodschappen, Soul is bij je en die komt misschien weer ergens?quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me nog niet echt nodig.Ik kom toch nergens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat verkouden heb ik dan niet,maar ik ben zo moe de hele tijd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik de laatste dagen ook zo moe lig gewoon hele avonden te slapen op de bank, daarna al vroeg naar bed en ben nu snot verkouden
Ja je hoort het veel dat mensen zo moe zijn. Maar ben nu ook neusverkouden. Maar was ik vorige jaar toen corona begon ook maanden lang, denk eerder allergie ergens voor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:59 schreef PlymouthFury het volgende:
Ook moe hoor, zijn gewoon van die rare tijden
Maar ik ga wel testen vandaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen spierpijn?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verkouden heb ik dan niet,maar ik ben zo moe de hele tijd.![]()
Bizarre tijden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik ook zei het nog tegen mijn dochter die zegt als ik je tegenwoordig belt dan lig je te slapen dat is niets voor jou.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verkouden heb ik dan niet,maar ik ben zo moe de hele tijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat niet.Ik snap je punt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij moet dat zeker doen, ff een zekerheidje wat dat aangaatquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je hoort het veel dat mensen zo moe zijn. Maar ben nu ook neusverkouden. Maar was ik vorige jaar toen corona begon ook maanden lang, denk eerder allergie ergens voor.
Maar ik ga wel testen vandaag.![]()
Huisarts bellen en laten testen op pfeiffer.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verkouden heb ik dan niet,maar ik ben zo moe de hele tijd.Ik heb er één en ik ben er trots op
Van wie zou ik dat moeten hebben dan?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Huisarts bellen en laten testen op pfeiffer.
Die zal toch eerste een corona test willen denk ikquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Huisarts bellen en laten testen op pfeiffer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja moet het wel doen moet ook naar de longarts woensdagquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jij moet dat zeker doen, ff een zekerheidje wat dat aangaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogge mopquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Huisarts bellen en laten testen op pfeiffer.Ff doen iddquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet het wel doen moet ook naar de longarts woensdag![]()
Sterkte leave.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet het wel doen moet ook naar de longarts woensdag
had je gelezen over mijn bovenbuur?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
by.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trainspotting.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee skeet was loos met je buurman?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterkte leave.
had je gelezen over mijn bovenbuur?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het winterjaske su maar aan dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dertig gezinnen in quarantaine na corona-uitbraak op basisschool: ’Een hel wat er gebeurt’
Is een premium dus kan niet verder lezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat virus blijft voor altijd bij ons, snel vaccineren maarquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Dertig gezinnen in quarantaine na corona-uitbraak op basisschool: ’Een hel wat er gebeurt’
Is een premium dus kan niet verder lezen![]()
Meneer beweerde gisteren dat zijn TV is gejat.Geniaal verhaal,want eerder werd zijn gameconsole of telefoon al gestolen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Las gisteren dat ze astra zenika toch ook voor de 65+ers willen gaan gebruikenquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat virus blijft voor altijd bij ons, snel vaccineren maar
Ik zit niet op dat vaccin te wachten het merendeel wat ik ken is er doodziek van geweest en van de tweede wordt je nog ziekerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geld nodig?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meneer beweerde gisteren dat zijn TV is gejat.Geniaal verhaal,want eerder werd zijn gameconsole of telefoon al gestolen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zorgen dat je dikker gaat worden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren dat ze astra zenika toch ook voor de 65+ers willen gaan gebruiken
Ik zit niet op dat vaccin te wachten het merendeel wat ik ken is er doodziek van geweest en van de tweede wordt je nog zieker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een gekloot dat daar gisteren.quote:
Dan krijg je dus Astra Zenica Die wil ik liever nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zorgen dat je dikker gaat worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee die ik ook liever niet, in Duitsland weigeren de meeste die. Hoop nare berichten erover, zelfs Afrika is met dat vaccin gestoptquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren dat ze astra zenika toch ook voor de 65+ers willen gaan gebruiken
Ik zit niet op dat vaccin te wachten het merendeel wat ik ken is er doodziek van geweest en van de tweede wordt je nog zieker![]()
Zal wel blijven ook denk nikquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een gekloot dat daar gisteren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verzekering tillenquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een gekloot dat daar gisteren.![]()
![]()
Ja en nu willen ze ze hier toch aan de 65+ ers gaan geven. Maar als je hem weiger dan heb je niets. Moeilijk hoorquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:19 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee die ik ook liever niet, in Duitsland weigeren de meeste die. Hoop nare berichten erover, zelfs Afrika is met dat vaccin gestoptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wachten is ook geen optiequote:Op donderdag 4 maart 2021 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nu willen ze ze hier toch aan de 65+ ers gaan geven. Maar als je hem weiger dan heb je niets. Moeilijk hoor![]()
Was z blij dat ze het de ouderen niet wilde geven, Maar ze hebben er natuurlijk zo veel van besteldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan jij niet om andere vragen ivm je gezondheid? Overleg met de longarts?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was z blij dat ze het de ouderen niet wilde geven, Maar ze hebben er natuurlijk zo veel van besteld![]()
Ja ga ik ook doen, moet er toch woensdag naar toe. Maar zover ik weet kan je niet kiezen en moet je nemen wat je aangeboden krijgt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Kan jij niet om andere vragen ivm je gezondheid? Overleg met de longarts?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De heldin @Dottekequote:Op donderdag 4 maart 2021 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, moet er toch woensdag naar toe. Maar zover ik weet kan je niet kiezen en moet je nemen wat je aangeboden krijgt.![]()
![]()
Toch vragen en overleggen iddquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, moet er toch woensdag naar toe. Maar zover ik weet kan je niet kiezen en moet je nemen wat je aangeboden krijgt.![]()
Hey Jochemquote:
Ga ik doen. En anders met de cardioloog daar moet ik de 26ste naar toequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Huisartsen krijgen ook modernaquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik doen. En anders met de cardioloog daar moet ik de 26ste naar toe![]()
Ik wacht wel af, mijn huisarts weet nog van nietsquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:31 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Huisartsen krijgen ook modernaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Horen 't welquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wacht wel af, mijn huisarts weet nog van niets![]()
Gewoon afwachten, tis niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat zit er wel in. Jullie zijn eerder aan de beurt dan de chronisch zieken 65+ersquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik zal deze maand ook wel oproep krijgen? 60 pluswat een beleid he
Ja idd. Ze weten het zelf niet eensquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zit er wel in. Jullie zijn eerder aan de beurt dan de chronisch zieken 65+erswat een beleid he
![]()
![]()
Ze zijn natuurlijk ook afhankelijk voor de leverringen en die AZ was bedoeld voor die groep. Maar scheen niet goed voor die groep te zijn. Waar nu blijkt dat die wel goed is![]()
Wat is nu wel en wat is nu niet goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik gun het liever iemand die het nodig heeft.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe mij maarquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
Ik gun het liever iemand die het nodig heeft.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Iedereen heeft het nodigquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
Ik gun het liever iemand die het nodig heeft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Puntjes bedoel je?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon teveel besteld dus douw maar in. Hoe zaai je twijfelquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:45 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn natuurlijk ook afhankelijk voor de leverringen en die AZ was bedoeld voor die groep. Maar scheen niet goed voor die groep te zijn. Waar nu blijkt dat die wel goed is![]()
Wat is nu wel en wat is nu niet goed![]()
Ja dat dusquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gewoon teveel besteld dus douw maar in. Hoe zaai je twijfelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
You bet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
You.......Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laters Plymquote:
Later PF.quote:
En dan is het wachten op Mrsl en ToTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben ik niet meer leuk?quote:
Ja maar jij bent er alquote:
Hier ben ik
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Heb je haar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
IK wist hetHey Mrsl
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Aloaquote:
MrsL.
FFquote:
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: