In mijn bed.quote:
Ik hoop echt hopen van niet,maar heb dagen dat ik heel moe ben gewoon.quote:
Wel getest?quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop echt hopen van niet,maar heb dagen dat ik heel moe ben gewoon.
Lijkt me nog niet echt nodig.Ik kom toch nergens.quote:
Maakt ook niet uit, je bent er weerquote:
Heb ik de laatste dagen ook zo moe lig gewoon hele avonden te slapen op de bank, daarna al vroeg naar bed en ben nu snot verkoudenquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop echt hopen van niet,maar heb dagen dat ik heel moe ben gewoon.
Dan kan je dingen uitsluitenquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me nog niet echt nodig.Ik kom toch nergens.
En geef ik mensen een kans.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, je bent er weer
Je doet b oodschappen, Soul is bij je en die komt misschien weer ergens?quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me nog niet echt nodig.Ik kom toch nergens.
Dat verkouden heb ik dan niet,maar ik ben zo moe de hele tijd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik de laatste dagen ook zo moe lig gewoon hele avonden te slapen op de bank, daarna al vroeg naar bed en ben nu snot verkouden
Ja je hoort het veel dat mensen zo moe zijn. Maar ben nu ook neusverkouden. Maar was ik vorige jaar toen corona begon ook maanden lang, denk eerder allergie ergens voor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:59 schreef PlymouthFury het volgende:
Ook moe hoor, zijn gewoon van die rare tijden
Geen spierpijn?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verkouden heb ik dan niet,maar ik ben zo moe de hele tijd.
Ja ik ook zei het nog tegen mijn dochter die zegt als ik je tegenwoordig belt dan lig je te slapen dat is niets voor jou.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, dat niet.Ik snap je punt.quote:
Jij moet dat zeker doen, ff een zekerheidje wat dat aangaatquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je hoort het veel dat mensen zo moe zijn. Maar ben nu ook neusverkouden. Maar was ik vorige jaar toen corona begon ook maanden lang, denk eerder allergie ergens voor.
Maar ik ga wel testen vandaag.
Huisarts bellen en laten testen op pfeiffer.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van wie zou ik dat moeten hebben dan?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Huisarts bellen en laten testen op pfeiffer.
Die zal toch eerste een corona test willen denk ikquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja moet het wel doen moet ook naar de longarts woensdagquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jij moet dat zeker doen, ff een zekerheidje wat dat aangaat
Mogge mopquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ff doen iddquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet het wel doen moet ook naar de longarts woensdag
Sterkte leave.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet het wel doen moet ook naar de longarts woensdag
Nee skeet was loos met je buurman?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterkte leave.
had je gelezen over mijn bovenbuur?
Dat virus blijft voor altijd bij ons, snel vaccineren maarquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Dertig gezinnen in quarantaine na corona-uitbraak op basisschool: ’Een hel wat er gebeurt’
Is een premium dus kan niet verder lezen
Meneer beweerde gisteren dat zijn TV is gejat.Geniaal verhaal,want eerder werd zijn gameconsole of telefoon al gestolen.quote:
Las gisteren dat ze astra zenika toch ook voor de 65+ers willen gaan gebruikenquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat virus blijft voor altijd bij ons, snel vaccineren maar
Geld nodig?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meneer beweerde gisteren dat zijn TV is gejat.Geniaal verhaal,want eerder werd zijn gameconsole of telefoon al gestolen.
Zorgen dat je dikker gaat worden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren dat ze astra zenika toch ook voor de 65+ers willen gaan gebruiken
Ik zit niet op dat vaccin te wachten het merendeel wat ik ken is er doodziek van geweest en van de tweede wordt je nog zieker
Wat een gekloot dat daar gisteren.quote:
Dan krijg je dus Astra Zenica Die wil ik liever nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zorgen dat je dikker gaat worden.
Nee die ik ook liever niet, in Duitsland weigeren de meeste die. Hoop nare berichten erover, zelfs Afrika is met dat vaccin gestoptquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren dat ze astra zenika toch ook voor de 65+ers willen gaan gebruiken
Ik zit niet op dat vaccin te wachten het merendeel wat ik ken is er doodziek van geweest en van de tweede wordt je nog zieker
Zal wel blijven ook denk nikquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een gekloot dat daar gisteren.
Verzekering tillenquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een gekloot dat daar gisteren.
Ja en nu willen ze ze hier toch aan de 65+ ers gaan geven. Maar als je hem weiger dan heb je niets. Moeilijk hoorquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:19 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee die ik ook liever niet, in Duitsland weigeren de meeste die. Hoop nare berichten erover, zelfs Afrika is met dat vaccin gestopt
Ja wachten is ook geen optiequote:Op donderdag 4 maart 2021 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nu willen ze ze hier toch aan de 65+ ers gaan geven. Maar als je hem weiger dan heb je niets. Moeilijk hoor
Was z blij dat ze het de ouderen niet wilde geven, Maar ze hebben er natuurlijk zo veel van besteldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |