Jammerquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben er niet meer z oveel heel af en toe ffkes
Miste jou ook dagen
Ik was echt even off.quote:
In mijn bed.quote:
Ik hoop echt hopen van niet,maar heb dagen dat ik heel moe ben gewoon.quote:
Wel getest?quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop echt hopen van niet,maar heb dagen dat ik heel moe ben gewoon.
Lijkt me nog niet echt nodig.Ik kom toch nergens.quote:
Maakt ook niet uit, je bent er weerquote:
Heb ik de laatste dagen ook zo moe lig gewoon hele avonden te slapen op de bank, daarna al vroeg naar bed en ben nu snot verkoudenquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop echt hopen van niet,maar heb dagen dat ik heel moe ben gewoon.
Dan kan je dingen uitsluitenquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me nog niet echt nodig.Ik kom toch nergens.
En geef ik mensen een kans.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, je bent er weer
Je doet b oodschappen, Soul is bij je en die komt misschien weer ergens?quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me nog niet echt nodig.Ik kom toch nergens.
Dat verkouden heb ik dan niet,maar ik ben zo moe de hele tijd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik de laatste dagen ook zo moe lig gewoon hele avonden te slapen op de bank, daarna al vroeg naar bed en ben nu snot verkouden
Ja je hoort het veel dat mensen zo moe zijn. Maar ben nu ook neusverkouden. Maar was ik vorige jaar toen corona begon ook maanden lang, denk eerder allergie ergens voor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:59 schreef PlymouthFury het volgende:
Ook moe hoor, zijn gewoon van die rare tijden
Geen spierpijn?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verkouden heb ik dan niet,maar ik ben zo moe de hele tijd.
Ja ik ook zei het nog tegen mijn dochter die zegt als ik je tegenwoordig belt dan lig je te slapen dat is niets voor jou.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verkouden heb ik dan niet,maar ik ben zo moe de hele tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |