iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen heer Rabbit.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
¯\(ツ)/¯Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
![]()
Goedes morgens beste Frisse Friendquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik zat gevangen in het vorige topique
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Gevangen zelfs.
Blub.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar was je nou gisteren ?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
niks d'r van.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Sinnestrieltsje,ik ben even afwezig geweest.Voelde me niet goed.quote:
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op donderdag 4 maart 2021 04:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinnestrieltsje,ik ben even afwezig geweest.Voelde me niet goed.Ik was er om kwart over één, ben om kwart voor twee weer terug gegaan, toen m'n appjes niet gelezen werden had ik al zo'n idee dat je lag te slapen
quote:Op donderdag 4 maart 2021 04:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik alIk was er om kwart over één, ben om kwart voor twee weer terug gegaan, toen m'n appjes niet gelezen werden had ik al zo'n idee dat je lag te slapen
* DJMO bolkt knijnquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ja 't is mooi met jequote:
./* DJMO needs coffeeIk heb er één en ik ben er trots op
Je zou niemand vertellen van de ruzie tussen mij en homijnquote:![]()
Zo vroeg al?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
Zodra ik m'n ogen open heb, heb ik koffie nodig jaquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekker.
Ik zodra ik aan het werk ga, eerder nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 05:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zodra ik m'n ogen open heb, heb ik koffie nodig jaTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Koekje erbij?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja want ik ben niet geilquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Vandaar dat je niet ging beffen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
want vanavond gaan alle remmen losquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
dat kwam doordat de Russen een invasie hadden gepleegdquote:Op donderdag 4 maart 2021 05:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet ging beffen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
In je befruimte?quote:Op donderdag 4 maart 2021 05:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat kwam doordat de Russen een invasie hadden gepleegd![]()
Geen Rus vrije befruimte hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jep die kwamen effe de hal schilderenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Jij bent de friese versie van de brabantse beffer?quote:
http://brabantsebeffer.nl/site/als-jij-een-geurige-kut-hebt/
(niet klikken for work)Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Fruitige planeet vol met Fresh Fruit![]()
Nou ja fresh, het ligt hier al een tijdjequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: