ZO dan, ook een goede morgenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:36 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een typhusasociale teringmongolen bij rijksoverheid met de die hey het is oké campagne.
Je mag helemaal geen arm om iemand heen leggen, tering mongolen,
Dat probleem had ik dus ook, maar de Song of ice and fire reeks bestaat dan ook wel uit veel verschillende verhaallijnen (is waar Game Of Thrones op gebaseerd is).quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het dringt niet meer door, ik lees en 2 bladzijde verder denk ik wat heb ik nu eigenlijk gelezen.
Was met gestrekt been ja, maar welke malloot verzint nu zo'n campagne en erger nog welke tering hond staat het toe om uit te zenden.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft het druk zijn van geen vreemde. Last voor je vrouw dat hij zo druk is en zij niet aan haar slaap komt
IK heb geen idee waar je het over hebt, maar boos maken heeft vaak geen zin.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was met gestrekt been ja, maar welke malloot verzint nu zo'n campagne en erger nog welke tering hond staat het toe om uit te zenden.En welke zot zend het dan ook nog uit?
3 laagjes frustratie.
Ellende is dat, weet waar je over praat.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
Nou ze slaapt nu wel weer verder hoor.Zijn slaapt meer dan ik. Als mijn slaap eenmaal verstoord is, kan ik niet meer in slaap vallen. Ben nu ook echt fakking moe.
Reclame van rijksoverheid. waarin mensen arm om elkaar leggen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen idee waar je het over hebt, maar boos maken heeft vaak geen zin.
Heb ik me wel eens aan gewaagd, maar ik ben afgehaakt omdat dit weer een gevalletje voor mij was van dat het saai overkomt als je de films gezien hebt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:40 schreef Rafeiro het volgende:
LOTR deel 1tm 4 staan hier ook nog, of weer
Dat is vast nog een oudequote:Op donderdag 4 maart 2021 10:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Reclame van rijksoverheid. waarin mensen arm om elkaar leggen.
Kijk een film van gisteren nu, niet heel oud dus.quote:
Edward fucking norton toen hij nog geniaal was American History X was ook een cult film.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik heus wel,maar ik zie het persoonlijk niet..
Ja was,dat zeg je goed.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Edward fucking norton toen hij nog geniaal was American History X was ook een cult film.
Hoeveel van die gekke lopen er wel niet rondquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
En even later werd hij opgepakt.Gekke Youri.
Teveel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel van die gekke lopen er wel niet rond
Heerlik filmpjequote:
Er lopen er meer vrij rond dan dat er achter de hekken zittenquote:
Ik zie deze nu net,maar deze meneer is zwaar van het padje af.Raakt alles kwijt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel van die gekke lopen er wel niet rond
Nee, kan mij er niet meer op concentrerenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar jullie lezen dus geen boeken?
Man³
Eng mannetjequote:Op donderdag 4 maart 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie deze nu net,maar deze meneer is zwaar van het padje af.Raakt alles kwijt.
Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Product van de maatschappij zeg ik dan maar
Waarom is er niet verplichte hulp voor dit soort mensenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie deze nu net,maar deze meneer is zwaar van het padje af.Raakt alles kwijt.
Omdat er snoeihard is bezuinigd op de geestelijke gezondheidszorg. En wat zeggen we dan met zijn allen? 'DANK U WEL MENEER RUTTE!"quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is er niet verplichte hulp voor dit soort mensen
Kids zijn al onder begeleiding ondertussen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is er niet verplichte hulp voor dit soort mensen
Dit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat er snoeihard is bezuinigd op de geestelijke gezondheidszorg. En wat zeggen we dan met zijn allen? 'DANK U WEL MENEER RUTTE!"
Dus,iedereen kan zich als een complete maf gaan gedragen ,zelfs als ouder zijnde,en dan is het de schuld van Rutte?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit.
Dat product van de maatschappij is geen makkelijke wegkom actie dat is de samenvatting.
Heer SBE.quote:
Vriend.quote:
Morguh SBEquote:
Het is de schuld van Rutte dat er amper nog hulp en opvang voor dit soort halve zolen is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus,iedereen kan zich als een complete maf gaan gedragen ,zelfs als ouder zijnde,en dan is het de schuld van Rutte?![]()
![]()
Om het helemaal in de schoenen van Rutte te schuiven gaat veel te ver, maar de bezuinigingen in de GGZ kan je niet los zien hiervan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus,iedereen kan zich als een complete maf gaan gedragen ,zelfs als ouder zijnde,en dan is het de schuld van Rutte?![]()
![]()
Hoi Dot.quote:
Precies!quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Om het helemaal in de schoenen van Rutte te schuiven gaat veel te ver, maar de bezuinigingen in de GGZ kan je niet los zien hiervan.
Hoe toch op zeg, ze weten vaak op het randje te blijven. En zoniet,gaan ze naar 6 uur gevang met een boete naar huis.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is de schuld van Rutte dat er amper nog hulp en opvang voor dit soort halve zolen is.
Waarheid als een koe.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Om het helemaal in de schoenen van Rutte te schuiven gaat veel te ver, maar de bezuinigingen in de GGZ kan je niet los zien hiervan.
Splinter.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke partij komt er nog op voor mensen met wajong
Splinter de mooij ?quote:
Femke merel.quote:
Als ze nou Femke Parkiet zou heten.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ze nou Femke Parkiet zou heten.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Stem op Splinter, je krijgt er geen spijt van
Je mag zo een koekje hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:13 schreef Paul het volgende:
[..]IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
Gevulde koeken waren in de aanbieding.quote:
Bij lidl heb ook gehaaldquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gevulde koeken waren in de aanbieding.
Lekker genieten.quote:
Had ik ook.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:19 schreef m1st1g het volgende:
Weer een andere uitslag.
4 kieswijzers 4 verschillende uitkomsten.![]()
Xxl wekenquote:
Maatschappij =/= Ruttequote:Op donderdag 4 maart 2021 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
![]()
Ik ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nu weet ik echt niet meer wat ik zou moeten stemmen.
Mag ik aanraden om links te stemmen ipv bozig rechts?quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben niet boos. Wel teleurgesteld.
Je mag het aanraden maar of ik je advies opvolg kan ik niet beloven.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik aanraden om links te stemmen ipv bozig rechts?
In jouw regio ? hmmmm 50 cmquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:29 schreef Fogel het volgende:
Het sneeuwt alweer. Ben benieuwd hoeveel er deze keer komt.
Waarquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:29 schreef Fogel het volgende:
SNIL????????quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:29 schreef Fogel het volgende:
Kwam er bij mij ook uit nog nooit van die partij gehoordquote:
Dat witte en koude spul wat wel eens uit de lucht valt.quote:
Lekker, hier geen sneeuw maar wel een heel stuk kouden dan de afgelopen dagenquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:29 schreef Fogel het volgende:
Dat vraag ik mij ook afquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Waar is het lekkere zonnetje van gisteren.
Beetje depressieve bedoeling als ik naar buiten kijk.quote:
Van Rita Verdonk schijntquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam er bij mij ook uit nog nooit van die partij gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |