Teveel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel van die gekke lopen er wel niet rond
Heerlik filmpjequote:
Er lopen er meer vrij rond dan dat er achter de hekken zittenquote:
Ik zie deze nu net,maar deze meneer is zwaar van het padje af.Raakt alles kwijt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel van die gekke lopen er wel niet rond
Nee, kan mij er niet meer op concentrerenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar jullie lezen dus geen boeken?
Man³
Eng mannetjequote:Op donderdag 4 maart 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie deze nu net,maar deze meneer is zwaar van het padje af.Raakt alles kwijt.
Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Product van de maatschappij zeg ik dan maar
Waarom is er niet verplichte hulp voor dit soort mensenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie deze nu net,maar deze meneer is zwaar van het padje af.Raakt alles kwijt.
Omdat er snoeihard is bezuinigd op de geestelijke gezondheidszorg. En wat zeggen we dan met zijn allen? 'DANK U WEL MENEER RUTTE!"quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is er niet verplichte hulp voor dit soort mensen
Kids zijn al onder begeleiding ondertussen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is er niet verplichte hulp voor dit soort mensen
Dit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat er snoeihard is bezuinigd op de geestelijke gezondheidszorg. En wat zeggen we dan met zijn allen? 'DANK U WEL MENEER RUTTE!"
Dus,iedereen kan zich als een complete maf gaan gedragen ,zelfs als ouder zijnde,en dan is het de schuld van Rutte?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit.
Dat product van de maatschappij is geen makkelijke wegkom actie dat is de samenvatting.
Heer SBE.quote:
Vriend.quote:
Morguh SBEquote:
Het is de schuld van Rutte dat er amper nog hulp en opvang voor dit soort halve zolen is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus,iedereen kan zich als een complete maf gaan gedragen ,zelfs als ouder zijnde,en dan is het de schuld van Rutte?![]()
![]()
Om het helemaal in de schoenen van Rutte te schuiven gaat veel te ver, maar de bezuinigingen in de GGZ kan je niet los zien hiervan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus,iedereen kan zich als een complete maf gaan gedragen ,zelfs als ouder zijnde,en dan is het de schuld van Rutte?![]()
![]()
Hoi Dot.quote:
Precies!quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Om het helemaal in de schoenen van Rutte te schuiven gaat veel te ver, maar de bezuinigingen in de GGZ kan je niet los zien hiervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |