Ik lees daar soms wel even mee.quote:
Vraag even wie de DT had?quote:
O dacht bij je boven buurmanquote:
Sorry,2 verhalen door elkaar.quote:
O ja wie had DT vannacht FF?quote:
Ik zei de gek.quote:
quote:
O daar kom ik niet,quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GC / [KSC #12564] Kwiwi-lok-Budaliciousdaddy-topic
Er waren meerdere hunters deze nacht.quote:
O was het druk, dan is het helemaal mooi als je hem pakt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er waren meerdere hunters deze nacht.
Dan is het juist het leukst,Maanvis kwam wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was het druk, dan is het helemaal mooi als je hem pakt.
Dikke nep.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Krijg ineens een mail van Google Verander je gehackte wachtwoorden
Geen idee of het echt is of nep
Krijg ik ook steeds, ik doe er niets meequote:Op donderdag 4 maart 2021 09:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Krijg ineens een mail van Google Verander je gehackte wachtwoorden
Geen idee of het echt is of nep
Ja als je samen doet is ook leuk als je de hele nacht alleen zit is leuk voor de punten maar gezellig is het nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het juist het leukst,Maanvis kwam wel heel dichtbij.
En dit was een leuke nacht.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je samen doet is ook leuk als je de hele nacht alleen zit is leuk voor de punten maar gezellig is het niet
quote:
Ik vertrouw her ook niet helemaalquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg ik ook steeds, ik doe er niets mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |