Die Russen vinden echt een manier om alles te verneuken.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Want we kunnen het in Nederland in 2021 niet beter dan de sovjetunie in de jaren 80
Heeft meegeschreven aan partijprogramma. WC-eendjequote:Op zondag 28 februari 2021 22:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Sywert vindt Wopke de beste indruk maken. Is Sywert voor het CDA?
Mensen die Chernobyl 40 jaar na dato nog steeds als argument gebruiken tegen kernenergiequote:
Te weinig zetels + te laag in de peilingen.quote:
Omdat het geen grote partij isquote:
Ik heb tot vorig jaar gewerkt voor een toeleverancier van energiecentrales en ben in die rol ook in de kolencentrale in de Eemshaven geweest en bij de Maxima centrale in Lelystad. Dus wel enige kennis.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ken jij een kerncentrale of een gascentrale-expert? @:zipportal
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:39 schreef xFriendx het volgende:
Ergens misschien zorgwekkend dat het verschil tussen het en het debat zo klein lijkt, het loopt vloeiend in elkaar over.
Splinterpartijtjes worden niet uitgenodigdquote:
Geen beste motivatiequote:Op zondag 28 februari 2021 22:39 schreef Jason22 het volgende:
Ik ga op Rutte stemmen omdat ik hem een toffe peer vind.
Sylvana.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:40 schreef Forumtijger het volgende:
Maar even serieus: wie komt het beste uit de verf tot nu toe?
SPquote:Op zondag 28 februari 2021 22:40 schreef Forumtijger het volgende:
Klaver's zusje.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:40 schreef Forumtijger het volgende:
VasilyGOATquote:Op zondag 28 februari 2021 22:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die Russen vinden echt een manier om alles te verneuken.
Diegenen die niet meedoenquote:Op zondag 28 februari 2021 22:40 schreef Forumtijger het volgende:
Wilders, Hoekstra, Klaverquote:Op zondag 28 februari 2021 22:40 schreef Forumtijger het volgende:
Zinloze vraag, iedereen vindt altijd z'n eigen partij het beste uit de verf komenquote:Op zondag 28 februari 2021 22:40 schreef Forumtijger het volgende:
Iedereen nog redelijk solidquote:Op zondag 28 februari 2021 22:40 schreef Forumtijger het volgende:
Daar openden ze meequote:Op zondag 28 februari 2021 22:41 schreef Confetti het volgende:
Eigenlijk absurd dat 17 miljoen mensen huisarrest hebben op dit moment maar het woord Corona amper is gevallen.
Een free for all werkt beter dan deze strenge structuur.
We kiezen straks een regering die de komende 4 jaar shit moet gaan regelen. Ik mag toch zeker hopen dat Corona tegen die tijd een verre herinnering is.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:41 schreef Confetti het volgende:
Eigenlijk absurd dat 17 miljoen mensen huisarrest hebben op dit moment maar het woord Corona amper is gevallen.
Er staat al 10GW gepland tot 2030, alles op de Noordzee. Die kerncentrale is niet eens nodig.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:41 schreef Hexagon het volgende:
Overigens komt die kerncentrale er niet. Na de verkiezingen laat ook de VVD weer gewoon windmolens bouwen.
Net als de PvdA?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoort niet bij de 6 grootste partijen in de peilingen.
SP komt inderdaad het beste naar voren. Vond de opmerking over kern energie ook goed.quote:
Ik zou jou geen toffe peer vinden als je mijn hele bestaan de vernieling in zou helpen en dan grijzend op tv zegt "Ja, daar ben ik eindverantwoordelijk voor." zonder enige oplossing te bieden voor de ellende die je aangericht hebt.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:39 schreef Jason22 het volgende:
Ik ga op Rutte stemmen omdat ik hem een toffe peer vind.
Of je luistert even... jemigquote:Op zondag 28 februari 2021 22:41 schreef Confetti het volgende:
En als het niet waait?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:42 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Er staat al 10GW gepland tot 2030, alles op de Noordzee. Die kerncentrale is niet eens nodig.
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar dan alleen omdat Lilian maar 20 seconde in beeld is geweest.
Oorzaak en gevolg? Misschien dachten ze wel, FvD hoort niet bij de grootste 6 dus laten weeen debat doen met dee grootste 6quote:Op zondag 28 februari 2021 22:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoort niet bij de 6 grootste partijen in de peilingen.
Het is een soort folkoristisch standpunt waar ze geen afscheid van willen nemenquote:Op zondag 28 februari 2021 22:42 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Er staat al 10GW gepland tot 2030, alles op de Noordzee. Die kerncentrale is niet eens nodig.
Dan importeren we kernenergie uit Frankrijk.quote:
Heel interessant!quote:Op zondag 28 februari 2021 22:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die hebben al een debat met Lange Frans en Willem Engel op hun eigen journaal.
Ze is sterk in haar argumenten en redenaties, maar komt niet veel naar vorenquote:Op zondag 28 februari 2021 22:42 schreef Minimunt het volgende:
[..]
SP komt inderdaad het beste naar voren. Vond de opmerking over kern energie ook goed.
"Waar gaan we dat dan realiseren?" --> Rutte, "Groningen"
Dit is precies waar de politiek verkeerd gaat.
Zonnepanelen en energie import. We hebben een heel netwerk in Europa waar continu energie heen en weer gaat. Er is altijd wel ergens overproductie of tekort. Voor noodgevallen is ook al een procedure, die is begin dit jaar nog in werking getreden. Toen is een black out in een deel van Europa ternauwernood voorkomen.quote:
Ik denk dat er geen partij iets hieraan oplevert noch dat het iets kost.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:41 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Zinloze vraag, iedereen vindt altijd z'n eigen partij het beste uit de verf komen
Als die haar truitje uitdoet vallen die jetsers als een plumpudding in elkaarquote:
Ja, en waar denk je dat dat overschot momenteel door wordt geproduceerd? Duitse bruinkolen centrales, voornamelijk, want ze hebben daar hun kerncentrales halsoverkop gesloten.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:45 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Zonnepanelen en energie import. We hebben een heel netwerk in Europa waar continu energie heen en weer gaat. Er is altijd wel ergens overproductie of tekort. Voor noodgevallen is ook al een procedure, die is begin dit jaar nog in werking getreden. Toen is een black out in een deel van Europa ternauwernood voorkomen.
Zijn achterban vindt deze botte toon wel prima.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:45 schreef Hexagon het volgende:
Wilders probeert geeneens vriendelijk te zijn
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:45 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wilders is niet zo handig met mensen hé?
Waarom zou hij, als hij beschuldigd wordt?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:45 schreef Hexagon het volgende:
Wilders probeert geeneens vriendelijk te zijn
Zijn kiezers willen dit zien.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:45 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wilders is niet zo handig met mensen hé?
Dit. Als wilders nu opeens poeslief doet verliest hij ook geloofwaardigheid.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn achterban vindt deze botte toon wel prima.
Duitsland heeft geregeld een gigantisch overschot aan productie van de windmolens. We importeren geregeld gratis energie.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja, en waar denk je dat dat overschot momenteel door wordt geproduceerd? Duitse bruinkolen centrales, voornamelijk, want ze hebben daar hun kerncentrales halsoverkop gesloten.
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Soort van Hans Teeuwen en Meiden van Halal dit.
k dacht hier ook aanquote:Op zondag 28 februari 2021 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Soort van Hans Teeuwen en Meiden van Halal dit.
Dit was wel sneu ja.quote:
Zo in de aanval komt niet erg sympathiek overquote:Op zondag 28 februari 2021 22:46 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarom zou hij, als hij beschuldigd wordt?
Ik houd van buitenlands eten maar couscous skip ik ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:47 schreef matthijst het volgende:
Als ik de couscous mag laten schieten
en Aziatisch eten?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik houd van buitenlands eten maar couscous skip ik ook.
Het is net politiek.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:49 schreef Japepk het volgende:
De couscous doet het goed bij Wilders' geliefde Henk en Ingrid. Als hij het weg had gelaten was het een prima bijdrage, nu heeft hij de quote.
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:48 schreef fetX het volgende:
Hier was veel meer uit te halen als er niet zo’n irritant, schreeuwend persoon tegenover hem zou staan.
Niets boven Indiaas en Japans eten.quote:
Nexit?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:49 schreef Bluedisplay het volgende:
Welk onderwerp zal de SP straks tegenover zich krijgen?
Die marxisten uit de jongerenbeweging.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:49 schreef Bluedisplay het volgende:
Welk onderwerp zal de SP straks tegenover zich krijgen?
SP is juist voor een nexitquote:
Iedereen die 1 euro meer inkomen of vermogen heeft dan ikquote:Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef OProg het volgende:
En wie zijn dan de ‘best verdienende en rijkste Nederlanders’? Wel handig om te weten waar dan de grenzen liggen.
Vorige keer was dat 150k (inkomen).quote:Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef OProg het volgende:
En wie zijn dan de ‘best verdienende en rijkste Nederlanders’? Wel handig om te weten waar dan de grenzen liggen.
Niet gehaktballen a la Eurokok Martin makenquote:
Container lust hem hier wel.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Nou eet ik de couscous zulf wol op @:zipportal
Dit dus. Als het aan links ligt zal de middenklasse straks wel kapot worden belast.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef OProg het volgende:
Tot nu toe werd dat altijd uitgelegd als "iedereen die meer dan modaal verdient"quote:Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef OProg het volgende:
Je vieze nagels schoonmaken in het gehakt.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet gehaktballen a la Eurokok Martin maken
Klaver wilde bijna zeggen 'eens' maar bedacht zich net op tijd.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Marijnissen
Zou bijna SP gaan stemmen.
van mij mag de loonbelasting wel omlaag, gooi de erfbelasting maar omhoogquote:Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef Breekfast het volgende:
Lekker weer hoor de ze stelling, iedereen is het eens met de stelling![]()
Bij de VVD is dat natuurlijk gelul maar goed.
Dus minder dan 2,7% van de Nederlanders gaan hiervoor betalen?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Vorige keer was dat 150k (inkomen).
Dat kan niet, die krijgt niks voor elkaar.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:51 schreef Pedroso het volgende:
Marijnissen gaat constant los op de VVD maar daar zitten haar potentiële stemmers niet, ze kan beter Klaver aanpakken.
Ze werpt zich op als leider van links.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:51 schreef Pedroso het volgende:
Marijnissen gaat constant los op de VVD maar daar zitten haar potentiële stemmers niet, ze kan beter Klaver aanpakken.
Dat lijkt me echt een belachelijke lage grens.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tot nu toe werd dat altijd uitgelegd als "iedereen die meer dan modaal verdient"
Ja verdomme, nog meer belasting betalen zekerquote:Op zondag 28 februari 2021 22:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tot nu toe werd dat altijd uitgelegd als "iedereen die meer dan modaal verdient"
Niet officieel, maar in de praktijk leek het daar vaak op.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een belachelijke lage grens.
De Jongequote:Op zondag 28 februari 2021 22:53 schreef Starhopper het volgende:
Dat Wopke een bestuurder is, dat is wel goed te merken. Ik had liever De Jonge of Omtzigt gezien
ter info: Dat is netto ~2.400 (ex vakantietoeslag)quote:Op zondag 28 februari 2021 22:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sterker nog, het was een werkgeversheffing. Van 16%.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus minder dan 2,7% van de Nederlanders gaan hiervoor betalen?
maar er zitten rozijnen doorquote:Op zondag 28 februari 2021 22:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zwak van Wilders om de couscous te weigeren
Kleine nuance, morgen weer samen in bed.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:53 schreef Hexagon het volgende:
Wopke kreeg te horen dat hij toch even tegen de VVD in moet
Dit is gewoon ingestudeerd en samen afgesproken.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:53 schreef Hexagon het volgende:
Dan gaan dus door (hyper) inflatie de pensioengerechtigden en (kleine) spaarders de rekening betalen.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:52 schreef Hexagon het volgende:
Waarschijnlijk wordt deze schuld gewoon weggeprint
Rutte denkt wtf lul je we hebben het samen gedaanquote:Op zondag 28 februari 2021 22:53 schreef Hexagon het volgende:
Wat denk je?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil nu wel weten waarom het publiek overduidelijk niet live is.
Klaver heeft echt niet goed gedebate eigenlijk. Een beetje over je zus praten en overdreven melodramatisch gedoe.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:54 schreef Pedroso het volgende:
Los van politieke voorkeuren zijn Rutte en Klaver wel de beste debaters.
Dat gebeurt al jaren om de wankele Zuid-Europese economieën op de been te houden.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan gaan dus door (hyper) inflatie de pensioengerechtigden en (kleine) spaarders de rekening betalen.
Is Rutte zo goed omdat hij goed is in debateren of omdat hij over elk onderwerp zoveel kennis heeft?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:54 schreef Pedroso het volgende:
Niet per se, de onderliggende economische basis is best prima.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan gaan dus door (hyper) inflatie de pensioengerechtigden en (kleine) spaarders de rekening betalen.
5% verdienen meer dan 90k.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:55 schreef monkyyy het volgende:
5% van de werkenden verdienen minimumloon, vooral scholieren en arbeidsmigranten
Avondklok.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
waarom moet dit zo laat op zondagavond? Konden ze niet om half 9 beginnen?
quote:
In het judo krijg je voor dit soort aanvallen een rolletje.quote:
Maar het is wel van invloed op de loonschalen daarbovenquote:Op zondag 28 februari 2021 22:55 schreef monkyyy het volgende:
5% van de werkenden verdienen minimumloon, vooral scholieren en arbeidsmigranten
Nu doe je alsof deze 6 dat anders wel hadden gedaan.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:56 schreef timmmmm het volgende:
Dit debat is zo slecht. Je mag alleen one-liners afvuren, maar niet met elkaar in gesprek of reageren
Nee joh. Klaver is echt een hele matige debater.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:54 schreef Pedroso het volgende:
Die is vele malen beter dan Marijnissen inderdaad.quote:
Sterker nog, ze willen steeds op elkaar reageren maar worden afgekaptquote:Op zondag 28 februari 2021 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu doe je alsof deze 6 dat anders wel hadden gedaan.
Hij dreunt alleen wat zinnetjes opquote:Op zondag 28 februari 2021 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee joh. Klaver is echt een hele matige debater.
De enige persoon met ruggengraat in links. Ik had dit verwacht. Zij is de hoop voor linksquote:Op zondag 28 februari 2021 22:56 schreef Minimunt het volgende:
Wauw MarijnissenNiet verwacht dat die hier zo sterk uit de bus komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |