Die Russen vinden echt een manier om alles te verneuken.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Want we kunnen het in Nederland in 2021 niet beter dan de sovjetunie in de jaren 80
Heeft meegeschreven aan partijprogramma. WC-eendjequote:Op zondag 28 februari 2021 22:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Sywert vindt Wopke de beste indruk maken. Is Sywert voor het CDA?
Mensen die Chernobyl 40 jaar na dato nog steeds als argument gebruiken tegen kernenergiequote:
Te weinig zetels + te laag in de peilingen.quote:
Omdat het geen grote partij isquote:
Ik heb tot vorig jaar gewerkt voor een toeleverancier van energiecentrales en ben in die rol ook in de kolencentrale in de Eemshaven geweest en bij de Maxima centrale in Lelystad. Dus wel enige kennis.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ken jij een kerncentrale of een gascentrale-expert? @:zipportal
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:39 schreef xFriendx het volgende:
Ergens misschien zorgwekkend dat het verschil tussen het en het debat zo klein lijkt, het loopt vloeiend in elkaar over.
Splinterpartijtjes worden niet uitgenodigdquote:
Geen beste motivatiequote:Op zondag 28 februari 2021 22:39 schreef Jason22 het volgende:
Ik ga op Rutte stemmen omdat ik hem een toffe peer vind.
Sylvana.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:40 schreef Forumtijger het volgende:
Maar even serieus: wie komt het beste uit de verf tot nu toe?
SPquote:Op zondag 28 februari 2021 22:40 schreef Forumtijger het volgende:
Klaver's zusje.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:40 schreef Forumtijger het volgende:
VasilyGOATquote:Op zondag 28 februari 2021 22:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die Russen vinden echt een manier om alles te verneuken.
Diegenen die niet meedoenquote:Op zondag 28 februari 2021 22:40 schreef Forumtijger het volgende:
Wilders, Hoekstra, Klaverquote:Op zondag 28 februari 2021 22:40 schreef Forumtijger het volgende:
Zinloze vraag, iedereen vindt altijd z'n eigen partij het beste uit de verf komenquote:Op zondag 28 februari 2021 22:40 schreef Forumtijger het volgende:
Iedereen nog redelijk solidquote:Op zondag 28 februari 2021 22:40 schreef Forumtijger het volgende:
Daar openden ze meequote:Op zondag 28 februari 2021 22:41 schreef Confetti het volgende:
Eigenlijk absurd dat 17 miljoen mensen huisarrest hebben op dit moment maar het woord Corona amper is gevallen.
Een free for all werkt beter dan deze strenge structuur.
We kiezen straks een regering die de komende 4 jaar shit moet gaan regelen. Ik mag toch zeker hopen dat Corona tegen die tijd een verre herinnering is.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:41 schreef Confetti het volgende:
Eigenlijk absurd dat 17 miljoen mensen huisarrest hebben op dit moment maar het woord Corona amper is gevallen.
Er staat al 10GW gepland tot 2030, alles op de Noordzee. Die kerncentrale is niet eens nodig.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:41 schreef Hexagon het volgende:
Overigens komt die kerncentrale er niet. Na de verkiezingen laat ook de VVD weer gewoon windmolens bouwen.
Net als de PvdA?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoort niet bij de 6 grootste partijen in de peilingen.
SP komt inderdaad het beste naar voren. Vond de opmerking over kern energie ook goed.quote:
Ik zou jou geen toffe peer vinden als je mijn hele bestaan de vernieling in zou helpen en dan grijzend op tv zegt "Ja, daar ben ik eindverantwoordelijk voor." zonder enige oplossing te bieden voor de ellende die je aangericht hebt.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:39 schreef Jason22 het volgende:
Ik ga op Rutte stemmen omdat ik hem een toffe peer vind.
Of je luistert even... jemigquote:Op zondag 28 februari 2021 22:41 schreef Confetti het volgende:
En als het niet waait?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:42 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Er staat al 10GW gepland tot 2030, alles op de Noordzee. Die kerncentrale is niet eens nodig.
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar dan alleen omdat Lilian maar 20 seconde in beeld is geweest.
Oorzaak en gevolg? Misschien dachten ze wel, FvD hoort niet bij de grootste 6 dus laten weeen debat doen met dee grootste 6quote:Op zondag 28 februari 2021 22:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoort niet bij de 6 grootste partijen in de peilingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |