Zo in de aanval komt niet erg sympathiek overquote:Op zondag 28 februari 2021 22:46 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarom zou hij, als hij beschuldigd wordt?
Ik houd van buitenlands eten maar couscous skip ik ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:47 schreef matthijst het volgende:
Als ik de couscous mag laten schieten
en Aziatisch eten?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik houd van buitenlands eten maar couscous skip ik ook.
Het is net politiek.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:49 schreef Japepk het volgende:
De couscous doet het goed bij Wilders' geliefde Henk en Ingrid. Als hij het weg had gelaten was het een prima bijdrage, nu heeft hij de quote.
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:48 schreef fetX het volgende:
Hier was veel meer uit te halen als er niet zo’n irritant, schreeuwend persoon tegenover hem zou staan.
Niets boven Indiaas en Japans eten.quote:
Nexit?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:49 schreef Bluedisplay het volgende:
Welk onderwerp zal de SP straks tegenover zich krijgen?
Die marxisten uit de jongerenbeweging.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:49 schreef Bluedisplay het volgende:
Welk onderwerp zal de SP straks tegenover zich krijgen?
SP is juist voor een nexitquote:
Iedereen die 1 euro meer inkomen of vermogen heeft dan ikquote:Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef OProg het volgende:
En wie zijn dan de ‘best verdienende en rijkste Nederlanders’? Wel handig om te weten waar dan de grenzen liggen.
Vorige keer was dat 150k (inkomen).quote:Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef OProg het volgende:
En wie zijn dan de ‘best verdienende en rijkste Nederlanders’? Wel handig om te weten waar dan de grenzen liggen.
Niet gehaktballen a la Eurokok Martin makenquote:
Container lust hem hier wel.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Nou eet ik de couscous zulf wol op @:zipportal
Dit dus. Als het aan links ligt zal de middenklasse straks wel kapot worden belast.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef OProg het volgende:
Tot nu toe werd dat altijd uitgelegd als "iedereen die meer dan modaal verdient"quote:Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef OProg het volgende:
Je vieze nagels schoonmaken in het gehakt.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet gehaktballen a la Eurokok Martin maken
Klaver wilde bijna zeggen 'eens' maar bedacht zich net op tijd.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Marijnissen
Zou bijna SP gaan stemmen.
van mij mag de loonbelasting wel omlaag, gooi de erfbelasting maar omhoogquote:Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef Breekfast het volgende:
Lekker weer hoor de ze stelling, iedereen is het eens met de stelling![]()
Bij de VVD is dat natuurlijk gelul maar goed.
Dus minder dan 2,7% van de Nederlanders gaan hiervoor betalen?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Vorige keer was dat 150k (inkomen).
Dat kan niet, die krijgt niks voor elkaar.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:51 schreef Pedroso het volgende:
Marijnissen gaat constant los op de VVD maar daar zitten haar potentiële stemmers niet, ze kan beter Klaver aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |