Ze werpt zich op als leider van links.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:51 schreef Pedroso het volgende:
Marijnissen gaat constant los op de VVD maar daar zitten haar potentiële stemmers niet, ze kan beter Klaver aanpakken.
Dat lijkt me echt een belachelijke lage grens.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tot nu toe werd dat altijd uitgelegd als "iedereen die meer dan modaal verdient"
Ja verdomme, nog meer belasting betalen zekerquote:Op zondag 28 februari 2021 22:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tot nu toe werd dat altijd uitgelegd als "iedereen die meer dan modaal verdient"
Niet officieel, maar in de praktijk leek het daar vaak op.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een belachelijke lage grens.
De Jongequote:Op zondag 28 februari 2021 22:53 schreef Starhopper het volgende:
Dat Wopke een bestuurder is, dat is wel goed te merken. Ik had liever De Jonge of Omtzigt gezien
ter info: Dat is netto ~2.400 (ex vakantietoeslag)quote:Op zondag 28 februari 2021 22:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sterker nog, het was een werkgeversheffing. Van 16%.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus minder dan 2,7% van de Nederlanders gaan hiervoor betalen?
maar er zitten rozijnen doorquote:Op zondag 28 februari 2021 22:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zwak van Wilders om de couscous te weigeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |