Opzet is goed, alleen politici geven geen antwoord. Sneu voor die mensen die vol spanning in een liveshow komen en zo worden weggezet.quote:
Ook geen concreet antwoord op waarom ze gekort worden Moet natuurlijk gewoon zijn: we hopen dat mensen zelf iets doen en hun hoofd boven water houden zodat we minder geld hoeven te betalen aan steunquote:
Welkom bij live-evenementen op Fokquote:Op zondag 28 februari 2021 22:03 schreef jameshond7 het volgende:
Dit topic gaat veel te snel voor mij
Omdat er geen goede kandidaten zijn met zo'n achtergrond?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:03 schreef timmmmm het volgende:
Dus zelfs mensen met een migratie-achtergrond stemt niet op soortgenoten en heeft liever witte mannen. Anders was de verdeling wel anders geweest
Je kan toch niet verwachten dat Hoekstra antwoord heeft op een individuele casus waar hij verder totaal de achtergronden niet van weet? Of dat Kaag een mening heeft op een plan waar ze nog nooit van gehoord heeft?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Opzet is goed, alleen politici geven geen antwoord. Sneu voor die mensen die vol spanning in een liveshow komen en zo worden weggezet.
Hij had een duur rapportje gratis kunnen gevenquote:Op zondag 28 februari 2021 22:02 schreef Zwansen het volgende:
Ja Wopke, dit heb je nooit geleerd bij McKinsey.
Slechte opzet, die mensen hebben maar een focus dat is de winkel openhouden. Het kabinet heeft wel iets meer aan zijn hoofd.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Opzet is goed, alleen politici geven geen antwoord. Sneu voor die mensen die vol spanning in een liveshow komen en zo worden weggezet.
Maar dan moeten ze wel in het kabinet, terwijl we niet eens goede kandidaten voor de kieslijst hebben?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:04 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Omdat er geen goede kandidaten zijn met zo'n achtergrond?
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou!quote:Op zondag 28 februari 2021 22:04 schreef tralalala het volgende:
Doe mij maar het 10-punten programma maar van Kees Flodder.
Whisky door de gehaktmolen.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:04 schreef tralalala het volgende:
Doe mij maar het 10-punten programma maar van Kees Flodder.
Zwarte Pietquote:Op zondag 28 februari 2021 22:05 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben benieuwd wat Wilders gaat zeggen
Het lijkt me inmiddels voor iedereen wel duidelijk dat die echt niet 'vanzelf' op hun plek komen.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:05 schreef Pvt.Webster het volgende:
Rutte geeft juiste antwoord. Je moet mensen er niet neerzetten omdat het lekker divers is.
Als het goed is komen die vanzelf op hun plek.
Had je meer verwacht van dit zestal dan?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:06 schreef StephanL het volgende:
Wat een niveau dit debat, teleurstellend
Een ietwat ongelukkig voorbeeld wel.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:07 schreef GSbrder het volgende:
Gaat Klaver nu pleiten voor een afspiegeling van de samenleving in de Nederlandse selectie
Mensen met ongelijke kansen een duwtje in de rug geven is goed. Ik ben voorstander van positieve discriminatie, maar een quotum gaat veel te ver.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:06 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het lijkt me inmiddels voor iedereen wel duidelijk dat die echt niet 'vanzelf' op hun plek komen.
Vermoeiende Obama copy pastequote:Op zondag 28 februari 2021 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Klaver met zn ingestudeerde one-liners.
Ik en een aantal vrienden zouden best GroenLinks willen stemmen maar Klaver staat dat in de weg. Hij demonstreert vanavond precies waarom. Hij is niet echt.
En dan weer gespeeld boos zijn dat hij niet in de regering komt.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:08 schreef Pvt.Webster het volgende:
Geert doet Geert.
Even vlak voor de verkiezingen nog wat zetels er af met debiele opmerkingen. Wil niet te groot worden. 15 tot 20 zetels is genoeg
Boeit niemand. Wij gaan dat WK toch boycotten.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:08 schreef KingRoland het volgende:
NIEMAND die Klaver corrigeert
ronald koeman LOOOOOOOOOOOOL![]()
![]()
![]()
Hierna nog Jinek.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:09 schreef Stefanovich het volgende:
Wat een waardeloos debat tot nu toe
Rutte erg matigquote:Op zondag 28 februari 2021 22:09 schreef Stefanovich het volgende:
Wat een waardeloos debat tot nu toe
U las het hier voor het eerst.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Klaver heeft niet zoveel verstand van voetbal. Ik heb PSV-Ajax en AZ-Feyenoord gezien en ik kan je garanderen dat we sowieso geen Europees kampioen worden
Is hij ook. Volgens mij is bijna iedereen het ermee eens dat hij kwalitatief de beste is. Maar hij wordt het niet want PVV.quote:
Nober vriendquote:Op zondag 28 februari 2021 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Boeit niemand. Wij gaan dat WK toch boycotten.
Dit deed hij wel slim hoor. Vanuit het defensief (waarom wilt u geen quotum?) de bal doorkaatsen naar Wilders en zelf de moral highground nemen.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:10 schreef jameshond7 het volgende:
Rutte komt wel zwak uit de hoek met Arib
quote:
Ze kost D66 geen zetels maar ze levert ze ook niet op. Hoop iig dat de progressieve kiezer liever naar D66 gaat zodat die Jesse niet het kabinet in gaat.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:10 schreef NightDancert het volgende:
Sigrid Kaag is het toch ook niet.
Het is echt een slecht debat tot nu toe.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Eigenlijk vind ik iedereen niet zo goed overkomen.
Echt?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Ik heb 4 broertjes en zusjes. We hebben dezelfde vader.."
maar een andere moeder
Kaag? Kijken we hetzelfde debat?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:13 schreef ArnosL het volgende:
Wilders, Kaag en Marijnissen winnen het debat tot nu toe.
Heb juist het idee dat Kaag door de mand valt.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:13 schreef ArnosL het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
maar een andere moeder
big oofquote:Op zondag 28 februari 2021 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
maar een andere moeder
Klinkt als een mop dit.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie genoeg diversiteit hier. Er staan 2 vrouwen, één man met een migratie achtergrond, één man met een buitenlandse vrouw, één alleenstaande man en een getrouwde man op het podium.
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie genoeg diversiteit hier. Er staan 2 vrouwen, één man met een migratie achtergrond, één man met een buitenlandse vrouw, één alleenstaande man en een getrouwde man op het podium.
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Frits wil graag een alcoholist in het kabinet zien.
Tweede Kamer voorzitter Jack Daniels.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Frits wil graag een alcoholist in het kabinet zien.
ik heb mijn scriptie geschreven bij een groot bedrijf waar ook gewoon mensen van kleur actief waren. Deze mensen hadden ook allemaal een wo- en/of een hbo-opleiding gevolgd.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Wilders is een indo. Mark ook trouwens. Wopke is Fries.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Het is nog licht bij het zoompubliekquote:
Geert is toch ook een indo? Twee mannen met een niet-Westerse achtergrond.quote:
Misschien ligt het aan mijn gekleurde bril, maar Kaag vind ik het juist niet goed doen... kil en te veel uit de hoogte... misschien spreekt het D66'ers aan, maar denk niet dat ze vandaag verder stemmen wint.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:13 schreef ArnosL het volgende:
Doen ze bij big4 primaquote:Op zondag 28 februari 2021 22:13 schreef KingRoland het volgende:
WACHT
kijken naar kleur?
totaal niet. kijk alleen naar vaardigheden en kwaliteit. Als mensen van kleur dat zouden doen dan zou dat geen issue zijn.
Dat wil de achterban ook zienquote:Op zondag 28 februari 2021 22:14 schreef GSbrder het volgende:
maar nu staat ze te vechten met Wilders.
Wat is het verschil tussen een hoer en een kapper?quote:
Betwijfel ik.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al het publiek zit in door daglicht verlichte kamers.
Correctquote:Op zondag 28 februari 2021 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geert is toch ook een indo? Twee mannen met een niet-Westerse achtergrond.
Nee hoor, we missen nogquote:Op zondag 28 februari 2021 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Indo's zijn voor de statistiek wel westers volgens mij.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Indo zijn Aziaten en Aziaten hebben een hogere iq dan de witte persoon, dus die moet je sws niet meenemen omdat deze groep eerder een uitzondering is.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
minister president is een president. Dat jij gelijk denkt aan de president van Amerika ligt aan jouquote:Op zondag 28 februari 2021 22:16 schreef trein2000 het volgende:
Rutte was de president. Als je toch met zo’n verhaal op de TV gaat zorg dan even dat je terminologie klopt.
@Bluedisplayquote:Op zondag 28 februari 2021 22:17 schreef Minimunt het volgende:
Stop nou eens met mensen afschilderen als Tokkie. Dit soort mensen moet je ook helpen, anders gaan ze op de FvD en PVV stemmen ..
Opvallend idd.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:18 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ze komen allemaal uit het Catshuis.
Ah ja daar heb ik nog niet echt op gelet.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al het publiek zit in door daglicht verlichte kamers.
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je het echt zo'n debacle vond had je hier niet gestaan.
Dat is deel van z’n stijl. Jan en alleman mag op de koffie komen.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:17 schreef Fred het volgende:
Allemaal mensen die al een keer met Rutte hebben gepraat?
Dat is hij ook. Niemand doet hem wat.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Rutte is de eindbaas van de politiek, u hoorde het hier
Een president is een staatshoofd. De minister president is voorzitter van de ministerraad.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:17 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
minister president is een president. Dat jij gelijk denkt aan de president van Amerika ligt aan jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |