Het is nog licht bij het zoompubliekquote:
Geert is toch ook een indo? Twee mannen met een niet-Westerse achtergrond.quote:
Misschien ligt het aan mijn gekleurde bril, maar Kaag vind ik het juist niet goed doen... kil en te veel uit de hoogte... misschien spreekt het D66'ers aan, maar denk niet dat ze vandaag verder stemmen wint.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:13 schreef ArnosL het volgende:
Wilders, Kaag en Marijnissen winnen het debat tot nu toe.
Doen ze bij big4 primaquote:Op zondag 28 februari 2021 22:13 schreef KingRoland het volgende:
WACHT
kijken naar kleur?
totaal niet. kijk alleen naar vaardigheden en kwaliteit. Als mensen van kleur dat zouden doen dan zou dat geen issue zijn.
Dat wil de achterban ook zienquote:Op zondag 28 februari 2021 22:14 schreef GSbrder het volgende:
maar nu staat ze te vechten met Wilders.
Wat is het verschil tussen een hoer en een kapper?quote:
Betwijfel ik.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al het publiek zit in door daglicht verlichte kamers.
Correctquote:Op zondag 28 februari 2021 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geert is toch ook een indo? Twee mannen met een niet-Westerse achtergrond.
Nee hoor, we missen nogquote:Op zondag 28 februari 2021 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie genoeg diversiteit hier. Er staan 2 vrouwen, één man met een migratie achtergrond, één man met een buitenlandse vrouw, één alleenstaande man en een getrouwde man op het podium.
Indo's zijn voor de statistiek wel westers volgens mij.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Indo zijn Aziaten en Aziaten hebben een hogere iq dan de witte persoon, dus die moet je sws niet meenemen omdat deze groep eerder een uitzondering is.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
minister president is een president. Dat jij gelijk denkt aan de president van Amerika ligt aan jouquote:Op zondag 28 februari 2021 22:16 schreef trein2000 het volgende:
Rutte was de president. Als je toch met zo’n verhaal op de TV gaat zorg dan even dat je terminologie klopt.
@Bluedisplayquote:Op zondag 28 februari 2021 22:17 schreef Minimunt het volgende:
Stop nou eens met mensen afschilderen als Tokkie. Dit soort mensen moet je ook helpen, anders gaan ze op de FvD en PVV stemmen ..
Opvallend idd.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:18 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ze komen allemaal uit het Catshuis.
Ah ja daar heb ik nog niet echt op gelet.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al het publiek zit in door daglicht verlichte kamers.
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je het echt zo'n debacle vond had je hier niet gestaan.
Dat is deel van z’n stijl. Jan en alleman mag op de koffie komen.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:17 schreef Fred het volgende:
Allemaal mensen die al een keer met Rutte hebben gepraat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |