Nober vriendquote:Op zondag 28 februari 2021 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Boeit niemand. Wij gaan dat WK toch boycotten.
Dit deed hij wel slim hoor. Vanuit het defensief (waarom wilt u geen quotum?) de bal doorkaatsen naar Wilders en zelf de moral highground nemen.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:10 schreef jameshond7 het volgende:
Rutte komt wel zwak uit de hoek met Arib
quote:
Ze kost D66 geen zetels maar ze levert ze ook niet op. Hoop iig dat de progressieve kiezer liever naar D66 gaat zodat die Jesse niet het kabinet in gaat.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:10 schreef NightDancert het volgende:
Sigrid Kaag is het toch ook niet.
Het is echt een slecht debat tot nu toe.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Eigenlijk vind ik iedereen niet zo goed overkomen.
Echt?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Ik heb 4 broertjes en zusjes. We hebben dezelfde vader.."
maar een andere moeder
Kaag? Kijken we hetzelfde debat?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:13 schreef ArnosL het volgende:
Wilders, Kaag en Marijnissen winnen het debat tot nu toe.
Heb juist het idee dat Kaag door de mand valt.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:13 schreef ArnosL het volgende:
Wilders, Kaag en Marijnissen winnen het debat tot nu toe.
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
maar een andere moeder
big oofquote:Op zondag 28 februari 2021 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
maar een andere moeder
Klinkt als een mop dit.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie genoeg diversiteit hier. Er staan 2 vrouwen, één man met een migratie achtergrond, één man met een buitenlandse vrouw, één alleenstaande man en een getrouwde man op het podium.
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie genoeg diversiteit hier. Er staan 2 vrouwen, één man met een migratie achtergrond, één man met een buitenlandse vrouw, één alleenstaande man en een getrouwde man op het podium.
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Frits wil graag een alcoholist in het kabinet zien.
Tweede Kamer voorzitter Jack Daniels.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Frits wil graag een alcoholist in het kabinet zien.
ik heb mijn scriptie geschreven bij een groot bedrijf waar ook gewoon mensen van kleur actief waren. Deze mensen hadden ook allemaal een wo- en/of een hbo-opleiding gevolgd.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Wilders is een indo. Mark ook trouwens. Wopke is Fries.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:14 schreef monkyyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |