Opzet is goed, alleen politici geven geen antwoord. Sneu voor die mensen die vol spanning in een liveshow komen en zo worden weggezet.quote:
Ook geen concreet antwoord op waarom ze gekort worden Moet natuurlijk gewoon zijn: we hopen dat mensen zelf iets doen en hun hoofd boven water houden zodat we minder geld hoeven te betalen aan steunquote:
Welkom bij live-evenementen op Fokquote:Op zondag 28 februari 2021 22:03 schreef jameshond7 het volgende:
Dit topic gaat veel te snel voor mij
Omdat er geen goede kandidaten zijn met zo'n achtergrond?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:03 schreef timmmmm het volgende:
Dus zelfs mensen met een migratie-achtergrond stemt niet op soortgenoten en heeft liever witte mannen. Anders was de verdeling wel anders geweest
Je kan toch niet verwachten dat Hoekstra antwoord heeft op een individuele casus waar hij verder totaal de achtergronden niet van weet? Of dat Kaag een mening heeft op een plan waar ze nog nooit van gehoord heeft?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Opzet is goed, alleen politici geven geen antwoord. Sneu voor die mensen die vol spanning in een liveshow komen en zo worden weggezet.
Hij had een duur rapportje gratis kunnen gevenquote:Op zondag 28 februari 2021 22:02 schreef Zwansen het volgende:
Ja Wopke, dit heb je nooit geleerd bij McKinsey.
Slechte opzet, die mensen hebben maar een focus dat is de winkel openhouden. Het kabinet heeft wel iets meer aan zijn hoofd.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Opzet is goed, alleen politici geven geen antwoord. Sneu voor die mensen die vol spanning in een liveshow komen en zo worden weggezet.
Maar dan moeten ze wel in het kabinet, terwijl we niet eens goede kandidaten voor de kieslijst hebben?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:04 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Omdat er geen goede kandidaten zijn met zo'n achtergrond?
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou!quote:Op zondag 28 februari 2021 22:04 schreef tralalala het volgende:
Doe mij maar het 10-punten programma maar van Kees Flodder.
Whisky door de gehaktmolen.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:04 schreef tralalala het volgende:
Doe mij maar het 10-punten programma maar van Kees Flodder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |