Mensen met ongelijke kansen een duwtje in de rug geven is goed. Ik ben voorstander van positieve discriminatie, maar een quotum gaat veel te ver.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:06 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het lijkt me inmiddels voor iedereen wel duidelijk dat die echt niet 'vanzelf' op hun plek komen.
Vermoeiende Obama copy pastequote:Op zondag 28 februari 2021 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Klaver met zn ingestudeerde one-liners.
Ik en een aantal vrienden zouden best GroenLinks willen stemmen maar Klaver staat dat in de weg. Hij demonstreert vanavond precies waarom. Hij is niet echt.
En dan weer gespeeld boos zijn dat hij niet in de regering komt.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:08 schreef Pvt.Webster het volgende:
Geert doet Geert.
Even vlak voor de verkiezingen nog wat zetels er af met debiele opmerkingen. Wil niet te groot worden. 15 tot 20 zetels is genoeg
Boeit niemand. Wij gaan dat WK toch boycotten.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:08 schreef KingRoland het volgende:
NIEMAND die Klaver corrigeert
ronald koeman LOOOOOOOOOOOOL![]()
![]()
![]()
Hierna nog Jinek.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:09 schreef Stefanovich het volgende:
Wat een waardeloos debat tot nu toe
Rutte erg matigquote:Op zondag 28 februari 2021 22:09 schreef Stefanovich het volgende:
Wat een waardeloos debat tot nu toe
U las het hier voor het eerst.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Klaver heeft niet zoveel verstand van voetbal. Ik heb PSV-Ajax en AZ-Feyenoord gezien en ik kan je garanderen dat we sowieso geen Europees kampioen worden
Is hij ook. Volgens mij is bijna iedereen het ermee eens dat hij kwalitatief de beste is. Maar hij wordt het niet want PVV.quote:
Nober vriendquote:Op zondag 28 februari 2021 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Boeit niemand. Wij gaan dat WK toch boycotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |