Als Daaniii met 'r twee Daaniis komt en d'r vrintje is de lol erafquote:Op zondag 28 februari 2021 19:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ooh. Sorry. Oprecht!
Maar een BB-meet wordt echt wel een orgie hoor.
Michel en Julie, Jill met Thomas, Jill met Matt, Jill met Mike, Liese met Michel, Naomi met iedereen. Patje en Els, Theo met zichzelf, Jowi met Jerrel, Daan met René....
Opstappers mogen niet meedoen hé.. dus Theo en natte en Daan blijven maar mooi thuisquote:Op zondag 28 februari 2021 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als Daaniii met 'r twee Daaniis komt en d'r vrintje is de lol eraf
Denken dat er echt een regie isquote:Op zondag 28 februari 2021 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds NIX Comma Null van Regie
Rudi was dat gezever van de dames ook na een uur al zat.quote:
Vegan dus ..quote:Op zondag 28 februari 2021 19:46 schreef Ebinas het volgende:
Dames moeten nog eten.
Noodles, tempeh en groene curry
Ja dat gelul over respect enzo van hem slaat nergens meer op. Maar Nick heeft wel humor....die andere drie mannen niet echt.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick is zo hard gezakt de afgelopen dagen
Ja best veel.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
Vraagje voor de Belgen, ligt het nu aan mij of gebruiken jullie echt veel verklein woorden/kinderwoorden.. zoals
Groentjes ( hoor ik Naomi net zeggen)
Pipi
Kaka
Het doet al zeer als ik er aan denkquote:
De Heren hebben geen stagiairs nodig .. die liggen zo stil.. die camera’s werken gewoon op motion detectionquote:Op zondag 28 februari 2021 19:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Rudi was dat gezever van de dames ook na een uur al zat.
Dát zal me een nominatiestrijd geweest zijn joh. 2 stagairs die strijden om wie de vrouwen moet filmen
Djill is de michel onder de dames. Minus het sportenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:48 schreef Ebinas het volgende:
Sjill krijgt een bord vol, ze proeft wat, ohhh dat krijg ik wel op.
kaka zegt nur zoequote:Op zondag 28 februari 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
Vraagje voor de Belgen, ligt het nu aan mij of gebruiken jullie echt veel verklein woorden/kinderwoorden.. zoals
Pipi
Kaka
Nee klopt dan heb je heeel snel ruzie..quote:Op zondag 28 februari 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja best veel.
Wij durven ook wel eens vrouwtjes zeggen (wat not done is in NL)
Heuj! Niet met mijn eigen hypotheses aan de haal gaan he!quote:Op zondag 28 februari 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
De Heren hebben geen stagiairs nodig .. die liggen zo stil.. die camera’s werken gewoon op motion detection
ja ik zag jou! zo compleet anders dan ik had gedacht. je bent op de foto leukquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:45 schreef Ebinas het volgende:
Tx! 5th.
Was alweer de cos kwijt, kneus ben ik daarin.
Maar na hoogte en diepte punten niets meer mee gedaan?
Drukt wel zwaar ff op Jill en Liese ving ik net op
Voorafgaand hieraan. Zoey schepte op en leek wat te veel.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Djill is de michel onder de dames. Minus het sporten
Whahahhhaahaquote:Op zondag 28 februari 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heuj! Niet met mijn eigen hypotheses aan de haal gaan he!
Onthouden dusquote:Op zondag 28 februari 2021 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Ik kaap graag, normaal lukt dat nooit
Dat is de reden van mijn pure haat tegenover Zoey.quote:
Zou dat zo zijn als in je oren? Ieeuuwwwww..............quote:Op zondag 28 februari 2021 19:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet meer in nu, gaat ze weer laten zetten na BB
Ik zit er ook niet op te wachten.quote:
Wat. Op de schaal van smerige Zoey-shit doet dit meter niet eens uitslaan johquote:Op zondag 28 februari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is de reden van mijn pure haat tegenover Zoey.
En neen ik ben GEEN racist want vond Jowi 1 van mijn favoriete bewoners
Ik begrijp werkelijk niet hoe je iemand op de stream kan haten en dan ook nog pure haat.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Erger.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou dat zo zijn als in je oren? Ieeuuwwwww..............
Ik denk gevoeliger..quote:Op zondag 28 februari 2021 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Letterlijk uit het Frans.quote:
Is typisch voor de wat"jes" in vlaanderen. Geven de ouderen ook hun pantoffeltjes. Alsof die ouderen niet meer erkend worden als volwassenen. Doe ik niet aan mee. Ge moet verpleegkundigen eens bezig horen tegen de ouderen: schoentjes, sloefkes, broekjes, ....quote:Op zondag 28 februari 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
Pipi
Kaka
Stukjes zeep die in de gaatjes gaan zittenquote:
Had een tepelpiercing, vertelde ze eerder. Wil hem misschien terug laten zetten, maar is nogal pijnlijk.quote:
Ach, het woordt "haat" wordt hier gewoon vrij breed ingezet.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet hoe je iemand op de stream kan haten en dan ook nog pure haat.
Mag/kan, maar zolang ze niet op mijn bank zitten en ik ze uit kan zetten heb ik geen last van haat.
wat eten ze?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
omwille van de rechten zal dit wel een SL zijn
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Stukjes zeep die in de gaatjes gaan zitten
in je oren doet geen pijn, vind ik. kin en tepel is verschrikkelijkquote:Op zondag 28 februari 2021 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, minder letterlijk nemenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, het woordt "haat" wordt hier gewoon vrij breed ingezet.
Serieus ik zou als moeder haar de tent uit meppenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk gevoeliger..
dochter heeft tongpiercing, ben toen meegeweest met zetten.. dat is echt ieuuuwwwww
Ja klopt. Hij zit zo vol met leugens, dat met elke leugen die hij uitspreekt de interne druk iets afneemtquote:Op zondag 28 februari 2021 19:54 schreef Ebinas het volgende:
Wordt die kop van Mike ook niet minder bol?, volgens mij wel.
Zoey is gewoon een boerin. Zie ze daar al zitten bij die zogenaamde jetset in Dubai.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vind het soms schattig klinken, maar als je inderdaad alles benoemt met verkleinwoorden wordt het heel denigrerendquote:Op zondag 28 februari 2021 19:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is typisch voor de wat"jes" in vlaanderen. Geven de ouderen ook hun pantoffeltjes. Alsof die ouderen niet meer erkend worden als volwassenen. Doe ik niet aan mee. Ge moet verpleegkundigen eens bezig horen tegen de ouderen: schoentjes, sloefkes, broekjes, ....
Dan stapt die vacuüm gezogen naar buiten straksquote:Op zondag 28 februari 2021 19:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja klopt. Hij zit zo vol met leugens, dat met elke leugen die hij uitspreekt de interne druk iets afneemt
Vind ik ook. Ik wordt ZO moe van dat woord "piemeltje"quote:Op zondag 28 februari 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het soms schattig klinken, maar als je inderdaad alles benoemt met verkleinwoorden wordt het heel denigrerend
Waarom???quote:Op zondag 28 februari 2021 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus ik zou als moeder haar de tent uit meppen
Pssst... Ze is Franstalig.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet hoe je iemand op de stream kan haten en dan ook nog pure haat.
Mag/kan, maar zolang ze niet op mijn bank zitten en ik ze uit kan zetten heb ik geen last van haat.
ik heb ook piercings , sommigen waren pijnlijk ,de meeste nietquote:Op zondag 28 februari 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk gevoeliger..
dochter heeft tongpiercing, ben toen meegeweest met zetten.. dat is echt ieuuuwwwww
Dat zal de het kleine manneke inderdaad niet leuk vinden als hij zo wordt genoemdquote:Op zondag 28 februari 2021 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik wordt ZO moe van dat woord "piemeltje"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Moet je clitoris eens proberen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Tepel vond ik niet zo'n ramp, lip ook niet maar tong.. Ik ging kapot
Oh betekent dat ook alweer wat anders.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pssst... Ze is Franstalig.
Snappez-vous?
Bloedlulquote:Op zondag 28 februari 2021 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zal de het kleine manneke inderdaad niet leuk vinden als hij zo wordt genoemd![]()
Mijn vader was juwelier. En kwamen mensen met dichte oor gaatjes. Echt goor. Btw hij heeft altijd geweigerd om gaatjes te schieten voor kinderen, mits ze oud genoeg waren om het te willen.quote:
Wordt tijd dat we jou de tent uit meppen irriteer me dood aan je opmerkingen steeds.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus ik zou als moeder haar de tent uit meppen
Eerste keer ging mis.. dus naald eruit en nogmaals zetten.. ze heeft geen kik gegevenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb ook piercings , sommigen waren pijnlijk ,de meeste niet
edit: ik las verkeerd.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader was juwelier. En kwamen mensen met dichte oor gaatjes. Echt goor. Btw hij heeft altijd geweigerd om gaatjes te schieten voor kinderen, mits ze oud genoeg waren om het te willen.
Hou op hoor !!!!!!quote:
Is Jill oud genoeg ? allez, mentaal dan.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader was juwelier. En kwamen mensen met dichte oor gaatjes. Echt goor. Btw hij heeft altijd geweigerd om gaatjes te schieten voor kinderen, mits ze oud genoeg waren om het te willen.
Bij kinderen snap ik sowieso niet dat ze oorbellen laten schieten. Is ook helemaal niet goed , ook niet bij volwassenen.. Laten piercen is veel beter.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Wist niet dat een ingeslapen kut ook ergens naar smaaktequote:
ergerquote:Op zondag 28 februari 2021 19:57 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat we jou de tent uit meppen irriteer me dood aan je opmerkingen steeds.
Er zijn gevallen bekend van babytjes die stierven door een infectie na de oorpiercing.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij kinderen snap ik sowieso niet dat ze oorbellen laten schieten. Is ook helemaal niet goed zelfs. Laten piercen is veel beter.
Waarom gaat het niet over burrito'squote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef Ebinas het volgende:
Ben ff checken welk topic ik op Fok! zit![]()
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wist niet dat een ingeslapen kut ook ergens naar smaakte
Jonge kinderen hebben geen keus. Gewoon niet doen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij kinderen snap ik sowieso niet dat ze oorbellen laten schieten. Is ook helemaal niet goed zelfs. Laten piercen is veel beter.
Nooit discussieren met een ervaringsdeskundige!quote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wist niet dat een ingeslapen kut ook ergens naar smaakte
nu eten ze nudeln of?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom gaat het niet over burrito's
eindelijk iemand die het verschil ziet in oorbellen en piercingsquote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij kinderen snap ik sowieso niet dat ze oorbellen laten schieten. Is ook helemaal niet goed , ook niet bij volwassenen.. Laten piercen is veel beter.
Dit is de topic 'Sex op middelbare leeftijd".quote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef Ebinas het volgende:
Ben ff checken welk topic ik op Fok! zit![]()
Was ik overduidelijk niet van plan,quote:
Heet dat zo tegenwoordigquote:Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom gaat het niet over burrito's
Nee, ik bedoelde Zoey, die is Franstalig. En dat werkt bij sommigen hier als een rode lap op een stier.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh betekent dat ook alweer wat anders.
Man 3 dit kan ik allemaal niet bij gaan houden hoor.
Moet eerst google translate over mijn posts gaan halen
Ik vind het zielig , vaak gebeurt dat wel in bepaalde culturen. Kampies bijvoorbeeld laten vrijwel allemaal oorbelletjes zetten bij hun baby's .quote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Er zijn gevallen bekend van babytjes die stierven door een infectie na de oorpiercing.
Ga graag discussies aan met wie dan ookquote:Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nooit discussieren met een ervaringsdeskundige!
Jupquote:
Prima ieder zijn mening maar TR maarquote:Op zondag 28 februari 2021 19:57 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat we jou de tent uit meppen irriteer me dood aan je opmerkingen steeds.
dank ga ik snel op zoek naar COSquote:Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit is de topic 'Sex op middelbare leeftijd".
Eens.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Jonge kinderen hebben geen keus. Gewoon niet doen.
Velletje daarboven ? Je bedoelt je kin ?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Was ik overduidelijk niet van plan,
En ook niet door het velletje er boven.
De voorhuidquote:Op zondag 28 februari 2021 20:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Velletje daarboven ? Je bedoelt je kin ?
Ach zo, lag wat gevoeliger.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde Zoey, die is Franstalig. En dat werkt bij sommigen hier als een rode lap op een stier.
Taalstrijd![]()
Jaquote:Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het verschil ziet in oorbellen en piercings
Wat is het verschil?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mijn maak je nieuwsgierigquote:Op zondag 28 februari 2021 19:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zal dat tegen mijn moeder en vader zeggen, hoe durfden ze opamas 25e voor het eerst ouders te worden.. Pah.
Echt sociale lagere klasse van ze
ik zal maar niet zeggen van welke familie mama is
Het speel heet throw throw burritoquote:Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heet dat zo tegenwoordig![]()
![]()
Dus straks als ze het spel spelen weet ik wat ik moet tikken
Ge moogt gerust zijn. Et pour les franskiljons: la même chose !quote:Op zondag 28 februari 2021 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde Zoey, die is Franstalig. En dat werkt bij sommigen hier als een rode lap op een stier.
Taalstrijd![]()
Dat is idd een heel groot verschilquote:Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Daar kunnen bij Jill wel 100 piercings inquote:Op zondag 28 februari 2021 20:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeker bij Vlamingen want Vlamingen versus Walen/Brusselaarsquote:Op zondag 28 februari 2021 20:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ach zo, lag wat gevoeliger.
Ik zwijg verders
Noodles...slierten.quote:
Och helemaal niet bekend of zo, maar wel welgesteld, grote winkels met chique kleding.quote:
Nick is ook van de partij https://herentals.n-va.be/wie-is-wie/nick-kraftquote:Op zondag 28 februari 2021 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zeker bij Vlamingen want Vlamingen versus Walen/Brusselaars![]()
Steek naalden in je kind. Primaquote:
Ik durfquote:Op zondag 28 februari 2021 20:04 schreef Ireth het volgende:
Ik zat nog al lezend in het vorige topic en wou vragen bij wie ik me op moest geven voor de meet, maar nu hier in dit topic lezend weet ik niet of ik nog wel durf![]()
Mooie foto Nickquote:Op zondag 28 februari 2021 20:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nick is ook van de partij https://herentals.n-va.be/wie-is-wie/nick-kraft
Geen idee wat je typt, maar vind het erg mooi als mensen 2 talig worden opgevoedquote:Op zondag 28 februari 2021 20:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ge moogt gerust zijn. Et pour les franskiljons: la même chose !
Weet ik veel dat dat het woord haten een hele andere indruk achter laat.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Friesland komt jou klappen bruur.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
In Nederland mogen jullie van geluk spreken dat jullie geen regio's hebben met verschillende talen , want het is niet zo leuk hoor (ok jullie hebben Fryslan, maar die kunnen ook gewoon Nederlands) een Brabander en een Fries gaan nooit zoveel haat voelen tegenover een Vlaming en een Waal.
En dan wordt er in een uithoek ook nog Duits gesproken, to add insult to injury.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stel ja aanquote:Op zondag 28 februari 2021 20:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weet ik veel dat dat het woord haten een hele andere indruk achter laat.
Ik kan dat allemaal niet bij gaan houden hoor, zal niemand bewust willen kwetsen.
Als het door die taalverschillen toch zo overkomt, mss maar ff niet zo gevoelig op elkaar reageren dan.
v?quote:
Op naar stream 1quote:
aha ok ja ben niet zo erg van winkelen maar Top !quote:Op zondag 28 februari 2021 20:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Och helemaal niet bekend of zo, maar wel welgesteld, grote winkels met chique kleding.
Een clit hood piercing gaat niet door de clit, maar is een piercing door het clitorishoedje bij een vrouw. Het velletje over de clit.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Te laatquote:
door de emotiesquote:Op zondag 28 februari 2021 20:08 schreef engine het volgende:
Ik heb de intro gemist....waarom janken we?
Heb het al die tijd aan staan, maar heb geen idee.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:08 schreef engine het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2021 20:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb het al die tijd aan staan, maar heb geen idee.
Verlatings/bindingsangst (komt het op neerquote:Op zondag 28 februari 2021 20:08 schreef engine het volgende:
Jep. Ik moest er van lachen.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok ja ben niet zo erg van winkelen maar Top !![]()
ja hij was erg grof met z'n lager gesteld nog wat gek
oei heftigquote:Op zondag 28 februari 2021 20:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verlatings/bindingsangst (komt het op neer
Over de vader van Naomi ofzo.. weet het eigenlijk niet preciesquote:Op zondag 28 februari 2021 20:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ik niet zo want ik was ook 22quote:
Elke dag even samen jankenquote:
Zon is inmiddels wel verdwenen hé. Kluizenaarquote:Op zondag 28 februari 2021 20:11 schreef Whuzz het volgende:
De dames hebben allemaal zooooo veel te zeggen. En dat gaan ze ook doen hoor! Echt. Eerst nog in de zon op een bankje liggen. MAAR DAN! Gaan ze het ZEGGEN. Echt.
quote:Op zondag 28 februari 2021 20:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
http://vidaloca-veenendaa(...)schieten-of-piercen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor engine gespoilt
tempeh, je kan het niet verzinnenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:46 schreef Ebinas het volgende:
Dames moeten nog eten.
Noodles, tempeh en groene curry
Verhaal weer over haar vader, die ze nooit heeft gekend.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Doet dit in een spoiler pleasequote:Op zondag 28 februari 2021 20:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb de meeste gaatjes zelf geprikt. en idd nogal eens scheef met alle gevolgen vandien..
jaaaren geleden heb ik een 4mm piering in 2 gaatjes gejast en je hoorde het gewoon scheuren.
nu heb ik er gewoon een 16g in ofzo.
AllééjjHééjj iets delen met de mannen ....quote:Op zondag 28 februari 2021 20:11 schreef Whuzz het volgende:
De dames hebben allemaal zooooo veel te zeggen. En dat gaan ze ook doen hoor! Echt. Eerst nog in de zon op een bankje liggen. MAAR DAN! Gaan ze het ZEGGEN. Echt.
neigingquote:Op zondag 28 februari 2021 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Naomi breekt.
Wat is dat toch, dat mensen de neiging hebben alle schaamte voorbij te zijn als ze in zo'n programma zitten.
Live hé ..quote:Op zondag 28 februari 2021 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zouden eigenlijk de COS topic moeten uitzenden op dat TV scherm![]()
Ik ook , vroeger, soms met als gevolg etterende oorlellenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb de meeste gaatjes zelf geprikt. en idd nogal eens scheef met alle gevolgen vandien..
jaaaren geleden heb ik een 4mm piering in 2 gaatjes gejast en je hoorde het gewoon scheuren.
nu heb ik er gewoon een 16g in ofzo.
Ga even zitten Greys. Ik wil je iets uitleggen over ons heelal en zonnestelsel.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zon is inmiddels wel verdwenen hé. Kluizenaar
Roereiquote:Op zondag 28 februari 2021 20:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
alle dames ongesteld
roerei van emoties
"ja shrink, das een mooie he ""
roerei van emotiesquote:Op zondag 28 februari 2021 20:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
alle dames ongesteld
roerei van emoties
"ja shrink, das een mooie he ""
Niet zo mierenneuken hé.. zal de volgende keer duidelijk neerzetten dat de zon uit het zicht is van de dames en dat ze er pas de volgende dag weer in kunnen zitten.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ga even zitten Greys. Ik wil je iets uitleggen over ons heelal en zonnestelsel.
Dit zal je verbazen, maar onze aarde draait OM de zon. (Oh, en hij is rond, niet plat. Ja. Schokkend, ik weet het)
Daarnaast draait onze aarde om zijn *eigen* as. Door die draaing hebben we dag, en nacht.
Vanuit ons gezien lijkt het alsof de zon om de aarde heendraait. Daardoor komt deze 's ochtend op, en gaat 's avonds onder.
De zon is dan niet wég hè? Hij is er nog, maar staat aan de andere kant van de aarde. Dus de *volgende* dag.... dan komt de zon weer gewoon op.
En dus... kunnen onze BB dames ook mórgen weer eens in de zon liggen. En overmorgen. En elke dag tot ze uit BB zijn. (wolken daargelaten).
Maar ook daarna... gaan ze ál die dingen die ze NU willen uitspreken tegen mensen.... niet uitspreken. Dat hadden ze namelijk prima in de afgelopen 20-30 jaar kunnen doen en toen deden ze het ook niet
Snapjuh?
ja ik had er totaal geen last van niet met zetten en niet erna echtquote:Op zondag 28 februari 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk gevoeliger..
Verrék... de Aarde is rond?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ga even zitten Greys. Ik wil je iets uitleggen over ons heelal en zonnestelsel.
Dit zal je verbazen, maar onze aarde draait OM de zon. (Oh, en hij is rond, niet plat. Ja. Schokkend, ik weet het)
Daarnaast draait onze aarde om zijn *eigen* as. Door die draaing hebben we dag, en nacht.
Vanuit ons gezien lijkt het alsof de zon om de aarde heendraait. Daardoor komt deze 's ochtend op, en gaat 's avonds onder.
De zon is dan niet wég hè? Hij is er nog, maar staat aan de andere kant van de aarde. Dus de *volgende* dag.... dan komt de zon weer gewoon op.
En dus... kunnen onze BB dames ook mórgen weer eens in de zon liggen. En overmorgen. En elke dag tot ze uit BB zijn. (wolken daargelaten).
Maar ook daarna... gaan ze ál die dingen die ze NU willen uitspreken tegen mensen.... niet uitspreken. Dat hadden ze namelijk prima in de afgelopen 20-30 jaar kunnen doen en toen deden ze het ook niet
Snapjuh?
Niks van aantrekken is gewoon een complottheoriequote:
Naja... volgens COS-gebruik weten we dat niet. Ja, het stond op internet, maar dat mag je NOOIT geloven, want alles wat op internet staat is per definitie fake.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niks van aantrekken is gewoon een complottheorie
had ik dus totaal niet hahaquote:Op zondag 28 februari 2021 19:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Tepel vond ik niet zo'n ramp, lip ook niet maar tong.. Ik ging kapot
Nou nou, rond....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi ik ben Miep
Ik was al into the Matrixquote:Op zondag 28 februari 2021 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naja... volgens COS-gebruik weten we dat niet. Ja, het stond op internet, maar dat mag je NOOIT geloven, want alles wat op internet staat is per definitie fake.
Dus laten we het er op houden dat hij vierkant is.
Ik ook nie.. en ik leef ook nogquote:Op zondag 28 februari 2021 20:22 schreef Whuzz het volgende:
Zoey: Ik heb mijn studies niet afgemaakt
Mind=blown. Dat zou je NOOIT zeggen
Ik kan daar ook niet tegen. ligt er uiteraard wel aan hoe dat gebeurtquote:Op zondag 28 februari 2021 20:22 schreef engine het volgende:
Zoey kan niet tegen gezag. Dat merk je ook wel
Is langer dan 10 minuten geledenquote:
Jillie valt door de mand? er zijn échte debielen om haar heen.. beter en debieler dan haar Britt Dekker act?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:24 schreef Whuzz het volgende:
Jill zit er bij met een gezicht van "wat een onzin hier zeg"
ja die denkt ook heb mama zover dat ik mag dus niet miepen, haha nee hoor erg dapperquote:Op zondag 28 februari 2021 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerste keer ging mis.. dus naald eruit en nogmaals zetten.. ze heeft geen kik gegeven
jarrell (thuis)quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 20:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is langer dan 10 minuten geleden
Dat ben ik alweer kwijt
Sterk spul hèquote:
Oehhh ja.. das wel balen!quote:Op zondag 28 februari 2021 20:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die denkt ook heb mama zover dat ik mag dus niet miepen, haha nee hoor erg dapper
ik ging met mijn dochter mee voor navelpiercing, ik had altijd een tong en die wil zij ook heel graag maar nu ondertussen 4 shops geweest die het allemaal afraden want ze heeft een ader lopen precies op die plek
Ze ging in elk geval naar buiten. Da's al 100% verbetering. Beschaving begint langzaam bij haar door te dringen.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zoey liet weer scheetjes dus
ze janken allemaal, behalve jillquote:Op zondag 28 februari 2021 20:35 schreef mario390 het volgende:
nee om dat naomi huilte,
huilte dann ook liese
Lijsttrekkersdebat op rtl4 21:10 . Ga dat volgen doe je nog wat nuttigsquote:Op zondag 28 februari 2021 20:34 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik ga effe op bed liggen nu want deze gesprekken kan ik niet aan![]()
heeft al geplast vandaag, dus geen tranen meer over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
als je het al weet, waarom vraag je het dan nog?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:35 schreef mario390 het volgende:
nee om dat naomi huilte,
huilte dann ook liese
Jill timed haar gejank, zodat ze zeker weet dat ze de enige jankerd op camera is. Echte acteurs weten hun moment te pakkenquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 20:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lijsttrekkersdebat op rtl4 21:10 . Ga dat volgen doe je nog wat nuttigs
Zoey is gewoon een smerig wijf. Zou haar poes niet willen likken na het zien van al die gorigheid bij haar.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze ging in elk geval naar buiten. Da's al 100% verbetering. Beschaving begint langzaam bij haar door te dringen.
Argh!quote:Op zondag 28 februari 2021 20:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoey is gewoon een smerig wijf. Zou haar poes niet willen likken na het zien van al die gorigheid bij haar.
Is niet mijn type. Ze is leuk, niet meer dan dat. Maar ze is goor, houd niet van gore wijfen.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Argh!
Ik was nog bij "zou daar niet mee in 1 huis willen leven". Da's een heeeele grote sprong
rustig hoorquote:Op zondag 28 februari 2021 20:37 schreef Verida het volgende:
[..]
als je het al weet, waarom vraag je het dan nog?
Lachen he, als iemand verteld dat ze zwakbegaafd is #pestgedrag.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:22 schreef Whuzz het volgende:
Zoey: Ik heb mijn studies niet afgemaakt
Mind=blown. Dat zou je NOOIT zeggen
Jillie heeft dikke ventjes nodig om tegenaan te slijmen. die wijven nu om haar heen brengen geen voordeelquote:Op zondag 28 februari 2021 20:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja ze ziet geen gaatje voor de Grote-Jill show op het moment
nog meer dan ze al haddenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh de mannen hebben spelletjes gekregen
Ik vond haar cool toen ze net binnenkwamquote:Op zondag 28 februari 2021 20:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is niet mijn type. Ze is leuk, niet meer dan dat. Maar ze is goor, houd niet van gore wijfen.
Misschien nog een Hottubje voor de Avondklokquote:Op zondag 28 februari 2021 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
nou vrouwen zijn moe mannen liggen ook al in bed zal vroeg klaar wezen vanavond![]()
![]()
Heuj! Nog een moraalridder! Nog even en we kunnen een leger bouwenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Lachen he, als iemand verteld dat ze zwakbegaafd is #pestgedrag.
Ik heb geen favo om de simpele reden, dat ze per week kunnen verschillen en veranderen van karakter.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vond haar cool toen ze net binnenkwam
Maar goed, eerste indrukken zijn niet altijd de beste. Jill was ook een poosje mijn favo. Staat nu met Zoey onderaan. Vond Nick in de theotijd erg irritant, staat nu bovenaan. Vond Daan ook een poos leuk.
Eigenlijk de enige die nooit van een lage indruk is afgekomen was Nathalie.
Ik heb geleerd dat je de meeste mensen hier gewoon moet negeren .. anders is CoS vrij onuitstaanbaar.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:43 schreef Harry het volgende:
[..]
ik hou er wel van maar ze heeft veel tekst en dan overal en nergens, heb zelf ook wel tattoo maar 1 tekst nummer van mijn vader die hij mooi vondquote:Op zondag 28 februari 2021 20:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Juli heeft wel veel plaatjes door elkaar op haar lichaam. Kan het niet mooi vinden. Tattoo okay, maar al die meuk door elkaar is mij iets teveel van het goede.
quote:Op zondag 28 februari 2021 20:44 schreef suzi1 het volgende:
nathalie was en is nog steeds mijn favoriet
Vond het een vreselijk mensquote:Op zondag 28 februari 2021 20:44 schreef suzi1 het volgende:
nathalie was en is nog steeds mijn favoriet
Kom op Harry, niet zo serieus.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Onze taal kende ook een evolutie. in Nederland zeggen ze lantaarnpaal. Ik denk dan aan den tijd van de latarens die in de straat werden aan gestoken. In belgië noemt dat een verlichtings paal. Dus een paal met licht. kan jaren mee gaan. Dus onze taal evolueert verschillend dat is best wel grappig.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja best veel.
Wij durven ook wel eens vrouwtjes zeggen (wat not done is in NL)
Zoals het er nu voorstaat zijn het allemaal gluiperds, er zit niet één empaat bij die aan een ander denktquote:Op zondag 28 februari 2021 20:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen favo om de simpele reden, dat ze per week kunnen verschillen en veranderen van karakter.
Ik ben niet anti tattoo, maar je hebt tattoos en je hebt tattoos. Snap je.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik hou er wel van maar ze heeft veel tekst en dan overal en nergens, heb zelf ook wel tattoo maar 1 tekst nummer van mijn vader die hij mooi vond
Volgens Harry. Die woorden heeft ze zelf niet gebruikt.quote:
Ik snap het. Die draak van michel is echt een draak van een tattoo.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet anti tattoo, maar je hebt tattoos en je hebt tattoos. Snap je.
Zeg maar gerust, 2 emmers zoutquote:Op zondag 28 februari 2021 20:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike : Thuis drink ik 2,5l cola per dag en 3l red bull onderhand.... ik ben er klaar mee. Als ik hier uit kom, ben ik er klaar mee.
(redactie : Dit is Mike .. dus korrel zout)
Ho, ho. vlak Liese, Jill en een gitaar niet uitquote:Op zondag 28 februari 2021 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
BB heeft de sfeerverlichting aangedaan bij de mannen ... dus .. die slapen zo om 21.00 uur.. Topstreams
Echt zonde ja, heb je zo'n lichaam, staat er zo'n lelijke vlek op.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap het. Die draak van michel is echt een draak van een tattoo.
Dank! Soms denk ik dat het verstandig iets te delen, maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je de meeste mensen hier gewoon moet negeren .. anders is CoS vrij onuitstaanbaar.
ja als ze iets willen dan geven ze geen kick haha hoe oud is jou dochter?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oehhh ja.. das wel balen!
Dochter is een echte bikkel. Dikke tong erna maar heeft niet 1 keer gezeurd
Ja echtquote:Op zondag 28 februari 2021 20:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heuj! Nog een moraalridder! Nog even en we kunnen een leger bouwen
Zoey is niet kut omdat ze dom is, maar omdat ze onwetend is. (Het één kun je niets aan doen, het ander wel, óók zonder opleiding). Daarnaast is ze goor en een valse slang. Maar goed. Da's mijn mening. Als ze voor jou het toonbeeld is van een mooi mens, dan mag dat hoor.
Oh ja, was die avondklok zowat vergetenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
Niet veel meer te verwachten de Avondklok gaat in over 3 minuten
Dus Idem BB
Wat?quote:
Ondoordachte jeugd aktie.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Yolk het volgende:
[..]
Echt zonde ja, heb je zo'n lichaam, staat er zo'n lelijke vlek op.
nah denk het niet denk dat ze voor 10en slapenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien nog een Hottubje voor de Avondklok
Pro-tip: In een open forum op de mens spelen is nooit verstandig. Als je het ZO met iemand oneens bent dat je hem openlijk een pester wilt noemen, accepteer dan ook dat je kritiek terug kunt krijgen, of doe het in een DM.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:55 schreef Harry het volgende:
[..]
Dank! Soms denk ik dat het verstandig iets te delen, maar je hebt gelijk.
Dat laatste zorgt er bij mij idd voor dat ik ene dag die leuk vind en de andere dag me kapot erger aan die persoon. Dus favo's heb ik ook niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen favo om de simpele reden, dat ze per week kunnen verschillen en veranderen van karakter.
Ja daar is ook niks meer mee gebeurd vandaag hequote:Op zondag 28 februari 2021 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
Morgenochtend weer een hele nieuwe verse Maandag , met Man en Vrouw gescheiden
Misschien een Nieuwe Menukaart .. Nu met ½ Prijzen
Dat dus.. beschamende vertoning .. die wijven hebben die optie gewoon in de kliko gegooidquote:Op zondag 28 februari 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar is ook niks meer mee gebeurd vandaag he
ik begrijp jequote:Op zondag 28 februari 2021 20:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moa, terecht toch?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat dus.. beschamende vertoning .. die wijven hebben die optie gewoon in de kliko gegooid
ik begrijp jequote:Op zondag 28 februari 2021 20:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
is vaak met een coverup en jah dit is niet slim bedacht om een vrij zwarte tattoo weg te werkenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Yolk het volgende:
[..]
[..]
is vaak met een coverup en jah dit is niet slim bedacht om een vrij zwarte tattoo weg te werkenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Yolk het volgende:
[..]
zo jammer dat die rooie heb weer onderbreekt pfffquote:
Het was bedoeld als spel element , dat die hooguit ¤200 had kunnen kosten voor bv een wandeling buiten met een mannetje ..quote:Op zondag 28 februari 2021 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, terecht toch?
Ik had het aan de arme kant niet echt gewaardeerd dat ik braaf aan het #volhouden ben en vervolgens vanuit de pot geld gespendeerd wordt om mij een lullig "extratje" te geven.
eeeeeeeen daar zijn Liese en Jill weer bij de deur om hun minpunten van de dag te scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |