Als Daaniii met 'r twee Daaniis komt en d'r vrintje is de lol erafquote:Op zondag 28 februari 2021 19:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ooh. Sorry. Oprecht!
Maar een BB-meet wordt echt wel een orgie hoor.
Michel en Julie, Jill met Thomas, Jill met Matt, Jill met Mike, Liese met Michel, Naomi met iedereen. Patje en Els, Theo met zichzelf, Jowi met Jerrel, Daan met René....
Opstappers mogen niet meedoen hé.. dus Theo en natte en Daan blijven maar mooi thuisquote:Op zondag 28 februari 2021 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als Daaniii met 'r twee Daaniis komt en d'r vrintje is de lol eraf
Denken dat er echt een regie isquote:Op zondag 28 februari 2021 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds NIX Comma Null van Regie
Rudi was dat gezever van de dames ook na een uur al zat.quote:
Vegan dus ..quote:Op zondag 28 februari 2021 19:46 schreef Ebinas het volgende:
Dames moeten nog eten.
Noodles, tempeh en groene curry
Ja dat gelul over respect enzo van hem slaat nergens meer op. Maar Nick heeft wel humor....die andere drie mannen niet echt.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick is zo hard gezakt de afgelopen dagen
Ja best veel.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
Vraagje voor de Belgen, ligt het nu aan mij of gebruiken jullie echt veel verklein woorden/kinderwoorden.. zoals
Groentjes ( hoor ik Naomi net zeggen)
Pipi
Kaka
Het doet al zeer als ik er aan denkquote:
De Heren hebben geen stagiairs nodig .. die liggen zo stil.. die camera’s werken gewoon op motion detectionquote:Op zondag 28 februari 2021 19:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Rudi was dat gezever van de dames ook na een uur al zat.
Dát zal me een nominatiestrijd geweest zijn joh. 2 stagairs die strijden om wie de vrouwen moet filmen
Djill is de michel onder de dames. Minus het sportenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:48 schreef Ebinas het volgende:
Sjill krijgt een bord vol, ze proeft wat, ohhh dat krijg ik wel op.
kaka zegt nur zoequote:Op zondag 28 februari 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
Vraagje voor de Belgen, ligt het nu aan mij of gebruiken jullie echt veel verklein woorden/kinderwoorden.. zoals
Pipi
Kaka
Nee klopt dan heb je heeel snel ruzie..quote:Op zondag 28 februari 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja best veel.
Wij durven ook wel eens vrouwtjes zeggen (wat not done is in NL)
Heuj! Niet met mijn eigen hypotheses aan de haal gaan he!quote:Op zondag 28 februari 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
De Heren hebben geen stagiairs nodig .. die liggen zo stil.. die camera’s werken gewoon op motion detection
ja ik zag jou! zo compleet anders dan ik had gedacht. je bent op de foto leukquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:45 schreef Ebinas het volgende:
Tx! 5th.
Was alweer de cos kwijt, kneus ben ik daarin.
Maar na hoogte en diepte punten niets meer mee gedaan?
Drukt wel zwaar ff op Jill en Liese ving ik net op
Voorafgaand hieraan. Zoey schepte op en leek wat te veel.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Djill is de michel onder de dames. Minus het sporten
Whahahhhaahaquote:Op zondag 28 februari 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heuj! Niet met mijn eigen hypotheses aan de haal gaan he!
Onthouden dusquote:Op zondag 28 februari 2021 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Ik kaap graag, normaal lukt dat nooit
Dat is de reden van mijn pure haat tegenover Zoey.quote:
Zou dat zo zijn als in je oren? Ieeuuwwwww..............quote:Op zondag 28 februari 2021 19:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet meer in nu, gaat ze weer laten zetten na BB
Ik zit er ook niet op te wachten.quote:
Wat. Op de schaal van smerige Zoey-shit doet dit meter niet eens uitslaan johquote:Op zondag 28 februari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is de reden van mijn pure haat tegenover Zoey.
En neen ik ben GEEN racist want vond Jowi 1 van mijn favoriete bewoners
Ik begrijp werkelijk niet hoe je iemand op de stream kan haten en dan ook nog pure haat.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Erger.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou dat zo zijn als in je oren? Ieeuuwwwww..............
Ik denk gevoeliger..quote:Op zondag 28 februari 2021 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Letterlijk uit het Frans.quote:
Is typisch voor de wat"jes" in vlaanderen. Geven de ouderen ook hun pantoffeltjes. Alsof die ouderen niet meer erkend worden als volwassenen. Doe ik niet aan mee. Ge moet verpleegkundigen eens bezig horen tegen de ouderen: schoentjes, sloefkes, broekjes, ....quote:Op zondag 28 februari 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
Pipi
Kaka
Stukjes zeep die in de gaatjes gaan zittenquote:
Had een tepelpiercing, vertelde ze eerder. Wil hem misschien terug laten zetten, maar is nogal pijnlijk.quote:
Ach, het woordt "haat" wordt hier gewoon vrij breed ingezet.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet hoe je iemand op de stream kan haten en dan ook nog pure haat.
Mag/kan, maar zolang ze niet op mijn bank zitten en ik ze uit kan zetten heb ik geen last van haat.
wat eten ze?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
omwille van de rechten zal dit wel een SL zijn
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Stukjes zeep die in de gaatjes gaan zitten
in je oren doet geen pijn, vind ik. kin en tepel is verschrikkelijkquote:Op zondag 28 februari 2021 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, minder letterlijk nemenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, het woordt "haat" wordt hier gewoon vrij breed ingezet.
Serieus ik zou als moeder haar de tent uit meppenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk gevoeliger..
dochter heeft tongpiercing, ben toen meegeweest met zetten.. dat is echt ieuuuwwwww
Ja klopt. Hij zit zo vol met leugens, dat met elke leugen die hij uitspreekt de interne druk iets afneemtquote:Op zondag 28 februari 2021 19:54 schreef Ebinas het volgende:
Wordt die kop van Mike ook niet minder bol?, volgens mij wel.
Zoey is gewoon een boerin. Zie ze daar al zitten bij die zogenaamde jetset in Dubai.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vind het soms schattig klinken, maar als je inderdaad alles benoemt met verkleinwoorden wordt het heel denigrerendquote:Op zondag 28 februari 2021 19:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is typisch voor de wat"jes" in vlaanderen. Geven de ouderen ook hun pantoffeltjes. Alsof die ouderen niet meer erkend worden als volwassenen. Doe ik niet aan mee. Ge moet verpleegkundigen eens bezig horen tegen de ouderen: schoentjes, sloefkes, broekjes, ....
Dan stapt die vacuüm gezogen naar buiten straksquote:Op zondag 28 februari 2021 19:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja klopt. Hij zit zo vol met leugens, dat met elke leugen die hij uitspreekt de interne druk iets afneemt
Vind ik ook. Ik wordt ZO moe van dat woord "piemeltje"quote:Op zondag 28 februari 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het soms schattig klinken, maar als je inderdaad alles benoemt met verkleinwoorden wordt het heel denigrerend
Waarom???quote:Op zondag 28 februari 2021 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus ik zou als moeder haar de tent uit meppen
Pssst... Ze is Franstalig.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet hoe je iemand op de stream kan haten en dan ook nog pure haat.
Mag/kan, maar zolang ze niet op mijn bank zitten en ik ze uit kan zetten heb ik geen last van haat.
ik heb ook piercings , sommigen waren pijnlijk ,de meeste nietquote:Op zondag 28 februari 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk gevoeliger..
dochter heeft tongpiercing, ben toen meegeweest met zetten.. dat is echt ieuuuwwwww
Dat zal de het kleine manneke inderdaad niet leuk vinden als hij zo wordt genoemdquote:Op zondag 28 februari 2021 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik wordt ZO moe van dat woord "piemeltje"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Moet je clitoris eens proberen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Tepel vond ik niet zo'n ramp, lip ook niet maar tong.. Ik ging kapot
Oh betekent dat ook alweer wat anders.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pssst... Ze is Franstalig.
Snappez-vous?
Bloedlulquote:Op zondag 28 februari 2021 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zal de het kleine manneke inderdaad niet leuk vinden als hij zo wordt genoemd![]()
Mijn vader was juwelier. En kwamen mensen met dichte oor gaatjes. Echt goor. Btw hij heeft altijd geweigerd om gaatjes te schieten voor kinderen, mits ze oud genoeg waren om het te willen.quote:
Wordt tijd dat we jou de tent uit meppen irriteer me dood aan je opmerkingen steeds.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus ik zou als moeder haar de tent uit meppen
Eerste keer ging mis.. dus naald eruit en nogmaals zetten.. ze heeft geen kik gegevenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb ook piercings , sommigen waren pijnlijk ,de meeste niet
edit: ik las verkeerd.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader was juwelier. En kwamen mensen met dichte oor gaatjes. Echt goor. Btw hij heeft altijd geweigerd om gaatjes te schieten voor kinderen, mits ze oud genoeg waren om het te willen.
Hou op hoor !!!!!!quote:
Is Jill oud genoeg ? allez, mentaal dan.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader was juwelier. En kwamen mensen met dichte oor gaatjes. Echt goor. Btw hij heeft altijd geweigerd om gaatjes te schieten voor kinderen, mits ze oud genoeg waren om het te willen.
Bij kinderen snap ik sowieso niet dat ze oorbellen laten schieten. Is ook helemaal niet goed , ook niet bij volwassenen.. Laten piercen is veel beter.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Wist niet dat een ingeslapen kut ook ergens naar smaaktequote:
ergerquote:Op zondag 28 februari 2021 19:57 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat we jou de tent uit meppen irriteer me dood aan je opmerkingen steeds.
Er zijn gevallen bekend van babytjes die stierven door een infectie na de oorpiercing.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij kinderen snap ik sowieso niet dat ze oorbellen laten schieten. Is ook helemaal niet goed zelfs. Laten piercen is veel beter.
Waarom gaat het niet over burrito'squote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef Ebinas het volgende:
Ben ff checken welk topic ik op Fok! zit![]()
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wist niet dat een ingeslapen kut ook ergens naar smaakte
Jonge kinderen hebben geen keus. Gewoon niet doen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij kinderen snap ik sowieso niet dat ze oorbellen laten schieten. Is ook helemaal niet goed zelfs. Laten piercen is veel beter.
Nooit discussieren met een ervaringsdeskundige!quote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wist niet dat een ingeslapen kut ook ergens naar smaakte
nu eten ze nudeln of?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom gaat het niet over burrito's
eindelijk iemand die het verschil ziet in oorbellen en piercingsquote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij kinderen snap ik sowieso niet dat ze oorbellen laten schieten. Is ook helemaal niet goed , ook niet bij volwassenen.. Laten piercen is veel beter.
Dit is de topic 'Sex op middelbare leeftijd".quote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef Ebinas het volgende:
Ben ff checken welk topic ik op Fok! zit![]()
Was ik overduidelijk niet van plan,quote:
Heet dat zo tegenwoordigquote:Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom gaat het niet over burrito's
Nee, ik bedoelde Zoey, die is Franstalig. En dat werkt bij sommigen hier als een rode lap op een stier.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh betekent dat ook alweer wat anders.
Man 3 dit kan ik allemaal niet bij gaan houden hoor.
Moet eerst google translate over mijn posts gaan halen
Ik vind het zielig , vaak gebeurt dat wel in bepaalde culturen. Kampies bijvoorbeeld laten vrijwel allemaal oorbelletjes zetten bij hun baby's .quote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Er zijn gevallen bekend van babytjes die stierven door een infectie na de oorpiercing.
Ga graag discussies aan met wie dan ookquote:Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nooit discussieren met een ervaringsdeskundige!
Jupquote:
Prima ieder zijn mening maar TR maarquote:Op zondag 28 februari 2021 19:57 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat we jou de tent uit meppen irriteer me dood aan je opmerkingen steeds.
dank ga ik snel op zoek naar COSquote:Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit is de topic 'Sex op middelbare leeftijd".
Eens.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Jonge kinderen hebben geen keus. Gewoon niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |