vrouwen ook al bezig?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:10 schreef Ebinas het volgende:
Naomi was altijd een vrolijke baby, altijd aan het lachen.
vrolijk geboren
Nou, zitten er steeds naast of half.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:13 schreef M.Ritcher het volgende:
Leuk hoe de regie de foto`s niet laat zien
is dat nodig dan?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:13 schreef M.Ritcher het volgende:
Leuk hoe de regie de foto`s niet laat zien
er zijn nog 5 vrouwenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
4 homo's ehh mannen en de 4 lesbo's vrouwen? rare bonding in deze fase
Dat heb ik niet gezien. Heb wel gezien dat Nick schijnbaar volledig uit de lucht viel en zei dat daar geen woord over gesproken was (complete leugen dus)quote:Op zondag 28 februari 2021 12:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja hier ging ik ook slecht op.
Nick loopt altijd te klagen over eerlijk zijn is belangrijk en blahblah.
En zelf...
Had gewoon gezegd dat er 1 in de groep dat geopperd had maar dat de rest het er niet mee eens was.
Dan ben je eerlijk, smerig, maar eerlijk.
Uiteraardquote:Op zondag 28 februari 2021 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahhh een Huillie.. Stream 2 is vrouwen?
Waarom? Ik zou zeggen tief lekker op. En ik bedoel dit gedoe. Jezelf blootgevenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:21 schreef puzziepie het volgende:
Zoey heeft veel zelfvertrouwen in zichzelf
Gelukkigquote:Op zondag 28 februari 2021 18:21 schreef puzziepie het volgende:
een keer volledig eens met jequote:Op zondag 28 februari 2021 18:26 schreef Soury het volgende:
Echt die jank verhalen doen me helemaal niks
Sommige wel. Hebben het meeste ook al wel eens gehoord.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:26 schreef Soury het volgende:
Ik snap die gasten totaal niet.. zo voor minder dan nix je prive leven te grabbel gooien... tenzij het allemáál MediaHoeren zijnquote:Op zondag 28 februari 2021 18:26 schreef Soury het volgende:
Van het lachen hoop ikquote:Op zondag 28 februari 2021 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tranen rollen hier over mijn wangen...
deze kan ik niet laten liggenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:21 schreef puzziepie het volgende:
Oohh.....quote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
deze kan ik niet laten liggen
heb jij al veel zelfvertrouwen gehad in iemand anders dan?
sorry
LOLquote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef puzziepie het volgende:
Jill:' Wij hebben niet breed maar ook niet smal'
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:33 schreef Don_Pesto het volgende:
michel, persoonsbeveiliging
effen lekker de zwakheden blootleggen
knie tjes
Jill is een klein viespeukje.. met wat drank op gelijk bij een ander in bed duiken.. eigenlijk precies wat mannen willenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef puzziepie het volgende:
Ze was een bitch dat geeft ze toequote:Op zondag 28 februari 2021 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jill is een klein viespeukje.. met wat drank op gelijk bij een ander in bed duiken.. eigenlijk precies wat mannen willen
Het is wat ongemakkelijk dit gedoe.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:34 schreef schizolientje het volgende:
moeten ze nu spreekbeurten houden?
Nou ja zeg, er is toch niks gebeurd in bed dus wat maakt dat nou uit? Ze is gewoon een knuffelkont.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jill is een klein viespeukje.. met wat drank op gelijk bij een ander in bed duiken.. eigenlijk precies wat mannen willen
Om de één of andere reden moeten ze hun levensverhaal blootleggenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:34 schreef schizolientje het volgende:
moeten ze nu spreekbeurten houden?
Jij bent bang dat ze dit wint he?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
dat zie je toch zo?
op eerste zicht, een bitch
als ze haar mond doet
een domme bitch
Ik zou en lul verhaal ophoesten ipv mijn doopceel.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om de één of andere reden moeten ze hun levensverhaal blootleggen
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Nou ja zeg, er is toch niks gebeurd in bed dus wat maakt dat nou uit? Ze is gewoon een knuffelkont.
Ik moet haar ook niet zoquote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
dat zie je toch zo?
op eerste zicht, een bitch
als ze haar mond doet
een domme bitch
Niks maar ik smul ervanquote:Op zondag 28 februari 2021 18:36 schreef Ebinas het volgende:
Dat ze zo ver gaan ook.
Van Jill begrijp ik dat nog, die denkt wellicht niet zo ver.
Maar de rest.
Wat flikkert het verleden ertoe voor dit programma met zo'n opdracht
Dit idd.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Nou ja zeg, er is toch niks gebeurd in bed dus wat maakt dat nou uit? Ze is gewoon een knuffelkont.
Vind het rete saaiquote:
Ik zou dat soort verhalen ophangen. . Gewoon voor de lolquote:Op zondag 28 februari 2021 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Mr. Ego al verteld hoeveel meiden 'ie geneukt heeft op al die eilanden ??
Ik vermoed dat de BB wil dat ze wat aardiger tegen elkaar doen. En ook dat wij wat aardiger over de bewoners zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:36 schreef Ebinas het volgende:
Dat ze zo ver gaan ook.
Van Jill begrijp ik dat nog, die denkt wellicht niet zo ver.
Maar de rest.
Wat flikkert het verleden ertoe voor dit programma met zo'n opdracht
Oh please..... dat gezeik. Gooi alles op de cameraquote:Op zondag 28 februari 2021 18:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind het rete saai
Verhalen van duizend in een dozijn.
Ieder huisje......kruisje....
en rugzakjes
Sommige mensen proberen haar te framen als hoer danwel kutwijf, maar het slaat nog niet aan. Alleen in hun eigen sneue bubbel.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Rot op met je bubbel, dit is de COS !!! En Jill is een pestkopquote:Op zondag 28 februari 2021 18:42 schreef Yolk het volgende:
[..]
Sommige mensen proberen haar te framen als hoer danwel kutwijf, maar het slaat nog niet aan. Alleen in hun eigen sneue bubbel.
Nou, het zijn me een verhalen zegquote:Op zondag 28 februari 2021 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh please..... dat gezeik. Gooi alles op de camera
Dat boeit toch niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Mr. Ego al verteld hoeveel meiden 'ie geneukt heeft op al die eilanden ??
Edit
Neuhhh dus
wat een geluk, wij hebben dat gejank van julie met onverstaanbaar gezeverquote:Op zondag 28 februari 2021 18:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn enkele streampje springt nu over op de dames maar zonder geluid...
Sneue kutquote:Op zondag 28 februari 2021 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
Julie is heel fier op haar 3 kindjes dat is haar hoogtepunt en is ze heel fier op. Dat is haar leven en haar alles.
Jill spoort niet, en dat is een feit.. haar knullige debiele act werk maar zo lang als haar slachtoffer ( Thomas) er in trapte .. beschamend kind is hetquote:Op zondag 28 februari 2021 18:42 schreef Yolk het volgende:
[..]
Sommige mensen proberen haar te framen als hoer danwel kutwijf, maar het slaat nog niet aan. Alleen in hun eigen sneue bubbel.
Nou moeders dan zou ik zeggen heel snel naar huis als je zo fier op je kindjes bent.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
Julie is heel fier op haar 3 kindjes dat is haar hoogtepunt en is ze heel fier op. Dat is haar leven en haar alles.
Wie heeft dat labiele wijf toegelaten in BBquote:Op zondag 28 februari 2021 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ze is zich helemaal kwijt geraakt en leeft door woede en verdriet heen. Ze wil eruit geraken maar weet niet hoe. Maar door daar te zijn heeft haar al wat geleerd.
2 "echte" en 1 neppert toch?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
stop met elke 5 seconden aan je platte haar te komen, het gaat er heus niet volumineuzer op worden meidquote:
Wie Zoëy?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie heeft dat labiele wijf toegelaten in BB
misschien is haar opa wel haar vaderquote:Op zondag 28 februari 2021 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
Jill haar moeder moest heel veel werken en daardoor ging ze heel veel naar oma en opa toe. Opa is ook een beetje haar vader en daar is hij heel trots op. Jill haar vader heeft haar opgevoed door er niet veel te zijn.
Julie was aan het woordquote:
zij mag naar huis lift mee met anderenquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:48 schreef 20100 het volgende:
[..]
misschien is haar opa wel haar vader
Ik kan me niet voorstellen dat je kinderen van deze leeftijd bij anderen onderbrengt (niet eens alle drie op hetzelfde adres) om zo nodig jezelf terug te vinden in BBquote:
Ach schiet op zegquote:Op zondag 28 februari 2021 18:48 schreef Koos1958 het volgende:
Vind toch een paar verhalen best wel indruk maken. Er zijn er een paar die het absoluut niet gratis hebben gekregen in het leven.
Zeker vind Liese dit mooi kan ze liggend of zittend doen.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:49 schreef Ebinas het volgende:
Liese: wel een mooie leuke opdracht.
Geen bijval............................dus gevolgd door: toch?
Vluchtgedrag is geen optie in deze?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je kinderen van deze leeftijd bij anderen onderbrengt (niet eens alle drie op hetzelfde adres) om zo nodig jezelf terug te vinden in BB
Slinger deze discussie maar niet aan. Daar is nou net niet niets mis meequote:Op zondag 28 februari 2021 18:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je kinderen van deze leeftijd bij anderen onderbrengt (niet eens alle drie op hetzelfde adres) om zo nodig jezelf terug te vinden in BB
En toch, zo hebben velen hun verhaal, maar dat nu zo over de streams.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:48 schreef Koos1958 het volgende:
Vind toch een paar verhalen best wel indruk maken. Er zijn er een paar die het absoluut niet gratis hebben gekregen in het leven.
tokkie!!!quote:Op zondag 28 februari 2021 18:43 schreef Koos1958 het volgende:
Julie zegt ik was 23 toen ik zwanger viel.
quote:
Ik zet er flink op inquote:Op zondag 28 februari 2021 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vluchtgedrag is geen optie in deze?
Waarom ? Omdat ze zwanger was met 23? Vind ik bullshitquote:
kinderen zijn inderdaad zo'n uitzonderlijk iets dat je er echt fier mag op zijnquote:Op zondag 28 februari 2021 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
Neequote:Op zondag 28 februari 2021 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mag ik misschien zelf weten wat ik vind dat dit.
Ik denk echt dat ze op haar eindje zit . Waar kan je terecht met zoveel woede en verdriet nu al 2jaar. Familie weten ook niet hoe ze haar kunnen helpen.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vluchtgedrag is geen optie in deze?
Soms he? hebben ze spijtquote:Op zondag 28 februari 2021 18:52 schreef 20100 het volgende:
[..]
kinderen zijn inderdaad zo'n uitzonderlijk iets dat je er echt fier mag op zijn![]()
mensen wie hun grootste verwezelijking is kinderen gekregen hebben
En dan vluchten in een TV Show , waar iedereen meekijkt... de BS druipt daar wel van afquote:Op zondag 28 februari 2021 18:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze op haar eindje zit . Waar kan je terecht met zoveel woede en verdriet nu al 2jaar. Familie weten ook niet hoe ze haar kunnen helpen.
Lijkt me vreselijk.....
Slaat ook helemaal nergens op.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom ? Omdat ze zwanger was met 23? Vind ik bullshit
onzeker kind die altijd bevestiging nodig heeftquote:Op zondag 28 februari 2021 18:49 schreef Ebinas het volgende:
Liese: wel een mooie leuke opdracht.
Geen bijval............................dus gevolgd door: toch?
Is er ook een bewoner waar je niet negatief over bent?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:55 schreef 20100 het volgende:
[..]
onzeker kind die altijd bevestiging nodig heeft
Ja, met een opname ergens verdien je geen geld. Dit brengt nog wat op.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dan vluchten in een TV Show , waar iedereen meekijkt... de BS druipt daar wel van af
kinderen voor je 30 komt enkel bij de lage sociale klasse voorquote:Op zondag 28 februari 2021 18:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom ? Omdat ze zwanger was met 23? Vind ik bullshit
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:56 schreef 20100 het volgende:
[..]
kinderen voor je 30 komt enkel bij de lage sociale klasse voor
op 23 hoor je te studeren/carriere te maken
Ik kan ook niks leuks of sympathieks vindenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:55 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Is er ook een bewoner waar je niet negatief over bent?
ja was sarcastisch ik zou die fotos ook heel leuk gevonden hebbenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
heel de opdracht is onnodig, maar nu krijg je dus maar de helft mee, halve kut opdracht dus
Okquote:Op zondag 28 februari 2021 18:56 schreef 20100 het volgende:
[..]
Jahh één grote Testimonial voor JollyJulie dat haar hele familie kan meekijken .. een beter schuiladres is er niet..quote:Op zondag 28 februari 2021 18:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, met een opname ergens verdien je geen geld. Dit brengt nog wat op.
daarvoor moet je een IQ lager dan 80 voor hebbenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor de Belgen= Jill zat op Buso onderwijs.
Michelquote:Op zondag 28 februari 2021 18:55 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Is er ook een bewoner waar je niet negatief over bent?
Gaat er wel weer vanaf als ze eruit is.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:57 schreef Oranos het volgende:
Heb het idee dat Jill met de week molliger wordt
Thomas heeft zijn vet in haar gepomptquote:Op zondag 28 februari 2021 18:57 schreef Oranos het volgende:
Heb het idee dat Jill met de week molliger wordt
oh jawelquote:Op zondag 28 februari 2021 18:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]In 1800 ja maar nu niet meer . Grapjas
Maagbandje en klaarquote:Op zondag 28 februari 2021 19:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat er wel weer vanaf als ze eruit is.
of net niet? Thomas zal ik weer snel op zijn oude gewicht zittenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat er wel weer vanaf als ze eruit is.
Nou ik ken er met IQ 100 die daar ook in zaten. Maar da, ben je echt wel de slimste van de klasquote:Op zondag 28 februari 2021 18:59 schreef 20100 het volgende:
[..]
daarvoor moet je een IQ lager dan 80 voor hebben
enige sterke speler met disciplinequote:Op zondag 28 februari 2021 19:01 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer 3 x niks;)
Als Jill er bovenop zit is het wat meerquote:Op zondag 28 februari 2021 19:01 schreef 20100 het volgende:
[..]
of net niet? Thomas zal ik weer snel op zijn oude gewicht zitten
dan zullen ze wel een psychologische stoornis gehad hebbenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou ik ken er met IQ 100 die daar ook in zaten. Maar da, ben je echt wel de slimste van de klas
liese ging vorige week al in de week met FB naam dus denk dat sze soms de cameras wel vergeten en ze zitten met vrienden ja onder elkaar en dan vertel je het welquote:Op zondag 28 februari 2021 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap die gasten totaal niet.. zo voor minder dan nix je prive leven te grabbel gooien... tenzij het allemáál MediaHoeren zijn
Een foto laten zien bij de verhaallijn is voor de beeldvorming wel handig. Anders hoeven ze de foto`s er ook niet bij te doen. Nu zie je precies nietsquote:
Jill heeft dyslexie vandaar dat ze daar heen gingquote:Op zondag 28 februari 2021 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou ik ken er met IQ 100 die daar ook in zaten. Maar da, ben je echt wel de slimste van de klas
Op videolnd kan je een uur terug kijken. Waaronder Naomi, Zoey, Jill en Jullie kan je terug zienquote:Op zondag 28 februari 2021 19:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb dus alle fun gemist, niemand heeft me gebeld om te zeggen dat de streams ineens wel interessant waren
Nu maar hopen op een filmpje van de pret.
Gefeliciteerd..quote:Op zondag 28 februari 2021 19:04 schreef Soury het volgende:
Jill zit er met een sjaggie kop bij. Ze is niet de zieligste
nou heb fotos zitten kijken maar die weet niet echt wat ze zegt met we hebben het niet breedquote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef puzziepie het volgende:
Als je als kind niet gemiddeld leert of meer tijd nodig hebt is er al van alles mis. Dat is misschien nog wel het ergste: het daar aan moeten voldoen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is een mooi woordquote:Op zondag 28 februari 2021 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jill heeft dyslexie vandaar dat ze daar heen ging
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gefeliciteerd..
[ afbeelding ]
Dat ging over een aantal jaren geleden. Daarnaast zegt ze ook dat ze het niet 'smal' haddenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou heb fotos zitten kijken maar die weet niet echt wat ze zegt met we hebben het niet breed
Ik heb het niet zo op die plakplaatjesquote:Op zondag 28 februari 2021 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je als kind niet gemiddeld leert of meer tijd nodig hebt is er al van alles mis. Dat is misschien nog wel het ergste: het daar aan moeten voldoen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op die plakplaatjes
hoezo heet de laatste topic oester in dr poep??quote:Op zondag 28 februari 2021 19:10 schreef puzziepie het volgende:
Gaan ze die aubergine meteen verwerken in het gerecht?
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:10 schreef puzziepie het volgende:
Gaan ze die aubergine meteen verwerken in het gerecht?
School kan een speelplaats zijn. En later kom jezelf tegen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik geef hier eerlijk toe dat ik op gebied van onderwijs op hetzelfde niveau zat van Jill. Maar hoe ouder ik werd hoe slimmer ik was en op een redelijk niveau geëindigd.
Ze bedoelde en dat zei ze ook, mijn moeder moest hard werken om de koelkast goed te vullen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je als kind niet gemiddeld leert of meer tijd nodig hebt is er al van alles mis. Dat is misschien nog wel het ergste: het daar aan moeten voldoen.
Geen idee. Eet da niequote:Op zondag 28 februari 2021 19:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aubergine wordt heel bruin als het gesneden is
Ik zal dat tegen mijn moeder en vader zeggen, hoe durfden ze opamas 25e voor het eerst ouders te worden.. Pah.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:56 schreef 20100 het volgende:
[..]
En snot al het te lang meekooktquote:Op zondag 28 februari 2021 19:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aubergine wordt heel bruin als het gesneden is
We begrijpen allemaal wat ze bedoelde en dit zijn gewoon typische Jill uitspraken die ik juist ook leuk vind.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze bedoelde en dat zei ze ook, mijn moeder moest hard werken om de koelkast goed te vullen.
''ze hadden het niet breed'', is daar in NL een goede uitspraak voor
alleen neemt Jill met haar beperking op taalgebied het ''breed'' dan in de vorm van breed en smal , en smal is in NL dan weer niet een correcte uitspraak.
Jill vertelde dat ze vanmorgen de oester van gisterenavond onverteerd weer heeft uitgepoept.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo heet de laatste topic oester in dr poep??
Nicequote:Op zondag 28 februari 2021 19:14 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Jill vertelde dat ze vanmorgen de oester van gisterenavond onverteerd weer heeft uitgepoept.
Ze heeft dezelfde tic als Billie altijd in dat haar wroetenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese had dus een kort pittig kapsel vroeger
Jill is gewoon nog jong , en gelukkig de enige die niet zat te jankenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:16 schreef Koos1958 het volgende:
Jill twijfelt of ze niet te negatief is geweest met vertellen.
Ze was 16 ofzo he. De reageren anderen ook als kinderen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:18 schreef Koos1958 het volgende:
Vond het gedeelte wat jill vertelde over haar relatie met een vrouw en dat sommige van haar vrienden haar vies vonden en niets met haar te maken wilde hebben best heftig. Vooral in deze tijd dat dit nog steeds gebeurt.
Je kan ook overdrijven zeg.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
Teringg wat een bakbeest is Jillie geworden... Thommie buiten zal genieten ..
[ afbeelding ]
dat gevt het nietquote:Op zondag 28 februari 2021 19:14 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Jill vertelde dat ze vanmorgen de oester van gisterenavond onverteerd weer heeft uitgepoept.
huh??? waar heb je die onzin vandaan?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:56 schreef 20100 het volgende:
[..]
Mooie meid.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
De dames zijn iig erg blij dat ze hun verhalen op deze manier , zonder de aanwezigheid van de mannen aan elkaar konden vertellen .quote:Op zondag 28 februari 2021 19:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Had verwacht dat ze elkaars verhalen op het scherm konden zien.
Wat een bonding weer.
`quote:Op zondag 28 februari 2021 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Uit zijn kleine niet ontwikkelde teenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
huh??? waar heb je die onzin vandaan?
Beetje simpel mensen om hun uiterlijk weg zetten, vooral anoniem achter een scherm.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
`
Tja, we hebben het lang over kin van Nathalie gehad, maar Jill heeft meer kinnen dan Nathalie ooit had
Die 20100 spoort niet helemaalquote:Op zondag 28 februari 2021 19:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Uit zijn kleine niet ontwikkelde teen
Dat had ik met Michel die ging er echt voor en vragen hebben jullie even de tijd en zijn mond met water spoelen. De rest allemaal bekeken alleen van deze persoon niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Had eigenlijk alle verhalen al gehoord behalve Matt en die heb ik doorgespoeld.
Liese en Julie hebben dit ook al allemaal verteld aan Michel en vice versa.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De dames zijn iig erg blij dat ze hun verhalen op deze manier , zonder de aanwezigheid van de mannen aan elkaar konden vertellen .
Het is de bedoeling dat de mannen ook gaan bonden
Ok, jij vind niet dat ze een onderkin heeft?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Beetje simpel mensen om hun uiterlijk weg zetten, vooral anoniem achter een scherm.
Commentaar Op Streams is nooit leuk voor sommigenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Beetje simpel mensen om hun uiterlijk weg zetten, vooral anoniem achter een scherm.
Dat je moeilijker leert zegt niks over je intelligentie.. wel met hoe je stof opneemt.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik geef hier eerlijk toe dat ik op gebied van onderwijs op hetzelfde niveau zat van Jill. Maar hoe ouder ik werd hoe slimmer ik was en op een redelijk niveau geëindigd.
Matt zoey en Michel niet gezien, nja matt half gezien.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:23 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Dat had ik met Michel die ging er echt voor en vragen hebben jullie even de tijd en zijn mond met water spoelen. De rest allemaal bekeken alleen van deze persoon niet.
Ze heeft het gewicht wat Thomas is afgevallen overgenomen, als dat geen echte liefde isquote:Op zondag 28 februari 2021 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Jill heeft wat kilo's erbij op gekregen. Ze is zich aan het voorbereiden voor de olympische spelen in het onderdeel kogelstoten.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
`
Tja, we hebben het lang over kin van Nathalie gehad, maar Jill heeft meer kinnen dan Nathalie ooit had
Niet te klef worden nu hequote:Op zondag 28 februari 2021 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die 20100 spoort niet helemaal
Kijk! we zijn het opnieuw met elkaar eens
Dat zou impliceren dat ze er naast gewicht, ook ambitie heeft bijgekregen. Dat zie ik dan weer nietquote:Op zondag 28 februari 2021 19:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jill heeft wat kilo's erbij op gekregen. Ze is zich aan het voorbereiden voor de olympische spelen in het onderdeel kogelstoten.
Ik gun ThommieBuiten zijn gelijke in de Liefdequote:Op zondag 28 februari 2021 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft het gewicht wat Thomas is afgevallen overgenomen, als dat geen echte liefde is
Koos kom op, je loopt al wat langer mee met de RLS. Je weet hoe het werkt.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Absoluut, prima kerel.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik gun ThommieBuiten zijn gelijke in de Liefde
Moraalridder is ook ridder. En alle jongetjes spelen graag riddertje, ook Koos!quote:Op zondag 28 februari 2021 19:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Koos kom op, je loopt al wat langer mee met de RLS. Je weet hoe het werkt.
Toen ik haar van de week bezig zag met die 6 kilo, wist ik het.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zou impliceren dat ze er naast gewicht, ook ambitie heeft bijgekregen. Dat zie ik dan weer niet
Hetlijkt op de combi Naomi/Zoey te wordenquote:
Ik zie daar niks van. Gewoon posten wat je wil.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
COSsen is best moeilijk voor mij. Je moet de mening van anderen kunnen verdragen en daar heb ik soms moeite mee
Grote kans dat je je kapot schrikt als je foto's van Fokkers zou zienquote:Op zondag 28 februari 2021 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je doet het best goed. En iedereen voelt zich wel eens aangevallen.. en vaak heeft dat met je eigen rugzakje te makenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
COSsen is best moeilijk voor mij. Je moet de mening van anderen kunnen verdragen en daar heb ik soms moeite mee
"Die mag mijn ballen ook wel hooghouden?"quote:Op zondag 28 februari 2021 19:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toen ik haar van de week bezig zag met die 6 kilo, wist ik het.
Dan is er toch niets aan de hand?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Liese en Julie hebben dit ook al allemaal verteld aan Michel en vice versa.
6 kilo eten?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toen ik haar van de week bezig zag met die 6 kilo, wist ik het.
Wanneer plannen we een meetquote:Op zondag 28 februari 2021 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grote kans dat je je kapot schrikt als je foto's van Fokkers zou zien![]()
Ik wel iig . Ik hou het bij het zien van een Ui , want de werkelijkheid is vaak minder mooi
Dat was Michelquote:
We hebben soms ook moeite met jou. Dan is dat mooi verdeeld.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:
Jill?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:30 schreef greysbones het volgende:
Mannen hebben het eten en al op.. en wie loopt er weer als een stalker rond
Nee dankquote:Op zondag 28 februari 2021 19:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Die mag mijn ballen ook wel hooghouden?"![]()
Zou ik nooit durven naar toe komen, met al die conflicten die ik hier heb gehad.quote:
Stond ik niet op.. ben een veel te knappe verschijningquote:Op zondag 28 februari 2021 19:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]ik heb op foto een hoop mensen gezien en ik schrok me kapot
![]()
Ook mensen echt ontmoet en dat was haske leuk
Stalken bij Nick, Michel en Mike lijkt voor Matt een stuk lastiger.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:30 schreef greysbones het volgende:
Mannen hebben het eten en al op.. en wie loopt er weer als een stalker rond
In de COS of over heel FOKquote:Op zondag 28 februari 2021 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou ik nooit durven naar toe komen, met al die conflicten die ik hier heb gehad.
Ik kan best compassie hebben met mensen in een RLS die hun (trieste) levensverhaal vertellen, maar waar ik van moet kotsen is die eeuwige "Ik ben mezelf hier tegengekomen - Ik heb hier heel wat geleerd"-bullshit, die dan meestal volgt.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ze is zich helemaal kwijt geraakt en leeft door woede en verdriet heen. Ze wil eruit geraken maar weet niet hoe. Maar door daar te zijn heeft haar al wat geleerd.
beidenquote:
Maak je niet ongerust, ik laat je heelquote:Op zondag 28 februari 2021 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou ik nooit durven naar toe komen, met al die conflicten die ik hier heb gehad.
En toch lukt het hemquote:Op zondag 28 februari 2021 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stalken bij Nick, Michel en Mike lijkt voor Matt een stuk lastiger.
Dit weekend is Mike toch echt de koning van het stalken. Daar kan Matt nog wat van leren.quote:
Sorry maar daar bedank ik voor.. er zit niemand waarvan ik denk wowquote:Op zondag 28 februari 2021 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben al helemaal in voor de SamenvoegSex straks als Febo de stekker uit die debacle testje trekt
quote:
Joh !!! Ze hebben het moeilijk, heb wat medeleven met die troela'squote:Op zondag 28 februari 2021 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan best compassie hebben met mensen in een RLS die hun (trieste) levensverhaal vertellen, maar waar ik van moet kotsen is die eeuwige "Ik ben mezelf hier tegengekomen - Ik heb hier heel wat geleerd"-bullshit, die dan meestal volgt.
Ik heb medelijden. Net als op school de jongen die er niet echt bij hoort, maar het wel hard probeert. Ik hoop daarom dat Mike eerst moet vertrekken en daarna pas Matt..Even een kleine boostquote:
Ach natuurlijk!! DE keukenkoningquote:Op zondag 28 februari 2021 19:33 schreef Whuzz het volgende:
Haha, meeste Mike over het keukentje: "Echt de goedkoopste spoelbak EVER"
Of er nog een vervolg gaat komen op BB weten we niet... Maar als dat er komt mag Mike weer mee doen en hebben ze ineens TOPkeukens.
Streams waren k.. vanmorgen/middag dus heb het opgegeven.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dit weekend is Mike toch echt de koning van het stalken. Daar kan Matt nog wat van leren.
Whût? geen WiederGutmachung sex?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry maar daar bedank ik voor.. er zit niemand waarvan ik denk wow
WAT!quote:Op zondag 28 februari 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry maar daar bedank ik voor.. er zit niemand waarvan ik denk wow
Stel je niet aan zeg, moeten we een jank hoekje gaan maken voor de cossersquote:Op zondag 28 februari 2021 19:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
![]()
Was ff COS-moe na al het persoonlijke gehaat. Dat we elke een bewoner kiezen om te haten is prima, maar laten we hat daar bij houden
Ja, dan zien we wie de meeste onderkin heeftquote:
Hij ziet er ook uber sneu uit.. met dat ik pas er eigenlijk niet bij gezicht..quote:Op zondag 28 februari 2021 19:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb medelijden. Net als op school de jongen die er niet echt bij hoort, maar het wel hard probeert. Ik hoop daarom dat Mike eerst moet vertrekken en daarna pas Matt..Even een kleine boost
Uh.... nou... "we" hoeven dat niet maken. Jij mag toch alleen onder begeleiding met scherpe objecten werken?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg, moeten we een jank hoekje gaan maken voor de cossers
Die meiden daar zijn zelf ook zo: zelfs een lul moet een bepaalde minimumlengte hebben.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die durft helemaal niet te komen..quote:Op zondag 28 februari 2021 19:36 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ja, dan zien we wie de meeste onderkin heeft. Behalve bij 20100, want die houdt vast en zeker zijn witte puntmuts op.
Misschien is Mike wel het meeste slachtoffer geweest op school. Weet jij veelquote:Op zondag 28 februari 2021 19:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb medelijden. Net als op school de jongen die er niet echt bij hoort, maar het wel hard probeert. Ik hoop daarom dat Mike eerst moet vertrekken en daarna pas Matt..Even een kleine boost
We hadden het over BB toch?? Niet over de COSquote:Op zondag 28 februari 2021 19:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
WAT!
Fijn. Geen paarse dildo voor jou dan! Miss Picky![]()
wat een bullshit zeg en belachelijk om te zeggenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:48 schreef 20100 het volgende:
[..]
misschien is haar opa wel haar vader
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh.... nou... "we" hoeven dat niet maken. Jij mag toch alleen onder begeleiding met scherpe objecten werken?
van hier weet ik het niet, maar elders schrok ik nogal eens van foto's en dacht ik van huh en jij hebt zo'n grote bek tegen mij?! op straat zouden ze zich verstoppenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]ik heb op foto een hoop mensen gezien en ik schrok me kapot
![]()
Ook mensen echt ontmoet en dat was haske leuk
Constant bij Nick. Meedoen met Nick zijn grappen. Matt beetje belachelijk maken.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Streams waren k.. vanmorgen/middag dus heb het opgegeven.
Zie hem net zo ronddralen..
Vraag me wel eens af hoeveel issues deze persoon heeft. Daar komt toch een onzin uit..quote:Op zondag 28 februari 2021 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat een bullshit zeg en belachelijk om te zeggen
Sommige hebben een fotoboekquote:Op zondag 28 februari 2021 19:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
van hier weet ik het niet, maar elders schrok ik nogal eens van foto's en dacht ik van huh en jij hebt zo'n grote bek tegen mij?! op straat zouden ze zich verstoppen
Ooh. Sorry. Oprecht!quote:Op zondag 28 februari 2021 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hadden het over BB toch?? Niet over de COS![]()
![]()
leuk dat jij dat bepaaldquote:Op zondag 28 februari 2021 18:56 schreef 20100 het volgende:
[..]
jij moet eens nadenken voor je je bek opentrektquote:
Nick is zo hard gezakt de afgelopen dagenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:39 schreef engine het volgende:
[..]
Constant bij Nick. Meedoen met Nick zijn grappen. Matt beetje belachelijk maken.
Voelt zich een beetje koning nu. Benieuwd of hij nog zo grappig doet als hij straks terug is bij de meiden.
Joh je kent hem ondertussen toch wel. Beetje steken en uitlokkenquote:
Haar enige ambitie is voor vol aangezien te worden. Of ze dat moet doen met gewichthef-twister of met beschuitfluiten is haar allemaal om het even. Veel verder reikt haar ambitie imho niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zou impliceren dat ze er naast gewicht, ook ambitie heeft bijgekregen. Dat zie ik dan weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |