vrouwen ook al bezig?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:10 schreef Ebinas het volgende:
Naomi was altijd een vrolijke baby, altijd aan het lachen.
vrolijk geboren
Nou, zitten er steeds naast of half.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:13 schreef M.Ritcher het volgende:
Leuk hoe de regie de foto`s niet laat zien
is dat nodig dan?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:13 schreef M.Ritcher het volgende:
Leuk hoe de regie de foto`s niet laat zien
er zijn nog 5 vrouwenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
4 homo's ehh mannen en de 4 lesbo's vrouwen? rare bonding in deze fase
Dat heb ik niet gezien. Heb wel gezien dat Nick schijnbaar volledig uit de lucht viel en zei dat daar geen woord over gesproken was (complete leugen dus)quote:Op zondag 28 februari 2021 12:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja hier ging ik ook slecht op.
Nick loopt altijd te klagen over eerlijk zijn is belangrijk en blahblah.
En zelf...
Had gewoon gezegd dat er 1 in de groep dat geopperd had maar dat de rest het er niet mee eens was.
Dan ben je eerlijk, smerig, maar eerlijk.
Uiteraardquote:Op zondag 28 februari 2021 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahhh een Huillie.. Stream 2 is vrouwen?
Waarom? Ik zou zeggen tief lekker op. En ik bedoel dit gedoe. Jezelf blootgevenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:21 schreef puzziepie het volgende:
Zoey heeft veel zelfvertrouwen in zichzelf
Gelukkigquote:Op zondag 28 februari 2021 18:21 schreef puzziepie het volgende:
een keer volledig eens met jequote:Op zondag 28 februari 2021 18:26 schreef Soury het volgende:
Echt die jank verhalen doen me helemaal niks
Sommige wel. Hebben het meeste ook al wel eens gehoord.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:26 schreef Soury het volgende:
Ik snap die gasten totaal niet.. zo voor minder dan nix je prive leven te grabbel gooien... tenzij het allemáál MediaHoeren zijnquote:Op zondag 28 februari 2021 18:26 schreef Soury het volgende:
Van het lachen hoop ikquote:Op zondag 28 februari 2021 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tranen rollen hier over mijn wangen...
deze kan ik niet laten liggenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:21 schreef puzziepie het volgende:
Oohh.....quote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
deze kan ik niet laten liggen
heb jij al veel zelfvertrouwen gehad in iemand anders dan?
sorry
LOLquote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef puzziepie het volgende:
Jill:' Wij hebben niet breed maar ook niet smal'
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:33 schreef Don_Pesto het volgende:
michel, persoonsbeveiliging
effen lekker de zwakheden blootleggen
knie tjes
Jill is een klein viespeukje.. met wat drank op gelijk bij een ander in bed duiken.. eigenlijk precies wat mannen willenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef puzziepie het volgende:
Jill:' Wij hebben niet breed maar ook niet smal'
Ze was een bitch dat geeft ze toequote:Op zondag 28 februari 2021 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jill is een klein viespeukje.. met wat drank op gelijk bij een ander in bed duiken.. eigenlijk precies wat mannen willen
Het is wat ongemakkelijk dit gedoe.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:34 schreef schizolientje het volgende:
moeten ze nu spreekbeurten houden?
Nou ja zeg, er is toch niks gebeurd in bed dus wat maakt dat nou uit? Ze is gewoon een knuffelkont.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jill is een klein viespeukje.. met wat drank op gelijk bij een ander in bed duiken.. eigenlijk precies wat mannen willen
Om de één of andere reden moeten ze hun levensverhaal blootleggenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:34 schreef schizolientje het volgende:
moeten ze nu spreekbeurten houden?
Jij bent bang dat ze dit wint he?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
dat zie je toch zo?
op eerste zicht, een bitch
als ze haar mond doet
een domme bitch
Ik zou en lul verhaal ophoesten ipv mijn doopceel.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om de één of andere reden moeten ze hun levensverhaal blootleggen
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Nou ja zeg, er is toch niks gebeurd in bed dus wat maakt dat nou uit? Ze is gewoon een knuffelkont.
Ik moet haar ook niet zoquote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
dat zie je toch zo?
op eerste zicht, een bitch
als ze haar mond doet
een domme bitch
Niks maar ik smul ervanquote:Op zondag 28 februari 2021 18:36 schreef Ebinas het volgende:
Dat ze zo ver gaan ook.
Van Jill begrijp ik dat nog, die denkt wellicht niet zo ver.
Maar de rest.
Wat flikkert het verleden ertoe voor dit programma met zo'n opdracht
Dit idd.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Nou ja zeg, er is toch niks gebeurd in bed dus wat maakt dat nou uit? Ze is gewoon een knuffelkont.
Vind het rete saaiquote:
Ik zou dat soort verhalen ophangen. . Gewoon voor de lolquote:Op zondag 28 februari 2021 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Mr. Ego al verteld hoeveel meiden 'ie geneukt heeft op al die eilanden ??
Ik vermoed dat de BB wil dat ze wat aardiger tegen elkaar doen. En ook dat wij wat aardiger over de bewoners zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:36 schreef Ebinas het volgende:
Dat ze zo ver gaan ook.
Van Jill begrijp ik dat nog, die denkt wellicht niet zo ver.
Maar de rest.
Wat flikkert het verleden ertoe voor dit programma met zo'n opdracht
Oh please..... dat gezeik. Gooi alles op de cameraquote:Op zondag 28 februari 2021 18:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind het rete saai
Verhalen van duizend in een dozijn.
Ieder huisje......kruisje....
en rugzakjes
Sommige mensen proberen haar te framen als hoer danwel kutwijf, maar het slaat nog niet aan. Alleen in hun eigen sneue bubbel.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Rot op met je bubbel, dit is de COS !!! En Jill is een pestkopquote:Op zondag 28 februari 2021 18:42 schreef Yolk het volgende:
[..]
Sommige mensen proberen haar te framen als hoer danwel kutwijf, maar het slaat nog niet aan. Alleen in hun eigen sneue bubbel.
Nou, het zijn me een verhalen zegquote:Op zondag 28 februari 2021 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh please..... dat gezeik. Gooi alles op de camera
Dat boeit toch niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Mr. Ego al verteld hoeveel meiden 'ie geneukt heeft op al die eilanden ??
Edit
Neuhhh dus
wat een geluk, wij hebben dat gejank van julie met onverstaanbaar gezeverquote:Op zondag 28 februari 2021 18:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn enkele streampje springt nu over op de dames maar zonder geluid...
Sneue kutquote:Op zondag 28 februari 2021 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
Julie is heel fier op haar 3 kindjes dat is haar hoogtepunt en is ze heel fier op. Dat is haar leven en haar alles.
Jill spoort niet, en dat is een feit.. haar knullige debiele act werk maar zo lang als haar slachtoffer ( Thomas) er in trapte .. beschamend kind is hetquote:Op zondag 28 februari 2021 18:42 schreef Yolk het volgende:
[..]
Sommige mensen proberen haar te framen als hoer danwel kutwijf, maar het slaat nog niet aan. Alleen in hun eigen sneue bubbel.
Nou moeders dan zou ik zeggen heel snel naar huis als je zo fier op je kindjes bent.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
Julie is heel fier op haar 3 kindjes dat is haar hoogtepunt en is ze heel fier op. Dat is haar leven en haar alles.
Wie heeft dat labiele wijf toegelaten in BBquote:Op zondag 28 februari 2021 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ze is zich helemaal kwijt geraakt en leeft door woede en verdriet heen. Ze wil eruit geraken maar weet niet hoe. Maar door daar te zijn heeft haar al wat geleerd.
2 "echte" en 1 neppert toch?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |