Deze had ik vanmiddag nog in de auto aan staan.quote:
Een PNG in de auto aan staanquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:16 schreef Deisyy het volgende:
https://www.catharinaweb.nl/orakels/gfx/runen-schrift.png
Deze had ik vanmiddag nog in de auto aan staan.
Je hebt te snel gequote, ik bedoelde jouw Visage.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een PNG in de auto aan staan![]()
That has been a hell off a ride!
Ik haalde mijn like maar even weg toen het niet het linkje naar de runen bleek te zijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een PNG in de auto aan staan![]()
That has been a hell off a ride!
*Grijnst*quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt te snel gequote, ik bedoelde jouw Visage.
De afbeelding van de runen had ik daarvoor al gepost, waardoor er ineens iets anders onder mijn CTRL-V zatquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik haalde mijn like maar even weg toen het niet het linkje naar de runen bleek te zijn
Al is het een mooie nummer hoor
Daarom waren de letters ook recht, bochten maken was wat lastiger.quote:
Klei!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom waren de letters ook recht, bochten maken was wat lastiger.
Maar er werd niet alleen op steen geschreven, ook op bot of hout.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De afbeelding van de runen had ik daarvoor al gepost, waardoor er ineens iets anders onder mijn CTRL-V zat
Volgens mij dat juist weer niet zoveel, maar wel op ijzeren voorwerpen en munten. Heb nog een hele bijzondere bronzen munt met een rune erop, een uniek exemplaar.quote:
Gaaf!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij dat juist weer niet zoveel, maar wel op ijzeren voorwerpen en munten. Heb nog een hele bijzondere bronzen munt met een rune erop, een uniek exemplaar.
Is ook al een flink bedrag op geboden door 2 andere liefhebbers, maar nope, mine. Heb ik ook eens at bijzondersquote:
Hahaha dat snap ik helemaalquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Is ook al een flink bedrag op geboden door 2 andere liefhebbers, maar nope, mine. Heb ik ook eens at bijzonders
Ik heb hem gewoon gekocht van iemand die hem vond met een metaaldetector en wel wist welke eeuw, maar zei erbij onbekend muntje.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha dat snap ik helemaal
Oh, heerlijk, dat klinkt als avontuur en schatgravenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon gekocht van iemand die hem vond met een metaaldetector en wel wist welke eeuw, maar zei erbij onbekend muntje.
Tja dat vond ik niet erg dat hij de tekens niet herkende
Een vriendin doet het wel eens, maar vooral flessendoppen, nog niks bijzondersquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh, heerlijk, dat klinkt als avontuur en schatgraven
Ik had ooit een metaaldetector, heerlijk... buiten in de wind.. op de akker op zoek naar schatten!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Een vriendin doet het wel eens, maar vooral flessendoppen, nog niks bijzonders
In wat?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:40 schreef drakin het volgende:
Nu echt aan de studie, ik wil mijn diploma wel halen
Oh dat lijkt me zo gaaf. Op jacht naar de schat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had ooit een metaaldetector, heerlijk... buiten in de wind.. op de akker op zoek naar schatten!
Ja! En het is exact zo!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me zo gaaf. Op jacht naar de schat.
Voor de liefhebbers: hier in de binnenstad ligt een groot rotsblok met runen eropquote:
Al geweestquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers: hier in de binnenstad ligt een groot rotsblok met runen erop
Ik herinner me een Geologie excursie door voornamelijk Frankrijk en we kwamen langs de Notre Dame... Onze Hoogleraar Dr ... xxx pakt koelbloedig zn hamer en begint wat van de muur af te tikken ..quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers: hier in de binnenstad ligt een groot rotsblok met runen erop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervolgstudie lichaamsgericht coachen.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:29 schreef drakin het volgende:
Handig zo'n corona lockdown, zomaar 2 diplomas erbij
quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herinner me een Geologie excursie door voornamelijk Frankrijk en we kwamen langs de Notre Dame... Onze Hoogleraar Dr ... xxx pakt koelbloedig zn hamer en begint wat van de muur af te tikken ..Bijne pure fossiel kalksteen uit de buurt van Parijs ...
En een paar jaar later stortte het dak in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Moet wel nog even mijn best doen morgen.quote:
Succes!quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet wel nog even mijn best doen morgen.
Dus trusten
Decenniaatje of 4 of zo .... ze zijn op zoek naar hetzelfde gesteente .. genoeg groeves nog in de buurt van Parijs.. Hadden we ook kunnen bezoeken ipv Parijs voor hetzelfde doel, maar zo ging het er toen bij ons aan toe .. Heerlijk relaxed cruisen door een land in 2 volkswagenbusjes .. elke nacht een ander hotelletje .. Prachtige tijden waren dat..quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En een paar jaar later stortte het dak in...
Zo doet ie dat gewoonquote:
Die zijn gezakt voor het bij-examenquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 07:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn gezakt voor het bij-examen
quote:Op donderdag 25 februari 2021 07:27 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb nog ergens een foto waarop ik als bij verkleed ben.
En goedemorgen ☕️
quote:
Oke dan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit mijn tijd bij de Bijenkorf.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke dan...Ik dacht dat je het over een kinderfoto hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit mijn tijd bij de Bijenkorf.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke dan...Je hebt helemaal geen streepjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit mijn tijd bij de Bijenkorf.![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Laat je testen zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik vermoed toch dat ik een lichte hersenschudding heb, ik heb al koppijn sinds zondag en ben zoooo moooeeee
Gaan ze dan met een wattenstaaf mijn hersenen in?quote:
Geen idee...quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaan ze dan met een wattenstaaf mijn hersenen in?
Jumbogoden!quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:25 schreef chufi het volgende:
Kijk ik nu net de finish van een wielerwedstrijd.. alles geel/zwart
Jumbo etappe winst in de UAE tourquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Jumbogoden!
(of was het heel oude herhaling, met Once?)
quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaan ze dan met een wattenstaaf mijn hersenen in?
Ik weet niet wat een bergit is, maar knap!quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Jumbo etappe winst in de UAE tour
Nu.nl maar ff vragenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een bergit is, maar knap!
Het is geluktquote:
Tot je het hele verhaal leestquote:
Dat is geen bij in je plaatjequote:
2 matige kopjes..quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:31 schreef drakin het volgende:
Net een soepje op ipv koffie een keer om deze tijd.
Maar wat zit er weinig soep in zo'n zak.
Was alweer even terug zo'n zakquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:51 schreef chufi het volgende:
Maar ik vind er ook altijd weinig inzitten in die zakken
Ik heb nog 3 gewonnen zakken..quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Was alweer even terug zo'n zak
Teleurgesteld in een zak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dankjewelquote:
Waar heb je zin in?quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:51 schreef drakin het volgende:
Ik heb zin in een leuke studie weer, wat zal ik nu eens gaan doen?
Dat weet ik nog niet, daarom vraag ik het.quote:
Kleuren op cijfer masterclassquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:51 schreef drakin het volgende:
Tsja, ik heb geen idee voor je behalve misschien.... Haken?quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, daarom vraag ik het.
Dan kan ik met wat ideeën gaan spelen
Een masterstudie klinkt toch beter.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:56 schreef espri het volgende:
[..]
Tsja, ik heb geen idee voor je behalve misschien.... Haken?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Een masterstudie klinkt toch beter.
Haken heb ik al ooit opgegeven
Ik ben beter in punnikken, maar dat doe ik al af en toequote:
Oeh, lees nu pas, feliquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:51 schreef drakin het volgende:
Ik heb ook van die breiringen, snap er geen reet van en vind er dus niks aan, geef mij maar de haaknaald.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben beter in punnikken, maar dat doe ik al af en toe
Ook op zo'n breiring, mega punnikken is dat
Ik heb al 1 polswarmer en 1 kol die veel te strak zit gemaakt
Ken je edx, coursera etc?quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, daarom vraag ik het.
Dan kan ik met wat ideeën gaan spelen
Misschien moet ik er wel bij zetten dat ik echt iets klassikaals moet, thuisstudie gaat bij mij na een paar blz op de grote hoop en dan vergeet ik het een paar jaar.quote:
Dankjewelquote:
Dit zijn ook korte trajecten, dus een paar weken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien moet ik er wel bij zetten dat ik echt iets klassikaals moet, thuisstudie gaat bij mij na een paar blz op de grote hoop en dan vergeet ik het een paar jaar.
Via zoom werkte net als klassikaal trouwens voor me
Ja maar ben ook benieuwd met wat voor ideeën jullie aankomen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit zijn ook korte trajecten, dus een paar weken.
Maar als je klassikaal wil zal je toch iets van een interesse moeten hebben
Winkels ook lijkt me. Wat is het verschil? Laat een beperkt mensen binnen.quote:
Horeca zelf ook? Of moet je nu buiten dineren?quote:
Mja ik snap er allemaal niets meer van, het lijkt mij een beetje onredelijk op deze manier.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Winkels ook lijkt me. Wat is het verschil? Laat een beperkt mensen binnen.
Het was meer een wensjubel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Horeca zelf ook? Of moet je nu buiten dineren?
Het is soms vet druk in de AH, maar andere winkels werken met winkelmandjes. Die zijn beperkt en werkt primaquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja ik snap er allemaal niets meer van, het lijkt mij een beetje onredelijk op deze manier.
Ik vond deze echt heel erg interessantquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar ben ook benieuwd met wat voor ideeën jullie aankomen.
Inderdaad, de meeste horeca heeft prima maatregelen genomen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is soms vet druk in de AH, maar andere winkels werken met winkelmandjes. Die zijn beperkt en werkt prima
Maar die begint vandaag alquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond deze echt heel erg interessant
https://www.edx.org/course/the-science-of-everyday-thinking (en is een week of 4 a 5, dus je bent zo klaar).
En verder weet ik het ook niet, ben zelf ook aan het zoeken. Al wil ik nu nog niet beginnen.
Ik begin een alu hoedje te groeien.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, de meeste horeca heeft prima maatregelen genomen.
Uh ja, dat welquote:
Of hebben behoorlijk wat uitgegeven om er aan te voldoen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, de meeste horeca heeft prima maatregelen genomen.
Ga jij deze doen?quote:
Ik heb de schurft aan al die mensen die over de maatregelen klagen en nu doe ik het ook, en terechtquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begin een alu hoedje te groeien.
Nee, ik heb hem al gedaanquote:
Ja precies, en die moeten er het meest onder lijden, hoor net ook dat ze langer moeten wachten op de financiele steun.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Of hebben behoorlijk wat uitgegeven om er aan te voldoen.
Mag toch hopen dat ze gelijk krijgen bij de rechtbankquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies, en die moeten er het meest onder lijden, hoor net ook dat ze langer moeten wachten op de financiele steun.
Omdat het onlogisch is als je ziet dat mensen toch wel naar buiten gaan. En een park compleet bevuilen. Laat mensen op afstand een biertje drinken dan heb je deze ellende niet. En het buiten vermaak is meer verspreidquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de schurft aan al die mensen die over de maatregelen klagen en nu doe ik het ook, en terecht
Hier ging broodje bewust al over de kop afgelopen week.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies, en die moeten er het meest onder lijden, hoor net ook dat ze langer moeten wachten op de financiele steun.
Die cursus is die nou 81 of gratis? Is niet duidelijkquote:
Kan beide. Gratis krijg je geen 'diploma' maar kan je wel de meeste dingen doen. Betaal je krijg je wel iets en kan je alles doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Die cursus is die nou 81 of gratis? Is niet duidelijk
Je kan er ook mandarijn lerenquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan beide. Gratis krijg je geen 'diploma' maar kan je wel de meeste dingen doen. Betaal je krijg je wel iets en kan je alles doen.
Je kan er zoveel.quote:
Wat wil je ermee?quote:
pellenquote:
ingeschrevenquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan er zoveel.
Wat ook kan is daar inspiratie opdoen voor een leuke opleiding die je klassikaal kan doen
Veel plezierquote:
Wel voor een andere korte studie daarquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel plezier
En, als het niets is, kan je ook zo weer stoppen (als je gratis doet dan).
Gelijk heb jequote:Op donderdag 25 februari 2021 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel voor een andere korte studie daar
Even onderzoeken of dit leuk is, en of het wat is.
Hij heeft hem al even niet gezien gelukkigquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:46 schreef chufi het volgende:
Oops, das even oppassen met je zoonlief
Gelukkig niet, ze hadden elkaar 2 weken terug nog gezien.quote:
Das ruim genoeg jaquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ze hadden elkaar 2 weken terug nog gezien.
of precies het randjequote:
Tropisch balkonquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
Vandaag een start gemaakt op de lente met het balkon [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja dat is een deur stopper. Leuk hequote:Op donderdag 25 februari 2021 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Tropisch balkon
En je hebt een balkongeit
Op het randje? 5 dagen incubatietijd zeggen ze. Dan is 2 weken echt genoeg. Of 1,5.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
of precies het randje
O nee zusje werd vrijdag ziek en die vriend pas op maandag
Maar toch wel vervelend voor hun
Die incubatietijd is steeds anders, heb ook wel eens 14 dagen of 22 dagen horen zeggen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op het randje? 5 dagen incubatietijd zeggen ze. Dan is 2 weken echt genoeg. Of 1,5.
Ja ik zou er ook niet op vertrouwen ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Die incubatietijd is steeds anders, heb ook wel eens 14 dagen of 22 dagen horen zeggen.
Er is maar 1 ding dat teltquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:50 schreef chufi het volgende:
Wat weer een wanprestatie van Ajax.. maar goed ze hebben gewonnen
Was niet enorm verheffend, dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen soms wel goed spelen.. elke keer weer achteruit voetballen ...
Netjes, ik heb het ook uitgezet na 2 minuten dus moet goed komenquote:
Dat wordt een hoop zure collega's maandagquote:
Lekker toch.. nu weekendquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wordt een hoop zure collega's maandag
het weekend ook?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Moet nog wel werken de komende dagen
en vooral thuiswerken tochquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
Komende 3 weken weer erg druk, dus de kans is dat ik ook in de weekenden uren ga maken. Geen hele werkdagen gelukkig (zoals ik het nu verwacht).
Wow, maar dat kan dus als remote access altijd al goed geregeld wasquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
Alleen maar zelfs. Ben voor het laatst in juli op kantoor geweest.
Voor corona kon ik ook al thuis werken, en dat deed ik ook minimaal 1 dag per week.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow, maar dat kan dus als remote access altijd al goed geregeld was
Nee. moet nog wel ff weer eens iets zoeken binnenkort .. Maar watquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor corona kon ik ook al thuis werken, en dat deed ik ook minimaal 1 dag per week.
Enige wat eigenlijk nieuw is is het vergaderen via teams, dat deden we nog amper
Werk jij eigenlijk nog?.
Genoeg te vinden toch als je wil?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee. moet nog wel ff weer eens iets zoeken binnenkort .. Maar wat
Ja denk het wel maar ik ben ICT moe..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Genoeg te vinden toch als je wil?
internetwerkbeheerder ...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
Wat deed je? En kan je niet iets zoeken zonder ICT?
Wordt wel moeilijk dat te doen zonder iets met ICT te doen jaquote:
Ja zoiets .. maar ja de tijd werkt ook niet meequote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wordt wel moeilijk dat te doen zonder iets met ICT te doen ja
Tijd voor een carričreswitch dan?
Alleen, dan watquote:
Ik stuur nog wel een QR-codequote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:36 schreef marcb1974 het volgende:
Bij vertoning van een fok!-lidmaatschap?
Dat is leukquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
Vandaag een start gemaakt op de lente met het balkon [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Deze keer even nietquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu weer wel ... denk dat pullup ff zappte
Mooiquote:Op vrijdag 26 februari 2021 06:03 schreef pullup het volgende:
Hebbes
[ afbeelding ]
Tenminste nog iemand die die vis vreet
Lust ik ook welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 06:03 schreef pullup het volgende:
Hebbes
[ afbeelding ]
Tenminste nog iemand die die vis vreet
Iedereen de 'schade' van de ijsstop weer weggewerkt?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:28 schreef pullup het volgende:
Snel gegaan vanochtend, vanmiddag lekker vrij
Dat duurt nog evenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedereen de 'schade' van de ijsstop weer weggewerkt?
Toch nog zoveel impact die 1 a 1,5 weekquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat duurt nog even
We zijn aan het hopen op een NK, gaat nog een lastige worden want eind april
T is op papier niet de sterkste, maar gooien wel Leverkussen eruit .....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:04 schreef chufi het volgende:
Ajax mag verder bekeren tegen de Zwitserse Young Boys ..
moet te doen zijn
We merken het wel Gelukkig spelen ze eerst thuis ...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is op papier niet de sterkste, maar gooien wel Leverkussen eruit .....
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen. @:pullup, wat een bijzondere foto's altijd.
quote:
Dat was precies de bedoeling. Dat balkon is open tot aan de grond en dan kijk ik zo naar beneden. Ik voel me dan niet veilig en durf niet bij de randen te komen. Plus hangen er links en rechts ook balkons van mijn buren, dus ook een "beetje" privé.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 05:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is leukMaar met al dat riet kan je niet lekker uitkijken
Heb je ook een sniper rifle op je balkon ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was precies de bedoeling. Dat balkon is open tot aan de grond en dan kijk ik zo naar beneden. Ik voel me dan niet veilig en durf niet bij de randen te komen. Plus hangen er links en rechts ook balkons van mijn buren, dus ook een "beetje" privé.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heb je ook een sniper rifle op je balkon ?
Deze gast fietst luidkeels zingend door de straat.Maar hij is te snel.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Schakel je zo een paar politie busjes mee uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze gast fietst luidkeels zingend door de straat.Maar hij is te snel.niks daar van zogenaamde kut clowns ik weet daar wel raad meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
Ik zie hem graag.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
niks daar van zogenaamde kut clowns ik weet daar wel raad mee
Het is een apart figuur, daar zijn er wel meer vanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
gooi een molotov coctail op die clown !!!
Ja je leert ze kennen, ook een zwerver vrouwtje die je aanklampt. Zielig ook wel maar ik duik soms een andere straat in als ik haar zie omdat ik weet dat ze me aan gaat spreken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:55 schreef chufi het volgende:
Dat zie je wel vaker in grote steden ..
Hard weg rennenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je leert ze kennen, ook een zwerver vrouwtje die je aanklampt. Zielig ook wel maar ik duik soms een andere straat in als ik haar zie omdat ik weet dat ze me aan gaat spreken.
Is dat een ding nu dat wandelen. DJMOquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:56 schreef Treehut362 het volgende:
Vandaag heb ik de volgende activiteit verricht: Wandelen.
Ik legde af 38,9 km in 510:00 min. = 8 ,5 hrs.
Vond het wel geinig.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een ding nu dat wandelen. DJMO
Wat fijn om te horenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:42 schreef Soury het volgende:
@:drakin, de kaart is bijzonder goed ontvangen. Het was ook een mooie
Ja ik kreeg een lieve appquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:06 schreef Treehut362 het volgende:
japanese shoegaze/dreampop when stuck in spacepoging jaren 70/80 new wave bandjes na te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Het gaat per Genre.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:18 schreef drakin het volgende:
[..]
poging jaren 70/80 new wave bandjes na te doen?
ja genre new wave al die nummers hebben dat wel door die sterke ruisquote:
In het donker weg en in het donker aankomenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:28 schreef chufi het volgende:
je kunt toch pauzeren af en toe ... alhoewel het dan nog langer duurt
Ja zoiets... Jij je bier al binnen ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
In het donker weg en in het donker aankomen
Mr Hop deliveredquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets... Jij je bier al binnen ?
quote:
Mijn PM ging over het glas .. Dus die heb ik maar ff geprobeerdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Mr Hop deliveredMet een mooi kaartje waar ze me persoonlijk op naam bedankten voor mijn goede smaak in het uitzoeken
Het was een fijne dagquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:45 schreef Prisha het volgende:
Is het bij jullie ook zo helder buiten? De maan is allemachtig mooi nu. Kraakhelder en behoorlijk fel.
Prachtig![]()
(en t is behoorlijk fris ook brrrr)
Ik heb geen pm gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Mijn PM ging over het glas .. Dus die heb ik maar ff geprobeerd
Ja echt heerlijk!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was een fijne dag
Ik heb me een beetje ingepakt en heb weer een rondje op de fiets gedaan.
Helaasquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja echt heerlijk!
Het is dat het bijna volle maan is, anders was het een geweldig avond voor sterrenkijken geweest. Er is nu teveel licht.
ja dat is helaas voor jullie wel een dingetjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
HelaasDe maanlicht maakt hier niet zoveel uit, sowieso teveel stadslicht
Echt hoor, ik was van de winter s'avonds coachen in Utrecht toen een van de coaches me Mars aan de ene kant en Jupiter en Saturnus aan de andere kant showde.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat is helaas voor jullie wel een dingetje
dat zijn naast de maan zowat de helderste objecten die er zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt hoor, ik was van de winter s'avonds coachen in Utrecht toen een van de coaches me Mars aan de ene kant en Jupiter en Saturnus aan de andere kant showde.
Ik kijken later op de avond in Amsterdam maar niets te zienterwijl die dingen allemaal echt heel helder waren
En de zon dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat zijn naast de maan zowat de helderste objecten die er zijn![]()
Waardeloos. Lichtvervuiling is enorm.
van de 's nachts zichtbare objecten uiteraardquote:
Er staan hier een paar kassen in de omgeving die snachts ook meer dan superhelder zijn. Zie dus amper sterrenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
van de 's nachts zichtbare objecten uiteraardVenus als ochtendster komt er ook weer aan, die is ook superhelder.
oeh ja die geven enorm veel licht. Zo zonde dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er staan hier een paar kassen in de omgeving die snachts ook meer dan superhelder zijn. Zie dus amper sterren
Klinkt wel beterquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
Achter mijn huis zijn sterren en planeten goed te zien. Weinig lichtvervuiling tussen de huizenblokken.
Ja tussen huizenblokken kan het lekker galmen.quote:
Net gekeken naar een mooie volle maanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
van de 's nachts zichtbare objecten uiteraardVenus als ochtendster komt er ook weer aan, die is ook superhelder.
Heb je die beelden uit India gezien vorig jaar?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:19 schreef pullup het volgende:
Dacht dat het met die corona lockdown wel beter zou zijn
Dat is tenminste ietsquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Net gekeken naar een mooie volle maanDat was ook nu weer het enige zichtbare object
Dat is coolquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je die beelden uit India gezien vorig jaar?
Dit bedoel ik:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ia-weer-te-zien.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |