Deze gast fietst luidkeels zingend door de straat.Maar hij is te snel.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Schakel je zo een paar politie busjes mee uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze gast fietst luidkeels zingend door de straat.Maar hij is te snel.niks daar van zogenaamde kut clowns ik weet daar wel raad meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
Ik zie hem graag.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
niks daar van zogenaamde kut clowns ik weet daar wel raad mee
Het is een apart figuur, daar zijn er wel meer vanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
gooi een molotov coctail op die clown !!!
Ja je leert ze kennen, ook een zwerver vrouwtje die je aanklampt. Zielig ook wel maar ik duik soms een andere straat in als ik haar zie omdat ik weet dat ze me aan gaat spreken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:55 schreef chufi het volgende:
Dat zie je wel vaker in grote steden ..
Hard weg rennenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je leert ze kennen, ook een zwerver vrouwtje die je aanklampt. Zielig ook wel maar ik duik soms een andere straat in als ik haar zie omdat ik weet dat ze me aan gaat spreken.
Is dat een ding nu dat wandelen. DJMOquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:56 schreef Treehut362 het volgende:
Vandaag heb ik de volgende activiteit verricht: Wandelen.
Ik legde af 38,9 km in 510:00 min. = 8 ,5 hrs.
Vond het wel geinig.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een ding nu dat wandelen. DJMO
Wat fijn om te horenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:42 schreef Soury het volgende:
@:drakin, de kaart is bijzonder goed ontvangen. Het was ook een mooie
Ja ik kreeg een lieve appquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:06 schreef Treehut362 het volgende:
japanese shoegaze/dreampop when stuck in spacepoging jaren 70/80 new wave bandjes na te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Het gaat per Genre.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:18 schreef drakin het volgende:
[..]
poging jaren 70/80 new wave bandjes na te doen?
8 uur is best pittigquote:
ja genre new wave al die nummers hebben dat wel door die sterke ruisquote:
In het donker weg en in het donker aankomenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:28 schreef chufi het volgende:
je kunt toch pauzeren af en toe ... alhoewel het dan nog langer duurt
Ja zoiets... Jij je bier al binnen ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
In het donker weg en in het donker aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |