Ik stuur nog wel een QR-codequote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:36 schreef marcb1974 het volgende:
Bij vertoning van een fok!-lidmaatschap?
Dat is leukquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
Vandaag een start gemaakt op de lente met het balkon [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Deze keer even nietquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu weer wel ... denk dat pullup ff zappte
Mooiquote:Op vrijdag 26 februari 2021 06:03 schreef pullup het volgende:
Hebbes
[ afbeelding ]
Tenminste nog iemand die die vis vreet
Lust ik ook welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 06:03 schreef pullup het volgende:
Hebbes
[ afbeelding ]
Tenminste nog iemand die die vis vreet
Iedereen de 'schade' van de ijsstop weer weggewerkt?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:28 schreef pullup het volgende:
Snel gegaan vanochtend, vanmiddag lekker vrij
Dat duurt nog evenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedereen de 'schade' van de ijsstop weer weggewerkt?
Toch nog zoveel impact die 1 a 1,5 weekquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat duurt nog even
We zijn aan het hopen op een NK, gaat nog een lastige worden want eind april
T is op papier niet de sterkste, maar gooien wel Leverkussen eruit .....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:04 schreef chufi het volgende:
Ajax mag verder bekeren tegen de Zwitserse Young Boys ..
moet te doen zijn
We merken het wel Gelukkig spelen ze eerst thuis ...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is op papier niet de sterkste, maar gooien wel Leverkussen eruit .....
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen. @:pullup, wat een bijzondere foto's altijd.
quote:
Dat was precies de bedoeling. Dat balkon is open tot aan de grond en dan kijk ik zo naar beneden. Ik voel me dan niet veilig en durf niet bij de randen te komen. Plus hangen er links en rechts ook balkons van mijn buren, dus ook een "beetje" privé.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 05:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is leukMaar met al dat riet kan je niet lekker uitkijken
Heb je ook een sniper rifle op je balkon ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was precies de bedoeling. Dat balkon is open tot aan de grond en dan kijk ik zo naar beneden. Ik voel me dan niet veilig en durf niet bij de randen te komen. Plus hangen er links en rechts ook balkons van mijn buren, dus ook een "beetje" privé.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heb je ook een sniper rifle op je balkon ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |