Deze had ik vanmiddag nog in de auto aan staan.quote:
Een PNG in de auto aan staanquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:16 schreef Deisyy het volgende:
https://www.catharinaweb.nl/orakels/gfx/runen-schrift.png
Deze had ik vanmiddag nog in de auto aan staan.
Je hebt te snel gequote, ik bedoelde jouw Visage.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een PNG in de auto aan staan![]()
That has been a hell off a ride!
Ik haalde mijn like maar even weg toen het niet het linkje naar de runen bleek te zijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een PNG in de auto aan staan![]()
That has been a hell off a ride!
*Grijnst*quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt te snel gequote, ik bedoelde jouw Visage.
De afbeelding van de runen had ik daarvoor al gepost, waardoor er ineens iets anders onder mijn CTRL-V zatquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik haalde mijn like maar even weg toen het niet het linkje naar de runen bleek te zijn
Al is het een mooie nummer hoor
Daarom waren de letters ook recht, bochten maken was wat lastiger.quote:
Klei!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom waren de letters ook recht, bochten maken was wat lastiger.
Maar er werd niet alleen op steen geschreven, ook op bot of hout.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De afbeelding van de runen had ik daarvoor al gepost, waardoor er ineens iets anders onder mijn CTRL-V zat
Volgens mij dat juist weer niet zoveel, maar wel op ijzeren voorwerpen en munten. Heb nog een hele bijzondere bronzen munt met een rune erop, een uniek exemplaar.quote:
Gaaf!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij dat juist weer niet zoveel, maar wel op ijzeren voorwerpen en munten. Heb nog een hele bijzondere bronzen munt met een rune erop, een uniek exemplaar.
Is ook al een flink bedrag op geboden door 2 andere liefhebbers, maar nope, mine. Heb ik ook eens at bijzondersquote:
Hahaha dat snap ik helemaalquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Is ook al een flink bedrag op geboden door 2 andere liefhebbers, maar nope, mine. Heb ik ook eens at bijzonders
Ik heb hem gewoon gekocht van iemand die hem vond met een metaaldetector en wel wist welke eeuw, maar zei erbij onbekend muntje.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha dat snap ik helemaal
Oh, heerlijk, dat klinkt als avontuur en schatgravenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon gekocht van iemand die hem vond met een metaaldetector en wel wist welke eeuw, maar zei erbij onbekend muntje.
Tja dat vond ik niet erg dat hij de tekens niet herkende
Een vriendin doet het wel eens, maar vooral flessendoppen, nog niks bijzondersquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh, heerlijk, dat klinkt als avontuur en schatgraven
Ik had ooit een metaaldetector, heerlijk... buiten in de wind.. op de akker op zoek naar schatten!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Een vriendin doet het wel eens, maar vooral flessendoppen, nog niks bijzonders
In wat?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:40 schreef drakin het volgende:
Nu echt aan de studie, ik wil mijn diploma wel halen
Oh dat lijkt me zo gaaf. Op jacht naar de schat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had ooit een metaaldetector, heerlijk... buiten in de wind.. op de akker op zoek naar schatten!
Ja! En het is exact zo!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me zo gaaf. Op jacht naar de schat.
Voor de liefhebbers: hier in de binnenstad ligt een groot rotsblok met runen eropquote:
Al geweestquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers: hier in de binnenstad ligt een groot rotsblok met runen erop
Ik herinner me een Geologie excursie door voornamelijk Frankrijk en we kwamen langs de Notre Dame... Onze Hoogleraar Dr ... xxx pakt koelbloedig zn hamer en begint wat van de muur af te tikken ..quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers: hier in de binnenstad ligt een groot rotsblok met runen erop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervolgstudie lichaamsgericht coachen.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:29 schreef drakin het volgende:
Handig zo'n corona lockdown, zomaar 2 diplomas erbij
quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herinner me een Geologie excursie door voornamelijk Frankrijk en we kwamen langs de Notre Dame... Onze Hoogleraar Dr ... xxx pakt koelbloedig zn hamer en begint wat van de muur af te tikken ..Bijne pure fossiel kalksteen uit de buurt van Parijs ...
En een paar jaar later stortte het dak in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Moet wel nog even mijn best doen morgen.quote:
Succes!quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet wel nog even mijn best doen morgen.
Dus trusten
Decenniaatje of 4 of zo .... ze zijn op zoek naar hetzelfde gesteente .. genoeg groeves nog in de buurt van Parijs.. Hadden we ook kunnen bezoeken ipv Parijs voor hetzelfde doel, maar zo ging het er toen bij ons aan toe .. Heerlijk relaxed cruisen door een land in 2 volkswagenbusjes .. elke nacht een ander hotelletje .. Prachtige tijden waren dat..quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En een paar jaar later stortte het dak in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |