dankjewelquote:
Waar heb je zin in?quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:51 schreef drakin het volgende:
Ik heb zin in een leuke studie weer, wat zal ik nu eens gaan doen?
Dat weet ik nog niet, daarom vraag ik het.quote:
Kleuren op cijfer masterclassquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:51 schreef drakin het volgende:
Tsja, ik heb geen idee voor je behalve misschien.... Haken?quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, daarom vraag ik het.
Dan kan ik met wat ideeën gaan spelen
Een masterstudie klinkt toch beter.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:56 schreef espri het volgende:
[..]
Tsja, ik heb geen idee voor je behalve misschien.... Haken?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Een masterstudie klinkt toch beter.
Haken heb ik al ooit opgegeven
Ik ben beter in punnikken, maar dat doe ik al af en toequote:
Oeh, lees nu pas, feliquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:51 schreef drakin het volgende:
Ik heb ook van die breiringen, snap er geen reet van en vind er dus niks aan, geef mij maar de haaknaald.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben beter in punnikken, maar dat doe ik al af en toe
Ook op zo'n breiring, mega punnikken is dat
Ik heb al 1 polswarmer en 1 kol die veel te strak zit gemaakt
Ken je edx, coursera etc?quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, daarom vraag ik het.
Dan kan ik met wat ideeën gaan spelen
Misschien moet ik er wel bij zetten dat ik echt iets klassikaals moet, thuisstudie gaat bij mij na een paar blz op de grote hoop en dan vergeet ik het een paar jaar.quote:
Dankjewelquote:
Dit zijn ook korte trajecten, dus een paar weken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien moet ik er wel bij zetten dat ik echt iets klassikaals moet, thuisstudie gaat bij mij na een paar blz op de grote hoop en dan vergeet ik het een paar jaar.
Via zoom werkte net als klassikaal trouwens voor me
Ja maar ben ook benieuwd met wat voor ideeën jullie aankomen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit zijn ook korte trajecten, dus een paar weken.
Maar als je klassikaal wil zal je toch iets van een interesse moeten hebben
Winkels ook lijkt me. Wat is het verschil? Laat een beperkt mensen binnen.quote:
Horeca zelf ook? Of moet je nu buiten dineren?quote:
Mja ik snap er allemaal niets meer van, het lijkt mij een beetje onredelijk op deze manier.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Winkels ook lijkt me. Wat is het verschil? Laat een beperkt mensen binnen.
Het was meer een wensjubel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Horeca zelf ook? Of moet je nu buiten dineren?
Het is soms vet druk in de AH, maar andere winkels werken met winkelmandjes. Die zijn beperkt en werkt primaquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja ik snap er allemaal niets meer van, het lijkt mij een beetje onredelijk op deze manier.
Ik vond deze echt heel erg interessantquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar ben ook benieuwd met wat voor ideeën jullie aankomen.
Inderdaad, de meeste horeca heeft prima maatregelen genomen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is soms vet druk in de AH, maar andere winkels werken met winkelmandjes. Die zijn beperkt en werkt prima
Maar die begint vandaag alquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond deze echt heel erg interessant
https://www.edx.org/course/the-science-of-everyday-thinking (en is een week of 4 a 5, dus je bent zo klaar).
En verder weet ik het ook niet, ben zelf ook aan het zoeken. Al wil ik nu nog niet beginnen.
Ik begin een alu hoedje te groeien.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, de meeste horeca heeft prima maatregelen genomen.
Of hebben behoorlijk wat uitgegeven om er aan te voldoen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, de meeste horeca heeft prima maatregelen genomen.
Ga jij deze doen?quote:
Ik heb de schurft aan al die mensen die over de maatregelen klagen en nu doe ik het ook, en terechtquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begin een alu hoedje te groeien.
Ja precies, en die moeten er het meest onder lijden, hoor net ook dat ze langer moeten wachten op de financiele steun.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Of hebben behoorlijk wat uitgegeven om er aan te voldoen.
Mag toch hopen dat ze gelijk krijgen bij de rechtbankquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies, en die moeten er het meest onder lijden, hoor net ook dat ze langer moeten wachten op de financiele steun.
Omdat het onlogisch is als je ziet dat mensen toch wel naar buiten gaan. En een park compleet bevuilen. Laat mensen op afstand een biertje drinken dan heb je deze ellende niet. En het buiten vermaak is meer verspreidquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de schurft aan al die mensen die over de maatregelen klagen en nu doe ik het ook, en terecht
Hier ging broodje bewust al over de kop afgelopen week.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies, en die moeten er het meest onder lijden, hoor net ook dat ze langer moeten wachten op de financiele steun.
Die cursus is die nou 81 of gratis? Is niet duidelijkquote:
Kan beide. Gratis krijg je geen 'diploma' maar kan je wel de meeste dingen doen. Betaal je krijg je wel iets en kan je alles doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Die cursus is die nou 81 of gratis? Is niet duidelijk
Je kan er ook mandarijn lerenquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan beide. Gratis krijg je geen 'diploma' maar kan je wel de meeste dingen doen. Betaal je krijg je wel iets en kan je alles doen.
Je kan er zoveel.quote:
Wat wil je ermee?quote:
pellenquote:
ingeschrevenquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan er zoveel.
Wat ook kan is daar inspiratie opdoen voor een leuke opleiding die je klassikaal kan doen
Veel plezierquote:
Wel voor een andere korte studie daarquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel plezier
En, als het niets is, kan je ook zo weer stoppen (als je gratis doet dan).
Gelijk heb jequote:Op donderdag 25 februari 2021 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel voor een andere korte studie daar
Even onderzoeken of dit leuk is, en of het wat is.
Hij heeft hem al even niet gezien gelukkigquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:46 schreef chufi het volgende:
Oops, das even oppassen met je zoonlief
Gelukkig niet, ze hadden elkaar 2 weken terug nog gezien.quote:
Das ruim genoeg jaquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ze hadden elkaar 2 weken terug nog gezien.
of precies het randjequote:
Tropisch balkonquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
Vandaag een start gemaakt op de lente met het balkon [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja dat is een deur stopper. Leuk hequote:Op donderdag 25 februari 2021 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Tropisch balkon
En je hebt een balkongeit
Op het randje? 5 dagen incubatietijd zeggen ze. Dan is 2 weken echt genoeg. Of 1,5.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
of precies het randje
O nee zusje werd vrijdag ziek en die vriend pas op maandag
Maar toch wel vervelend voor hun
Die incubatietijd is steeds anders, heb ook wel eens 14 dagen of 22 dagen horen zeggen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op het randje? 5 dagen incubatietijd zeggen ze. Dan is 2 weken echt genoeg. Of 1,5.
Ja ik zou er ook niet op vertrouwen ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Die incubatietijd is steeds anders, heb ook wel eens 14 dagen of 22 dagen horen zeggen.
Er is maar 1 ding dat teltquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:50 schreef chufi het volgende:
Wat weer een wanprestatie van Ajax.. maar goed ze hebben gewonnen
Was niet enorm verheffend, dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen soms wel goed spelen.. elke keer weer achteruit voetballen ...
Netjes, ik heb het ook uitgezet na 2 minuten dus moet goed komenquote:
Dat wordt een hoop zure collega's maandagquote:
Lekker toch.. nu weekendquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wordt een hoop zure collega's maandag
het weekend ook?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Moet nog wel werken de komende dagen
en vooral thuiswerken tochquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
Komende 3 weken weer erg druk, dus de kans is dat ik ook in de weekenden uren ga maken. Geen hele werkdagen gelukkig (zoals ik het nu verwacht).
Wow, maar dat kan dus als remote access altijd al goed geregeld wasquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
Alleen maar zelfs. Ben voor het laatst in juli op kantoor geweest.
Voor corona kon ik ook al thuis werken, en dat deed ik ook minimaal 1 dag per week.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow, maar dat kan dus als remote access altijd al goed geregeld was
Nee. moet nog wel ff weer eens iets zoeken binnenkort .. Maar watquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor corona kon ik ook al thuis werken, en dat deed ik ook minimaal 1 dag per week.
Enige wat eigenlijk nieuw is is het vergaderen via teams, dat deden we nog amper
Werk jij eigenlijk nog?.
Genoeg te vinden toch als je wil?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee. moet nog wel ff weer eens iets zoeken binnenkort .. Maar wat
Ja denk het wel maar ik ben ICT moe..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Genoeg te vinden toch als je wil?
internetwerkbeheerder ...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
Wat deed je? En kan je niet iets zoeken zonder ICT?
Wordt wel moeilijk dat te doen zonder iets met ICT te doen jaquote:
Ja zoiets .. maar ja de tijd werkt ook niet meequote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wordt wel moeilijk dat te doen zonder iets met ICT te doen ja
Tijd voor een carrièreswitch dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |