Mr Hop deliveredquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets... Jij je bier al binnen ?
 Met een mooi kaartje waar ze me persoonlijk op naam bedankten voor mijn goede smaak in het uitzoeken
  Met een mooi kaartje waar ze me persoonlijk op naam bedankten voor mijn goede smaak in het uitzoeken   

quote:
Mijn PM ging over het glas .. Dus die heb ik maar ff geprobeerdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Mr Hop deliveredMet een mooi kaartje waar ze me persoonlijk op naam bedankten voor mijn goede smaak in het uitzoeken

Het was een fijne dagquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:45 schreef Prisha het volgende:
Is het bij jullie ook zo helder buiten? De maan is allemachtig mooi nu. Kraakhelder en behoorlijk fel.
Prachtig
(en t is behoorlijk fris ook brrrr)

Ik heb geen pm gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Mijn PM ging over het glas .. Dus die heb ik maar ff geprobeerd

Ja echt heerlijk!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was een fijne dag
Ik heb me een beetje ingepakt en heb weer een rondje op de fiets gedaan.

Helaasquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja echt heerlijk!
Het is dat het bijna volle maan is, anders was het een geweldig avond voor sterrenkijken geweest. Er is nu teveel licht.
 De maanlicht maakt hier niet zoveel uit, sowieso teveel stadslicht
  De maanlicht maakt hier niet zoveel uit, sowieso teveel stadslicht

ja dat is helaas voor jullie wel een dingetjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
HelaasDe maanlicht maakt hier niet zoveel uit, sowieso teveel stadslicht

Echt hoor, ik was van de winter s'avonds coachen in Utrecht toen een van de coaches me Mars aan de ene kant en Jupiter en Saturnus aan de andere kant showde.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat is helaas voor jullie wel een dingetje
 terwijl die dingen allemaal echt heel helder waren
 terwijl die dingen allemaal echt heel helder waren

dat zijn naast de maan zowat de helderste objecten die er zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt hoor, ik was van de winter s'avonds coachen in Utrecht toen een van de coaches me Mars aan de ene kant en Jupiter en Saturnus aan de andere kant showde.
Ik kijken later op de avond in Amsterdam maar niets te zienterwijl die dingen allemaal echt heel helder waren

En de zon dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat zijn naast de maan zowat de helderste objecten die er zijn
Waardeloos. Lichtvervuiling is enorm.

van de 's nachts zichtbare objecten uiteraardquote:
 Venus als ochtendster komt er ook weer aan, die is ook superhelder.
  Venus als ochtendster komt er ook weer aan, die is ook superhelder.

Er staan hier een paar kassen in de omgeving die snachts ook meer dan superhelder zijn. Zie dus amper sterrenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
van de 's nachts zichtbare objecten uiteraardVenus als ochtendster komt er ook weer aan, die is ook superhelder.

oeh ja die geven enorm veel licht. Zo zonde dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er staan hier een paar kassen in de omgeving die snachts ook meer dan superhelder zijn. Zie dus amper sterren

Klinkt wel beterquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
Achter mijn huis zijn sterren en planeten goed te zien. Weinig lichtvervuiling tussen de huizenblokken.

Ja tussen huizenblokken kan het lekker galmen.quote:

Net gekeken naar een mooie volle maanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
van de 's nachts zichtbare objecten uiteraardVenus als ochtendster komt er ook weer aan, die is ook superhelder.
 Dat was ook nu weer het enige zichtbare object
 Dat was ook nu weer het enige zichtbare object   

Heb je die beelden uit India gezien vorig jaar?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:19 schreef pullup het volgende:
Dacht dat het met die corona lockdown wel beter zou zijn

Dat is tenminste ietsquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Net gekeken naar een mooie volle maanDat was ook nu weer het enige zichtbare object

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |