Ik weet dat je al lang meedraait, maar de frontpage is niet meer zoals vroeger. Een en al wappies daar in de comments.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:55 schreef Maikuuul het volgende:
Reacties op dit Fok! Nieuws artikelwist niet dat er Telegraaf/nu.nl mensen op Fok zaken. Jammer
Bitcoin flink in de min, 10.000 dollar minder waard in twee dagen tijd
Ik heb al mijn rekening geplunderd, die spaarrekening kom ik niet aanquote:
Nu alweer en over een maandje of 2 naar de 100k.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:01 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Denk je dat het op korte termijn weer gaat stijgen dan?
jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 00:17 schreef Aloulu het volgende:
Wat is betere exit strategie mbt een munt waar je voor langere termijn in wil blijven omdat je gelooft dat die over X-jaar bij de dagkoers van vandaag 40x over de kop gaat;
Scenario 1) je verkoopt op hoogtepunt van huidige bull markt alle munten die je ervan bezit. En koopt erna, in of na de crash, in bear market met al dat uitgecashte geld dezelfde munt (flink goedkoper dan toen het waard was op de top) terug.
Scenario 2) je verkoopt vrijwel niets en blijft 4 jaar hodlen tot het de $50 haalt en checkt dan alles uit.
Wat is het hoogtepunt?quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:17 schreef Aloulu het volgende:
Wat is betere exit strategie mbt een munt waar je voor langere termijn in wil blijven omdat je gelooft dat die over X-jaar bij de dagkoers van vandaag 40x over de kop gaat;
Scenario 1) je verkoopt op hoogtepunt van huidige bull markt alle munten die je ervan bezit. En koopt erna, in of na de crash, in bear market met al dat uitgecashte geld dezelfde munt (flink goedkoper dan toen het waard was op de top) terug.
Scenario 2) je verkoopt vrijwel niets en blijft 4 jaar hodlen tot het de $50 haalt en checkt dan alles uit.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:34 schreef weetjewel5 het volgende:
Launch of staking calculator a significant step for Orion Protocol as mainnet launch approaches
The Orion Protocol is a decentralized finance (DeFi) platform aiming to give users solutions on the most advanced liquidity aggregator ever developed.
Just a month before the mainnet staking platform’s expected launch, the Orion team has announced the release of a much-awaited staking calculator. The new tool allows ORN holders to calculate expected rewards hinging on Daily Protocol Volume, the amount of staked ORN, and the token’s price.
The calculator represents another component of the robust Orion Terminal, the flagship project for the Orion Team. Terminal users gain access to the entire cryptocurrency market as the platform aggregates every CEX, DEX, and swap pool liquidity. Traders maintain the ability to harness the entire cryptocurrency market without giving over private keys.
Ushering in what might be DeFi’s most profitable staking?
The Orion Protocol differs from other aggregators and exchanges by how it calculates Daily Protocol Volume. The figure includes volume from the Orion Terminal and twelve other DeFi solutions, meaning ORN holders could reap large staking rewards from just B2B products.
Users of the newly-released staking calculator can determine rewards based on a number of scenarios, including if they amassed a similar daily volume as SushiSwap. As of late February 2021, a similar volume would yield an APY of more than 300% for ORN token holders. ORN is capped at 100 m, and efforts remain in place to remove tokens from circulation.
https://cryptosahihai.in/(...)t-launch-approaches/
Ik hodl totdat mijn doel wat ik voor ogen heb, hebt bereikt. Het probleem is dat het moeilijk in te schatten is wat nu het hoogte punt zal zijn van deze cyclus. Dus ik ga voor scenario 2 zonder die 50 grens en koop bij op een correctie. Ik doe dit al sinds 2018 en persoonlijk is dit wat mij betreft een prima keuze geweest en is het nog steeds.quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:17 schreef Aloulu het volgende:
2 geeft in elk geval meer rust...quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:17 schreef Aloulu het volgende:
Tenzij je een tientje in één of andere obscure shitcoin had zitten lul je uit je nek. Er is niets 2.5x gegaan wat je ook daadwerkelijk kunt verkopen zonder een orderbook te clearenquote:Op woensdag 24 februari 2021 08:23 schreef Quotidien het volgende:
Portfolio vannacht 2.5x gegaan
Mooi de bottom gekocht gisteravond en zojuist de top verkocht.
https://www.dextools.io/a(...)c2481771a3b17af21455quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tenzij je een tientje in één of andere obscure shitcoin had zitten lul je uit je nek. Er is niets 2.5x gegaan wat je ook daadwerkelijk kunt verkopen zonder een orderbook te clearen
ETH'ers in disbelief!quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:15 schreef raptorix het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/binance-coin/
Gaat als de brandweer
Waarom kan ik dit soort coins nooit vinden op coin marketcap en co?quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
https://www.dextools.io/a(...)c2481771a3b17af21455
Gisteren op .13 gekocht en rond onder de .30 verkocht.
quote:
Heb je al gepanicselled en te hoog teruggekocht?quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:50 schreef Nattekat het volgende:
Als je nu uitzoomt, zie je dat deze dump even groot was als de Tesla pump van 2 weken terug. Nu zitten we weer op de trend van daarvoor.
Hoe voelt dat nou? Dat je me nog net niet in het gekkenhuis plaatste omdat ik dacht dat het nog wel eens flink kon zakken, en dat dat precies is wat gebeurde?quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:51 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Heb je al gepanicselled en te hoog teruggekocht?
ja man gratis geld voor iedereen!!quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:52 schreef Apekoek het volgende:
Er claimen mensen helemaal binnen te lopen door aan elk project mee te doen via Polkastarter, is dat gelul in de ruimte of is daar echt constant geld weg te slepen?
Snap het niet
ik denk niet dat iemand er wakker van ligtquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Dat je me nog net niet in het gekkenhuis plaatste omdat ik dacht dat het nog wel eens flink kon zakken, en dat dat precies is wat gebeurde?
Kan mij er ook weinig bij voorstellen, maar aan elke pool waar je in gaat, gaat het bij start omhoog? Of kakt het na 1 seconden ook wel eens helemaal in? Heb er geen ervaring mee, al die defi icos.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja man gratis geld voor iedereen!!
geen verliezers
geen idee, allemaal ruis johquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:00 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kan mij er ook weinig bij voorstellen, maar aan elke pool waar je in gaat, gaat het bij start omhoog? Of kakt het na 1 seconden ook wel eens helemaal in? Heb er geen ervaring mee, al die defi icos.
Ligt eraan welke coins je hebt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:32 schreef Reintji het volgende:
Fraai. Bij de huidige koersen ¤60k in crypto. Gebruik je daar ook een speciale wallet voor?
Wat? Ik vroeg alleen waarom je het tijd vond om het schip te verlaten. Dat was letterlijk m'n enige vraag:quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Dat je me nog net niet in het gekkenhuis plaatste omdat ik dacht dat het nog wel eens flink kon zakken, en dat dat precies is wat gebeurde?
Verder is er weinig reden om hier wakker van te liggen. Het was toch wel duidelijk dat een verdubbeling in een maand wel een correctie nodig had. Dat maakt het ook alleen maar gezonder.quote:
Fiat deposits / withdrawals doe ik alleen via Bitconic (dus altijd via bitcoin).quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:39 schreef Gehrman het volgende:
Binance heeft m'n fiat deposit is al een dag in processing. Tijd om maar eens een account aan te maken bij FTX. Die hebben tenminste ook geen withdrawal fees.
Deed ik ook meestal maar ik had geen zin in die wallet verificatie.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Fiat depositsi / withdrawals doe ik alleen via Bitconic (dus altijd via bitcoin).
Nooit gezeik mee
Apart. Als ik een fiat deposit doe staat het in 30 sec op mijn accountquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:39 schreef Gehrman het volgende:
Binance heeft m'n fiat deposit is al een dag in processing. Tijd om maar eens een account aan te maken bij FTX. Die hebben tenminste ook geen withdrawal fees.
Hier normaliter ook altijd. Maar ze hebben nu problemen volgens mij. Ik lees op twitter dat meer mensen dit hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Apart. Als ik een fiat deposit doe staat het in 30 sec op mijn account
Die is inmiddels al niet meer verplicht toch? Heb sinds de zomer niets meer heen-en-weer gestuurd dus weet het niet zeker.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Deed ik ook meestal maar ik had geen zin in die wallet verificatie.
Ik heb een uurtje geleden nog gedaan. Toen ging alles goed. Hopelijk snel opgelost voor je dan. Super irritant als je wilt kopen maar je geld vast zitquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hier normaliter ook altijd. Maar ze hebben nu problemen volgens mij. Ik lees op twitter dat meer mensen dit hebben.
Nee, je bent gewoon aan het trollen. Doe maar gewoon niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:41 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Wat? Ik vroeg alleen waarom je het tijd vond om het schip te verlaten. Dat was letterlijk m'n enige vraag:
[..]
Verder is er weinig reden om hier wakker van te liggen. Het was toch wel duidelijk dat een verdubbeling in een maand wel een correctie nodig had. Dat maakt het ook alleen maar gezonder.
Ze zijn er nog mee bezig:quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die is inmiddels al niet meer verplicht toch? Heb sinds de zomer niets meer heen-en-weer gestuurd dus weet het niet zeker.
Waarom zou je meer investeren als je denkt dat het gaat zakken?quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Maar als je het echt wil weten; ik heb op 45k meer geïnvesteerd.
Ik dacht dat het ging zakken afgelopen maandag. In de nacht van maandag op dinsdag is het 15-20% gezakt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom zou je meer investeren als je denkt dat het gaat zakken?
Ik vind het maar een vreemd verhaal.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging zakken afgelopen maandag. In de nacht van maandag op dinsdag is het 15-20% gezakt.
Gisteren zei ik dat sub-40k niet zo snel ging gebeuren en heb ik daarnaar gehandeld
De keuze om dat risico te lopen ligt bij jezelfquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:53 schreef Garfield1985 het volgende:
"Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.
De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen."
Dat zouden ze maar wat graag willen ja bij de fiscus, jíj neemt het alle risico's, met de immer aanwezige kans dat de markt crasht en zij zouden belasting alvast voor een heel jaar heffen over iets wat nog koffiedik kijken is en bij wijze van spreken de dag erna zomaar de helft minder waard geworden zou kunnen zijn. Zo lust ik er ook nog wel een paar!
Samenvatting is dat ik gewoon ern prachtige call heb gedaan gisteren en de rest van de maand droog brood mag eten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vreemd verhaal.
Dat weet je nu al?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Samenvatting is dat ik gewoon ern prachtige call heb gedaan gisteren
Nu staat het 15% hoger, dus gisteren was een uitstekende callquote:
Dan cash je toch gewoon uit op 1 januariquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:53 schreef Garfield1985 het volgende:
"Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.
De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen."
Dat zouden ze maar wat graag willen ja bij de fiscus, jíj neemt het alle risico's, met de immer aanwezige kans dat de markt crasht en zij zouden belasting alvast voor een heel jaar heffen over iets wat nog koffiedik kijken is en bij wijze van spreken de dag erna zomaar de helft minder waard geworden zou kunnen zijn. Zo lust ik er ook nog wel een paar!
Dan vraagt de Belastingdienst zich af waar die gains op je bankrekening ineens vandaan komen en betaal je er nog steeds belasting overquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan cash je toch gewoon uit op 1 januari
Loop je ook geen risico.
No pain no gain.
Johquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dan vraagt de Belastingdienst zich af waar die gains op je bankrekening ineens vandaan komen en betaal je er nog steeds belasting over
Of je houdt je BTC gewoon aan en rekent uit hoeveel belasting je moet gaan betalen en casht alleen dat deel alvast uit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Joh
Maar dan heb je wel gecasht en loop je geen risico meer de rest van het jaar dat je wel belasting betaald hebt maar btc onderuit is gegaan.
Nu maar hopen dat ze in de toekomst ook diamond hands hebben. Elk voordeel heb z'n nadeel.quote:
zo niet dan nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze in de toekomst ook diamond hands hebben. Elk voordeel heb z'n nadeel.
Gewoon nooit de 30k voorbijquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Joh
Maar dan heb je wel gecasht en loop je geen risico meer de rest van het jaar dat je wel belasting betaald hebt maar btc onderuit is gegaan.
Zie zo'n stack maar eens normaal te verkopen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze in de toekomst ook diamond hands hebben. Elk voordeel heb z'n nadeel.
Of je betaalt die paar honderd piek gewoon zonder mauwen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Of je houdt je BTC gewoon aan en rekent uit hoeveel belasting je moet gaan betalen en casht alleen dat deel alvast uit.
En dan? Hoe ga je dan eerder stoppen met werken met 30k?quote:
Bij elke 30k een extra fiscale partner zoeken. Bij 3 miljoen heb je dan wel een huis vol vrouwen, maar geen extra belasting.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:48 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan? Hoe ga je dan eerder stoppen met werken met 30k?
Mensen die niet een paar ruggen aan box 3-belasting wegdragenquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Of je betaalt die paar honderd piek gewoon zonder mauwen.
Lekker op vakantiequote:Op woensdag 24 februari 2021 16:48 schreef fathank het volgende:
En dan? Hoe ga je dan eerder stoppen met werken met 30k?
Dit is een beter idee eigenlijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bij elke 30k een extra fiscale partner zoeken. Bij 3 miljoen heb je dan wel een huis vol vrouwen, maar geen extra belasting.
[ afbeelding ]
Zeker.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:23 schreef Apekoek het volgende:
Box 3 is tegenwoordig toch al 50k of 100k?
https://www.rijksoverheid(...)r-ons-allemaal/box-3quote:Bijna 1 miljoen mensen betalen vanaf 2021 geen belasting meer in box 3
In 2021 is het heffingvrije vermogen in box 3 verhoogd naar ¤ 50.000 of ¤ 100.000 met fiscaal partner. De groep Nederlanders die box 3-belasting betaalt daalt hierdoor per 2021 met bijna 1 miljoen mensen. Over 2020 betaalt nog iedereen met vermogen boven de ¤ 30.846 (of ¤ 61.692 met fiscaal partner) belasting over het meerdere. Bijvoorbeeld over spaargeld of beleggingen zoals aandelen en obligaties.
Oooo, nog meer dan genoeg ruimte.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:44 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
https://www.rijksoverheid(...)r-ons-allemaal/box-3
Reddit/bizquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom kan ik dit soort coins nooit vinden op coin marketcap en co?
De meeste altcoins gaan op den duur richting 0. Er is ergens een mooi grafiekje die dat laat zien.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:00 schreef Fer het volgende:
Iemand een idee hoeveel munten er over 10-20 jaar er nog zijn? Er zullen toch wel een hoop sneuvelen lijkt mij. Hoeveel winnaars heb je eigenlijk nodig?
nee dan worden er mensen verdrietigquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De meeste altcoins gaan op den duur richting 0. Er is ergens een mooi grafiekje die dat laat zien.
@:atypisch zal die nog wel hebben
jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:00 schreef Fer het volgende:
Iemand een idee hoeveel munten er over 10-20 jaar er nog zijn? Er zullen toch wel een hoop sneuvelen lijkt mij. Hoeveel winnaars heb je eigenlijk nodig?
1 winnaar is genoegquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee dan worden er mensen verdrietig
lekker vechain hodlen
truequote:
Slim neefje wel. Maakt dat jou dan het debiele neefje waar iedereen stiekem om moet lachen tijdens kringverjaardagen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
true
ik heb een neefje die ook ballsdeep in vechain zit, die praat ook over THE SILENT BACKBONE OF THE FUTURE
quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Slim neefje wel. Maakt dat jou dan het debiele neefje waar iedereen stiekem om moet lachen tijdens kringverjaardagen?
valt mee, ik neem de vet/btc grafiek mee naar familiedinersquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Slim neefje wel. Maakt dat jou dan het debiele neefje waar iedereen stiekem om moet lachen tijdens kringverjaardagen?
Huilend over een blokje kaas vertellen hoe je bagholder bentquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Beetje matig is het daar vergeleken met dit kwaliteitstopic.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:33 schreef Oscar. het volgende:
Gaat BSB advies vragen over crypto op Tweakers
Wat een godquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
true
ik heb een neefje die ook ballsdeep in vechain zit
Heb je de nieuwe bier&slipper essentials al besteld?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:33 schreef Oscar. het volgende:
Gaat BSB advies vragen over crypto op Tweakers
Ethereum market share wordt ook door Cardano hevig beconcurreert, zeker met de 1Maart update van ADA en helemaal als smart contracts in kwartaal 2 van dit jaar erin komt. Dus dat ethereum zonder dat 2.0 geheel op de markt is niet meer de alleenheerser zonder enige concurrent is was al wel duidelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:25 schreef aTypisch het volgende:
ETH'ers in disbelief!
de flippening waar ze geen rekening mee hielden komt eraan
satoshibets jwzquote:
Bitcoin is in satoshi's ook niet meer waard geworden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:39 schreef aTypisch het volgende:
VeChain update:
[ afbeelding ]
ATH is nog ver weg
het netwerk voorlopig nog wel ietsquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bitcoin is in satoshi's ook niet meer waard geworden.
Het zit je wel dwars hequote:Op donderdag 25 februari 2021 14:39 schreef aTypisch het volgende:
VeChain update:
[ afbeelding ]
ATH is nog ver weg
ouchquote:
freedepiepelquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:01 schreef Cherni het volgende:
Ben benieuwd, f2Pool heeft zojuist weer een hele partij bitcoin naar de beurzen geschoven. Benieuwd tot hoever de prijs nu weer tijdelijk gaat zakken. Het is wel bizar dat zodra de prijs boven de 50.000 stijgt deze whales er alles aan doen om het tijdelijk onder de 50.000 te duwen.
schijnen dan ook wat shorts te openen voordat ze dit doenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:01 schreef Cherni het volgende:
Ben benieuwd, f2Pool heeft zojuist weer een hele partij bitcoin naar de beurzen geschoven. Benieuwd tot hoever de prijs nu weer tijdelijk gaat zakken. Het is wel bizar dat zodra de prijs boven de 50.000 stijgt deze whales er alles aan doen om het tijdelijk onder de 50.000 te duwen.
wat bedoel je? een mining pool die via het proof of work protocol bitcoin verdient heeft weinig met centralisatie van bitcoin te maken, ze zijn gewoon werkers voor het netwerkquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
freedepiepel
gecentraliseerde rotzooi
Alleen is f2Pool nu wel zeer merkwaardig bezig. Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen het is hun goed recht. Maar het neigt hier toch wel op manipulatie. Uiteraard kan ook jij profiteren van die dips. Maar als die miningpool belangen gaat krijgen om short te gaan wat zij makkelijk kunnen, om die hoeveelheden te dumpen en daardoor de markt te beinvloeden met een leverage van 100x dan mag je daar gerust vraagtekens bij plaatsen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat bedoel je? een mining pool die via het proof of work protocol bitcoin verdient heeft weinig met centralisatie van bitcoin te maken, ze zijn gewoon werkers voor het netwerk
Tja, ze hadden weer circa 11.000 stuks verzonden toen de prijs op 51 a 52000 stond. Je zag weer een grote piek in de data. Het is alleen nog onduidelijk wat er met die 11000 stuks gaat gebeuren op die beurs. Grote investeerders kopen hun bitcoins niet op de manier zoals wij dat doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
schijnen dan ook wat shorts te openen voordat ze dit doen
Hoezoquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:35 schreef Cherni het volgende:
[..]
Alleen is f2Pool nu wel zeer merkwaardig bezig. Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen het is hun goed recht. Maar het neigt hier toch wel op manipulatie. Uiteraard kan ook jij profiteren van die dips. Maar als die miningpool belangen gaat krijgen om short te gaan wat zij makkelijk kunnen, om die hoeveelheden te dumpen en daardoor de markt te beinvloeden met een leverage van 100x dan mag je daar gerust vraagtekens bij plaatsen.
11.000 stuks zal toch niet zo extreem veel doen op de koers? Market cap is 1000 miljard en volumes zijn behoorlijk hoog. Die 11.000 is ‘slechts’ zo’n half miljard waard.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:48 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja, ze hadden weer circa 11.000 stuks verzonden toen de prijs op 51 a 52000 stond. Je zag weer een grote piek in de data. Het is alleen nog onduidelijk wat er met die 11000 stuks gaat gebeuren op die beurs. Grote investeerders kopen hun bitcoins niet op de manier zoals wij dat doen.
Maar goed, het zal na het aflopen van die futures as vrijdag wel weer oplopen.
Tja het in ieder geval genoeg om de prijs te drukken. En dit was in een uur. Het is mooi om te zien dat de prijs inkakt zodra f2Pool even een piek laat zien van een uur.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
11.000 stuks zal toch niet zo extreem veel doen op de koers? Market cap is 1000 miljard en volumes zijn behoorlijk hoog. Die 11.000 is ‘slechts’ zo’n half miljard waard.
11.000 stuks is de totale miningopbrengst van 12,2 dagen. Als f2pool een hashrate-aandeel van 15% heeft, dan doen ze er ruim 80 dagen over om 11.000 BTC te minen. Ze kunnen dus niet al te vaak 11.000 BTC dumpen zonder hun eigen balans op te eten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:50 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja het in ieder geval genoeg om de prijs te drukken. En dit was in een uur. Het is mooi om te zien dat de prijs inkakt zodra f2Pool even een piek laat zien van een uur.
Je bedoelt kopen nu het nog kan!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 06:55 schreef raptorix het volgende:
Gaat weer flink tekeer de koers, SNEL VERKOPEN NU HET NOG KAN!
Kijk maar uit met die scamzooi, kan zomaar eens heel erg mis gaan.quote:
Iedereen hodlt toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 06:46 schreef raptorix het volgende:
Ik was lekker vroeg wakker en zat eens goed na te denken, en toen realiseerde ik me in 1 keer iets geks, experts roepen de laatste tijd: Bitcoin word volwassen, want de grote investeringsfondsen stappen in! En dan zegt men: Die stappen in voor de lange termijn, en kunnen 20/30 jaar wachten totdat de Bitcoin op tonnen staat.
Echter hier zit ook iets paradoxaals in, nu steeds meer BTC naar grote jongens als Grayscale gaan betekent dit ook dat het echte handelsvolume zal dalen en er voor zorgen dat de prijs langzaam stabiel blijft, immers als iedereen gaat hoddelen, heb je ook geen handel.
Het zal mij dan ook niet verbazen als we op dit moment in een situatie zitten waar we de laatste hyper stijging van Bitcoin hebben gezien, natuurlijk zal je nog wel ups en downs hebben, maar meer zoals je dat bijvoorbeeld op de goudmarkt ziet.
Jullie mening?
Elke kleine aanschaf op grote schaal kan de prijs flink beïnvloeden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 06:46 schreef raptorix het volgende:
Ik was lekker vroeg wakker en zat eens goed na te denken, en toen realiseerde ik me in 1 keer iets geks, experts roepen de laatste tijd: Bitcoin word volwassen, want de grote investeringsfondsen stappen in! En dan zegt men: Die stappen in voor de lange termijn, en kunnen 20/30 jaar wachten totdat de Bitcoin op tonnen staat.
Echter hier zit ook iets paradoxaals in, nu steeds meer BTC naar grote jongens als Grayscale gaan betekent dit ook dat het echte handelsvolume zal dalen en er voor zorgen dat de prijs langzaam stabiel blijft, immers als iedereen gaat hoddelen, heb je ook geen handel.
Het zal mij dan ook niet verbazen als we op dit moment in een situatie zitten waar we de laatste hyper stijging van Bitcoin hebben gezien, natuurlijk zal je nog wel ups en downs hebben, maar meer zoals je dat bijvoorbeeld op de goudmarkt ziet.
Jullie mening?
Vergeet ook niet: bij verlies trekken ze die af van de belasting, bij winst betalen ze geen winstbelasting.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 06:46 schreef raptorix het volgende:
Jullie mening?
Maar het punt is juist dat de bitcoin steeds minder door kleine handelaars zal worden verhandeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Elke kleine aanschaf op grote schaal kan de prijs flink beïnvloeden.
Dat zit doorgaans wel iets complexer in elkaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:29 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Vergeet ook niet: bij verlies trekken ze die af van de belasting, bij winst betalen ze geen winstbelasting.
Jij en ik kunnen dat niet.
Ok.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Samenvatting is dat ik gewoon ern prachtige call heb gedaan gisteren en de rest van de maand droog brood mag eten.
Er zijn toch genoeg voorbeelden geweest waar dit eerder is fout gegaan zou je zeggen.quote:
Kijk deze user.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:37 schreef dimmak het volgende:
DCA moment een dag naar voren geschoven gezien de stijgingen de laatste weken op vrijdag.
Dat doen vrijwel alle cryptosukkels.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een sukkel hij denkt in fiatwaarde.
De kleinere handelaar loopt juist toch minder risico? Dat kan mensen ook aantrekken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar het punt is juist dat de bitcoin steeds minder door kleine handelaars zal worden verhandeld.
Nou ja. Als je niet voor een zeer lange termijn gaat(pak weg 10 tot 20 jaar) maar nog voor een periode van 2 jaar om een deel van je hypo af te lossen of op korte termijn iets te kopen(b.v aanschaf eerste woning) zit er nu even niets anders op. Je hebt helaas nu nog fiat nodig.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat doen vrijwel alle cryptosukkels.
Volgens mij gaat het om het aantal satjes wat hij koopt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een sukkel hij denkt in fiatwaarde.
hahahahaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar het punt is juist dat de bitcoin steeds minder door kleine handelaars zal worden verhandeld.
dat kan al bij een paar geldschietersquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:46 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou ja. Als je niet voor een zeer lange termijn gaat(pak weg 10 tot 20 jaar) maar nog voor een periode van 2 jaar om een deel van je hypo af te lossen of op korte termijn iets te kopen(b.v aanschaf eerste woning) zit er nu even niets anders op. Je hebt helaas nu nog fiat nodig.
Zou bitcoin als onderpand gaan dienen waar het nu veel te volatiel voor is word het mogelijk een ander verhaal. Maar zover is het nog lang niet. En dan nog is het maar de vraag.
Wacht, ik kan bitcoin als onderpand laten dienen om nog meer bitcoin te kopen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat kan al bij een paar geldschieters
https://blockfi.com/crypto-loans
$25k lenen? 1 BTC onderpand
juuupquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wacht, ik kan bitcoin als onderpand laten dienen om nog meer bitcoin te kopen?
Inmiddels heb ik salaris gehad, dus nog meer Bitcoins kopenquote:
Gebeurt dit nou echt met elke defi die net uit is!? (FOMO)quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:59 schreef MaximumRush het volgende:
Meer mensen in LUA? Gaat moooooonnn.
Lekker!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:59 schreef MaximumRush het volgende:
Meer mensen in LUA? Gaat moooooonnn.
Check, had een blockchain wallet voor btc op mijn desktop. Destijds mee gestopt, voor die tijd leuke profitsquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ligt eraan welke coins je hebt.
Bitcoin kan prima in Electrum, Ethereum tokens in Metamask, etc.
Zolang je maar je private keys / pass phrases op papier hebt staan en goed opgeborgen.
Sowieso niets langer dan strikt nodig is op een exchange laten staan.
Er zijn altijd voorstanders van gadgets als "hardware wallets" maar die heb ik in 10 jaar in crypto nog nooit nodig gehad.
Ja, wel mooi dat ze al die Walmart verpakkingsmaterialen weer uit de zee vissen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:02 schreef fathank het volgende:
Verbeter de wereld, gebruik Vechain
[ twitter ]
Die arme drommels moeten ook werk hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, wel mooi dat ze al die Walmart verpakkingsmaterialen weer uit de zee vissen.
Dat kan prima zolang je weet wat je online doet en zeker bent nooit een virus op je computer te hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Bitcoin kan prima in Electrum,
Heb de info gekregen op Telegram. Op dit moment kunnen ERC20 tokens niet omgezet worden. Hier zijn ze nog mee bezig.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:22 schreef tgev het volgende:
Even een vraagje, ik hem een tijd geleden Zilliqa gekocht. Deze heb ik op mijn MEW staan, echter geeft MEW aan dat de waarde hiervan 0,00 dollar is. Ik wil ze graag naar Binance versturen echter geeft hij aan bij het zilxxxxxxx adres dat het adres verkeerd is. Heb ik nog verkeerde tokens uit de ICO destijds of doe ik iets anders niet goed? BTW, waardeer jullie hulp hier zeer! Heel fijn
Die gekke Chinezen zetten alles op de blockchain.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:49 schreef fathank het volgende:
https://nos.nl/video/2370(...)-het-platteland.html
Kippen in de database
Boeren die geen kut van technologie weten maar wel blockchain gebruiken. Adoptie
Leuk draadjequote:Op zondag 28 februari 2021 01:49 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
LOL @ al die ziedende Eth maxis.
Volgens mij is zijn maandloon al opquote:Op zondag 28 februari 2021 08:27 schreef DaMart het volgende:
Ah, we hebben weer eens een weekenddip. Veel rode koersen vandaag.
Maar voor @:Nattekat is ETH weer in de aanbieding.
Ik ook hoor, denk koop ff een ethtje erbij voor het spielerijtje. Neemt niet weg dat ETH altijd een firstmover advantage heeft. De taart is groot genoeg voor iedereen.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Bij twijfel: all-in de coins van MaGNeT
Al heb ik geen idee welke het zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]Ai, flinke hoeveelheid EthereumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog andere coins die enorm gezakt zijn?100.000 katjes
Fuck the EBU!
Heb je je WAVES node trouwens nog?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het herstel van gisteren is wel in 1x gesloopt...
Alleen UBIX staat op 75% in de plus en trekt daarmee m'n portfolio weer iets omhoog.
En nog steeds maar een marketcap van $1,3M dus dat kan nog wel wat hoger.
Nee, maar heb ook geen Waves meer.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:56 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Heb je je WAVES node trouwens nog?
Op de pump kunnen verkopen?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, maar heb ook geen Waves meer.
Eind november bijna m'n hele portfolio omgezet in BTC en ETH, deel in Bondly en RFI gestoken en vanuit daar een flinke boost naar wat het nu is.
Nee, het stond best laag (¤5,30 ongeveer geloof ik).quote:Op zondag 28 februari 2021 11:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Op de pump kunnen verkopen?
Ik heb een groot deel omgezet in NSBT. Dat heeft me geen windeieren gelegd. Dat staken levert me een mooie payday op dagelijks.
Zie: https://dev.pywaves.org/apys
Ah dat is zonde, maargoed uiteindelijk heeft je nog niet verkeerd voor je uitgepakt.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, het stond best laag (¤5,30 ongeveer geloof ik).
Achteraf wel tevreden met de keuze, had de helft in BTC maar inmiddels zijn de alts die ik heb daar flink voorbij geschoten dus is het nu nog 1/3e ofzo.
Zijn ze nou nog niet klaar?quote:Op zondag 28 februari 2021 12:12 schreef Afwazig het volgende:
Vanuit de inner circle is het me duidelijk geworden waar ze naartoe werken
Two weeks.quote:
Mss steek ik er wel weer 1 BTC in.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:12 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ah dat is zonde, maargoed uiteindelijk heeft je nog niet verkeerd voor je uitgepakt.
Waves doet het wel prima ja, mooie ontwikkelingen. Ik zit dicht bij het vuur omdat ik wat werkzaamheden voor Waves doe al een paar jaar. Vanuit de inner circle is het me duidelijk geworden waar ze naartoe werken en mee bezig zijn dat is wel tof om te zien. En het helpt natuurlijk ook met keuzes maken wat je doet met je portfolio binnen het Waves ecosysteem.
DELETEDquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:atypsich en ik vinden dit zo'n leuke rubriek.
Net als universaquote:Op zondag 28 februari 2021 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Bij twijfel: all-in de coins van MaGNeT
Al heb ik geen idee welke het zijn
Niet twijfelen aan de magneet. Als ik dat eerder had gedaan, had ik nu een heel veel grotere portfolio.quote:
@aTypisch ik stuur even een tikkiequote:Op zondag 28 februari 2021 12:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat was toch een tip van aTypisch?
quote:Op zondag 28 februari 2021 12:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:atypisch ik stuur even een tikkie
quote:
Ik ben waarschijnlijk een paar honderd Euro kwijt aan fees om dit om te zetten zekerquote:Op zondag 28 februari 2021 12:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hahaha.
Exchanges staan hier:
https://www.coingecko.com/en/coins/bondly
Hou lekker je ETH joh, komt wel weer goed.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een paar honderd Euro kwijt aan fees om dit om te zetten zeker
Ik heb nog een offline wallet met bijna een hele Ether waar ik een hele van wil makenquote:Op zondag 28 februari 2021 12:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hou lekker je ETH joh, komt wel weer goed.
Geen enkele coin biedt enige vorm van garantie op winst.
Al gedaan, er staat nu een maand lang droog brood op het menu.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:47 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom die paniek als er even een dipje is? Shit hoort erbij, en het is nu ook niet alsof het bloed door de straten stroomt.
Misschien een leuk moment om wat extra bij te kopen.
Kun je geen lening afsluiten? Rente staat enorm laag?quote:Op zondag 28 februari 2021 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al gedaan, er staat nu een maand lang droog brood op het menu.
Dan gewoon rustig afwachten en kijken wat er gebeurt. Als je dreigt te verhongeren moet je maar even een DM sturen hèquote:Op zondag 28 februari 2021 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al gedaan, er staat nu een maand lang droog brood op het menu.
quote:Op zondag 28 februari 2021 12:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je geen lening afsluiten? Rente staat enorm laag?
quote:Op zondag 28 februari 2021 12:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan gewoon rustig afwachten en kijken wat er gebeurt. Als je dreigt te verhongeren moet je maar even een DM sturen hè.
lol eth Maxisquote:Op zondag 28 februari 2021 12:50 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Eth maxis zetten nu allerlei troep op BSC om te zien of cz ze verwijdert en daarmee laat zien dat BSC centralized is.
Er heeft ook iemand een slave coin gemaakt waar iedereen woest om is
quote:Op zondag 28 februari 2021 12:50 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Eth maxis zetten nu allerlei troep op BSC om te zien of cz ze verwijdert en daarmee laat zien dat BSC centralized is.
Er heeft ook iemand een slave coin gemaakt waar iedereen woest om is
Je snapt Uniswap niet echt geeft nietquote:Op zondag 28 februari 2021 13:04 schreef Nattekat het volgende:
Waarom verwacht Uniswap nou weer dat ik een kutwallet wil hebben? Ik heb een adres, een private key en ik wil die tokens. Ik wil niet iets van Coinbase gebruiken
wat voor troep ga je nu weer kopen?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:04 schreef Nattekat het volgende:
Waarom verwacht Uniswap nou weer dat ik een kutwallet wil hebben? Ik heb een adres, een private key en ik wil die tokens. Ik wil niet iets van Coinbase gebruiken
Vroegah was een decentrale exchange nog echt decentraal, dan hoefde je geen account te hebben.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je snapt Uniswap niet echt geeft niet
ohja, 'geen account hoeven aanmaken' is echt het toonbeeld van decentraalquote:Op zondag 28 februari 2021 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroegah was een decentrale exchange nog echt decentraal, dan hoefde je geen account te hebben.
Je kan ook gewoon proberen te begrijpen wat ik bedoel, ipv de huistrol uithangen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ohja, 'geen account hoeven aanmaken' is echt het toonbeeld van decentraal
frontpage.fok is decentraal
google zoekopdrachten ook decentraalquote:Op zondag 28 februari 2021 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon proberen te begrijpen wat ik bedoel, ipv de huistrol uithangen.
Stuur je eth anders naar mij, zet ik het voor je omquote:Op zondag 28 februari 2021 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon proberen te begrijpen wat ik bedoel, ipv de huistrol uithangen.
Goed ideequote:Op zondag 28 februari 2021 13:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuur je eth anders naar mij, zet ik het voor je om
Denk dat je je verwachtingen een beetje moet bijstellen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hoeft dan ook geen “account” te hebben maar een tool waarmee je je wallet kan connecten, zoals Coinbase, Metamask, of Trust Wallet.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroegah was een decentrale exchange nog echt decentraal, dan hoefde je geen account te hebben.
waarom kun je niet gewoon inloggen op de supercomputer??quote:Op zondag 28 februari 2021 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hoeft dan ook geen “account” te hebben maar een tool waarmee je je wallet kan connecten, zoals Coinbase, Metamask, of Trust Wallet.
Voor Coinbase heb je een account nodig zo ver ik weet. En die moet je weer laten activeren met een id kaart en dergelijke.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hoeft dan ook geen “account” te hebben maar een tool waarmee je je wallet kan connecten, zoals Coinbase, Metamask, of Trust Wallet.
En daarom gebruik je metamask of trust wallet ipv uniswap de schuld te geven.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor Coinbase heb je een account nodig zo ver ik weet. En die moet je weer laten activeren met een id kaart en dergelijke.
ik zeg doenquote:Op zondag 28 februari 2021 13:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mooie uptrend de laatste paar jaar dus de recente correctie is een perfect koopmoment
quote:Op zondag 28 februari 2021 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver. Wil m'n ripple en vechain niet inruilen
Je kan ook Metamask gebruiken, werkt perfect samen met Uniswamp.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:04 schreef Nattekat het volgende:
Swamp.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan ook Metamask gebruiken, werkt perfect samen met Uniswamp.
Bondly is het gewordenquote:Op zondag 28 februari 2021 14:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik noem het Uniswamp
Wat heb je gekocht?
Ik zie geen downtrend, het dal van nu is al een paar dagen de bodem. We stijgen alleen ook niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:39 schreef ThijsTH het volgende:
Hopelijk is deze downtrend mede het gevolg vna het einde van de maand, en gaat het vanaf morgen weer omhoog
gewoon bij bitcoin houdenquote:Op zondag 28 februari 2021 15:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Wist niet dat al die drama er ook bij hoort.
Er zit hier maar één iemand die elk klein stukje drama de moeite waard vindt. Valt reuze mee allemaal, lekker laten gaan.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Klopt, GTST is er niets bij.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Maxis zijn net dogmatische religieuzen.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Beter dan de Chinezen.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
UBIX jahaahaaaaaaa!!!!!!!1111111einz
Overeenkomst met Waves en Universa is overigens dat het ook Russen zijn.
Wie is de CEO van NSBT, Anton Mussertquote:Op zondag 28 februari 2021 11:59 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb een groot deel omgezet in NSBT. Dat heeft me geen windeieren gelegd.
.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:38 schreef Deathnessr het volgende:
[..]
Wie is de CEO van NSBT, Anton Mussert
Tov aantal dagen van de halving zou het niet logisch zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:34 schreef Ronald het volgende:
Ben benieuwd of het komende week weer wat aantrekt of dat dit het voorlopig even was met de bullrun.
Lol, ik was slechts benieuwd, maar eigenlijk zitten we nu nog op de situatie die drie weken geleden nog all time highs opleverende in de gehele markt.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:05 schreef Apekoek het volgende:
Maar ik vind het wel eng als iemand als ronald fud gaat zaaien
Schiff is toch het fossiel dat alleen maar goud zit te shillen?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:09 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Peter Schiff een vermakelijke troll.
Klopt maar zijn zoon zit naar eigen zeggen wel in Bitcoin.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schiff is toch het fossiel dat alleen maar goud zit te shillen?
Nou ja. Er zijn heel wat mensen die het eigenlijk wel prima vindenquote:
PYR als je zin hebt in een yoloquote:Op maandag 1 maart 2021 10:53 schreef recursief het volgende:
Wie doet me een leuke tip om een paar ETH in te stoppen
Alle VET ecosysteem coins gaan kapot dood, maar deze is via Matic dus die zal wel moonenquote:
Polygon (MATIC)quote:Op maandag 1 maart 2021 11:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alle VET ecosysteem coins gaan kapot dood, maar deze is via Matic dus die zal wel moonen
SATSquote:Op maandag 1 maart 2021 10:53 schreef recursief het volgende:
Wie doet me een leuke tip om een paar ETH in te stoppen
Het feit dat Vechain niet kan dumpen op plebs, en het feit dat PYR het hele ecosysteem gaat fuelen qua currency.quote:
Maar ik begrijp goed dat de private sale rounds voorbij zijn en dat de public sale de eerste mogelijkheid is? En dan is het gewoon op tijd achter je laptop zitten?quote:Op maandag 1 maart 2021 11:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het feit dat Vechain niet kan dumpen op plebs, en het feit dat PYR het hele ecosysteem gaat fuelen qua currency.
Ze zijn de afgelopen 24h wel flink door het putje gegaanquote:Op maandag 1 maart 2021 12:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik denk dat UBIX op het punt staat uit te breken. Zou mooi zijn.
$1M marketcap is natuurlijk ook een schijntje.
Over 30 dagen haal ik deze quote terug en hopelijk hoef ik mezelf niet uit te lachen
Valt mee toch? Was (eer)gisteren even een pumpje, misschien iemand die wat inkocht ofzo. En daarna kakte bitcoin weer in.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:09 schreef recursief het volgende:
[..]
Ze zijn de afgelopen 24h wel flink door het putje gegaan
Ja, over 24 uren bekeken klopt dat natuurlijk.quote:
Yep. Private sale was 3x oversubscribedquote:Op maandag 1 maart 2021 11:59 schreef recursief het volgende:
[..]
Maar ik begrijp goed dat de private sale rounds voorbij zijn en dat de public sale de eerste mogelijkheid is? En dan is het gewoon op tijd achter je laptop zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
Ik denk niet dat we dat ooit komen te weten.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:09 schreef recursief het volgende:
Is dit 'm dan? https://twitter.com/fafcffacfff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:53 schreef recursief het volgende:
Hehehe ik heb een browser plugin geschreven die ieder uur voor me op de "collect" knop duwt bij een bitcoin faucet. Levert me toch mooi 5 euro per dag op
De moeite die mensen doen om rijk te worden zonder moeite te doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
Nattekatsyndroom betekent dat iets moon gaat als ik de hoop op geef.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |