Ik weet dat je al lang meedraait, maar de frontpage is niet meer zoals vroeger. Een en al wappies daar in de comments.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:55 schreef Maikuuul het volgende:
Reacties op dit Fok! Nieuws artikelwist niet dat er Telegraaf/nu.nl mensen op Fok zaken. Jammer
Bitcoin flink in de min, 10.000 dollar minder waard in twee dagen tijd
Ik heb al mijn rekening geplunderd, die spaarrekening kom ik niet aanquote:
Nu alweer en over een maandje of 2 naar de 100k.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:01 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Denk je dat het op korte termijn weer gaat stijgen dan?
jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 00:17 schreef Aloulu het volgende:
Wat is betere exit strategie mbt een munt waar je voor langere termijn in wil blijven omdat je gelooft dat die over X-jaar bij de dagkoers van vandaag 40x over de kop gaat;
Scenario 1) je verkoopt op hoogtepunt van huidige bull markt alle munten die je ervan bezit. En koopt erna, in of na de crash, in bear market met al dat uitgecashte geld dezelfde munt (flink goedkoper dan toen het waard was op de top) terug.
Scenario 2) je verkoopt vrijwel niets en blijft 4 jaar hodlen tot het de $50 haalt en checkt dan alles uit.
Wat is het hoogtepunt?quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:17 schreef Aloulu het volgende:
Wat is betere exit strategie mbt een munt waar je voor langere termijn in wil blijven omdat je gelooft dat die over X-jaar bij de dagkoers van vandaag 40x over de kop gaat;
Scenario 1) je verkoopt op hoogtepunt van huidige bull markt alle munten die je ervan bezit. En koopt erna, in of na de crash, in bear market met al dat uitgecashte geld dezelfde munt (flink goedkoper dan toen het waard was op de top) terug.
Scenario 2) je verkoopt vrijwel niets en blijft 4 jaar hodlen tot het de $50 haalt en checkt dan alles uit.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:34 schreef weetjewel5 het volgende:
Launch of staking calculator a significant step for Orion Protocol as mainnet launch approaches
The Orion Protocol is a decentralized finance (DeFi) platform aiming to give users solutions on the most advanced liquidity aggregator ever developed.
Just a month before the mainnet staking platform’s expected launch, the Orion team has announced the release of a much-awaited staking calculator. The new tool allows ORN holders to calculate expected rewards hinging on Daily Protocol Volume, the amount of staked ORN, and the token’s price.
The calculator represents another component of the robust Orion Terminal, the flagship project for the Orion Team. Terminal users gain access to the entire cryptocurrency market as the platform aggregates every CEX, DEX, and swap pool liquidity. Traders maintain the ability to harness the entire cryptocurrency market without giving over private keys.
Ushering in what might be DeFi’s most profitable staking?
The Orion Protocol differs from other aggregators and exchanges by how it calculates Daily Protocol Volume. The figure includes volume from the Orion Terminal and twelve other DeFi solutions, meaning ORN holders could reap large staking rewards from just B2B products.
Users of the newly-released staking calculator can determine rewards based on a number of scenarios, including if they amassed a similar daily volume as SushiSwap. As of late February 2021, a similar volume would yield an APY of more than 300% for ORN token holders. ORN is capped at 100 m, and efforts remain in place to remove tokens from circulation.
https://cryptosahihai.in/(...)t-launch-approaches/
Ik hodl totdat mijn doel wat ik voor ogen heb, hebt bereikt. Het probleem is dat het moeilijk in te schatten is wat nu het hoogte punt zal zijn van deze cyclus. Dus ik ga voor scenario 2 zonder die 50 grens en koop bij op een correctie. Ik doe dit al sinds 2018 en persoonlijk is dit wat mij betreft een prima keuze geweest en is het nog steeds.quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:17 schreef Aloulu het volgende:
2 geeft in elk geval meer rust...quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:17 schreef Aloulu het volgende:
Tenzij je een tientje in één of andere obscure shitcoin had zitten lul je uit je nek. Er is niets 2.5x gegaan wat je ook daadwerkelijk kunt verkopen zonder een orderbook te clearenquote:Op woensdag 24 februari 2021 08:23 schreef Quotidien het volgende:
Portfolio vannacht 2.5x gegaan
Mooi de bottom gekocht gisteravond en zojuist de top verkocht.
https://www.dextools.io/a(...)c2481771a3b17af21455quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tenzij je een tientje in één of andere obscure shitcoin had zitten lul je uit je nek. Er is niets 2.5x gegaan wat je ook daadwerkelijk kunt verkopen zonder een orderbook te clearen
ETH'ers in disbelief!quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:15 schreef raptorix het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/binance-coin/
Gaat als de brandweer
Waarom kan ik dit soort coins nooit vinden op coin marketcap en co?quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
https://www.dextools.io/a(...)c2481771a3b17af21455
Gisteren op .13 gekocht en rond onder de .30 verkocht.
quote:
Heb je al gepanicselled en te hoog teruggekocht?quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:50 schreef Nattekat het volgende:
Als je nu uitzoomt, zie je dat deze dump even groot was als de Tesla pump van 2 weken terug. Nu zitten we weer op de trend van daarvoor.
Hoe voelt dat nou? Dat je me nog net niet in het gekkenhuis plaatste omdat ik dacht dat het nog wel eens flink kon zakken, en dat dat precies is wat gebeurde?quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:51 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Heb je al gepanicselled en te hoog teruggekocht?
ja man gratis geld voor iedereen!!quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:52 schreef Apekoek het volgende:
Er claimen mensen helemaal binnen te lopen door aan elk project mee te doen via Polkastarter, is dat gelul in de ruimte of is daar echt constant geld weg te slepen?
Snap het niet
ik denk niet dat iemand er wakker van ligtquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Dat je me nog net niet in het gekkenhuis plaatste omdat ik dacht dat het nog wel eens flink kon zakken, en dat dat precies is wat gebeurde?
Kan mij er ook weinig bij voorstellen, maar aan elke pool waar je in gaat, gaat het bij start omhoog? Of kakt het na 1 seconden ook wel eens helemaal in? Heb er geen ervaring mee, al die defi icos.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja man gratis geld voor iedereen!!
geen verliezers
geen idee, allemaal ruis johquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:00 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kan mij er ook weinig bij voorstellen, maar aan elke pool waar je in gaat, gaat het bij start omhoog? Of kakt het na 1 seconden ook wel eens helemaal in? Heb er geen ervaring mee, al die defi icos.
Ligt eraan welke coins je hebt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:32 schreef Reintji het volgende:
Fraai. Bij de huidige koersen ¤60k in crypto. Gebruik je daar ook een speciale wallet voor?
Wat? Ik vroeg alleen waarom je het tijd vond om het schip te verlaten. Dat was letterlijk m'n enige vraag:quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Dat je me nog net niet in het gekkenhuis plaatste omdat ik dacht dat het nog wel eens flink kon zakken, en dat dat precies is wat gebeurde?
Verder is er weinig reden om hier wakker van te liggen. Het was toch wel duidelijk dat een verdubbeling in een maand wel een correctie nodig had. Dat maakt het ook alleen maar gezonder.quote:
Fiat deposits / withdrawals doe ik alleen via Bitconic (dus altijd via bitcoin).quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:39 schreef Gehrman het volgende:
Binance heeft m'n fiat deposit is al een dag in processing. Tijd om maar eens een account aan te maken bij FTX. Die hebben tenminste ook geen withdrawal fees.
Deed ik ook meestal maar ik had geen zin in die wallet verificatie.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Fiat depositsi / withdrawals doe ik alleen via Bitconic (dus altijd via bitcoin).
Nooit gezeik mee
Apart. Als ik een fiat deposit doe staat het in 30 sec op mijn accountquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:39 schreef Gehrman het volgende:
Binance heeft m'n fiat deposit is al een dag in processing. Tijd om maar eens een account aan te maken bij FTX. Die hebben tenminste ook geen withdrawal fees.
Hier normaliter ook altijd. Maar ze hebben nu problemen volgens mij. Ik lees op twitter dat meer mensen dit hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Apart. Als ik een fiat deposit doe staat het in 30 sec op mijn account
Die is inmiddels al niet meer verplicht toch? Heb sinds de zomer niets meer heen-en-weer gestuurd dus weet het niet zeker.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Deed ik ook meestal maar ik had geen zin in die wallet verificatie.
Ik heb een uurtje geleden nog gedaan. Toen ging alles goed. Hopelijk snel opgelost voor je dan. Super irritant als je wilt kopen maar je geld vast zitquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hier normaliter ook altijd. Maar ze hebben nu problemen volgens mij. Ik lees op twitter dat meer mensen dit hebben.
Nee, je bent gewoon aan het trollen. Doe maar gewoon niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:41 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Wat? Ik vroeg alleen waarom je het tijd vond om het schip te verlaten. Dat was letterlijk m'n enige vraag:
[..]
Verder is er weinig reden om hier wakker van te liggen. Het was toch wel duidelijk dat een verdubbeling in een maand wel een correctie nodig had. Dat maakt het ook alleen maar gezonder.
Ze zijn er nog mee bezig:quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die is inmiddels al niet meer verplicht toch? Heb sinds de zomer niets meer heen-en-weer gestuurd dus weet het niet zeker.
Waarom zou je meer investeren als je denkt dat het gaat zakken?quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Maar als je het echt wil weten; ik heb op 45k meer geïnvesteerd.
Ik dacht dat het ging zakken afgelopen maandag. In de nacht van maandag op dinsdag is het 15-20% gezakt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom zou je meer investeren als je denkt dat het gaat zakken?
Ik vind het maar een vreemd verhaal.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging zakken afgelopen maandag. In de nacht van maandag op dinsdag is het 15-20% gezakt.
Gisteren zei ik dat sub-40k niet zo snel ging gebeuren en heb ik daarnaar gehandeld
De keuze om dat risico te lopen ligt bij jezelfquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:53 schreef Garfield1985 het volgende:
"Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.
De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen."
Dat zouden ze maar wat graag willen ja bij de fiscus, jíj neemt het alle risico's, met de immer aanwezige kans dat de markt crasht en zij zouden belasting alvast voor een heel jaar heffen over iets wat nog koffiedik kijken is en bij wijze van spreken de dag erna zomaar de helft minder waard geworden zou kunnen zijn. Zo lust ik er ook nog wel een paar!
Samenvatting is dat ik gewoon ern prachtige call heb gedaan gisteren en de rest van de maand droog brood mag eten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vreemd verhaal.
Dat weet je nu al?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Samenvatting is dat ik gewoon ern prachtige call heb gedaan gisteren
Nu staat het 15% hoger, dus gisteren was een uitstekende callquote:
Dan cash je toch gewoon uit op 1 januariquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:53 schreef Garfield1985 het volgende:
"Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.
De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen."
Dat zouden ze maar wat graag willen ja bij de fiscus, jíj neemt het alle risico's, met de immer aanwezige kans dat de markt crasht en zij zouden belasting alvast voor een heel jaar heffen over iets wat nog koffiedik kijken is en bij wijze van spreken de dag erna zomaar de helft minder waard geworden zou kunnen zijn. Zo lust ik er ook nog wel een paar!
Dan vraagt de Belastingdienst zich af waar die gains op je bankrekening ineens vandaan komen en betaal je er nog steeds belasting overquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan cash je toch gewoon uit op 1 januari
Loop je ook geen risico.
No pain no gain.
Johquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dan vraagt de Belastingdienst zich af waar die gains op je bankrekening ineens vandaan komen en betaal je er nog steeds belasting over
Of je houdt je BTC gewoon aan en rekent uit hoeveel belasting je moet gaan betalen en casht alleen dat deel alvast uit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Joh
Maar dan heb je wel gecasht en loop je geen risico meer de rest van het jaar dat je wel belasting betaald hebt maar btc onderuit is gegaan.
Nu maar hopen dat ze in de toekomst ook diamond hands hebben. Elk voordeel heb z'n nadeel.quote:
zo niet dan nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze in de toekomst ook diamond hands hebben. Elk voordeel heb z'n nadeel.
Gewoon nooit de 30k voorbijquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Joh
Maar dan heb je wel gecasht en loop je geen risico meer de rest van het jaar dat je wel belasting betaald hebt maar btc onderuit is gegaan.
Zie zo'n stack maar eens normaal te verkopen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze in de toekomst ook diamond hands hebben. Elk voordeel heb z'n nadeel.
Of je betaalt die paar honderd piek gewoon zonder mauwen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Of je houdt je BTC gewoon aan en rekent uit hoeveel belasting je moet gaan betalen en casht alleen dat deel alvast uit.
En dan? Hoe ga je dan eerder stoppen met werken met 30k?quote:
Bij elke 30k een extra fiscale partner zoeken. Bij 3 miljoen heb je dan wel een huis vol vrouwen, maar geen extra belasting.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:48 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan? Hoe ga je dan eerder stoppen met werken met 30k?
Mensen die niet een paar ruggen aan box 3-belasting wegdragenquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Of je betaalt die paar honderd piek gewoon zonder mauwen.
Lekker op vakantiequote:Op woensdag 24 februari 2021 16:48 schreef fathank het volgende:
En dan? Hoe ga je dan eerder stoppen met werken met 30k?
Dit is een beter idee eigenlijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bij elke 30k een extra fiscale partner zoeken. Bij 3 miljoen heb je dan wel een huis vol vrouwen, maar geen extra belasting.
[ afbeelding ]
Zeker.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:23 schreef Apekoek het volgende:
Box 3 is tegenwoordig toch al 50k of 100k?
https://www.rijksoverheid(...)r-ons-allemaal/box-3quote:Bijna 1 miljoen mensen betalen vanaf 2021 geen belasting meer in box 3
In 2021 is het heffingvrije vermogen in box 3 verhoogd naar ¤ 50.000 of ¤ 100.000 met fiscaal partner. De groep Nederlanders die box 3-belasting betaalt daalt hierdoor per 2021 met bijna 1 miljoen mensen. Over 2020 betaalt nog iedereen met vermogen boven de ¤ 30.846 (of ¤ 61.692 met fiscaal partner) belasting over het meerdere. Bijvoorbeeld over spaargeld of beleggingen zoals aandelen en obligaties.
Oooo, nog meer dan genoeg ruimte.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:44 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
https://www.rijksoverheid(...)r-ons-allemaal/box-3
Reddit/bizquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom kan ik dit soort coins nooit vinden op coin marketcap en co?
De meeste altcoins gaan op den duur richting 0. Er is ergens een mooi grafiekje die dat laat zien.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:00 schreef Fer het volgende:
Iemand een idee hoeveel munten er over 10-20 jaar er nog zijn? Er zullen toch wel een hoop sneuvelen lijkt mij. Hoeveel winnaars heb je eigenlijk nodig?
nee dan worden er mensen verdrietigquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De meeste altcoins gaan op den duur richting 0. Er is ergens een mooi grafiekje die dat laat zien.
@:atypisch zal die nog wel hebben
jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:00 schreef Fer het volgende:
Iemand een idee hoeveel munten er over 10-20 jaar er nog zijn? Er zullen toch wel een hoop sneuvelen lijkt mij. Hoeveel winnaars heb je eigenlijk nodig?
1 winnaar is genoegquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee dan worden er mensen verdrietig
lekker vechain hodlen
truequote:
Slim neefje wel. Maakt dat jou dan het debiele neefje waar iedereen stiekem om moet lachen tijdens kringverjaardagen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
true
ik heb een neefje die ook ballsdeep in vechain zit, die praat ook over THE SILENT BACKBONE OF THE FUTURE
quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Slim neefje wel. Maakt dat jou dan het debiele neefje waar iedereen stiekem om moet lachen tijdens kringverjaardagen?
valt mee, ik neem de vet/btc grafiek mee naar familiedinersquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Slim neefje wel. Maakt dat jou dan het debiele neefje waar iedereen stiekem om moet lachen tijdens kringverjaardagen?
Huilend over een blokje kaas vertellen hoe je bagholder bentquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Beetje matig is het daar vergeleken met dit kwaliteitstopic.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:33 schreef Oscar. het volgende:
Gaat BSB advies vragen over crypto op Tweakers
Wat een godquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
true
ik heb een neefje die ook ballsdeep in vechain zit
Heb je de nieuwe bier&slipper essentials al besteld?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:33 schreef Oscar. het volgende:
Gaat BSB advies vragen over crypto op Tweakers
Ethereum market share wordt ook door Cardano hevig beconcurreert, zeker met de 1Maart update van ADA en helemaal als smart contracts in kwartaal 2 van dit jaar erin komt. Dus dat ethereum zonder dat 2.0 geheel op de markt is niet meer de alleenheerser zonder enige concurrent is was al wel duidelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:25 schreef aTypisch het volgende:
ETH'ers in disbelief!
de flippening waar ze geen rekening mee hielden komt eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |