Mensen die niet een paar ruggen aan box 3-belasting wegdragenquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Of je betaalt die paar honderd piek gewoon zonder mauwen.
Lekker op vakantiequote:Op woensdag 24 februari 2021 16:48 schreef fathank het volgende:
En dan? Hoe ga je dan eerder stoppen met werken met 30k?
Dit is een beter idee eigenlijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bij elke 30k een extra fiscale partner zoeken. Bij 3 miljoen heb je dan wel een huis vol vrouwen, maar geen extra belasting.
[ afbeelding ]
Zeker.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:23 schreef Apekoek het volgende:
Box 3 is tegenwoordig toch al 50k of 100k?
https://www.rijksoverheid(...)r-ons-allemaal/box-3quote:Bijna 1 miljoen mensen betalen vanaf 2021 geen belasting meer in box 3
In 2021 is het heffingvrije vermogen in box 3 verhoogd naar ¤ 50.000 of ¤ 100.000 met fiscaal partner. De groep Nederlanders die box 3-belasting betaalt daalt hierdoor per 2021 met bijna 1 miljoen mensen. Over 2020 betaalt nog iedereen met vermogen boven de ¤ 30.846 (of ¤ 61.692 met fiscaal partner) belasting over het meerdere. Bijvoorbeeld over spaargeld of beleggingen zoals aandelen en obligaties.
Oooo, nog meer dan genoeg ruimte.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:44 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
https://www.rijksoverheid(...)r-ons-allemaal/box-3
Reddit/bizquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom kan ik dit soort coins nooit vinden op coin marketcap en co?
De meeste altcoins gaan op den duur richting 0. Er is ergens een mooi grafiekje die dat laat zien.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:00 schreef Fer het volgende:
Iemand een idee hoeveel munten er over 10-20 jaar er nog zijn? Er zullen toch wel een hoop sneuvelen lijkt mij. Hoeveel winnaars heb je eigenlijk nodig?
nee dan worden er mensen verdrietigquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De meeste altcoins gaan op den duur richting 0. Er is ergens een mooi grafiekje die dat laat zien.
@:atypisch zal die nog wel hebben
jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:00 schreef Fer het volgende:
Iemand een idee hoeveel munten er over 10-20 jaar er nog zijn? Er zullen toch wel een hoop sneuvelen lijkt mij. Hoeveel winnaars heb je eigenlijk nodig?
1 winnaar is genoegquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee dan worden er mensen verdrietig
lekker vechain hodlen
truequote:
Slim neefje wel. Maakt dat jou dan het debiele neefje waar iedereen stiekem om moet lachen tijdens kringverjaardagen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
true
ik heb een neefje die ook ballsdeep in vechain zit, die praat ook over THE SILENT BACKBONE OF THE FUTURE
quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Slim neefje wel. Maakt dat jou dan het debiele neefje waar iedereen stiekem om moet lachen tijdens kringverjaardagen?
valt mee, ik neem de vet/btc grafiek mee naar familiedinersquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Slim neefje wel. Maakt dat jou dan het debiele neefje waar iedereen stiekem om moet lachen tijdens kringverjaardagen?
Huilend over een blokje kaas vertellen hoe je bagholder bentquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Beetje matig is het daar vergeleken met dit kwaliteitstopic.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:33 schreef Oscar. het volgende:
Gaat BSB advies vragen over crypto op Tweakers
Wat een godquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
true
ik heb een neefje die ook ballsdeep in vechain zit
Heb je de nieuwe bier&slipper essentials al besteld?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:33 schreef Oscar. het volgende:
Gaat BSB advies vragen over crypto op Tweakers
Ethereum market share wordt ook door Cardano hevig beconcurreert, zeker met de 1Maart update van ADA en helemaal als smart contracts in kwartaal 2 van dit jaar erin komt. Dus dat ethereum zonder dat 2.0 geheel op de markt is niet meer de alleenheerser zonder enige concurrent is was al wel duidelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:25 schreef aTypisch het volgende:
ETH'ers in disbelief!
de flippening waar ze geen rekening mee hielden komt eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |