abonnement Unibet Coolblue
pi_183569066


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Tether crashes.
Hmz...
pi_183569115
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:20 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Zeker, maar ik houd wel van die all-in risico's
. Alleen had ik nooit voor bitcoin cash gekozen
Ik vind het ook schitterend om te zien, niet om te doen :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183569156
Zijn we al op de bodem?
pi_183570039
Bitcoin Crash.
pi_183570069
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 17:39 schreef MaGNeT het volgende:
Bitcoin Crash.
Beetje mijn grappen jatten. Het is je vergeven weefs-god
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 december 2018 @ 18:29:19 #6
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183570710
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Zijn we al op de bodem?
Dat vraag ik mij al een paar dagen af, durf nog steeds niet.
pi_183570902
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 18:29 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij al een paar dagen af, durf nog steeds niet.
Ben je helemaal uitgestapt?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183570938
-84% breached!1!1

Hahaha! Dat resultaat had ik op een spaarrekening nooit behaald. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183571017
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
-84% breached!1!1

Hahaha! Dat resultaat had ik op een spaarrekening nooit behaald. _O_
Netjes.

Ik durf niet te kijken. En dan te bedenken dat ik niet eens op ATH ben ingestapt :')
pi_183571522
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
Waves maand is afgelast
Loopt nog steeds hoor, ben nu de circa 4k Waves die ik boven de 56k BTC sat heb verkocht gespreid aan het terugkopen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183571704
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:26 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Loopt nog steeds hoor, ben nu de circa 4k Waves die ik boven de 56k BTC sat heb verkocht gespreid aan het terugkopen.
Goed om te horen dat je nog lenig bent.
pi_183572697
pi_183572733
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Goed om te horen dat je nog lenig bent.
Fijn dat jij er ook nog bent
pi_183572832
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 18:49 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Netjes.

Ik durf niet te kijken. En dan te bedenken dat ik niet eens op ATH ben ingestapt :')
Ben je game over?
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 6 december 2018 @ 20:33:47 #15
206731 Mortaxx
Doomer
pi_183572847
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:26 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Loopt nog steeds hoor, ben nu de circa 4k Waves die ik boven de 56k BTC sat heb verkocht gespreid aan het terugkopen.
laat die romige dukaten maar op je borst kletteren
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_183572967
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:26 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Loopt nog steeds hoor, ben nu de circa 4k Waves die ik boven de 56k BTC sat heb verkocht gespreid aan het terugkopen.
geloof je nog in crypto

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2018 20:39:36 ]
  donderdag 6 december 2018 @ 20:43:53 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183573075
Op de beurs is het vandaag ook huilen met de pet op!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183573109
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:43 schreef LXIV het volgende:
Op de beurs is het vandaag ook huilen met de pet op!
Een daling van -3% vs een daling van -88% _O-
pi_183573232

deze koop ik later als ik miljonair ben

maar dan de coupe variant wss

hoop dat die beetje op een mini 8 gaat lijken
pi_183573290
Waar zijn klapbek en de rest van de kneuzenkermis?
  donderdag 6 december 2018 @ 20:56:24 #21
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183573308
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:44 schreef mokita het volgende:

[..]

Een daling van -3% vs een daling van -88% _O-
vandaag gaat het gelijk op.

Al zal een daling van 3% voor de meeste cryptoboys niet schokkend zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183573438
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

vandaag gaat het gelijk op.

Al zal een daling van 3% voor de meeste cryptoboys niet schokkend zijn.
We wachten op het startschot voor de volgende financiële crisis kijken of de EU dat overleeft.
pi_183573652
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Goed om te horen dat je nog lenig bent.
Wilde er eigenlijk circa 8k verkopen boven de 56k BTC sat maar toen kreeg ik een telefoontje van ene Sasha I. die mij vroeg naar hoe gesteld ik ben op de goede staat van mijn knieschijven.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:39 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

geloof je nog in crypto
sasha35625 twitterde op dinsdag 04-12-2018 om 21:14:35 Bear market is just a sentiment. Let's not get too sentimental. $waves reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183573764
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:14 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Wilde er eigenlijk circa 8k verkopen boven de 56k BTC sat maar toen kreeg ik een telefoontje van ene Sasha I. die mij vroeg naar hoe gesteld ik ben op de goede staat van mijn knieschijven.

[..]

sasha35625 twitterde op dinsdag 04-12-2018 om 21:14:35 Bear market is just a sentiment. Let's not get too sentimental. $waves reageer retweet
Die gast is gewoon een oplichter :Y
pi_183573796
quote:
5s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:33 schreef mokita het volgende:

[..]

Ben je game over?
Laat t gewoon staan
pi_183573847
Tot de 0
pi_183573899
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Tot de 0
pi_183573911
Dit sub forum wordt binnenkort gesloten ik hoorde geruchten dat het per 1 januari 2019 over is
pi_183573933
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:30 schreef mokita het volgende:
Dit sub forum wordt binnenkort gesloten ik hoorde geruchten dat het per 1 januari 2019 over is
Ik vermoed dat je in de war bent met je account.
pi_183574051
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je in de war bent met je account.
  donderdag 6 december 2018 @ 21:46:07 #31
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183574207
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:30 schreef mokita het volgende:
Dit sub forum wordt binnenkort gesloten ik hoorde geruchten dat het per 1 januari 2019 over is
Nee hoor dan staat btc weer op 16k en komen er weer duizenden per per dag bij.

Mag ik vragen als jij de Harvard-methode niet beheerst?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183574222
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee hoor dan staat btc weer op 16k en komen er weer duizenden per per dag bij.
Sowieso bloktjeen is de futurious
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2018 @ 21:53:16 #33
230491 Zith
pls tip
pi_183574343
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:30 schreef mokita het volgende:
Dit sub forum wordt binnenkort gesloten ik hoorde geruchten dat het per 1 januari 2019 over is
Gedraag je anders kloonscan
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183574588
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:53 schreef Zith het volgende:

[..]

Gedraag je anders kloonscan
:')
  donderdag 6 december 2018 @ 22:31:26 #35
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183575015
Nou boys, 27 februari is de nieuwe dag des oordeels voor de van Eck ETF.


https://www.coindesk.com/(...)k-solidx-bitcoin-etf

Wedden dat bakkt ook tot eind februari wordt uitgesteld? :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183575255
Gebakkten lucht
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 6 december 2018 @ 22:43:43 #37
206731 Mortaxx
Doomer
pi_183575294
Ze halen bakktzeil
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_183575532
Binnenkort ff een cursusje TA volgen via Crypto Ed.

Ik heb er zin aan ^O^

Zijn er trouwens hier nog flokkers die meedoen aan Crypto Ed's ico?
pi_183575812
quote:
3s.gif Op donderdag 6 december 2018 22:53 schreef mokita het volgende:
Binnenkort ff een cursusje TA volgen via Crypto Ed.

Ik heb er zin aan ^O^

Zijn er trouwens hier nog flokkers die meedoen aan Crypto Ed's ico?
Wie had jou wat gevraagd?
Vakman pur sang
pi_183575950
quote:
3s.gif Op donderdag 6 december 2018 22:53 schreef mokita het volgende:
Binnenkort ff een cursusje TA volgen via Crypto Ed.

Kost dat nou?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183575997
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kost dat nou?
Ik heb het cadeau gekregen van een vriend hij had het via groupon kocht



[ Bericht 10% gewijzigd door mokita op 06-12-2018 23:23:34 ]
pi_183576107
Op de één of andere manier is er altijd wel één of andere kutkloon actief in dit topic, wat er dan weer voor zorgt dat ik het weer vlot zat ben.

Als moderator zith je daar ook niet op te wachten, lijkt me.
pi_183576122
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:24 schreef MaGNeT het volgende:
Op de één of andere manier is er altijd wel één of andere kutkloon actief in dit topic, wat er dan weer voor zorgt dat ik het weer vlot zat ben.
Ach, dat heb je op heel fok :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183576138
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach, dat heb je op heel fok :D
De vorige was me in een ander topic aan het stalken. Echt ziek, sommige geesten.
pi_183576160
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:24 schreef MaGNeT het volgende:
Op de één of andere manier is er altijd wel één of andere kutkloon actief in dit topic, wat er dan weer voor zorgt dat ik het weer vlot zat ben.

Als moderator zith je daar ook niet op te wachten, lijkt me.
Frustraties nemen toe merk ik, omdat je verwachtingen met betrekking tot crypto niet zijn uitgekomen. Ben je nu opzoek naar een zondebok. Je had die 60K waves vorig jaar december moeten ditchen swa in plaats van nu te zitten bitchen.
pi_183576167
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De vorige was me in een ander topic aan het stalken. Echt ziek, sommige geesten.
Wie was dat dan? Stalkerkloons kunnen wel irritant zijn ja :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183576217
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wie was dat dan? Stalkerkloons kunnen wel irritant zijn ja :')
Ik vermoed dat het Crypto Ed was hij is nog steeds boos op Waves :')
pi_183576252
Ik call bottom voor deze week. KOOP NU!1!!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183576292
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:32 schreef mokita het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het Crypto Ed was hij is nog steeds boos op Waves :')
Ed? Ben jij het echt?
pi_183576315
quote:
4s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik call bottom voor deze week. KOOP NU!1!!!!
shaking out the weak hands

We are still in accumulation phase

Whales pushing down the price to accumulate cheap

Institutional money is waiting on the sidelines to get in.
pi_183576324
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:37 schreef mokita het volgende:

[..]

shaking out the weak hands

We are still in accumulation phase

Whales pushing down the price to accumulate cheap

Institutional money is waiting on the sidelines to get in.
BINGO!!!! Wat heb ik gewonnen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183576380
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

BINGO!!!! Wat heb ik gewonnen?
Een gratis rekening bij Binck Bank, voor de ekte trader :Y
pi_183576403
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:42 schreef mokita het volgende:

[..]

Een gratis rekening bij Binck Bank, voor de ekte trader :Y
G, ik trade niet, ik HODL! _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183576628
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

G, ik trade niet, ik HODL! _O_
Weak hands deserve......

pi_183576644
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:55 schreef mokita het volgende:

[..]

Weak hands deserve no....

[ afbeelding ]
Daarom HODL!1!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183576977
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daarom HODL!1!!
Net bakkt geïnstalleerd op mijn Commodore 64, super snel en stabiel :Y
pi_183577487
Hallo strijders!

Lekkere volume wel, bijna 10% van de mcap vandaag :o
pi_183578477
Zegt denk ik wel genoeg dat dit ondertussen een meme topic is geworden.
  vrijdag 7 december 2018 @ 07:38:39 #59
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183578681
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:53 schreef Zith het volgende:

[..]

Gedraag je anders kloonscan
Doe maar heb toch VPN en alles
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 7 december 2018 @ 07:38:51 #60
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183578683
Oh kut verkeerde account
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183579033
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 22:31 schreef Rossdale het volgende:
Nou boys, 27 februari is de nieuwe dag des oordeels voor de van Eck ETF.

https://www.coindesk.com/(...)k-solidx-bitcoin-etf

Wedden dat bakkt ook tot eind februari wordt uitgesteld? :')
Was dat niet al maanden bekend?

[ Bericht 10% gewijzigd door illusions op 07-12-2018 08:38:28 ]
pi_183579102
Twijfel om nog wat BTC te kopen. Veel dieper kan ie vast niet :P
pi_183579144
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 08:34 schreef Xrenity het volgende:
Twijfel om nog wat BTC te kopen. Veel dieper kan ie vast niet :P
Hij kan nog ongeveer 3500 omlaag.
  vrijdag 7 december 2018 @ 09:42:05 #64
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183579898
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 08:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Was dat niet al maanden bekend?
Inderdaad, dat was niet al maanden bekend
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183580241
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 08:34 schreef Xrenity het volgende:
Twijfel om nog wat BTC te kopen. Veel dieper kan ie vast niet :P
Succes. Je weet dat een cent ook nog gehalveerd kan worden?
pi_183580297


Ik
pi_183580419
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:08 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Succes. Je weet dat een cent ook nog gehalveerd kan worden?
Ik heb er nog wel zo veel vertrouwen in dat ik denk dat hij over een aantal jaar naar 100k gaat.
  vrijdag 7 december 2018 @ 10:23:45 #68
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183580439
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:22 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ik heb er nog wel zo veel vertrouwen in dat ik denk dat hij over een aantal jaar naar 100k gaat.
de marketcap ja
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 7 december 2018 @ 10:24:45 #69
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183580449
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

de marketcap ja
Wat is dat :?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 7 december 2018 @ 10:26:15 #70
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183580461
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat is dat :?
de waarde van alle bitcoins samen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183580463
:')
  vrijdag 7 december 2018 @ 10:28:09 #72
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183580482
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

de waarde van alle bitcoins samen
Dat is maar een getalletje in een computer, net zoals je banksaldo.

Als ze willen toveren ze er zo een paar nullen bij kweetnie hoor :s
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183580490
pi_183580537
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 08:34 schreef Xrenity het volgende:
Twijfel om nog wat BTC te kopen. Veel dieper kan ie vast niet :P
Natuurlijk wel. Ik heb eind oktober een of andere shitcoin gekocht voor 0.01956 die zijn nu 0.005579. De overheid kan het mijnen van crypto best zomaar verbieden omdat het milieu onvriendelijk is dan is de waarde opeens 0
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 7 december 2018 @ 10:43:22 #75
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183580671
Eigenlijk vind ik dat btc zijn. Waarde nog redelijk goed vasthoudt. Ruim de tijd om te verkopen wordt geboden. Dankzij mensen die blijven bijkopen om hun gemiddelde aankoopbedrag omlaag te krijgen. Maak daar gebruik van zou ik zeggen, beter hij dan jij!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183580855
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:32 schreef vipergts het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Ik heb eind oktober een of andere shitcoin gekocht voor 0.01956 die zijn nu 0.005579. De overheid kan het mijnen van crypto best zomaar verbieden omdat het milieu onvriendelijk is dan is de waarde opeens 0
Dat is/was ook mijn angst ja. De overheid gaat je tegenwerken, daar win je niet van.
  vrijdag 7 december 2018 @ 10:55:48 #77
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183580860
Gewoon je eigen fork uitbrengen met premine

Gratis cashmoney
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 7 december 2018 @ 10:57:24 #78
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183580881
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:32 schreef vipergts het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Ik heb eind oktober een of andere shitcoin gekocht voor 0.01956 die zijn nu 0.005579. De overheid kan het mijnen van crypto best zomaar verbieden omdat het milieu onvriendelijk is dan is de waarde opeens 0
Cocaïne is ook verboden en toch ~50 euro per gram op straat. En dat is al jaren zo. Cocaïne is de real stablecoin
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183580905
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:55 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Dat is/was ook mijn angst ja. De overheid gaat je tegenwerken, daar win je niet van.
Dat riep ik gedurende alle ATHs, maar nooit ook maar iets uitbetaald. Verlamd en alles.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 december 2018 @ 11:02:05 #80
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183580953
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ben je helemaal uitgestapt?
Niet helemaal, maar wel een heel groot deel al tijdje geleden. Het was echter meer geluk dan wijsheid hoor. Weer een deel in wedden gestopt (waar het ook vandaan kwam). Tussen september en december is het American Football seizoen en daarna doe ik er al minder aan dus kan het weer in crypto :P

Gewoon geluk gehad, voor hetzelfde geldt was het moon gegaan.
pi_183581254
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Cocaïne is ook verboden en toch ~50 euro per gram op straat. En dat is al jaren zo. Cocaïne is de real stablecoin
Daarom doen de meeste mensen ook niets aan cocaïne
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_183581364
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:29 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_183581574
Voordeel van al sinds 2013 in Bitcoin zitten is dat je gewend bent aan een prijs van 300-800USD en dat boven de 1000USD lange tijd een utopie leek. Dus ik word niet koud van de huidige prijs, eerder wordt ik warm om weer wat meer te kopen. Maar voor mensen die eind 2017 of 2018 zijn ingestapt snap ik de wanhoop en treurnis zeker ;( . Ik kan alleen maar zeggen dat het fundamenteel heel goed zit met Bitcoin (beter dan ooit eigenlijk) en dat we dit al een aantal keer gezien hebben. Wall Street voor de deur, de halvening, technische verbeteringen in de pijplijn... het klinkt cliché maar het is wel echt allemaal zo. Puur een kwestie van geduld :)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_183581659
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:43 schreef LXIV het volgende:
Eigenlijk vind ik dat btc zijn. Waarde nog redelijk goed vasthoudt. Ruim de tijd om te verkopen wordt geboden. Dankzij mensen die blijven bijkopen om hun gemiddelde aankoopbedrag omlaag te krijgen. Maak daar gebruik van zou ik zeggen, beter hij dan jij!
Kom je ook je ongelijk dagelijks tonen over een aantal jaar?


quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:55 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Dat is/was ook mijn angst ja. De overheid gaat je tegenwerken, daar win je niet van.
Misschien nog wat meer verdiepen in hoe het precies werkt enzo?

Zolang de piratenbaai nog gewoon online is maak ik me daar echt nul procent zorgen over. Ja ze zullen het gaan proberen, maar de tech die daar weer uit voortkomt wordt nog eens 10x sterker. Als ze het hadden willen stoppen hadden ze het direct moeten doen, niet eerst nog eens miljoenen mensen moeten laten kennismaken met dit nieuwe fenomeen.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2018 11:47:14 ]
pi_183581691
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Voordeel van al sinds 2013 in Bitcoin zitten is dat je gewend bent aan een prijs van 300-800USD en dat boven de 1000USD lange tijd een utopie leek. Dus ik word niet koud van de huidige prijs, eerder wordt ik warm om weer wat meer te kopen. Maar voor mensen die eind 2017 of 2018 zijn ingestapt snap ik de wanhoop en treurnis zeker ;( . Ik kan alleen maar zeggen dat het fundamenteel heel goed zit met Bitcoin (beter dan ooit eigenlijk) en dat we dit al een aantal keer gezien hebben. Wall Street voor de deur, de halvening, technische verbeteringen in de pijplijn... het klinkt cliché maar het is wel echt allemaal zo. Puur een kwestie van geduld :)
Heb ook geen andere keus meer en heb precies mijn gedachten bij wat jij nu zegt, ik ben er vroeg in 2017 ingestapt. Maar zit nu zo'n beetje op mijn inleg. Maar boi oh boi, denk er nog altijd dagelijks aan dat ik een domme lul ben geweest begin 2018 door niet te handelen (en daarna ook niet). Ben er niet voor gemaakt denk ik.
  vrijdag 7 december 2018 @ 11:49:13 #86
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183581796
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:19 schreef vipergts het volgende:

[..]

Daarom doen de meeste mensen ook niets aan cocaïne
Kratje bier naar keuze dat er wereldwijd meer mensen met cocaïnehandel bezig zijn dan met bitcoins.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183581808
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:43 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Heb ook geen andere keus meer en heb precies mijn gedachten bij wat jij nu zegt, ik ben er vroeg in 2017 ingestapt. Maar zit nu zo'n beetje op mijn inleg. Maar boi oh boi, denk er nog altijd dagelijks aan dat ik een domme lul ben geweest begin 2018 door niet te handelen (en daarna ook niet). Ben er niet voor gemaakt denk ik.
Ik sla mezelf ook nog weleens op m'n kop dat ik niet beter gehandeld heb. Ik heb een deel van m'n holdings uitgecasht rond de 14.000K. Daardoor zit ik ruim in de plus (niet rijk maar wel een lekker appeltje voor de dorst voor m'n spaarrekening) maar terugkijkend had ik beter nog meer uit kunnen cashen in de maanden erna. Heb een gevoel voor technologie en de zin van de onzin scheiden... maar totaal geen gevoel voor wanneer een bull market eindigt en wanneer een bear market eindigt. Winstmaximalisatie en de market timen is echt niet mijn ding.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_183581891
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik sla mezelf ook nog weleens op m'n kop dat ik niet beter gehandeld heb. Ik heb een deel van m'n holdings uitgecasht rond de 14.000K. Daardoor zit ik ruim in de plus (niet rijk maar wel een lekker appeltje voor de dorst voor m'n spaarrekening) maar terugkijkend had ik beter nog meer uit kunnen cashen in de maanden erna. Heb een gevoel voor technologie en de zin van de onzin scheiden... maar totaal geen gevoel voor wanneer een bull market eindigt en wanneer een bear market eindigt. Winstmaximalisatie en de market timen is echt niet mijn ding.
Ik heb dus niets uitgecashed terwijl het allemaal al ruim 1500% gestegen was (ik heb mij nooit beseft hoe absurd het allemaal was, ik was verlamd als het ware). Nu bijna terug bij af. Mijn inleg heb ik door een affiliate site terug verdient die te maken heeft met cryptos (enige troost).
pi_183582197
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 09:42 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Inderdaad, dat was niet al maanden bekend
Ik zit al maanden met die datum in m'n hoofd betreffende Van Eck hoor. :+

https://xbt.net/blog/bitc(...)cnbc-crypto-analyst/
  vrijdag 7 december 2018 @ 12:17:16 #90
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183582278
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:41 schreef Piva het volgende:

[..]

Kom je ook je ongelijk dagelijks tonen over een aantal jaar?

Ik wil best afspreken dat ik enkel nog kom posten wanneer de koers niet duidelijk hoger is dan de vorige keer dat ik postte. Dus nu is de koers rond de $3500, als de koers boven de $4000 komt dan post ik niks meer. Tikt de koers straks de $1000 aan, dan ben ik weg zodra die boven de $1250 komt. En zo heel de weg naar beneden. Hebben jullie gelijk, dan zie je mij niet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 december 2018 @ 12:18:56 #91
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183582316
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik wil best afspreken dat ik enkel nog kom posten wanneer de koers niet duidelijk hoger is dan de vorige keer dat ik postte. Dus nu is de koers rond de $3500, als de koers boven de $4000 komt dan post ik niks meer. Tikt de koers straks de $1000 aan, dan ben ik weg zodra die boven de $1250 komt. En zo heel de weg naar beneden. Hebben jullie gelijk, dan zie je mij niet.
Of je post gewoon normaal mee ongeacht wat de koerst doet, in plaats van alleen maar irritant komen doen als het naar beneden gaat. Gewoon even een simpel idee.
  vrijdag 7 december 2018 @ 12:21:39 #92
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183582369
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Of je post gewoon normaal mee ongeacht wat de koerst doet, in plaats van alleen maar irritant komen doen als het naar beneden gaat. Gewoon even een simpel idee.
Ik heb genoeg gepost toen de koersen stegen, kijk maar eind 2017. Al was mijn boodschap toen dezelfde. In 2018 zijn de koersen voornamelijk gedaald. Logisch dat ik dan post als het daalt. Er is ook een tijdje geweest dat ze stabiel waren. Dan valt er weinig te melden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183582493
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik wil best afspreken dat ik enkel nog kom posten wanneer de koers niet duidelijk hoger is dan de vorige keer dat ik postte. Dus nu is de koers rond de $3500, als de koers boven de $4000 komt dan post ik niks meer. Tikt de koers straks de $1000 aan, dan ben ik weg zodra die boven de $1250 komt. En zo heel de weg naar beneden. Hebben jullie gelijk, dan zie je mij niet.
Dat vroeg ik niet.

Maar doe wat je niet laten kan. Dat je de noodzaak voelt om het van zo dichtbij te volgen geeft bitcoin alleen maar meer krediet.
  vrijdag 7 december 2018 @ 12:30:37 #94
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183582519
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:29 schreef Piva het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet.

Maar doe wat je niet laten kan. Dat je de noodzaak voelt om het van zo dichtbij te volgen geeft bitcoin alleen maar meer krediet.
Wat is het probleem wanneer hier behalve crypto-fans ook crypto-critici zitten? Maakt de discussie inhoudelijk toch enkel beter?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183582641
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat is het probleem wanneer hier behalve crypto-fans ook crypto-critici zitten? Maakt de discussie inhoudelijk toch enkel beter?
Ik zie anders weinig kritische analyses voorbij komen enkel op prijs speculatie na. Wat nou als bitcoin naar $1000 gaat? Dan nog steeds blijft het concept prima werken, ook dan zal ik mij weinig zorgen maken. Als je er echt zeker van bent, put money where your mouth is en geniet van de voortreffelijke winsten.
  vrijdag 7 december 2018 @ 12:39:05 #96
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183582647
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:26 schreef LXIV het volgende:
Toch een aantal mensen met hele mooie bedragen.
Besef je wel de uitzonderlijkheid van deze situatie en van het afgelopen jaar. Er voetstoots van uit gaan dat in 2018 nogmaals eenvoudig een factor 1000% winst behaald kan worden is kort door de bocht.
Als je een paar duizend euro erop hebt staan, blijf vooral hodl'n. Maar bij portefeuilles met 5 of 6 nullen zou ik toch adviseren om een deel te cashen. Het zijn life-changing bedragen die je wellicht nooit meer in handen krijgt. Het is het verschil een mooi huis te kopen met geen of hele lage maandlasten of helemaal nooit voor sommigen. Daar heb je meer aan dan een gok op een paar ton extra. Die laatste paar ton zijn niet life-changing.
Dit postte ik circa een jaar geleden. Het hele topic is overigen hilarisch, met mensen die in een paar maanden duizenden procenten winst boekten en dat ook vrij normaal vonden. Ik heb wel eens posts gelezen van iemand die van een coin 100% winst verwachtte in een maand tijd, en hem dus niet kocht want hij wilde minstens 400% per maand pakken!
Logisch dat dit niet goed ging.
BTC / Hoeveel k winst (of verlies) hebben jullie gemaakt dit jaar?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 13:02:49 #97
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183583065
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit postte ik circa een jaar geleden. Het hele topic is overigen hilarisch, met mensen die in een paar maanden duizenden procenten winst boekten en dat ook vrij normaal vonden. Ik heb wel eens posts gelezen van iemand die van een coin 100% winst verwachtte in een maand tijd, en hem dus niet kocht want hij wilde minstens 400% per maand pakken!
Logisch dat dit niet goed ging.
BTC / Hoeveel k winst (of verlies) hebben jullie gemaakt dit jaar?
Dat herinner ik me ook nog wel ja. Jij was één van de weinige die de verwachtingen temperde en met een nuchtere, veelal kritische noot de boel analyseerde. :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183583108
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit postte ik circa een jaar geleden. Het hele topic is overigen hilarisch, met mensen die in een paar maanden duizenden procenten winst boekten en dat ook vrij normaal vonden. Ik heb wel eens posts gelezen van iemand die van een coin 100% winst verwachtte in een maand tijd, en hem dus niet kocht want hij wilde minstens 400% per maand pakken!
Logisch dat dit niet goed ging.
BTC / Hoeveel k winst (of verlies) hebben jullie gemaakt dit jaar?
Ik heb nooit 5 nullen gehad, geen life changer maar wel enorme spijt. Een maat van mij had wel over de 5 nullen en nu heeft hij moeite met het kopen van een huis ivm budget, dat moet hem pijn doen. Althans bij mij sowieso.

De angst om nog wat groters te missen was simpel weg te hoog, FOMO to the max. Nu wachten op een nieuwe fase, want crypto's zullen niet verdwijnen.
pi_183583353
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit postte ik circa een jaar geleden. Het hele topic is overigen hilarisch, met mensen die in een paar maanden duizenden procenten winst boekten en dat ook vrij normaal vonden. Ik heb wel eens posts gelezen van iemand die van een coin 100% winst verwachtte in een maand tijd, en hem dus niet kocht want hij wilde minstens 400% per maand pakken!
Logisch dat dit niet goed ging.
BTC / Hoeveel k winst (of verlies) hebben jullie gemaakt dit jaar?
29 december afgelopen jaar de helft gecashed. Meer geluk dan wijsheid. Ik had een bedrag berijkt waar ik me niet langer confortabel bij voelde.

Gedurende 2018 wel weer voor kleinere bedragen bijgekocht, maar toch. Die keuze een jaar geleden heeft me gered wat dat betreft
  vrijdag 7 december 2018 @ 13:24:35 #100
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183583509
De meesten hebben denk ik in 2017 hooguit een paar duizend ingelegd, hebben 10K winst gestaan en hebben nu nog een paar honderd euro over. Niks schokkends.
Schokkend is het, zoals ik destijds al schreef, wanneer je een bedrag boven de 250K verloren hebt. Want dat maakt echt een verschil in je verdere leven. Kopen/huren, 40 uur werken/20 uur werken. En die kans komt ook niet meer terug waarschijnlijk. Of je bent dan ruim te laat.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 7 december 2018 @ 13:27:23 #101
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183583571
En er was ook een man die beloofde zijn eigen penis op te eten wanneer BTC eind 2018 niet op één miljoen zou staan. Hij heeft nog 23 dagen, maar ik denk dat het toch slikken wordt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183583656
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:27 schreef LXIV het volgende:
En er was ook een man die beloofde zijn eigen penis op te eten wanneer BTC eind 2018 niet op één miljoen zou staan. Hij heeft nog 23 dagen, maar ik denk dat het toch slikken wordt.
Haha, nouja, end of 2020.

https://bircoin.top/
  vrijdag 7 december 2018 @ 13:54:36 #103
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183584033
Verder denk ik dat ik dit jaar op de beurs meer verloren hen dan 98% van de fokkers met bitcoin...
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 7 december 2018 @ 13:59:17 #104
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183584130
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:54 schreef LXIV het volgende:
Verder denk ik dat ik dit jaar op de beurs meer verloren hen dan 98% van de fokkers met bitcoin...
Slet genaaid zeker.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183584174
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:54 schreef LXIV het volgende:
Verder denk ik dat ik dit jaar op de beurs meer verloren hen dan 98% van de fokkers met bitcoin...
Dat is toch ook wel opmerkelijk? Ik ben niet erg thuis in de beurs, maar als ik de aandelen van Apple en Amazon zag, die verdubbelden...
  vrijdag 7 december 2018 @ 14:02:14 #106
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183584185
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:01 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dat is toch ook wel opmerkelijk? Ik ben niet erg thuis in de beurs, maar als ik de aandelen van Apple en Amazon zag, die verdubbelden...
Die had ik dan ook niet.... Maar beetje leverage, wat pech met stockpicking en wat algehele tegenwind op de index en ik zit zo op 5 nullen verlies..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183584243
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die had ik dan ook niet.... Maar beetje leverage, wat pech met stockpicking en wat algehele tegenwind op de index en ik zit zo op 5 nullen verlies..
Ouch, wel respect om het hier te benoemen. De meeste hier zal je alleen zien bij winst
  vrijdag 7 december 2018 @ 14:07:20 #108
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183584277
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ouch, wel respect om het hier te benoemen. De meeste hier zal je alleen zien bij winst
Ja, je bent toch -deels- anoniem, dus wat maakt het uit.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183584619
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Voordeel van al sinds 2013 in Bitcoin zitten is dat je gewend bent aan een prijs van 300-800USD en dat boven de 1000USD lange tijd een utopie leek. Dus ik word niet koud van de huidige prijs, eerder wordt ik warm om weer wat meer te kopen. Maar voor mensen die eind 2017 of 2018 zijn ingestapt snap ik de wanhoop en treurnis zeker ;( . Ik kan alleen maar zeggen dat het fundamenteel heel goed zit met Bitcoin (beter dan ooit eigenlijk) en dat we dit al een aantal keer gezien hebben. Wall Street voor de deur, de halvening, technische verbeteringen in de pijplijn... het klinkt cliché maar het is wel echt allemaal zo. Puur een kwestie van geduld :)
Wallstreet voor de deur... Is dat echt Zo of een meme?
pi_183584644
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Slet genaaid zeker.
godver _O-
  vrijdag 7 december 2018 @ 14:37:39 #111
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183584872
Is toch stoer

Kijk mij eens veel verloren hebben, meer dan jullie allemaal en je moeder.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 7 december 2018 @ 14:47:33 #112
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183585068
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:37 schreef fathank het volgende:
Is toch stoer

Kijk mij eens veel verloren hebben, meer dan jullie allemaal en je moeder.
ik zien niet wat er stoer aan is. Ik beleg natuuurlijk om te verdienen. Wat dat betreft ben ik niet geslaagd. Ik wilde enkel zeggen dat ook de niet-crypto mensen kunnen verliezen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183585120
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:37 schreef fathank het volgende:
Is toch stoer

Kijk mij eens veel verloren hebben, meer dan jullie allemaal en je moeder.
Je bent 15?
  vrijdag 7 december 2018 @ 15:17:35 #114
131603 Afwazig
Serious business
pi_183585774
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:37 schreef fathank het volgende:
Is toch stoer

Kijk mij eens veel verloren hebben, meer dan jullie allemaal en je moeder.
Gaat het verder lekker?
pi_183585944
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

ik zien niet wat er stoer aan is. Ik beleg natuuurlijk om te verdienen. Wat dat betreft ben ik niet geslaagd. Ik wilde enkel zeggen dat ook de niet-crypto mensen kunnen verliezen
Nouja thanks voor de heads up dan maar :)
  vrijdag 7 december 2018 @ 15:46:32 #116
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183586283
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:17 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Gaat het verder lekker?
Ja best, alleen laat weekend dus dat is wat minder.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183586385
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Voordeel van al sinds 2013 in Bitcoin zitten is dat je gewend bent aan een prijs van 300-800USD en dat boven de 1000USD lange tijd een utopie leek. Dus ik word niet koud van de huidige prijs, eerder wordt ik warm om weer wat meer te kopen. Maar voor mensen die eind 2017 of 2018 zijn ingestapt snap ik de wanhoop en treurnis zeker ;( . Ik kan alleen maar zeggen dat het fundamenteel heel goed zit met Bitcoin (beter dan ooit eigenlijk) en dat we dit al een aantal keer gezien hebben. Wall Street voor de deur, de halvening, technische verbeteringen in de pijplijn... het klinkt cliché maar het is wel echt allemaal zo. Puur een kwestie van geduld :)
Sure, we hebben al eerder gezien dat crypto supermainstream werd. Iedereen tot de kapster toe in crypto stapte. Je de tv nie kon aandoen voordat er over crypto werd geluld. Er een heuze stampede gaande was wb crypto. Exchanges het aantal nieuwe dagelijkse leden niet meer aankonden. En het daarna enorm in elkaar is gedonderd. :') ga dromen
  vrijdag 7 december 2018 @ 15:54:10 #118
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183586463
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:49 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Je bent 15?
Neuh.

Maar iemand die een beetje de wijsneus uithangt en terloops ff moet melden dattie tussen 100k en 1m verloren heeft op de beurs in een jaartje, vind ik nou ja, op z'n zachtst gezegd bijzonder. Ook als ik geen 15 ben.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 7 december 2018 @ 15:54:27 #119
62913 Blik
The one and Only!
pi_183586469
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:27 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wallstreet voor de deur... Is dat echt Zo of een meme?
Bakkt?
  vrijdag 7 december 2018 @ 15:57:01 #120
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183586536
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:54 schreef fathank het volgende:

[..]

Neuh.

Maar iemand die een beetje de wijsneus uithangt en terloops ff moet melden dattie tussen 100k en 1m verloren heeft op de beurs in een jaartje, vind ik nou ja, op z'n zachtst gezegd bijzonder. Ook als ik geen 15 ben.
het onderwerp was behaalde winsten of verliezen op crypto sinds januari dit jaar. In dat licht is het passend de handelsverliezen op d beurs te melden
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 7 december 2018 @ 16:10:54 #121
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183586848
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

het onderwerp was behaalde winsten of verliezen op crypto sinds januari dit jaar. In dat licht is het passend de handelsverliezen op d beurs te melden
Helemaal toppie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183587023
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

het onderwerp was behaalde winsten of verliezen op crypto sinds januari dit jaar. In dat licht is het passend de handelsverliezen op d beurs te melden
Jonguh, dat zegt allemaal niks, procentueel verlies willen we weten! :{w
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183589742
Enne... zijn we al moon?
Lambo of Rekt
pi_183590072
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:27 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wallstreet voor de deur... Is dat echt Zo of een meme?
Het is echt zo én tegelijkertijd ook een meme omdat het vaak gezegd wordt ten tijde van een bear market :P . In werkelijkheid is er natuurlijk niet "een" moment waarop Wall Street er ineens is en is het meer een proces van stap voor stap. Er zijn al financiële producten die met Bitcoin en crypto van doen hebben maar niet producten waar het grote geld in omgaat. De lancering van ETF's op de Amerikaanse beurzen wordt echter gezien als een belangrijk moment omdat Bitcoin dan beschikbaar komt als beschermde en belastingtechnisch interessante investering voor pensioenfondsen, investeringsmaatschappijen en in feite iedereen die wil. De verwachting is dat in 2019 of anders in 2020 de eerste Amerikaanse ETF goedgekeurd gaat worden, al zijn er ook die denken dat het nooit goedgekeurd gaat worden :P . Dus ja, we zullen zien. Ik denk dat het wel gaat gebeuren maar pas op het moment dat de mensen met invloed hun positie hebben ingenomen en de tijd rijp achten binnen nu en 3 jaar.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_183590168
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:50 schreef SOG het volgende:

[..]

Sure, we hebben al eerder gezien dat crypto supermainstream werd. Iedereen tot de kapster toe in crypto stapte. Je de tv nie kon aandoen voordat er over crypto werd geluld. Er een heuze stampede gaande was wb crypto. Exchanges het aantal nieuwe dagelijkse leden niet meer aankonden. En het daarna enorm in elkaar is gedonderd. :') ga dromen
Ik bedoelde de prijsstijging en daling, niet zozeer het mainstream worden. Overigens kan Bitcoin nog véél meer mainstream worden dan wat het werd eind vorig jaar... de gemiddelde mens weet of snapt nog steeds geen bal van Bitcoin. Mensen kennen alleen het woord en dat het een soort internetgeld is waar sommigen rijk van zijn geworden en dat criminelen het gebruiken voor gijzelvirussen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 7 december 2018 @ 19:40:59 #126
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183591256
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 18:40 schreef EggsTC het volgende:
Enne... zijn we al moon?
JAAAAAAAAAAH! MOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!11EINZ!!!

ik ga aan het bier, doei.
Hmz...
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 7 december 2018 @ 20:19:59 #127
206731 Mortaxx
Doomer
pi_183592465
Coinbase weet wel wat ze toevoegen :')
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  vrijdag 7 december 2018 @ 21:38:07 #128
62913 Blik
The one and Only!
pi_183594490
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
Coinbase weet wel wat ze toevoegen :')
Shitcoin galore
pi_183595531
Ach jongens, 50/50 dat we over laten we zeggen 2 a 3 jaar weer kunnen lachen
pi_183595636
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 18:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik bedoelde de prijsstijging en daling, niet zozeer het mainstream worden. Overigens kan Bitcoin nog véél meer mainstream worden dan wat het werd eind vorig jaar... de gemiddelde mens weet of snapt nog steeds geen bal van Bitcoin. Mensen kennen alleen het woord en dat het een soort internetgeld is waar sommigen rijk van zijn geworden en dat criminelen het gebruiken voor gijzelvirussen.
Wat moet een gemiddelde particulier met een bitcoin waarom zouden ze het uberhaupt willen hebben?
pi_183595757
Ik zie Bitcoin alleen maar als een alternatief voor goud, maar dan behoorlijk speculatief. Een soort store of value in de cloud dat niemand kan tegenhouden. Makkelijk te vervoeren / op te delen. Lage transactiekosten en eigenlijk snel zat. Ik heb net een restje BTC van Graviex naar CryptoBridge gestuurd, nog geen 10 min, prima. Bitcoin is geen betaalmiddel geworden en zal het ook nooit worden gezien de prijsfluctuatie, ook al was dat in eerste instantie wel het idee. De wereld heeft anders besloten.. Ik vind het prima.
pi_183595873
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:30 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie Bitcoin alleen maar als een alternatief voor goud, maar dan behoorlijk speculatief. Een soort store of value in de cloud dat niemand kan tegenhouden. Makkelijk te vervoeren / op te delen. Lage transactiekosten en eigenlijk snel zat. Ik heb net een restje BTC van Graviex naar CryptoBridge gestuurd, nog geen 10 min, prima. Bitcoin is geen betaalmiddel geworden en zal het ook nooit worden gezien de prijsfluctuatie, ook al was dat in eerste instantie wel het idee. De wereld heeft anders besloten.. Ik vind het prima.
tuurlijk joh, lekker in de cloud
_O-
pi_183596299
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:30 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie Bitcoin alleen maar als een alternatief voor goud, maar dan behoorlijk speculatief. Een soort store of value in de cloud dat niemand kan tegenhouden. Makkelijk te vervoeren / op te delen. Lage transactiekosten en eigenlijk snel zat. Ik heb net een restje BTC van Graviex naar CryptoBridge gestuurd, nog geen 10 min, prima. Bitcoin is geen betaalmiddel geworden en zal het ook nooit worden gezien de prijsfluctuatie, ook al was dat in eerste instantie wel het idee. De wereld heeft anders besloten.. Ik vind het prima.
Ja fijn dat ze een Cloudje hebben gemaakt voor bitcoin. Scheelt ook al die miningskracht.
Vakman pur sang
pi_183596923
leuk koop moment
Arrr!
pi_183597513
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:30 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie Bitcoin alleen maar als een alternatief voor goud, maar dan behoorlijk speculatief. Een soort store of value in de cloud dat niemand kan tegenhouden. Makkelijk te vervoeren / op te delen. Lage transactiekosten en eigenlijk snel zat. Ik heb net een restje BTC van Graviex naar CryptoBridge gestuurd, nog geen 10 min, prima. Bitcoin is geen betaalmiddel geworden en zal het ook nooit worden gezien de prijsfluctuatie, ook al was dat in eerste instantie wel het idee. De wereld heeft anders besloten.. Ik vind het prima.
Weet je hoe groot het aandeel particulieren is dat belegt in fysiek goed?
pi_183597902
Herstel is ingezet, moooooooon!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183598677
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Herstel is ingezet, moooooooon!
Moon boi :7
  zaterdag 8 december 2018 @ 01:27:28 #138
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183599390
MOOOOOOOOOOOON!
Hmz...
pi_183600116
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 01:27 schreef Koelkastje het volgende:
MOOOOOOOOOOOON!
3500 soon! *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183600136


[ Bericht 100% gewijzigd door mokita op 08-12-2018 02:35:59 ]
pi_183600243
Dubbele groene cijfers _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183600247
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183600252
pi_183600267
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183600274
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183600314
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2018 @ 11:22:25 #147
230491 Zith
pls tip
pi_183602644
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183603111
Meer memes pls, onderstreept alleen maar weer dat iedereen zijn geld kwijt is en de crypto verleden tijd is.
pi_183603246
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 11:51 schreef Luppie0110 het volgende:
Meer memes pls, onderstreept alleen maar weer dat iedereen zijn geld kwijt is en de crypto verleden tijd is.
Jep... het is kapot, we gaan eraan.
Lambo of Rekt
pi_183603312
Verstandige mensen hebben vorig jaar uitgecashed om nu rekt te gaan op de beurs
pi_183604066
Al die gasten die denken dat hun bags met shit coins nog een keer moon zullen, gaan vooral door blijven dromen.

Je had je kans om vorig jaar met dikke winst uit te stappen maar ja de hodl cultus is sterk onder deze idioten

Waarom zou je ook uitcashen bij +1500% winst ;)

Once in a lifetime importunity you all fucked it up 8)7
pi_183604097
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:00 schreef mokita het volgende:
Al die gasten die denken dat hun bags met shit coins nog een keer moon zullen, gaan vooral door blijven dromen.

Je had je kans om vorig jaar met dikke winst uit te stappen maar ja de hodl cultus is sterk onder deze idioten

Waarom zou je ook uitcashen bij +1500% winst

Once in a lifetime importunity you all fucked it up 8)7
_O_

We zijn allemaal kapot ! Rekt , tis gebeurd.
Lambo of Rekt
pi_183604205
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O_

We zijn allemaal kapot ! Rekt , tis gebeurd.
1500% is sowieso voor noobs.
Lisk zat op > 28000% toen ik cashte O+
pi_183604211
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O_

We zijn allemaal kapot ! Rekt , tis gebeurd.
De hype is geweest en is over ome Henk en tante Truus zijn allemaal rekt gegaan dit jaar

Institutional money gaat ze geld niet steken in deze troep

Onderliggende techniek van blockchain kan gewoon gekopieerd en aangepast worden dus het bedrijfsleven zal hun eigen blockchain systemen laten bouwen.

De enige die money zullen gaan verdienen straks aan blockchain zijn de toekomstige SAP, ORACLE, IBM boys en consultants :W
  zaterdag 8 december 2018 @ 13:11:57 #155
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183604224
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:00 schreef mokita het volgende:
Al die gasten die denken dat hun bags met shit coins nog een keer moon zullen, gaan vooral door blijven dromen.

Je had je kans om vorig jaar met dikke winst uit te stappen maar ja de hodl cultus is sterk onder deze idioten

Waarom zou je ook uitcashen bij +1500% winst ;)

Once in a lifetime importunity you all fucked it up 8)7
Lol 1500% is niks

Kun je beter 5 nullen verliezen op de beurs
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183604251
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol 1500% is niks

Kun je beter 5 nullen verliezen op de beurs
-90% is ook niks
pi_183604256
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:10 schreef mokita het volgende:

[..]

De hype is geweest en is over ome Henk en tante Truus zijn allemaal rekt gegaan dit jaar

Institutional money gaat ze geld niet steken in deze troep

Onderliggende techniek van blockchain kan gewoon gekopieerd en aangepast worden dus het bedrijfsleven zal hun eigen blockchain systemen laten bouwen.

De enige die money zullen gaan verdienen straks aan blockchai zijn de nieuwe SAP, ORACLE, IBM boys en consultantes :W
Jep, want er zal gratis gemined gaan worden overal _O_

Alle blockchains die nu bestaan gaan eraan, rekt, failliet. _O_

Alle usecases kunnen de prullenbak in _O_

Alle gebouwde platformen zijn voor niets _O_

Net als in 2014 is het gestorven om nooit meer weder te keren _O_

Het kan nooit meer wat worden, alles gaat naar 0 _O_

Crypto zal de geschiedenisboeken ingaan als 1dagsvlieg _O_
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 december 2018 @ 13:15:48 #158
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183604272
Oh weer een nieuwe users/kloon/trol ..... tijd teveel die lui.
  zaterdag 8 december 2018 @ 13:16:22 #159
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183604278
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:13 schreef mokita het volgende:

[..]

-90% is ook niks
Is dat volgends de harvard-methode?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183604280
Wie weet hier hoe het met NEO ervoor staat, gaat dat nog uberhaupt wat worden? of wordt het een stratis 2.0 ?
Lambo of Rekt
pi_183604301
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

1500% is sowieso voor noobs.
Lisk zat op > 28000% toen ik cashte O+
Stuur mij lisk, in het kader van help eggs de winter door _O_
Lambo of Rekt
pi_183604311
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:10 schreef mokita het volgende:

Onderliggende techniek van blockchain kan gewoon gekopieerd en aangepast worden dus het bedrijfsleven zal hun eigen blockchain systemen laten bouwen.
:')

De meest bijzondere manier van geld/SoV van de afgelopen 5000 jaar, maar nee deze boom/bust cycle was echt de laatste. Zodra Satoshi zich bekend maakt kunnen we de codes weer teruggeven zodat hij de bitcoin weer terug kan stoppen in de doos waar het vandaan kwam.
pi_183604313
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:15 schreef Kyran het volgende:
Oh weer een nieuwe users/kloon/trol ..... tijd teveel die lui.
Ik zou maar eens keer die oogkleppen afdoen 8-)
pi_183604319
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:19 schreef mokita het volgende:

[..]

Ik zou maar eens keer die oogkleppen afdoen 8-)
1 dag met 31 posts, dit is vast een nieuwe user _O_
Lambo of Rekt
  zaterdag 8 december 2018 @ 13:20:32 #165
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183604331
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:19 schreef mokita het volgende:

[..]

Ik zou maar eens keer die oogkleppen afdoen 8-)
Jij zou een paar oogklappen moeten krijgen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183604367
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:18 schreef Piva het volgende:

[..]

:')

De meest bijzondere manier van geld/SoV van de afgelopen 5000 jaar, maar nee deze boom/bust cycle was echt de laatste. Zodra Satoshi zich bekend maakt kunnen we de codes weer teruggeven zodat hij de bitcoin weer terug kan stoppen in de doos waar het vandaan kwam.
Inmiddels is
Bitcoin alweer 10 jaar oud en gaan de ontwikkelingen op het gebied van blockchain gewoon door.

Netscape was ook een grote speler in de markt in de begintijd van het internet.

We wachten nu op de Google van blockchain.
pi_183604379
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:22 schreef mokita het volgende:

[..]

Inmiddels is
Bitcoin alweer 10 jaar oud en gaan de ontwikkelen op het gebied van blockchain.

Netscape was ook een grote speler in de markt in de begintijd van het internet.

We wachten nu op de Google van blockchain.
Lol.
pi_183604387
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:22 schreef mokita het volgende:

[..]

Inmiddels is
Bitcoin alweer 10 jaar oud en gaan de ontwikkelingen op het gebied van blockchain gewoon door.

Netscape was ook een grote speler in de markt in de begintijd van het internet.

We wachten nu op de Google van blockchain.
En dat is UNIVERSAAAAAAAAHAHAHA JAAAAAA
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 december 2018 @ 13:24:15 #169
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183604399
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En dat is VeChain
Fixed
pi_183604661
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Fixed
:(
Lambo of Rekt
pi_183604707
Mokita is een oude bekende die de boot destijds gemist heeft. Dat je dan uit schaamte onder een kloon post begrijp ik wel.
pi_183604737
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:44 schreef MaGNeT het volgende:
Mokita is een oude bekende die de boot destijds gemist heeft. Dat je dan uit schaamte onder een kloon post begrijp ik dan wel.
Jep, en dan lekker af zitten geven _O_ de zuurpruim _O_
Lambo of Rekt
pi_183604846
Iedereen die mij btc stuurt krijgt er 2 terug _O_
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 december 2018 @ 14:00:25 #174
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183605021
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Jij zou een paar oogklappen moeten krijgen.
Done o|O
pi_183605256
Wat zijn we rekt he.... ik had wel een grote crash verwacht, maar dit.... en we zijn er nog niet.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 december 2018 @ 14:16:12 #176
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183605332
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 14:12 schreef EggsTC het volgende:
Wat zijn we rekt he.... ik had wel een grote crash verwacht, maar dit.... en we zijn er nog niet.
Lang leve NFL en wedden op sport :)

Dat kleine beetje wat ik in crypto heb is wel rektkwadraat.
pi_183605852
Oeps, nulletje verkeerd op Cryptopia en toen verkocht ik instant 9600 MGO tegen het beste bod :')
Naja, scheelt 0,2 BTC dus dat overleef ik ook wel weer... nu maar weer Pivx kopen :D

Maar eerst koffie }:|
pi_183606054
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 14:12 schreef EggsTC het volgende:
Wat zijn we rekt he.... ik had wel een grote crash verwacht, maar dit.... en we zijn er nog niet.
We schudden wel lekker de weak hands eruit zo hoor. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183606087
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 14:12 schreef EggsTC het volgende:
Wat zijn we rekt he.... ik had wel een grote crash verwacht, maar dit.... en we zijn er nog niet.
Die Facebook crypto groepen zijn nu mooi leedvermaak. Zag laatst een post: "Jongens, is dit een goed moment om Ethereum te kopen?" _O-
pi_183606104
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 15:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Die Facebook crypto groepen zijn nu mooi leedvermaak. Zag laatst een post: "Jongens, is dit een goed moment om Ethereum te kopen?" _O-
Ik weet dat ook niet zeker, of dat goed is of niet... met die update van jan aanstaande.
Lambo of Rekt
pi_183606109
Ik verklaar pas officieel rektness als ik op -95 sta. Nog 10 te gaan dus.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183606112
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 14:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Lang leve NFL en wedden op sport :)

Dat kleine beetje wat ik in crypto heb is wel rektkwadraat.
Paarden is leuk, weet je tenminste binnen een paar minuten of je bankroet bent of niet, i.t.t. crypto. Heb m'n assets in crypto nu in een paar weken tijd bijna zien halveren, en het feit dat dat iets positiefs is zegt al genoeg. :D
pi_183606125
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 15:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik weet dat ook niet zeker, of dat goed is of niet... met die update van jan aanstaande.
Zou ETH nog met geen stok aanraken. :P
pi_183606152
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 15:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Zou ETH nog met geen stok aanraken. :P
want?
Lambo of Rekt
pi_183606197
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 15:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

want?
Geloof niet meer in het bestaansrecht ervan.
pi_183608333
gaan we alweer rekt?
Lambo of Rekt
pi_183619192
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 17:50 schreef EggsTC het volgende:
gaan we alweer rekt?
3500 soon broeder! Groene candles alles!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 9 december 2018 @ 10:57:19 #188
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183621262
Het enige bestaansrecht van eth is scam-icos

Wie gebruikt het nou behalve een stelletje oplichters dat poezenplaatjes op de blockchain verkoopt

[ Bericht 0% gewijzigd door fathank op 09-12-2018 11:46:56 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183622146
Groeeeehooeeeen!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183622290
Met deze prijs is het wel verleidelijk om er nog een miljoen Universa bij te halen...

¤1835 is een koopje.
pi_183622375
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 12:09 schreef MaGNeT het volgende:
Met deze prijs is het wel verleidelijk om er nog een miljoen Universa bij te halen...

¤1835 is een koopje.
Om er nog een stuiver in te steken moet je er wel heel erg veel vertrouwen in hebben :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183622502
1835 is waarschijnlijk een stuiver voor hem :P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183622550
quote:
12s.gif Op zondag 9 december 2018 12:21 schreef vosss het volgende:
1835 is waarschijnlijk een stuiver voor hem :P
Dan nog :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183623075
Denk dat ik er nog 25 ETH in steek, dan heb ik ongeveer een miljoen Universa (JaaaahaaaTM) erbij.
  zondag 9 december 2018 @ 13:29:18 #195
62913 Blik
The one and Only!
pi_183623455
Universa gaat best ok de laatste tijd, dus een slimme move van Magnet denk ik
pi_183623573
Universa gaat tegen de downtrend in, het mooie van deze munt is dat die nog lang niet verzadigd is. Daar zit nog enorm groeipotentieel in.
BV een nieuwe Exchange,
Vakman pur sang
pi_183623619
Het volume van Universa is zo klein dat die trends niks zeggen. Met een relstief klein bedrag kun je de koers al gedurende langere tijd steunen.
pi_183623646
Het wordt 16 ETH in Universa, dacht dat ik meer ETH had maar blijkbaar klopt m'n Blockfolio al een half jaar niet :P
pi_183623866
Wat is dat Ethereum ook hopeloos traag soms :{
Waves duurt ongeveer 2 seconden om iets te versturen...
  zondag 9 december 2018 @ 14:21:15 #200
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183624108
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 13:45 schreef MaGNeT het volgende:
Het wordt 16 ETH in Universa, dacht dat ik meer ETH had maar blijkbaar klopt m'n Blockfolio al een half jaar niet :P
Snel universa kopen dus voor de +3000% pump die Magneetje gaat veroorzaken _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183624252
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 14:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Snel universa kopen dus voor de +3000% pump die Magneetje gaat veroorzaken _O-
Valt mee, staan wel mee "grote" orders.
pi_183625064
M'n blockfolio op dit moment:

30.000 Lisk
30.000 Waves
20.000 MGO
15.000 WCT
30.000 PIVX
3.750.000 Universa (als m'n order erdoor komt)

En dan nog wat coins die op het moment te weinig waard zijn om te noemen :X
pi_183626207
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 15:39 schreef MaGNeT het volgende:
M'n blockfolio op dit moment:

30.000 Lisk
30.000 Waves
20.000 MGO
15.000 WCT
30.000 PIVX
3.750.000 Universa (als m'n order erdoor komt)

En dan nog wat coins die op het moment te weinig waard zijn om te noemen :X
Waarom vertel jij dit altijd zo open en bloot?
pi_183626294
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2018 16:46 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Waarom vertel jij dit altijd zo open en bloot?
Waarom niet?
pi_183626346
Fuck her sideways. Zie zilliqa goan!
Vakman pur sang
pi_183626591
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2018 16:46 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Waarom vertel jij dit altijd zo open en bloot?
Zeg me dat het goed komt ;(
pi_183626961
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 17:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zeg me dat het goed komt ;(
Komt wel niet goed. :P
Vakman pur sang
  zondag 9 december 2018 @ 18:27:43 #208
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183627703
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 17:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zeg me dat het goed komt ;(
Shitcoins, -90% voor het einde van de week.

Zet je huis maar weer in de verkoop en zoek een mooi plekje onder de brug uit. Bittere winter op komst voor jou jongeman.
Hmz...
pi_183627916
Universa heeft maar een 24H volume van $2000, dat wordt toch helemaal niets (meer)?
pi_183627993
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 18:40 schreef xaban06 het volgende:
Universa heeft maar een 24H volume van $2000, dat wordt toch helemaal niets (meer)?
Nee dit klopt niet.
Het volume is veel hoger (neemt de Exchange waar die opdraait niet mee omdat deze feeless is)
Vakman pur sang
pi_183631496
Of de trades nog leven boeit niet, als het project maar leeft ;)
pi_183631798
Dat NEO ook laag hoor he.
Lambo of Rekt
pi_183632086
Volgens mij kan het nog flink lang op dit niveau blijven. Denk zelf dat de meeste altcoins dit niet overleven, heel veel start-ups gaan nu al bankroet.
pi_183632377
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:24 schreef illusions het volgende:
Volgens mij kan het nog flink lang op dit niveau blijven. Denk zelf dat de meeste altcoins dit niet overleven, heel veel start-ups gaan nu al bankroet.

Niet alleen de coins.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183632424
Heeft er nog iemand vet?
Ik hoop dat het nog een keer goedkomt daarmee. Echt een slome!
pi_183632479
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:43 schreef woxxel het volgende:
Heeft er nog iemand vet?
Ik hoop dat het nog een keer goedkomt daarmee. Echt een slome!
Nee, 8 kilo afgevallen van de stress :P
pi_183632635
quote:
Ik vind het best zielig, maar hij had van tevoren niet kunnen bedenken dat miners enorm snel minder waard worden?
pi_183632701
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik vind het best zielig, maar hij had van tevoren niet kunnen bedenken dat miners enorm snel minder waard worden?
Ik denk dat ie tijdens de boom groots heeft ingekocht en deze dip niet heeft geanticipeerd
Vakman pur sang
pi_183632775
quote:
Dit is goed voor bitcoin.
pi_183632846
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:43 schreef woxxel het volgende:
Heeft er nog iemand vet?
Ik hoop dat het nog een keer goedkomt daarmee. Echt een slome!
Tuurlijk.
Gaat helemaal goed komen!
pi_183632849
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:04 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dit is goed voor bitcoin.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183632856
Hoe is dit goed voor Bitcoin? Het zorgt alleen maar voor meer centralisatie, if anything at all.
pi_183633314
In januari ingestapt met 600 euro, deels VeChain deels BTC en is nu nog maar 100 euro waard..
Wat is een goede zet om nu te doen?
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 9 december 2018 @ 23:40:23 #224
206731 Mortaxx
Doomer
pi_183633323
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:39 schreef bypateq het volgende:
In januari ingestapt met 600 euro, deels VeChain deels BTC en is nu nog maar 100 euro waard..
Wat is een goede zet om nu te doen?
alles verkopen en als de koers flink gestegen is opnieuw instappen
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_183633384
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:08 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_183634018
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:39 schreef bypateq het volgende:
In januari ingestapt met 600 euro, deels VeChain deels BTC en is nu nog maar 100 euro waard..
Wat is een goede zet om nu te doen?
Nog 100 inleggen om daarmee je gemiddelde inkoopprijs te halveren
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 december 2018 @ 02:06:56 #227
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183634723
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 15:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Paarden is leuk, weet je tenminste binnen een paar minuten of je bankroet bent of niet, i.t.t. crypto. Heb m'n assets in crypto nu in een paar weken tijd bijna zien halveren, en het feit dat dat iets positiefs is zegt al genoeg. :D
Weinig verstand van paarden, volg wel iemand die er goed in is ;)
pi_183634936
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183634939
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 02:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Weinig verstand van paarden TA, volg wel iemand die er goed in is ;)
/99%vancryptobois.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 10 december 2018 @ 05:17:54 #230
286575 Roces18
Chef de party
pi_183634950
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 02:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Weinig verstand van paarden, volg wel iemand die er goed in is ;)
Inderdaad. Kopen kopen kopen kopen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_183636115
[nevermind]
pi_183636131
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 02:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Weinig verstand van paarden, volg wel iemand die er goed in is ;)
Ik heb er ook geen fuck verstand van, hoeft ook niet. Na een tijdje ken je die paarden een beetje, en je weet tenminste vrij snel of je rekt bent. :D
pi_183638650
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:39 schreef bypateq het volgende:
In januari ingestapt met 600 euro, deels VeChain deels BTC en is nu nog maar 100 euro waard..
Wat is een goede zet om nu te doen?
Uitbetalen, koers daalt toch tot 0. Nu heb je nog 100, over een maand is het wss minder dan de helft.
pi_183638938
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:39 schreef bypateq het volgende:
In januari ingestapt met 600 euro, deels VeChain deels BTC en is nu nog maar 100 euro waard..
Wat is een goede zet om nu te doen?
Holden.

Die ¤500 is nu virtueel toch al weg.

In het slechtste geval verlies je nog ¤100
In het beste geval herstelt het zich weer.
pi_183639054
Ja, lekker 100¤ gaan redden. Lekker boeiend die meijer.
pi_183639064
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Holden.

Die ¤500 is nu virtueel toch al weg.

In het slechtste geval verlies je nog ¤100
In het beste geval herstelt het zich weer.
Is voor 100 euro bijkopen niet een veel betere optie?

600 ingestapt en nu nog 100 waard. Misschien wordt het weer 600 waard (misschien ook niet).
Dan kan je toch beter 100 erin stoppen nu en hopen dat het weer waard wordt wat het was, want dan heb je voor 700 euro inleg er ineens 1200 :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183639143
quote:
7s.gif Op maandag 10 december 2018 12:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Is voor 100 euro bijkopen niet een veel betere optie?

600 ingestapt en nu nog 100 waard. Misschien wordt het weer 600 waard (misschien ook niet).
Dan kan je toch beter 100 erin stoppen nu en hopen dat het weer waard wordt wat het was, want dan heb je voor 700 euro inleg er ineens 1200 :+
Als ie nu al denkt aan een reddingsmissie voor 100¤, is dat alleen maar slecht voor z'n hartslag joh. :P
pi_183639159
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Als ie nu al denkt aan een reddingsmissie voor 100¤, is dat alleen maar slecht voor z'n hartslag joh. :P
Nouja 100 euro is voor de meeste mensen niet echt een heel serieus bedrag toch? Een spijkerbroek kost ook 100 euro. Zegmaar.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183639534
Mooi verhaal dit;

quote:
This man was saying that bitcoin was revolutionary back when it was a dollar. At the time people mass downvoted him and hated him saying this was a joke.
quote:
he is ALSO the guy who warned people to remove their Bitcoin from Mt. Gox. Legend.
quote:
And he also warned in Dec 2017 to book the profits and don't buy Bitcoin at this price.
En een week geleden kwam hij met de video "Why Bitcoin will go a lot higher"


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2018 13:10:13 ]
pi_183639810
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 13:09 schreef Roellie80 het volgende:
Mooi verhaal dit;

[..]


[..]


[..]

En een week geleden kwam hij met de video "Why Bitcoin will go a lot higher"
Wat 'n held.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2018 @ 13:31:18 #242
230491 Zith
pls tip
pi_183639895
Heftig verhaal
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 10 december 2018 @ 13:31:35 #243
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183639899
Hij voorspelt wel dat BTC nog doorcrasht tot 1k :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183639971
Tja, ik kan er toch geen reet meer aan veranderen. Zit al teringlang in BTC, en heb de helft van m'n assets al verloren, ik ga het dus ook gewoon lekker uitzitten - als ik alles kwijt raak boeit het me ook niet eens meer.

Ik heb zelfs de discipline gehad om sinds de <6k crash niet meer te kijken, dus ik weet niet echt wat ik heb nog. :P
pi_183641933
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:39 schreef bypateq het volgende:
In januari ingestapt met 600 euro, deels VeChain deels BTC en is nu nog maar 100 euro waard..
Wat is een goede zet om nu te doen?
Ik ook zoiets. Zelfs trx waar ik een klein beetje van had is volgens mij nog minder gezakt.
Zo te zien is vet de grootste loser in mijn bezit, waar ik nou net het meest van had. Zit niets anders io dan hold dit is niet meer goed te traden id je moet geld hebben om flink bij te kopen, dab zou ik dat doen
pi_183641966
Als het ooit btc 1000 komt dan koop ik in, maar doe dan echt niet meer aan hold
pi_183642158
Dat holden is sowieso een achterlijk idee geweest. Volgens mij is iedereen die pre-december erin zat zich wel een naar gevoel bekropen toen de ATH aangetikt werd.
pi_183642190
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:09 schreef illusions het volgende:
Dat holden is sowieso een achterlijk idee geweest. Volgens mij is iedereen die pre-december erin zat zich wel een naar gevoel bekropen toen de ATH aangetikt werd.
post-december bleek het ook niet zo'n goede strategie :')


Maar alles kont goed toch? Crypto wordt nog 100, 1000, 10.000 keer zo groot en we staan pas aan het begin. Toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183642456
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

post-december bleek het ook niet zo'n goede strategie :')
Dat zeg ik.

quote:
Maar alles kont goed toch? Crypto wordt nog 100, 1000, 10.000 keer zo groot en we staan pas aan het begin. Toch?
Dat denk ik wel. Betekent nog niet dat je kostte wat het kost moet holden.
pi_183642513
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat zeg ik.

[..]
Dan formuleer je het wat raar :P

quote:
Dat denk ik wel. Betekent nog niet dat je kostte wat het kost moet holden.
Apart wel, nog geen jaar geleden was je een weak hand en een panic seller als je dit zei. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183642578
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan formuleer je het wat raar :P

Wat snap je niet dan aan "holden is een achterlijk idee geweest"? Iedereen die pre-december heeft ingekocht en dus flinke winsten had in januari, moet toch een onbehaaglijk gevoel zijn bekropen? Ik heb toen een hoop verkocht.

Ben verder gaan traden met wat ik nog over had en best lekker op verdiend. Laatste paar maanden niks anders dan in BTC stil gezeten, en stack de helft zien slinken.

Stuk betere optie dan 100% holden me dunkt.
pi_183642694
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat snap je niet dan aan "holden is een achterlijk idee geweest"? Iedereen die pre-december heeft ingekocht en dus flinke winsten had in januari, moet toch een onbehaaglijk gevoel zijn bekropen? Ik heb toen een hoop verkocht.

Ben verder gaan traden met wat ik nog over had en best lekker op verdiend. Laatste paar maanden niks anders dan in BTC stil gezeten, en stack de helft zien slinken.

Stuk betere optie dan 100% holden me dunkt.
Ik wil maar zeggen dat iedereen die post-december ingekocht heeft ook een onbehaaglijk gevoel heeft :')

Ik sta op -85% :')

Een stuk betere optie dan je stack met de helft zien slinken was het op een spaarrekening zetten trouwens. Of in aandelen, of naar het casino brengen, eigenlijk was alles een betere optie dan wat je gedaan hebt. :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183642735
Zou het hele hodl-princiepe de beermarkt niet enorm vertragen? Zolang iedereen aangepraat word maar vast te houden duurt het veel langer voor er een capitulatie plaatsvind
pi_183642765
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:09 schreef illusions het volgende:
Dat holden is sowieso een achterlijk idee geweest.
Dat klopt, sterker nog. Dat is een gevaarlijk idee als je succesvol wil verdienen.
Bij investeren hoort ook gewoon losses cutten.
pi_183643090
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik wil maar zeggen dat iedereen die post-december ingekocht heeft ook een onbehaaglijk gevoel heeft :')

Ik sta op -85% :')

Een stuk betere optie dan je stack met de helft zien slinken was het op een spaarrekening zetten trouwens. Of in aandelen, of naar het casino brengen, eigenlijk was alles een betere optie dan wat je gedaan hebt. :D
Helemaal niet, je leest niet goed. Het onbehaaglijke gevoel van "hij is nu zo hoog, hij zou elk moment kunnen kelderen". Ten tweede zeg ik dat ik rond de ATH een hoop verkocht heb met flinke winst, en met de rest (wat toch al een cadeautje was) gaan traden en daar wederom flink wat op verdiend. Dat het de laatste 3 maanden door de helft is gegaan boeit me geen moer.
pi_183643104
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Dat klopt, sterker nog. Dat is een gevaarlijk idee als je succesvol wil verdienen.
Bij investeren hoort ook gewoon losses cutten.
Dit. Dat is het moeilijkste geweest aan traden, af en toe hield ik dingen nog wel eens te lang vast. Veel van geleerd.
pi_183643406
Nou dan kan die capitulatie nog lang duren want ik verkoop niet
pi_183643587
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Dat klopt, sterker nog. Dat is een gevaarlijk idee als je succesvol wil verdienen.
Bij investeren hoort ook gewoon losses cutten.
Klopt.

Maar dat doe ik alleen bij projecten waarvan het overduidelijk is dat ze gefaald hebben.
Dan weet je dat er geen kans op herstel is en dan kan je alleen nog je verlies nemen of nog méér verlies nemen als je ze houdt.

Als er niets mis is met een project dan hodl ik.

De enige trades van de afgelopen maanden is om m'n posities in bepaalde coins wat te versterken en in anderen wat af te bouwen.

Zo heb ik (deels ook door schade en schande) al wat "onherstelbare" bear markets overleefd sinds 2011 ;)
pi_183643812
Universa, jaaaa
pi_183643885
OCL is gefaald, ja of nee?
pi_183643941
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 16:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
OCL is gefaald, ja of nee?
wat is ocl
pi_183643952
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2018 16:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]

wat is ocl
:')
  maandag 10 december 2018 @ 16:44:57 #263
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183644081
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2018 16:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]

wat is ocl
OceanLab jaja. FOK! hypecoin van +/- 1,5 jaar geleden
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183644109
oh die token bij waves die 0 waarde heeft eigenlijk
(lol)
  maandag 10 december 2018 @ 16:46:59 #265
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183644130
Correctie, jaar geleden. Ging vanuit het niets ineens x8 en sindsdien is hij redelijk waardeloos geworden
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183644892
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 16:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
OCL is gefaald, ja of nee?
OCL is wel redelijk gefaald idd, niet zo zeer technisch maar wel op het vlak van marketing.

Maar dood is het project ook weer niet. De prijs is wel aardig dood, bij verkoop zou het hooguit een paar bankjes opleveren dus ik hou ze nog maar ff.
pi_183644938
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2018 16:32 schreef aTypisch het volgende:
Universa, jaaaa
Universa naar 2 cent is al een nieuwe Volvo V60
Universa naar 10 cent is een 2e woning op de Veluwe
Universa naar 30 cent is een zeker pensioen.

Universa _O_
  maandag 10 december 2018 @ 17:25:59 #268
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183645008
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 17:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Universa naar 2 cent is al een nieuwe Volvo V60
Universa naar 10 cent is een 2e woning op de Veluwe
Universa naar 30 cent is een zeker pensioen.

Universa _O_
Pfff 5k in Universa stoppen, vind het maar veel :P Maar ik hoop het voor je
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183645048
quote:
3s.gif Op maandag 10 december 2018 17:25 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Pfff 5k in Universa stoppen, vind het maar veel :P Maar ik hoop het voor je
Volgens mij was Universa nog tussen de $0.02 en $0.03 toen ik de meeste kocht, zal wel zo'n $70.000 in zitten denk ik.
Heb wel bijgekocht tegen huidige prijzen dus met ¤0.02 ben ik al aardig uit de kosten.
pi_183645172
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 17:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Volgens mij was Universa nog tussen de $0.02 en $0.03 toen ik de meeste kocht, zal wel zo'n $70.000 in zitten denk ik.
Heb wel bijgekocht tegen huidige prijzen dus met ¤0.02 ben ik al aardig uit de kosten.
Maar dan moet het nog steeds wel even x 10 gaan. Ik heb maar 8k utnp. Ooit eens keer 175 euro's voor betaald.

Ik heb het nog steeds. Binnenkort koop ik nog klein beetje bij om kosten naar beneden te brengen.
Ben benieuwd wat er van gaat komen.
pi_183645267
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 17:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Universa naar 2 cent is al een nieuwe Volvo V60
Universa naar 10 cent is een 2e woning op de Veluwe
Universa naar 30 cent is een zeker pensioen.

Universa _O_
30 cent kom ik naast je wonen
pi_183645339
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 17:34 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Maar dan moet het nog steeds wel even x 10 gaan. Ik heb maar 8k utnp. Ooit eens keer 175 euro's voor betaald.

Ik heb het nog steeds. Binnenkort koop ik nog klein beetje bij om kosten naar beneden te brengen.
Ben benieuwd wat er van gaat komen.
Een marketcap van $40.000.000 lijkt me niet te hoog gegrepen.
Lisk en Waves (vergelijkbare projecten) staan 3 tot 4x hoger dan dat, ondanks de crisis.

Als Universa een werkend product heeft, kan het hard gaan.
Maar het duurt lang...
pi_183645953
Ik ken OCL heel ergens anders van. O~)
pi_183646086
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 17:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Een marketcap van $40.000.000 lijkt me niet te hoog gegrepen.
Lisk en Waves (vergelijkbare projecten) staan 3 tot 4x hoger dan dat, ondanks de crisis.

Als Universa een werkend product heeft, kan het hard gaan.
Maar het duurt lang...
39 miljoen opgehaald met ICO, ez pz
pi_183646118
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 17:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Een marketcap van $40.000.000 lijkt me niet te hoog gegrepen.
Lisk en Waves (vergelijkbare projecten) staan 3 tot 4x hoger dan dat, ondanks de crisis.

Als Universa een werkend product heeft, kan het hard gaan.
Maar het duurt lang...
Zijn er geen solvabiliteitsproblemen nu alle opgehaalde gelden zo in waarde afgenomen zijn?
  maandag 10 december 2018 @ 18:39:40 #276
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183646331
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 17:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Volgens mij was Universa nog tussen de $0.02 en $0.03 toen ik de meeste kocht, zal wel zo'n $70.000 in zitten denk ik.
Heb wel bijgekocht tegen huidige prijzen dus met ¤0.02 ben ik al aardig uit de kosten.
Had je achteraf beter meteen die V60 van kunnen kopen natuurlijk :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183646422
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 18:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Had je achteraf beter meteen die V60 van kunnen kopen natuurlijk :P
bedankt jomanda
pi_183646550
Ha, ik kwam er net achter dat ik nog redelijk wat coins die ik via airdrops heb verkregen op BigONE heb staan. Kon destijds niet verifyen om één of andere reden, dat is nu wel gelukt.

Toch effe iets van ~0.3 BTC bij elkaar. *D
pi_183647601
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:09 schreef illusions het volgende:
Dat holden is sowieso een achterlijk idee geweest.
Wordt er ook een wakker :')
Vakman pur sang
  maandag 10 december 2018 @ 19:42:33 #280
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183647633
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 18:51 schreef illusions het volgende:
Ha, ik kwam er net achter dat ik nog redelijk wat coins die ik via airdrops heb verkregen op BigONE heb staan. Kon destijds niet verifyen om één of andere reden, dat is nu wel gelukt.

Toch effe iets van ~0.3 BTC bij elkaar. *D
Welke dan?
Heb er in laatste half jaar, meer dan 30 gehad. (Overal liggen zoeken)
No way, dat deze nu 0.3 BTC waard zijn? :o
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183647648
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 19:42 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Welke dan?
Heb er in laatste half jaar, meer dan 30 gehad. (Overal liggen zoeken)
No way, dat deze nu 0.3 BTC waard zijn? :o
Seal heeft de gekste airdrops, dat is 30BTC waard
Lambo of Rekt
  maandag 10 december 2018 @ 19:43:56 #282
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183647669
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 19:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Seal heeft de gekste airdrops, dat is 30BTC waard
Soon®.
Wanneer alle rotzooi eens voorbij is.
Ik kijk al hele tijd niet meer, als ik BTC/ETH al zie, weet ik voldoende.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183648278
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 19:43 schreef ssjgoku het volgende:
als ik BTC/ETH al zie, weet ik voldoende.
Cretaceous-Paleogene extinction event?



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2018 20:11:52 ]
pi_183648438
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 18:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Had je achteraf beter meteen die V60 van kunnen kopen natuurlijk :P
Glazen bol van de Action, dan krijg je dat he...
pi_183648454
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 18:26 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Zijn er geen solvabiliteitsproblemen nu alle opgehaalde gelden zo in waarde afgenomen zijn?
Ligt eraan of ze genoeg omgezet hebben in $.

Voor Lisk zal het niet zo'n probleem zijn, die ICO liep toen BTC minder waard was dan nu.
Maar latere ICO's kunnen best in de problemen gekomen zijn als ze gegokt hebben op een waardstijging.
  maandag 10 december 2018 @ 20:27:57 #286
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183648620
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Cretaceous-Paleogene extinction event?

[ afbeelding ]
_O-
Zal altijd in de + blijven, no worries.
Speel enkel met winst :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183648794
Zolang mensen hebzuchtig blijven, is crypto niet dood.

Ergo: crypto leeft.
pi_183650679
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183651340
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 20:34 schreef MaGNeT het volgende:
Zolang mensen hebzuchtig blijven, is crypto niet dood.

Ergo: crypto leeft.
FOMO, hebzucht, dronken coins kopen, is de manier om rijk te worden.
pi_183651652
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 20:34 schreef MaGNeT het volgende:
Zolang mensen hebzuchtig blijven, is crypto niet dood.

Ergo: crypto leeft.
Ah dus ook jij ziet crypto als een vluchtig speeltje.
Vakman pur sang
pi_183651999
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:09 schreef illusions het volgende:
Dat holden is sowieso een achterlijk idee geweest.
Op zich niet zo'n probleem als je tijdshorizon maar heel lang is. En je uiteraard geen shitcoin (alles onder bitcoin) gaat lopen hodlen.

Volgens mij heb ik wel eens gelezen dat als je de beste 5 dagen ofzo in de aandelenmarkt per jaar mist je rendement al negatief is. (Oftewel je moet altijd in de markt zitten "holden", voor het beste resultaat).

Een gespreide portfolio die tussen aandelen en bitcoin zal zeker 99% van de traders verslaan door alleen maar heel lang te holden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2018 22:50:33 ]
pi_183652051
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ah dus ook jij ziet crypto als een vluchtig speeltje.
Ja, daarom zit ik er ook pas in sinds juni 2011.
pi_183652113
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, daarom zit ik er ook pas in sinds juni 2011.
Ik ook op kleinere schaal. Maar weet nog steeds niet wat het nou moet worden. :')
Vakman pur sang
pi_183653903
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 19:42 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Welke dan?
Heb er in laatste half jaar, meer dan 30 gehad. (Overal liggen zoeken)
No way, dat deze nu 0.3 BTC waard zijn? :o
Voornamelijk BLACK. Is vrij oud hoor, maar redelijk wat waard. Kreeg je als je EOS had.
pi_183654669
95 procent is in de hype ingestapt en staat min 90 procent ofzo als ze niet eerder verkocht hebben. Hebzucht gaat echt niet nog zo'n run veroorzaken. Mensen denken wel 2x na na min 90 procent :D
pi_183655581
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 20:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ligt eraan of ze genoeg omgezet hebben in $.

Voor Lisk zal het niet zo'n probleem zijn, die ICO liep toen BTC minder waard was dan nu.
Maar latere ICO's kunnen best in de problemen gekomen zijn als ze gegokt hebben op een waardstijging.
Daarom dat ik ook vraag naar Universa, die zaten volgens mij midden in de bubble met hun ICO :P
pi_183655632
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 04:09 schreef SOG het volgende:
95 procent is in de hype ingestapt en staat min 90 procent ofzo als ze niet eerder verkocht hebben. Hebzucht gaat echt niet nog zo'n run veroorzaken. Mensen denken wel 2x na na min 90 procent :D
Als er maar genoeg reële usecases komen waar mensen gebruik van willen maken stappen ze wel in hoor. Vooralsnog wil het alleen niet zo vlotten met die adoptie.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183655695
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 04:09 schreef SOG het volgende:
95 procent is in de hype ingestapt en staat min 90 procent ofzo als ze niet eerder verkocht hebben. Hebzucht gaat echt niet nog zo'n run veroorzaken. Mensen denken wel 2x na na min 90 procent :D
Kwestie van tijd. in 2021 gaan we naar een nieuwe ATH
pi_183655739
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 04:09 schreef SOG het volgende:
95 procent is in de hype ingestapt en staat min 90 procent ofzo als ze niet eerder verkocht hebben. Hebzucht gaat echt niet nog zo'n run veroorzaken. Mensen denken wel 2x na na min 90 procent :D
Zodra Bitcoin weer begint te moonen loopt dit topic harder dan het ESF topic van Greys, trust me :+
  dinsdag 11 december 2018 @ 08:53:35 #300
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183655812
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 08:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als er maar genoeg reële usecases komen waar mensen gebruik van willen maken stappen ze wel in hoor. Vooralsnog wil het alleen niet zo vlotten met die adoptie.
Innersect
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 11 december 2018 @ 11:20:54 #301
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183657779
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 08:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zodra Bitcoin weer begint te moonen loopt dit topic harder dan het ESF topic van Greys, trust me :+
Dan moet klaas zijn moonkloon weer af gaan stoffen en roepen dat hij altijd al heeft geroepen dat BTC naar 1 miljoen gaat :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')