Lang leve NFL en wedden op sportquote:Op zaterdag 8 december 2018 14:12 schreef EggsTC het volgende:
Wat zijn we rekt he.... ik had wel een grote crash verwacht, maar dit.... en we zijn er nog niet.
We schudden wel lekker de weak hands eruit zo hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2018 14:12 schreef EggsTC het volgende:
Wat zijn we rekt he.... ik had wel een grote crash verwacht, maar dit.... en we zijn er nog niet.
Die Facebook crypto groepen zijn nu mooi leedvermaak. Zag laatst een post: "Jongens, is dit een goed moment om Ethereum te kopen?"quote:Op zaterdag 8 december 2018 14:12 schreef EggsTC het volgende:
Ik weet dat ook niet zeker, of dat goed is of niet... met die update van jan aanstaande.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Die Facebook crypto groepen zijn nu mooi leedvermaak. Zag laatst een post: "Jongens, is dit een goed moment om Ethereum te kopen?"
Paarden is leuk, weet je tenminste binnen een paar minuten of je bankroet bent of niet, i.t.t. crypto. Heb m'n assets in crypto nu in een paar weken tijd bijna zien halveren, en het feit dat dat iets positiefs is zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 8 december 2018 14:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lang leve NFL en wedden op sport
Dat kleine beetje wat ik in crypto heb is wel rektkwadraat.
Zou ETH nog met geen stok aanraken.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet zeker, of dat goed is of niet... met die update van jan aanstaande.
want?quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:08 schreef illusions het volgende:
[..]
Zou ETH nog met geen stok aanraken.
3500 soon broeder! Groene candles alles!quote:
Om er nog een stuiver in te steken moet je er wel heel erg veel vertrouwen in hebbenquote:Op zondag 9 december 2018 12:09 schreef MaGNeT het volgende:
Met deze prijs is het wel verleidelijk om er nog een miljoen Universa bij te halen...
¤1835 is een koopje.
Dan nogquote:Op zondag 9 december 2018 12:21 schreef vosss het volgende:
1835 is waarschijnlijk een stuiver voor hem
Snel universa kopen dus voor de +3000% pump die Magneetje gaat veroorzakenquote:Op zondag 9 december 2018 13:45 schreef MaGNeT het volgende:
Het wordt 16 ETH in Universa, dacht dat ik meer ETH had maar blijkbaar klopt m'n Blockfolio al een half jaar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |