Ik ook hoor, denk koop ff een ethtje erbij voor het spielerijtje. Neemt niet weg dat ETH altijd een firstmover advantage heeft. De taart is groot genoeg voor iedereen.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Bij twijfel: all-in de coins van MaGNeT
Al heb ik geen idee welke het zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]Ai, flinke hoeveelheid EthereumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog andere coins die enorm gezakt zijn?100.000 katjes
Fuck the EBU!
Heb je je WAVES node trouwens nog?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het herstel van gisteren is wel in 1x gesloopt...
Alleen UBIX staat op 75% in de plus en trekt daarmee m'n portfolio weer iets omhoog.
En nog steeds maar een marketcap van $1,3M dus dat kan nog wel wat hoger.
Nee, maar heb ook geen Waves meer.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:56 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Heb je je WAVES node trouwens nog?
Op de pump kunnen verkopen?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, maar heb ook geen Waves meer.
Eind november bijna m'n hele portfolio omgezet in BTC en ETH, deel in Bondly en RFI gestoken en vanuit daar een flinke boost naar wat het nu is.
Nee, het stond best laag (¤5,30 ongeveer geloof ik).quote:Op zondag 28 februari 2021 11:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Op de pump kunnen verkopen?
Ik heb een groot deel omgezet in NSBT. Dat heeft me geen windeieren gelegd. Dat staken levert me een mooie payday op dagelijks.
Zie: https://dev.pywaves.org/apys
Ah dat is zonde, maargoed uiteindelijk heeft je nog niet verkeerd voor je uitgepakt.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, het stond best laag (¤5,30 ongeveer geloof ik).
Achteraf wel tevreden met de keuze, had de helft in BTC maar inmiddels zijn de alts die ik heb daar flink voorbij geschoten dus is het nu nog 1/3e ofzo.
Zijn ze nou nog niet klaar?quote:Op zondag 28 februari 2021 12:12 schreef Afwazig het volgende:
Vanuit de inner circle is het me duidelijk geworden waar ze naartoe werken
Two weeks.quote:
Mss steek ik er wel weer 1 BTC in.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:12 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ah dat is zonde, maargoed uiteindelijk heeft je nog niet verkeerd voor je uitgepakt.
Waves doet het wel prima ja, mooie ontwikkelingen. Ik zit dicht bij het vuur omdat ik wat werkzaamheden voor Waves doe al een paar jaar. Vanuit de inner circle is het me duidelijk geworden waar ze naartoe werken en mee bezig zijn dat is wel tof om te zien. En het helpt natuurlijk ook met keuzes maken wat je doet met je portfolio binnen het Waves ecosysteem.
DELETEDquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:atypsich en ik vinden dit zo'n leuke rubriek.
Net als universaquote:Op zondag 28 februari 2021 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Bij twijfel: all-in de coins van MaGNeT
Al heb ik geen idee welke het zijn
Niet twijfelen aan de magneet. Als ik dat eerder had gedaan, had ik nu een heel veel grotere portfolio.quote:
@aTypisch ik stuur even een tikkiequote:Op zondag 28 februari 2021 12:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat was toch een tip van aTypisch?
quote:Op zondag 28 februari 2021 12:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:atypisch ik stuur even een tikkie
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |