Alle VET ecosysteem coins gaan kapot dood, maar deze is via Matic dus die zal wel moonenquote:
Polygon (MATIC)quote:Op maandag 1 maart 2021 11:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alle VET ecosysteem coins gaan kapot dood, maar deze is via Matic dus die zal wel moonen
SATSquote:Op maandag 1 maart 2021 10:53 schreef recursief het volgende:
Wie doet me een leuke tip om een paar ETH in te stoppen
Het feit dat Vechain niet kan dumpen op plebs, en het feit dat PYR het hele ecosysteem gaat fuelen qua currency.quote:
Maar ik begrijp goed dat de private sale rounds voorbij zijn en dat de public sale de eerste mogelijkheid is? En dan is het gewoon op tijd achter je laptop zitten?quote:Op maandag 1 maart 2021 11:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het feit dat Vechain niet kan dumpen op plebs, en het feit dat PYR het hele ecosysteem gaat fuelen qua currency.
Ze zijn de afgelopen 24h wel flink door het putje gegaanquote:Op maandag 1 maart 2021 12:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik denk dat UBIX op het punt staat uit te breken. Zou mooi zijn.
$1M marketcap is natuurlijk ook een schijntje.
Over 30 dagen haal ik deze quote terug en hopelijk hoef ik mezelf niet uit te lachen
Valt mee toch? Was (eer)gisteren even een pumpje, misschien iemand die wat inkocht ofzo. En daarna kakte bitcoin weer in.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:09 schreef recursief het volgende:
[..]
Ze zijn de afgelopen 24h wel flink door het putje gegaan
Ja, over 24 uren bekeken klopt dat natuurlijk.quote:
Yep. Private sale was 3x oversubscribedquote:Op maandag 1 maart 2021 11:59 schreef recursief het volgende:
[..]
Maar ik begrijp goed dat de private sale rounds voorbij zijn en dat de public sale de eerste mogelijkheid is? En dan is het gewoon op tijd achter je laptop zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
Ik denk niet dat we dat ooit komen te weten.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:09 schreef recursief het volgende:
Is dit 'm dan? https://twitter.com/fafcffacfff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:53 schreef recursief het volgende:
Hehehe ik heb een browser plugin geschreven die ieder uur voor me op de "collect" knop duwt bij een bitcoin faucet. Levert me toch mooi 5 euro per dag op
De moeite die mensen doen om rijk te worden zonder moeite te doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |