Maar welke god of godin triggerde je 2cb-impuls dan?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Krijg je geen antwoord opWas een impuls
zeg, https://www.ijsberenforum.com/forum/content.php ?????quote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 13:17 schreef isax het volgende:
[..]
zeg, https://www.ijsberenforum.com/forum/content.php ?????
Smerigdikquote:Op maandag 22 februari 2021 13:28 schreef Makrelis het volgende:
Lunchgenot. 2 satéetjes met brood en komkommer.
Smerigdunquote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 13:30 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ik had frittata met chorizo.
er zijn mensen die er 36 eten he?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:37 schreef Fok-it het volgende:
Allemaal lekkere dingen. Zit ik hier met een banaan
Jij hebt tenminste nog ietsquote:Op maandag 22 februari 2021 13:37 schreef Fok-it het volgende:
er zijn ook mensen die ze in hun kont stoppen. Wat is je punt?quote:
hoe lang heeft die daarna niet kunnen poepen?quote:
Bananenquote:Op maandag 22 februari 2021 13:37 schreef Fok-it het volgende:
Wel goed fruit inderdaadquote:
Fugueeeequote:
Oh, dat kan slechter.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:30 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ik had frittata met chorizo.
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 22 februari 2021 14:10 schreef Fugue het volgende:
Mijn Nespresso apparaat is naar de vaantjes
nee, dat snap ik.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja echt kut kan niet thuiswerken zonder koffie natuurlijk
Vraag je baas om een nieuwequote:Op maandag 22 februari 2021 14:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
nu snap ik waarom ik weinig doe aan werken, ik lust geen koffiequote:Op maandag 22 februari 2021 14:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk dat als ik het declareer ze nog zo gek zijn om te betalen ookquote:Op maandag 22 februari 2021 14:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vraag je baas om een nieuwe
Thuiswerktoeslagquote:Op maandag 22 februari 2021 14:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk dat als ik het declareer ze nog zo gek zijn om te betalen ook
dan bestel er meteen 2quote:Op maandag 22 februari 2021 14:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk dat als ik het declareer ze nog zo gek zijn om te betalen ook
Koop nu een Dolce Gusto, ipv die nespresso-shit.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:10 schreef Fugue het volgende:
Mijn Nespresso apparaat is naar de vaantjes
Dat is met die grote cups toch? Die heeft mijn moeder, vind ik niet zoquote:Op maandag 22 februari 2021 14:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Koop nu een Dolce Gusto, ipv die nespresso-shit.
Ja maar jij maakt ook kinderen met een Thaise shemalequote:Op maandag 22 februari 2021 14:21 schreef Makrelis het volgende:
Ik maak m'n koffie met een cafetičre.
Inderdaadquote:Op maandag 22 februari 2021 14:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
koffie is voor de watjes van de samenleving
Dat kan niet eens.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja maar jij maakt ook kinderen met een Thaise shemale
ba-dum-tsssquote:Op maandag 22 februari 2021 14:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Knapquote:Op maandag 22 februari 2021 14:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Peuk erbij en dan schijten.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker joh, dubbele espresso bij het opstaan.
Huhquote:Op maandag 22 februari 2021 14:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ok, verstandig.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik rook niet meer.
Deed ik sws al niet in de ochtend.
Buiten op een terrasje met een wijntje erbij is het wel lekker hoorquote:Op maandag 22 februari 2021 14:29 schreef Fugue het volgende:
Rokendat doen alleen bijstandsgerechtigden nog
Jij vervuilt je maag. Wat is het verschil?quote:
eten is lekkerderquote:Op maandag 22 februari 2021 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vervuilt je maag. Wat is het verschil?
De kostenquote:Op maandag 22 februari 2021 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vervuilt je maag. Wat is het verschil?
Nee, dat is Tassimo, dat is pure aids en bocht.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat is met die grote cups toch? Die heeft mijn moeder, vind ik niet zo
Met argument zou de hele wereldbevolking, die het kan betalen dan (lol), zich obese kunnen eten.quote:
Correctquote:Op maandag 22 februari 2021 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met argument zou de hele wereldbevolking, die het kan betalen dan (lol), zich obese kunnen eten.
Heb voor die situaties paar jaar gevapedquote:Op maandag 22 februari 2021 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buiten op een terrasje met een wijntje erbij is het wel lekker hoor
Ja, leuk, maar dat is dus geen argumentquote:
Niet het eten wat Braddie eetquote:
Sowieso varken etenquote:Op maandag 22 februari 2021 14:38 schreef Fok-it het volgende:
Slavinken behoren toch wel tot het minst lekkere vlees wat er is
Nog nooit geprobeerd.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb voor die situaties paar jaar gevaped
een boomstammetje gaat er wel inquote:Op maandag 22 februari 2021 14:38 schreef Fok-it het volgende:
Slavinken behoren toch wel tot het minst lekkere vlees wat er is
Die zijn best lekker jaquote:Op maandag 22 februari 2021 14:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
een boomstammetje gaat er wel in
Niet zaterdagavond verse spareribs, gemarineerd in je eigengemaakte saus en rub, in je slowcooker gooienquote:
Soms is salami op brood wel erg lekkerquote:
waarom ben jij nog blauw vriendquote:Op maandag 22 februari 2021 14:43 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Gvd jouw roddelinteresses kennen ook geen grenzen hč.
Om de dag thuisbezorgd is niet veel goedkoper dan elke dag een pakje sigaretten. Maar wie ben ik?quote:Op maandag 22 februari 2021 14:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
De kostenEn smaak
Dood ga je toch.
Zodat ik notes kan blijven lezen.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom ben jij nog blauw vriend
Yo listen upquote:Op maandag 22 februari 2021 14:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom ben jij nog blauw vriend
volgens mij heb jij je proeftijd dubbel en dwars verkloot. ik zou je zo op straat gooien en zelfs nog compensatie vragen voor mijn verspilde tijdquote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 13:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wanneer open je weer eens een afscheidstopic?
Jongens, nog 22 uur en 28 minuten !quote:
Mijn bankieren-app staat klaar.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:46 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
volgens mij heb jij je proeftijd dubbel en dwars verkloot. ik zou je zo op straat gooien en zelfs nog compensatie vragen voor mijn verspilde tijd
Ik heb verlof aangevraagd om dit live bij te wonenquote:Op maandag 22 februari 2021 14:47 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
[..]
Jongens, nog 22 uur en 28 minuten !
sta jij mooi voor lul als hij tot 2 uur in bed ligtquote:Op maandag 22 februari 2021 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb verlof aangevraagd om dit live bij te wonen
Dom. Ik heb gewoon zo slecht gepresteerd dat de verwachtingen laag zijn en dan valt het niet op als je je dagelijkse Braddie-uurtje hebt.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb verlof aangevraagd om dit live bij te wonen
Ja, maar ik ben niet zo ondeugend als jij. Durf niet op functioneringsgesprek te komen danquote:Op maandag 22 februari 2021 14:49 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Dom. Ik heb gewoon zo slecht gepresteerd dat de verwachtingen laag zijn en dan valt het niet op als je je dagelijkse Braddie-uurtje hebt.
ik zat 80% van de tijd op FOK! en Reddit op kantoor en toen kreeg ik alleen maar complimenten bij mijn beoordelingsgesprek, zie niet in waarom ik dat nu zou veranderenquote:Op maandag 22 februari 2021 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo ondeugend als jij. Durf niet op functioneringsgesprek te komen dan
r/Gonewild op kantoor, lekker manquote:Op maandag 22 februari 2021 14:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik zat 80% van de tijd op FOK! en Reddit op kantoor en toen kreeg ik alleen maar complimenten bij mijn beoordelingsgesprek, zie niet in waarom ik dat nu zou veranderen
echt hč.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik zat 80% van de tijd op FOK! en Reddit op kantoor en toen kreeg ik alleen maar complimenten bij mijn beoordelingsgesprek, zie niet in waarom ik dat nu zou veranderen
daar ben ik niet zo'n fan van, veel posten foto's zonder gezicht en dat is juist wat iemand knap of lelijk maaktquote:
Sowieso al die hoeren daar met hun OnlyFans accountje als ze net 1 dag 18 zijn geworden #incelpostquote:Op maandag 22 februari 2021 14:55 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
daar ben ik niet zo'n fan van, veel posten foto's zonder gezicht en dat is juist wat iemand knap of lelijk maakt
als ik tieten wil zien kijk ik wel naar mijn favoriete vlogger met filmpjes van 1 minuut 30
beter dan blonde snollen van in de 30 die daar snel geld willen verdienen omdat hun koffiezetapparaat kapot isquote:Op maandag 22 februari 2021 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso al die hoeren daar met hun OnlyFans accountje als ze net 1 dag 18 zijn geworden #incelpost
Linkje?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso al die hoeren daar met hun OnlyFans accountje als ze net 1 dag 18 zijn geworden #incelpost
En dan zijn er ook van die simps die daar ook daadwerkelijk voor betalenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
beter dan blonde snollen van in de 30 die daar snel geld willen verdienen omdat hun koffiezetapparaat kapot is
Linkje?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
beter dan blonde snollen van in de 30 die daar snel geld willen verdienen omdat hun koffiezetapparaat kapot is
Simpquote:Op maandag 22 februari 2021 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Linkje?
Ik vraag dit voor mezelf.
Dit woord heeft wel beetje zijn waarde verloren ondertussenquote:
Cuck vind ikzelf net weer wat te zwaar.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit woord heeft wel beetje zijn waarde verloren ondertussen
er zijn hier wel meer dingen "wat te zwaar"quote:Op maandag 22 februari 2021 15:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Cuck vind ikzelf net weer wat te zwaar.
Is chill ook al inhaleer je gewoon weer rare stoffen. Voordeel is dat je kleding en alles niet gaat stinken, dat is zo intens goorquote:
Leukequote:Op maandag 22 februari 2021 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn hier wel meer dingen "wat te zwaar"
ik heb het ooit geprobeerd, maar ik vond het toch maar niks.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is chill ook al inhaleer je gewoon weer rare stoffen. Voordeel is dat je kleding en alles niet gaat stinken, dat is zo intens goor
Jij kunt toch wel een nieuwe voor je moeder halen, jij geeft je geld toch alleen maar uit aan kleuterboekjesquote:Op maandag 22 februari 2021 15:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Douchen een optie?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is chill ook al inhaleer je gewoon weer rare stoffen. Voordeel is dat je kleding en alles niet gaat stinken, dat is zo intens goor
insinueer je nu dat mijn moeder in de 30 isquote:Op maandag 22 februari 2021 15:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Jij kunt toch wel een nieuwe voor je moeder halen, jij geeft je geld toch alleen maar uit aan kleuterboekjes
Ik hou het wel bij een vaportini danquote:Op maandag 22 februari 2021 15:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dan zou die vuist ergens anders ingaan hoorquote:
Nou, ik heb gewoon een wasmachine en een douche, en ik ben gewoon okselfris en stink niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Met kleding aan onder de douche na elke sigaret of hoe zie je dat voor je
Ga maar eens tien minuten in het rookhok staanquote:Op maandag 22 februari 2021 15:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nou, ik heb gewoon een wasmachine en een douche, en ik ben gewoon okselfris en stink niet.
Nee, ik ben geen vieze smeerpijp.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga maar eens tien minuten in het rookhok staan
Is dat de nieuwe vlogserie van Kluun?quote:
Wie?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:30 schreef Fugue het volgende:
Diederik Ebbinge, Sinan Can en Hanneke Groentemangodin
quote:Op maandag 22 februari 2021 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, kon geen gaatje vinden.
quote:Op maandag 22 februari 2021 15:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
Weet nog niet wat ik wil stemmen dus even kijken wat de BN'ers doen
niet persoonlijk, maar die andere 2 zeggen me helemaal niksquote:
Ik op Ampčrequote:
quote:
3 zetelsquote:
O dat is minimaal.quote:
Weggegooide stemquote:Op maandag 22 februari 2021 15:39 schreef Fok-it het volgende:
Oh wacht dat is Bij211 zeteltje voor Volt
zijn bij1 en ja21 gefuseerd?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:39 schreef Fok-it het volgende:
Oh wacht dat is Bij211 zeteltje voor Volt
Een stem is alleen weggegooid als je thuis blijftquote:
Sylvana en Annabel samen zou wel vermakelijk duo opleverenquote:
Walgelijkquote:Op maandag 22 februari 2021 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn bij1 en ja21 gefuseerd?
Ja21 scoorde bij een van mijn kieswijzers wel hoog geloof ik.
Het zou mooi zijn als die partij een toekomst heeft.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een stem is alleen weggegooid als je thuis blijft
zo ben ik.quote:
Moeten we nu gaan radenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:48 schreef Makrelis het volgende:
Zo even stemwijzer doen, maar besluit staat al vast.
Tientje op Geertquote:
Nog vier jaar Rutte-doctrinequote:Op maandag 22 februari 2021 15:47 schreef okselzweet het volgende:
Ik ga dit jaar maar een keertje vvd stemmen denk ik
Elke partij heeft wel zo zijn nadelen, maar deze komen er wel het beste vanaf uiteindelijk. Die Kaag vind ik niet veelquote:Op maandag 22 februari 2021 15:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als die partij een toekomst heeft.
PvdD is nu ook steady met min 4 zetels.
Nou dat bewijst je boomer-status op FOK! dan ook wel.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:54 schreef Haags het volgende:
Volgens stemwijzer kwam ik uit op 50plus.
Ja.
Rustaaaaaggggggquote:Op maandag 22 februari 2021 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat bewijst je boomer-status op FOK! dan ook wel.
Kaag is te slimquote:Op maandag 22 februari 2021 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke partij heeft wel zo zijn nadelen, maar deze komen er wel het beste vanaf uiteindelijk. Die Kaag vind ik niet veel
Is dit een sneer naar Wet Denise?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doofpot Ruttequote:Op maandag 22 februari 2021 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog vier jaar Rutte-doctrine![]()
![]()
Meh, ze was ook als 1 van de weinige tegen een motie om huren te bevriezen dit jaar. Vond ik ook niet zo tofquote:
Hard nodig ook. Kolere.quote:
Ik denk dat ik nu eindelijk weet wie jij bentquote:
Mijn kapper belt mij als een van de eersten, want had een afspraak staan vlak nadat ze dicht moesten.quote:
Heb je het nog steeds niet verwerkt nee? Agossie.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
Users met een nieuw account zouden verplicht hun oude username in hun ondertitel moeten zetten
Ik was een week voor de lockdown net geweest.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:02 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Mijn kapper belt mij als een van de eersten, want had een afspraak staan vlak nadat ze dicht moesten.
Ik kan dat slecht handelen jaquote:Op maandag 22 februari 2021 16:03 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Heb je het nog steeds niet verwerkt nee? Agossie.
De eerste?quote:Op maandag 22 februari 2021 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik was een week voor de lockdown net geweest.
Ah, je bent dus niet diegene die ik dachtquote:Op maandag 22 februari 2021 16:04 schreef SignificanteAnder het volgende:
En heb een voorpluk die irriteert en die ik niet weggewerkt krijg op een manier die niet gay of manbunhipster is.
Bij mij groeit het al ver over m'n oren.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:04 schreef SignificanteAnder het volgende:
En heb een voorpluk die irriteert en die ik niet weggewerkt krijg op een manier die niet gay of manbunhipster is.
Allemaal symboolpolitiekquote:Op maandag 22 februari 2021 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh, ze was ook als 1 van de weinige tegen een motie om huren te bevriezen dit jaar. Vond ik ook niet zo tof
Prima keusquote:Op maandag 22 februari 2021 16:07 schreef Makrelis het volgende:
Na extra stellingen PvdD en dat was ik ook al van plan.
Oke ik zal het niet te vaak doen.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan dat slecht handelen ja
Vanavond weer verder met de saté.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:11 schreef Fok-it het volgende:
Nu even frikandellen eten terwijl ik het partijprogramma van PvdD doorneem
Je kan ook prima vleeseter zijn en pro-dierenrechten.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vanavond weer verder met de saté.
Nee is van Splinter Chabotquote:Op maandag 22 februari 2021 16:04 schreef Fok-it het volgende:
Splinter is dat niet gewoon een troll-partij die de versplintering nog verder wil doorzetten? Wel echt goeie troll-naam dan
Inderdaad en ik hoef trouwens niet elke dag vlees.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook prima vleeseter zijn en pro-dierenrechten.
En de smerige NPO heeft gelijk een tv-programma voor die partij in het leven geroepenquote:
Zekerquote:
Neem gewoon 1 naam. Zeker weer zo'n slinkse zweefteef die op de vrije school heeft gezetenquote:Op maandag 22 februari 2021 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
Splinter is van Femke Merel van Kooten-Arissen
Dat zullen ze je vertellen terwijl je gewillig een sprinkhanenburger naar binnen werkt.quote:
Trucker Martijn haat Lubach doordat hij op de vrije school heeft gezeten. Daardoor merkt hij hoe erg dat programma is doordrenkt met de linkse kerk, BAH.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem gewoon 1 naam. Zeker weer zo'n slinkse zweefteef die op de vrije school heeft gezeten
quote:Op maandag 22 februari 2021 16:20 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat zullen ze je vertellen terwijl je gewillig een sprinkhanenburger naar binnen werkt.
Leave sprinkhanen alonequote:Op maandag 22 februari 2021 16:20 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat zullen ze je vertellen terwijl je gewillig een sprinkhanenburger naar binnen werkt.
Zat bij de PvdD.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem gewoon 1 naam. Zeker weer zo'n slinkse zweefteef die op de vrije school heeft gezeten
Dit soort reactiesquote:
Ja het staat al op het partijprogramma geloof ik.quote:
Natuurlijk niet, het staat dan ook nog in zijn kinderschoenenquote:Op maandag 22 februari 2021 16:23 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dit soort reactiesin de verste verte nog niet duurzaam genoeg.
Waar zou ik me dan precies over moeten inlezen volgens jou?quote:Op maandag 22 februari 2021 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het staat dan ook nog in zijn kinderschoenen
Echt hč.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het staat dan ook nog in zijn kinderschoenen
Dat kweekvlees bijzonder weinig verband houdt met een sprinkhanenburgerquote:Op maandag 22 februari 2021 16:25 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Waar zou ik me dan precies over moeten inlezen volgens jou?
Wie is hetquote:Op maandag 22 februari 2021 16:24 schreef Fok-it het volgende:
Ah en ik herken jou nu ook pas. Wat leuk allemaal die nieuwe accounts
Ja ben zn naam kwijt maar fcu staat natuurlijk voor Utrecht duhhh. Was ook zo'n Utrechtse wappie die weleens in ONZ-sc kwamquote:
Paul?quote:Op maandag 22 februari 2021 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ben zn naam kwijt maar fcu staat natuurlijk voor Utrecht duhhh. Was ook zo'n Utrechtse wappie die weleens in ONZ-sc kwam
Laat diertjes lekker in hun eigen omgeving (in hoeverre dat hun omgeving is).quote:Op maandag 22 februari 2021 16:23 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dit soort reactiesin de verste verte nog niet duurzaam genoeg.
Volgens mij bijzonder veel. Net zoals met de verbrandingsmotor, zijn ze meerdere opties aan het onderzoeken.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kweekvlees bijzonder weinig verband houdt met een sprinkhanenburger
Hou nou eens op. Ik ben Kiid en braddie.quote:
Ik ben zeer en zoskquote:Op maandag 22 februari 2021 16:28 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Hou nou eens op. Ik ben Kiid en braddie.
Ja kreeg hem opgestuurd en wil geen gegeven paard in de bek kijken ha haquote:Op maandag 22 februari 2021 16:30 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ik zie het als compliment dat je mijn UI hebt overgenomen trouwens![]()
Je hebt het gewoon aan haar gevraagd.quote:
Eigen naam eerst is ook helemaal niet netjes en zo.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik stuur danny zo een mailtje dat een van zijn werknemers glashard zit te liegen
Iemand die denkt dat ik om de dat thuisbezorgd bestel.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:45 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Om de dag thuisbezorgd is niet veel goedkoper dan elke dag een pakje sigaretten. Maar wie ben ik?
Precies. Elke dag een pak sigaretten is ook behoorlijke overkill. Thuisbezorgd elke dag, pakje peuken om de dag. Zo hoort dat.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:53 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Iemand die denkt dat ik om de dat thuisbezorgd bestel.
Ja dit had ik een tijdje geleden ook inderdaad. Vies veel besteld toen en geen punten meer over geloof ik.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:58 schreef Fok-it het volgende:
Jaren geleden had ik voor het eerst ingelogd via Thuisbezorgd app. Zag ik dat ik duizenden punten had, die ik allemaal kon inwisselen voor 5-euro korting op je bestelling.De droom van elke viesdikkert in Nederland
Zag eergister een pak shag bij iemand op tafel liggen, 11,80quote:Op maandag 22 februari 2021 16:59 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Precies. Elke dag een pak sigaretten is ook behoorlijke overkill. Thuisbezorgd elke dag, pakje peuken om de dag. Zo hoort dat.
Misschien geeft hij gewoon niet zo om geld. Genoeg mensen zijn zo.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zag eergister een pak shag bij iemand op tafel liggen, 11,80Deed hij 2 dagen mee.
Dat is 177 euro per maand aan shag, en daarnaast ķķk nog blowen.. Shit man. Wat een geld zal die kerel overhouden als 'ie stoptGaat een wereld open
Kun je nagaan hoeveel geld hij zou besparen als hij geen boodschappen zou doen bij de avondwinkel, zijn auto niet voor nutteloze ritjes gebruikte voor afstanden die hij ook kan lopen en gewoon zou werkenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zag eergister een pak shag bij iemand op tafel liggen, 11,80Deed hij 2 dagen mee.
Dat is 177 euro per maand aan shag, en daarnaast ķķk nog blowen.. Shit man. Wat een geld zal die kerel overhouden als 'ie stoptGaat een wereld open
Sow straks ga je nog beweren dat die gene geld zou overhouden als hij geen keyboards zou kopen van 1000 euro met afterpay om vervolgens 2 maanden later het zelfde keyboard voor 750 op marktplaats te verpatsen.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel geld hij zou besparen als hij geen boodschappen zou doen bij de avondwinkel, zijn auto niet voor nutteloze ritjes gebruikte voor afstanden die hij ook kan lopen en gewoon zou werken
Avondwinkel is wel echt waardeloos. Gewoon 24/7 Appie open gooien.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel geld hij zou besparen als hij geen boodschappen zou doen bij de avondwinkel, zijn auto niet voor nutteloze ritjes gebruikte voor afstanden die hij ook kan lopen en gewoon zou werken
Is dit 1 van de rare standpunten van Voltquote:Op maandag 22 februari 2021 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Avondwinkel is wel echt waardeloos. Gewoon 24/7 Appie open gooien.
Zou ideaal zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je bedoelt het gene wat ik allemaal doe min het werken. Oke, ja nee is goed.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook ja, toch schrik ik er wel van hoe duur het allemaal is geworden. Blij dat ik er niet ook bij rookquote:Op maandag 22 februari 2021 17:09 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Misschien geeft hij gewoon niet zo om geld. Genoeg mensen zijn zo.
je loopt eindelijk naar de jumbo?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:20 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Oh je bedoelt het gene wat ik allemaal doe min het werken. Oke, ja nee is goed.
Sommige steden hebben zo'n AH To Go die echt tot 11-12 uur open is, maar die is net zo duur als de avondwinkelquote:Op maandag 22 februari 2021 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je shag ook met afterpay kunnen halen?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ah to go is duur ja. En heel beperkt aanbodquote:Op maandag 22 februari 2021 17:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Sommige steden hebben zo'n AH To Go die echt tot 11-12 uur open is, maar die is net zo duur als de avondwinkel__!
Jaquote:Op maandag 22 februari 2021 17:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je loopt eindelijk naar de jumbo?
Klopt ja. Een normale AH 24/7 opengooien is niet eens zo'n gek idee.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah to go is duur ja. En heel beperkt aanbod
?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja1 Tas mee en gewoon gaan
Is even kut met die grote winkel maar het scheelt me én 1 liter brandstof én het scheelt zeker 30% aan de kassa
Je zal vast wel dat soort constructies hebbenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah to go is duur ja. En heel beperkt aanbod
AH op Schiphol is tot 12;00 openquote:Op maandag 22 februari 2021 17:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Klopt ja. Een normale AH 24/7 opengooien is niet eens zo'n gek idee.
Bij het boodschappen doen wil ik gewoon van A > B kunnen voor de spullen en zo'n grote winkel is vaak druk en daar heb ik't niet zo op. Krijg daar vaak toch wel stress doorquote:
In andere landen wel. Jij kan in Singapore gewoon om 3 uur snachts nog bij een restaurantje aanschuiven om een hapje te etenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Je zal vast wel dat soort constructies hebben
Als ik 'S nachts over straat zou gaan en daar de behoefte aan zou hebben zou ik dat zeker doenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In andere landen wel. Jij kan in Singapore gewoon om 3 uur snachts nog bij een restaurantje aanschuiven om een hapje te eten
Je kan op Google Maps bij veel winkels zien wat de drukke en wat de rustige tijdstippen zijn.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Bij het boodschappen doen wil ik gewoon van A > B kunnen voor de spullen en zo'n grote winkel is vaak druk en daar heb ik't niet zo op. Krijg daar vaak toch wel stress door
google heeft een tool daarmee kan je zien of het druk is he?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Bij het boodschappen doen wil ik gewoon van A > B kunnen voor de spullen en zo'n grote winkel is vaak druk en daar heb ik't niet zo op. Krijg daar vaak toch wel stress door
Ik ben er 1 keer geweest, en toen deed ik dat wel ja. Vooral omdat ik een fucked ritme had door jetlagquote:Op maandag 22 februari 2021 17:25 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als ik 'S nachts over straat zou gaan en daar de behoefte aan zou hebben zou ik dat zeker doen
Ben jij iemand die dat soort dingen doet?
No anomalies detected.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ff de kloonscanner opstarten.
quote:Op maandag 22 februari 2021 17:26 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Je kan op Google Maps bij veel winkels zien wat de drukke en wat de rustige tijdstippen zijn.
Nooit geweten! Thanksquote:Op maandag 22 februari 2021 17:26 schreef isax het volgende:
[..]
google heeft een tool daarmee kan je zien of het druk is he?
Kan ik me voorstellen. Het hakt wel aardig in het beschikbare budget al die drank, drugs en rookwaar.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:20 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook ja, toch schrik ik er wel van hoe duur het allemaal is geworden. Blij dat ik er niet ook bij rook
Al zou mijn ritme fucked up zijn, ga zelfs hier na een bepaald tijdstip liever niet meer over straat, geen behoefte aan.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest, en toen deed ik dat wel ja. Vooral omdat ik een fucked ritme had door jetlagSowieso kan je daar zonder problemen over straat. Geen enkele sirene gehoord of politie gezien in al die dagen dat ik er was
8 am/pm is je beste tijdstip.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
[..]
Nooit geweten! Thanks
Eerst was je nog wel eens van de nachtelijke wandelingen/ritjesquote:Op maandag 22 februari 2021 17:29 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Al zou mijn ritme fucked up zijn, ga zelfs hier na een bepaald tijdstip liever niet meer over straat, geen behoefte aan.
Toch wel fijn dat je daar wel lekker relaxed je ding kan doen. Wat vond je van Singapore? Beetje leuke sfeer, vriendelijke mensen etc?
Ja absoluut. Het is gelukkig niet meer behelpen, daar ben ik heel blij mee, maar stel je rookt een 10tje wiet per week weg + zeg 180 voor shag én je drinkt een 6 pack bier weg per week, zit je op 240 euro per maand, das een flinke hapquote:Op maandag 22 februari 2021 17:28 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Het hakt wel aardig in het beschikbare budget al die drank, drugs en rookwaar.
Singapore is tof. Het is een mengelmoes van Chinezen, Maleisiërs en Indiase mensen vooral die allemaal goed met elkaar gaan wel. Vooral door die mengelmoes ook heerlijke keuken daarquote:Op maandag 22 februari 2021 17:29 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Al zou mijn ritme fucked up zijn, ga zelfs hier na een bepaald tijdstip liever niet meer over straat, geen behoefte aan.
Toch wel fijn dat je daar wel lekker relaxed je ding kan doen. Wat vond je van Singapore? Beetje leuke sfeer, vriendelijke mensen etc?
Lekker toch na een dag hard werkenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:30 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja absoluut. Het is gelukkig niet meer behelpen, daar ben ik heel blij mee, maar stel je rookt een 10tje wiet per week weg + zeg 180 voor shag én je drinkt een 6 pack bier weg per week, zit je op 240 euro per maand, das een flinke hap
Klopt, toen ik nog in Hilversum woonde en wat beter in mijn vel zat deed ik dat regelmatig, ging ook vaak rustig een uur fietsen om 2 uur s'nachts. Maar kom tegenwoordig nog weinig buiten in de avondquote:Op maandag 22 februari 2021 17:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Eerst was je nog wel eens van de nachtelijke wandelingen/ritjes
En dan doe je het nog rustig aan. Het is een lifestyle.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:30 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja absoluut. Het is gelukkig niet meer behelpen, daar ben ik heel blij mee, maar stel je rookt een 10tje wiet per week weg + zeg 180 voor shag én je drinkt een 6 pack bier weg per week, zit je op 240 euro per maand, das een flinke hap
Top! Zal me benieuwen. Plannen zijn nog niet super concreet, moet het eerst zien en dan geloven. Pas als daadwerkelijk covid dusdanig afgezwakt is dat er weer zo gereisd kan worden en het vliegticket hier ligt, geloof ik het.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Singapore is tof. Het is een mengelmoes van Chinezen, Maleisiërs en Indiase mensen vooral die allemaal goed met elkaar gaan wel. Vooral door die mengelmoes ook heerlijke keuken daar
Ja, je hebt ze ook die rustig 1 pak shag per dag wegpaffen, zit je op ruim 300 euro per maand, het is maar waar je je geld aan uit wil geven, ieder zijn ding.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:33 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
En dan doe je het nog rustig aan. Het is een lifestyle.
ik ben een oplettende kijker en ik heb jou zo vaak over fietsen horen praten maar alleen in de verleden tijd.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Klopt, toen ik nog in Hilversum woonde en wat beter in mijn vel zat deed ik dat regelmatig, ging ook vaak rustig een uur fietsen om 2 uur s'nachts. Maar kom tegenwoordig nog weinig buiten in de avond
Streetfood is daar zooo lekkerquote:Op maandag 22 februari 2021 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Singapore is tof. Het is een mengelmoes van Chinezen, Maleisiërs en Indiase mensen vooral die allemaal goed met elkaar gaan wel. Vooral door die mengelmoes ook heerlijke keuken daar
Klopt, dit is periode 2013-2014. Toen fietste ik heel veel.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben een oplettende kijker maar ik heb jou zo vaak over fietsen horen praten maar alleen in de verleden tijd.
over welk jaar hebben we het nu?
staat die fiets nog in de schuur?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:35 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Klopt, dit is periode 2013-2014. Toen fietste ik heel veel.
quote:Op maandag 22 februari 2021 17:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Klopt, toen ik nog in Hilversum woonde en wat beter in mijn vel zat deed ik dat regelmatig, ging ook vaak rustig een uur fietsen om 2 uur s'nachts. Maar kom tegenwoordig nog weinig buiten in de avond
quote:
Nee, fiets is al een tijdje weg. Heb andere plannen voor de schuur en gebruikte de fiets nooitquote:
Sowiesoquote:Op maandag 22 februari 2021 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Streetfood is daar zooo lekker
Eindelijk een homegymquote:Op maandag 22 februari 2021 17:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee, fiets is al een tijdje weg. Heb andere plannen voor de schuur
Piemeloesters:quote:Op maandag 22 februari 2021 17:36 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Wtf heb jij voor UI? zijn dat van die penisvissen?
Maar als je nou ook eens weer een fiets fixt zit je voor je het weet weer net zo lekker in je vel als in 2013.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee, fiets is al een tijdje weg. Heb andere plannen voor de schuur en gebruikte de fiets nooit
die fiets zou pas uit de schuur komen als corona voorbij was vriend, hoe DURF je dit te flikkenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee, fiets is al een tijdje weg. Heb andere plannen voor de schuur en gebruikte de fiets nooit
Heb jij die? en wat heb je dan allemaal? Wil na mijn verhuizing ook de basics gaan aanschaffen.quote:
Ik heb geen homegymquote:Op maandag 22 februari 2021 17:38 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Heb jij die? en wat heb je dan allemaal? Wil na mijn verhuizing ook de basics gaan aanschaffen.
True. Alleen buiten Singapore spreken ze wat minder goed Engels, dus dan ben ik altijd wat voorzichtig met mijn notenallergiequote:Op maandag 22 februari 2021 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SowiesoNiet alleen in Singapore trouwens. Heel zuid oost Azie weet daar wel raad mee. Plus 7/11 goden natuurlijk
Solo heeft alleen een Pokemon gymquote:Op maandag 22 februari 2021 17:38 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Heb jij die? en wat heb je dan allemaal? Wil na mijn verhuizing ook de basics gaan aanschaffen.
Maar je doet wel iets aan lichaamsbeweging of dat ook niet? Ik doe momenteel alleen fietsen en hardlopen vanwege de sportschool die dicht is.quote:
Braddie is een beetje zoals Pocahontas zoals je weet,quote:Op maandag 22 februari 2021 17:37 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die fiets zou pas uit de schuur komen als corona voorbij was vriend, hoe DURF je dit te flikken
Blijft bizar dat je daar gewoon echt prima kan ontbijten, lunchen en avondeten in een supermarktquote:Op maandag 22 februari 2021 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True. Alleen buiten Singapore spreken ze wat minder goed Engels, dus dan ben ik altijd wat voorzichtig met mijn notenallergie
Ik fiets naar mn werk en op werk loop ik halverwege de ochtend ff naar de supermarkt voor brood+beleg.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:39 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Maar je doet wel iets aan lichaamsbeweging of dat ook niet? Ik doe momenteel alleen fietsen en hardlopen vanwege de sportschool die dicht is.
Je bedoelt die food courts?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijft bizar dat je daar gewoon echt prima kan ontbijten, lunchen en avondeten in een supermarkt
zo sportief was mijn leven ook op kantoorquote:Op maandag 22 februari 2021 17:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik fiets naar mn werk en op werk loop ik halverwege de ochtend ff naar de supermarkt voor brood+beleg.
Als k thuis ben en k moet naar de super, loop ik doorgaans ook altijd
Dat was t wel
Ook. Maar ook 7/11s. Heb je gewoon volwaardige maaltijden hequote:Op maandag 22 februari 2021 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bedoelt die food courts?
gewoon een bomgordel van adrealine injecties maken. niets aan het handje.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True. Alleen buiten Singapore spreken ze wat minder goed Engels, dus dan ben ik altijd wat voorzichtig met mijn notenallergie
Meestal viel k nog wel af door de pep maarja das ook niet meerquote:Op maandag 22 februari 2021 17:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zo sportief was mijn leven ook op kantoor
nu met thuiswerken loop ik alleen soms naar de plee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |