Elke partij heeft wel zo zijn nadelen, maar deze komen er wel het beste vanaf uiteindelijk. Die Kaag vind ik niet veelquote:Op maandag 22 februari 2021 15:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als die partij een toekomst heeft.
PvdD is nu ook steady met min 4 zetels.
Nou dat bewijst je boomer-status op FOK! dan ook wel.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:54 schreef Haags het volgende:
Volgens stemwijzer kwam ik uit op 50plus.
Ja.
Rustaaaaaggggggquote:Op maandag 22 februari 2021 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat bewijst je boomer-status op FOK! dan ook wel.
Kaag is te slimquote:Op maandag 22 februari 2021 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke partij heeft wel zo zijn nadelen, maar deze komen er wel het beste vanaf uiteindelijk. Die Kaag vind ik niet veel
Is dit een sneer naar Wet Denise?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso al die hoeren daar met hun OnlyFans accountje als ze net 1 dag 18 zijn geworden #incelpost
Doofpot Ruttequote:Op maandag 22 februari 2021 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog vier jaar Rutte-doctrine![]()
![]()
Meh, ze was ook als 1 van de weinige tegen een motie om huren te bevriezen dit jaar. Vond ik ook niet zo tofquote:
Hard nodig ook. Kolere.quote:
Ik denk dat ik nu eindelijk weet wie jij bentquote:
Mijn kapper belt mij als een van de eersten, want had een afspraak staan vlak nadat ze dicht moesten.quote:
Heb je het nog steeds niet verwerkt nee? Agossie.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
Users met een nieuw account zouden verplicht hun oude username in hun ondertitel moeten zetten
Ik was een week voor de lockdown net geweest.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:02 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Mijn kapper belt mij als een van de eersten, want had een afspraak staan vlak nadat ze dicht moesten.
Ik kan dat slecht handelen jaquote:Op maandag 22 februari 2021 16:03 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Heb je het nog steeds niet verwerkt nee? Agossie.
De eerste?quote:Op maandag 22 februari 2021 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik was een week voor de lockdown net geweest.
Ah, je bent dus niet diegene die ik dachtquote:Op maandag 22 februari 2021 16:04 schreef SignificanteAnder het volgende:
En heb een voorpluk die irriteert en die ik niet weggewerkt krijg op een manier die niet gay of manbunhipster is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |