Ok, verstandig.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik rook niet meer.
Deed ik sws al niet in de ochtend.
Buiten op een terrasje met een wijntje erbij is het wel lekker hoorquote:Op maandag 22 februari 2021 14:29 schreef Fugue het volgende:
Rokendat doen alleen bijstandsgerechtigden nog
Jij vervuilt je maag. Wat is het verschil?quote:
eten is lekkerderquote:Op maandag 22 februari 2021 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vervuilt je maag. Wat is het verschil?
De kostenquote:Op maandag 22 februari 2021 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vervuilt je maag. Wat is het verschil?
Nee, dat is Tassimo, dat is pure aids en bocht.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat is met die grote cups toch? Die heeft mijn moeder, vind ik niet zo
Met argument zou de hele wereldbevolking, die het kan betalen dan (lol), zich obese kunnen eten.quote:
Correctquote:Op maandag 22 februari 2021 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met argument zou de hele wereldbevolking, die het kan betalen dan (lol), zich obese kunnen eten.
Heb voor die situaties paar jaar gevapedquote:Op maandag 22 februari 2021 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buiten op een terrasje met een wijntje erbij is het wel lekker hoor
Ja, leuk, maar dat is dus geen argumentquote:
Niet het eten wat Braddie eetquote:
Sowieso varken etenquote:Op maandag 22 februari 2021 14:38 schreef Fok-it het volgende:
Slavinken behoren toch wel tot het minst lekkere vlees wat er is
Nog nooit geprobeerd.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb voor die situaties paar jaar gevaped
een boomstammetje gaat er wel inquote:Op maandag 22 februari 2021 14:38 schreef Fok-it het volgende:
Slavinken behoren toch wel tot het minst lekkere vlees wat er is
Die zijn best lekker jaquote:Op maandag 22 februari 2021 14:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
een boomstammetje gaat er wel in
Niet zaterdagavond verse spareribs, gemarineerd in je eigengemaakte saus en rub, in je slowcooker gooienquote:
Soms is salami op brood wel erg lekkerquote:
waarom ben jij nog blauw vriendquote:Op maandag 22 februari 2021 14:43 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Gvd jouw roddelinteresses kennen ook geen grenzen hè.
Om de dag thuisbezorgd is niet veel goedkoper dan elke dag een pakje sigaretten. Maar wie ben ik?quote:Op maandag 22 februari 2021 14:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
De kostenEn smaak
Dood ga je toch.
Zodat ik notes kan blijven lezen.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom ben jij nog blauw vriend
Yo listen upquote:Op maandag 22 februari 2021 14:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom ben jij nog blauw vriend
volgens mij heb jij je proeftijd dubbel en dwars verkloot. ik zou je zo op straat gooien en zelfs nog compensatie vragen voor mijn verspilde tijdquote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 13:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wanneer open je weer eens een afscheidstopic?
Jongens, nog 22 uur en 28 minuten !quote:
Mijn bankieren-app staat klaar.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:46 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
volgens mij heb jij je proeftijd dubbel en dwars verkloot. ik zou je zo op straat gooien en zelfs nog compensatie vragen voor mijn verspilde tijd
Ik heb verlof aangevraagd om dit live bij te wonenquote:Op maandag 22 februari 2021 14:47 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
[..]
Jongens, nog 22 uur en 28 minuten !
sta jij mooi voor lul als hij tot 2 uur in bed ligtquote:Op maandag 22 februari 2021 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb verlof aangevraagd om dit live bij te wonen
Dom. Ik heb gewoon zo slecht gepresteerd dat de verwachtingen laag zijn en dan valt het niet op als je je dagelijkse Braddie-uurtje hebt.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb verlof aangevraagd om dit live bij te wonen
Ja, maar ik ben niet zo ondeugend als jij. Durf niet op functioneringsgesprek te komen danquote:Op maandag 22 februari 2021 14:49 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Dom. Ik heb gewoon zo slecht gepresteerd dat de verwachtingen laag zijn en dan valt het niet op als je je dagelijkse Braddie-uurtje hebt.
ik zat 80% van de tijd op FOK! en Reddit op kantoor en toen kreeg ik alleen maar complimenten bij mijn beoordelingsgesprek, zie niet in waarom ik dat nu zou veranderenquote:Op maandag 22 februari 2021 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo ondeugend als jij. Durf niet op functioneringsgesprek te komen dan
r/Gonewild op kantoor, lekker manquote:Op maandag 22 februari 2021 14:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik zat 80% van de tijd op FOK! en Reddit op kantoor en toen kreeg ik alleen maar complimenten bij mijn beoordelingsgesprek, zie niet in waarom ik dat nu zou veranderen
echt hè.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik zat 80% van de tijd op FOK! en Reddit op kantoor en toen kreeg ik alleen maar complimenten bij mijn beoordelingsgesprek, zie niet in waarom ik dat nu zou veranderen
daar ben ik niet zo'n fan van, veel posten foto's zonder gezicht en dat is juist wat iemand knap of lelijk maaktquote:
Sowieso al die hoeren daar met hun OnlyFans accountje als ze net 1 dag 18 zijn geworden #incelpostquote:Op maandag 22 februari 2021 14:55 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
daar ben ik niet zo'n fan van, veel posten foto's zonder gezicht en dat is juist wat iemand knap of lelijk maakt
als ik tieten wil zien kijk ik wel naar mijn favoriete vlogger met filmpjes van 1 minuut 30
beter dan blonde snollen van in de 30 die daar snel geld willen verdienen omdat hun koffiezetapparaat kapot isquote:Op maandag 22 februari 2021 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso al die hoeren daar met hun OnlyFans accountje als ze net 1 dag 18 zijn geworden #incelpost
Linkje?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso al die hoeren daar met hun OnlyFans accountje als ze net 1 dag 18 zijn geworden #incelpost
En dan zijn er ook van die simps die daar ook daadwerkelijk voor betalenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
beter dan blonde snollen van in de 30 die daar snel geld willen verdienen omdat hun koffiezetapparaat kapot is
Linkje?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
beter dan blonde snollen van in de 30 die daar snel geld willen verdienen omdat hun koffiezetapparaat kapot is
Simpquote:Op maandag 22 februari 2021 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Linkje?
Ik vraag dit voor mezelf.
Dit woord heeft wel beetje zijn waarde verloren ondertussenquote:
Cuck vind ikzelf net weer wat te zwaar.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit woord heeft wel beetje zijn waarde verloren ondertussen
er zijn hier wel meer dingen "wat te zwaar"quote:Op maandag 22 februari 2021 15:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Cuck vind ikzelf net weer wat te zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |