Oppassen; straks krijg je een note van hem voor crewbash!quote:Op maandag 22 februari 2021 13:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Tuurlijk, en zeker dat je dit als mod doet is eigenlijk een beetje beschamend
Ketel nu gemaakt of heb je een nieuwe?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het hier ook niet lang meer zal zijn, maar het was wel een positieve manier om de dag te beginnen nadat Mini-ToT ons om 6.00 wekte en om 7.45 de verwarmingsmonteur aan de deur stond.
Doe ik niet zo snelquote:Op maandag 22 februari 2021 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen; straks krijg je een note van hem voor crewbash!
Alsof mod zijn niet al beschamend genoeg isquote:Op maandag 22 februari 2021 13:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
oooeeeeeequote:Op maandag 22 februari 2021 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen; straks krijg je een note van hem voor crewbash!
Goed punt!quote:Op maandag 22 februari 2021 13:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof mod zijn niet al beschamend genoeg is
Wanneer open je weer eens een afscheidstopic?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hij was al direct gemaakt met een nieuwe pomp, maar die was ¤275 terwijl de ketel zelf waarschijnlijk nog hooguit een jaar of 4 te gaan had (maar waarschijnlijk korter), dus is vandaag de nieuwe ketel geplaatst en hebben ze de pomp weer teruggenomen; ik hoef alleen het uurloon van de montage van die pomp te betalen, en natuurlijk dit nu van de nieuwe ketel.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ketel nu gemaakt of heb je een nieuwe?
Een hoop geld weer. Maar goed je bent er nu weer even van afquote:Op maandag 22 februari 2021 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij was al direct gemaakt met een nieuwe pomp, maar die was ¤275 terwijl de ketel zelf waarschijnlijk nog hooguit een jaar of 4 te gaan had (maar waarschijnlijk korter), dus is vandaag de nieuwe ketel geplaatst en hebben ze de pomp weer teruggenomen; ik hoef alleen het uurloon van de montage van die pomp te betalen, en natuurlijk dit nu van de nieuwe ketel.
Hey Downtime Dottie!quote:Op maandag 22 februari 2021 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een hoop geld weer. Maar goed je bent er nu weer even van af
hee schoonmeidquote:
Hey lieffiequote:
Ja ik zag het vanmorgenquote:Op maandag 22 februari 2021 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieffie![]()
Ik doe nooit mee met DT dacht laat ik eens proberen. Deed niet eens zo actie met 88 smmileys in een sec en hoppaaa op de juiste tijd een post gedaan
Dat maakt niet uit, deze maand bolk ik wel in mijn eendjequote:Op maandag 22 februari 2021 13:18 schreef jerney het volgende:
[..]Maanvisje
Lukt deze maand niet meer om bij je op schoot te kruipen, denk ik.
Was ook maar eenmalig hoor.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik zag het vanmorgenLike a boss!!
Morgenmiddag 13:15quote:Op maandag 22 februari 2021 13:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wanneer open je weer eens een afscheidstopic?
quote:Op maandag 22 februari 2021 13:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, deze maand bolk ik wel in mijn eendje
Volgende maan bolken we weer samen
quote:Op maandag 22 februari 2021 13:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, deze maand bolk ik wel in mijn eendje
Volgende maan bolken we weer samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |