Leukequote:Op maandag 22 februari 2021 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn hier wel meer dingen "wat te zwaar"
ik heb het ooit geprobeerd, maar ik vond het toch maar niks.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is chill ook al inhaleer je gewoon weer rare stoffen. Voordeel is dat je kleding en alles niet gaat stinken, dat is zo intens goor
Jij kunt toch wel een nieuwe voor je moeder halen, jij geeft je geld toch alleen maar uit aan kleuterboekjesquote:Op maandag 22 februari 2021 15:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
beter dan blonde snollen van in de 30 die daar snel geld willen verdienen omdat hun koffiezetapparaat kapot is
Douchen een optie?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is chill ook al inhaleer je gewoon weer rare stoffen. Voordeel is dat je kleding en alles niet gaat stinken, dat is zo intens goor
insinueer je nu dat mijn moeder in de 30 isquote:Op maandag 22 februari 2021 15:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Jij kunt toch wel een nieuwe voor je moeder halen, jij geeft je geld toch alleen maar uit aan kleuterboekjes
Ik hou het wel bij een vaportini danquote:Op maandag 22 februari 2021 15:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dan zou die vuist ergens anders ingaan hoorquote:
Nou, ik heb gewoon een wasmachine en een douche, en ik ben gewoon okselfris en stink niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Met kleding aan onder de douche na elke sigaret of hoe zie je dat voor je
Ga maar eens tien minuten in het rookhok staanquote:Op maandag 22 februari 2021 15:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nou, ik heb gewoon een wasmachine en een douche, en ik ben gewoon okselfris en stink niet.
Nee, ik ben geen vieze smeerpijp.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga maar eens tien minuten in het rookhok staan
Is dat de nieuwe vlogserie van Kluun?quote:
Wie?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:30 schreef Fugue het volgende:
Diederik Ebbinge, Sinan Can en Hanneke Groentemangodin
quote:Op maandag 22 februari 2021 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, kon geen gaatje vinden.
quote:Op maandag 22 februari 2021 15:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
Weet nog niet wat ik wil stemmen dus even kijken wat de BN'ers doen
niet persoonlijk, maar die andere 2 zeggen me helemaal niksquote:
Ik op Ampèrequote:
quote:
3 zetelsquote:
O dat is minimaal.quote:
Weggegooide stemquote:Op maandag 22 februari 2021 15:39 schreef Fok-it het volgende:
Oh wacht dat is Bij211 zeteltje voor Volt
zijn bij1 en ja21 gefuseerd?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:39 schreef Fok-it het volgende:
Oh wacht dat is Bij211 zeteltje voor Volt
Een stem is alleen weggegooid als je thuis blijftquote:
Sylvana en Annabel samen zou wel vermakelijk duo opleverenquote:
Walgelijkquote:Op maandag 22 februari 2021 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn bij1 en ja21 gefuseerd?
Ja21 scoorde bij een van mijn kieswijzers wel hoog geloof ik.
Het zou mooi zijn als die partij een toekomst heeft.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een stem is alleen weggegooid als je thuis blijft
zo ben ik.quote:
Moeten we nu gaan radenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:48 schreef Makrelis het volgende:
Zo even stemwijzer doen, maar besluit staat al vast.
Tientje op Geertquote:
Nog vier jaar Rutte-doctrinequote:Op maandag 22 februari 2021 15:47 schreef okselzweet het volgende:
Ik ga dit jaar maar een keertje vvd stemmen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |