Bij mij groeit het al ver over m'n oren.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:04 schreef SignificanteAnder het volgende:
En heb een voorpluk die irriteert en die ik niet weggewerkt krijg op een manier die niet gay of manbunhipster is.
Allemaal symboolpolitiekquote:Op maandag 22 februari 2021 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh, ze was ook als 1 van de weinige tegen een motie om huren te bevriezen dit jaar. Vond ik ook niet zo tof
Prima keusquote:Op maandag 22 februari 2021 16:07 schreef Makrelis het volgende:
Na extra stellingen PvdD en dat was ik ook al van plan.
Oke ik zal het niet te vaak doen.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan dat slecht handelen ja
Vanavond weer verder met de saté.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:11 schreef Fok-it het volgende:
Nu even frikandellen eten terwijl ik het partijprogramma van PvdD doorneem
Je kan ook prima vleeseter zijn en pro-dierenrechten.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vanavond weer verder met de saté.
Nee is van Splinter Chabotquote:Op maandag 22 februari 2021 16:04 schreef Fok-it het volgende:
Splinter is dat niet gewoon een troll-partij die de versplintering nog verder wil doorzetten? Wel echt goeie troll-naam dan
Inderdaad en ik hoef trouwens niet elke dag vlees.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook prima vleeseter zijn en pro-dierenrechten.
En de smerige NPO heeft gelijk een tv-programma voor die partij in het leven geroepenquote:
Zekerquote:
Neem gewoon 1 naam. Zeker weer zo'n slinkse zweefteef die op de vrije school heeft gezetenquote:Op maandag 22 februari 2021 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
Splinter is van Femke Merel van Kooten-Arissen
Dat zullen ze je vertellen terwijl je gewillig een sprinkhanenburger naar binnen werkt.quote:
Trucker Martijn haat Lubach doordat hij op de vrije school heeft gezeten. Daardoor merkt hij hoe erg dat programma is doordrenkt met de linkse kerk, BAH.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem gewoon 1 naam. Zeker weer zo'n slinkse zweefteef die op de vrije school heeft gezeten
quote:Op maandag 22 februari 2021 16:20 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat zullen ze je vertellen terwijl je gewillig een sprinkhanenburger naar binnen werkt.
Leave sprinkhanen alonequote:Op maandag 22 februari 2021 16:20 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat zullen ze je vertellen terwijl je gewillig een sprinkhanenburger naar binnen werkt.
Zat bij de PvdD.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem gewoon 1 naam. Zeker weer zo'n slinkse zweefteef die op de vrije school heeft gezeten
Dit soort reactiesquote:
Ja het staat al op het partijprogramma geloof ik.quote:
Natuurlijk niet, het staat dan ook nog in zijn kinderschoenenquote:Op maandag 22 februari 2021 16:23 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dit soort reactiesin de verste verte nog niet duurzaam genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |