K heb nog wel skates te koop, maat 45quote:
Heb maat 42quote:Op zondag 21 februari 2021 10:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K heb nog wel skates te koop, maat 45
Gewoon even marktplaats checken en niet gelijk van die dure. Eerst kijken of je het wat vindt zou ik zeggen.quote:
Maar bij marktplaats kun je niet terugsturen en je geld terug krijgen na een maand toch? En dan weer nieuwe aanschaffenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gewoon even marktplaats checken en niet gelijk van die dure. Eerst kijken of je het wat vindt zou ik zeggen.
Ik zal straks even checken of je ze kunt huren bij m'n lokale skatewinkel. Staat me iets van bij dat dat kan.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar bij marktplaats kun je niet terugsturen en je geld terug krijgen na een maand toch? En dan weer nieuwe aanschaffen
Dat vind ik niet veilig zo met al die coronaquote:Op zondag 21 februari 2021 11:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zal straks even checken of je ze kunt huren bij m'n lokale skatewinkel. Staat me iets van bij dat dat kan.
Kunnen jullie niet samen skaten?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zal straks even checken of je ze kunt huren bij m'n lokale skatewinkel. Staat me iets van bij dat dat kan.
Zit wat in. In je eentje buiten sporten is dan wel weer top in de huidige situatie.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat vind ik niet veilig zo met al die corona
Skate jij vaak alleen of heb je een vast rolschaatsmaatjequote:Op zondag 21 februari 2021 11:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zit wat in. In je eentje buiten sporten is dan wel weer top in de huidige situatie.
Meestal alleen, muziekje erbij. Tijdje wel zondags met mijn zus.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Skate jij vaak alleen of heb je een vast rolschaatsmaatje
Hoezo niet?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat vind ik niet veilig zo met al die corona
Leuk zo samen, is dat nu niet meer mogelijk? Ja muiekje is wel fijn he maar je moet dan wel goed om je heen blijven kijken want je isoleert je een beetje van het verkeer.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Meestal alleen, muziekje erbij. Tijdje wel zondags met mijn zus.
We kunnen in het bos op blote voeten nu wil je datquote:Op zondag 21 februari 2021 11:44 schreef Solotovski het volgende:
Zou wel eens samen met prof willen hardlopen met slofjes aan
Ik zal me als herboren voelen. Haal je mij op?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
We kunnen in het bos op blote voeten nu wil je dat
Wat zat je veel aan je neus tijdens de livestream met het marcquote:
Neequote:Op zondag 21 februari 2021 11:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat zat je veel aan je neus tijdens de livestream met het marc
Had je gesnoven?
Ik heb ook een grote neusquote:Op zondag 21 februari 2021 12:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Is ook nauwelijks te missen natuurlijk
In theoriequote:Op zondag 21 februari 2021 12:20 schreef Fcu030 het volgende:
Op zich zou een pepdieet wel wonderen kunnen verrichten.
Oh in de praktijk ook hoor.quote:
Staat wel klein pikkie tegenoverquote:
Dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Met mijn gezondheidDenk dat ik in 1 klap 150 kilo kwijt ben
Van een eetverslaving naar een drugsverslaving. Zou goed kunnen werken jaquote:Op zondag 21 februari 2021 12:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En anders is het probleem toch ook gewoon opgelost?
Nee, maar dat zinnetje komt op jouw grafsteen te staanquote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar dat zinnetje komt op jouw grafsteen te staan
quote:Op zondag 21 februari 2021 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar dat zinnetje komt op jouw grafsteen te staan
Maar vooruit, laten we even aannemen dat je altijd de waarheid spreektquote:
Braddie in Singapore wat?quote:Op zondag 21 februari 2021 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vooruit, laten we even aannemen dat je altijd de waarheid spreekt
Wat ga je in Singapore voor een paar maanden doen? Tof land wel, maar dat heb je binnen een weekje wel gezien
Lange halen snel naar huis.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Met mijn gezondheidDenk dat ik in 1 klap 150 kilo kwijt ben
Doe dit nou nietquote:Op zondag 21 februari 2021 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ga je in Singapore voor een paar maanden doen? Tof land wel, maar dat heb je binnen een weekje wel gezien
Toyboy van een andere Youtuber is hij.quote:
Als het allemaal rond is (hihaho) dan vlieg ik daar -alles betaald door hem, en mag in zijn huis blijven met zijn familie- heen voor minimaal 3 maanden en gaat hij mij alles van zijn YouTube niche bij leren en gaan we samen wat meer doen voor op zijn kanaal, want hij vind mij schijnbaar op een rare manier toch ook wel een USP hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet ik dan. Feyenoord kijken? Minder huillachen bij Braddies verhalen dan bij die aids op tvquote:
Is dit ook een verklaring voor je eigen gedrag? Hahaatjes @HermieHermann @HPLCquote:Op zondag 21 februari 2021 12:37 schreef Fugue het volgende:
Ben je weer uit de discord geleaved dat je hier weer aandacht moet hebben
Hier heb je me, maar ik stel voor om dan maar gewoon een vrouwenfilm op te zettenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet ik dan. Feyenoord kijken? Minder huillachen bij Braddies verhalen dan bij die aids op tv
Weer een fantastisch verzonnen verhaal hahaquote:Op zondag 21 februari 2021 12:52 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als het allemaal rond is (hihaho) dan vlieg ik daar -alles betaald door hem, en ik mag samen in zijn huis blijven met zijn familie- heen voor minimaal 3 maanden en gaat hij mij alles van zijn YouTube niche bij leren en gaan we samen wat meer doen voor op zijn kanaal, want hij vind mij schijnbaar op een rare manier toch ook wel een USP hebben.
Zal flink wat belletjes moeten plegen over het aanpakken hiervan, en hoe dat zit met een langere tijd naar een ander land buiten de EU en dat soort dingen.
Het is nu nog een beetje onzeker allemaal i.v.m Covid maar als dat voorbij is dan vlieg ik daar naartoe. Word een toffe ervaring
Oke manquote:Op zondag 21 februari 2021 12:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Weer een fantastisch verzonnen verhaal haha
Vinden ze bij UWV vast een minder goed plan.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:52 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als het allemaal rond is (hihaho) dan vlieg ik daar -alles betaald door hem, en mag in zijn huis blijven met zijn familie- heen voor minimaal 3 maanden en gaat hij mij alles van zijn YouTube niche bij leren en gaan we samen wat meer doen voor op zijn kanaal, want hij vind mij schijnbaar op een rare manier toch ook wel een USP hebben.
Zal flink wat belletjes moeten plegen over het aanpakken hiervan, en hoe dat zit met een langere tijd naar een ander land buiten de EU en dat soort dingen.
Het is nu nog een beetje onzeker allemaal i.v.m Covid maar als dat voorbij is dan vlieg ik daar naartoe. Word een toffe ervaring
En op de terugweg krijgt hij een andere koffer mee dan waarmee hij kwam.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja neem dit keyboard ff meequote:Op zondag 21 februari 2021 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En op de terugweg krijgt hij een andere koffer mee dan waarmee hij kwam.
Nja zoals Ama al zegt, de UVW zal dat een minder toffe ervaring vinden. Denk dat je dan oprecht je wajong kwijt bentquote:Op zondag 21 februari 2021 12:52 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als het allemaal rond is (hihaho) dan vlieg ik daar -alles betaald door hem, en mag in zijn huis blijven met zijn familie- heen voor minimaal 3 maanden en gaat hij mij alles van zijn YouTube niche bij leren en gaan we samen wat meer doen voor op zijn kanaal, want hij vind mij schijnbaar op een rare manier toch ook wel een USP hebben.
Ergens snap je ook gewoon waarom ze die gast uitkotsenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zekerquote:Op zondag 21 februari 2021 12:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ergens snap je ook gewoon waarom ze die gast uitkotsen
Verwacht inderdaad ook niet dat die zoiets hebben van joh dit ga jij doenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vinden ze bij UWV vast een minder goed plan.
Ach, gepakt in Nederland is nog niet eens zo ergquote:Op zondag 21 februari 2021 12:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja neem dit keyboard ff mee
Keyboard volgepropt met drugs
We zien het wel, ben 1 belletje verwijderd van een ja/nee en uitleg. Dan kan ik altijd met die man in gesprek over de verdere aanpak op basis daarvan.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja zoals Ama al zegt, de UVW zal dat een minder toffe ervaring vinden. Denk dat je dan oprecht je wajong kwijt bent
Nou ja, het is beter dan de toren van Pisa in ieder gevalquote:Op zondag 21 februari 2021 12:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
We zien het wel, de plannen zijn er.
Snap de sceptische kant wel, en met het UWV is het inderdaad maar de vraag wat ze wel/niet toelaten qua lengte van een vakantie. Het is wel typisch dat mij iets leuks overkomt, vind ik zelf dan, en dat dit ook vakkundig word afgeslacht door de KLB community.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:00 schreef Catkiller het volgende:
Hoop afgunst in dit topic, wat laten jullie jezelf van je meest Nederlandse kant kennen zeg.
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:00 schreef Catkiller het volgende:
Hoop afgunst in dit topic, wat laten jullie jezelf van je meest Nederlandse kant kennen zeg.
en toch blijf je hier terug komen hequote:Op zondag 21 februari 2021 13:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Snap de sceptische kant wel, en met het UWV is het inderdaad maar de vraag wat ze wel/niet toelaten qua lengte van een vakantie. Het is wel typisch dat mij iets leuks overkomt, vind ik zelf dan, en dat dit ook vakkundig word afgeslacht door de KLB community.
Klopt, omdat als er af en toe zelfs gewoon normaal en respectvol met de users hier gepraat kan worden.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en toch blijf je hier terug komen he
Dat is correct, al mijn buurman niet te brak is dan gaan we het bos inquote:Op zondag 21 februari 2021 13:04 schreef Solotovski het volgende:
Het is vandaag overigens heerlijk wandelweer
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat is correct, al mijn buurman niet te brak is dan gaan we het bos in
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast tief die dikke excuusreet van je gewoon het bos in zonder al dan niet hypothetische brakke buurman
Ik voel dat je handen een beetje jeukenquote:Op zondag 21 februari 2021 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast tief die dikke excuusreet van je gewoon het bos in zonder al dan niet hypothetische brakke buurman
Nu niet meer sinds ik op post heb gedruktquote:Op zondag 21 februari 2021 13:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik voel dat je handen een beetje jeuken
Excuusreetquote:Op zondag 21 februari 2021 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand die je gaat aanranden hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 13:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
ExcuusreetWandelen gaat ik sowieso. Ga alleen niet mijn eentje het bos in
Denk dat je iemand anders bedoelt vriend. Straight edge hierquote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:18 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Gelukkig verkoop ik geen 2CB aan 14 jarige kinderen.
Wat leuk meid!quote:Op zondag 21 februari 2021 13:19 schreef Fugue het volgende:
Je weet dat ik je edits gewoon kan lezen he
Ik dankzij Treinhoer ook.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:19 schreef Fugue het volgende:
Je weet dat ik je edits gewoon kan lezen he
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:21 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik dankzij Treinhoer ook.
wat voor lieve woordjes heeft die gek jou allemaal ingefluisterd? waarom zou je naar een een ander land gaan en bij de familie van een vreemde wonen om wat dingetjes te leren die ook digitaal kunnenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:52 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Een retour ticket Singapore is minimaal 1500 euro. Daarbij moet je heel goed uitzoeken of je een visa moet hebben. Omdat je Nederlander bent in principe niet, als je enkel als toerist er heen gaat. Wanneer jij gaat studeren/werken (beide eigenlijk, al is het geen school en niet echt een werkgever) je neemt 'werk' aan waar iemand uit Singapore zelf ook kan werken, je mengt je dus in een arbeidsmarkt. Dat vinden ze in dat soort landen niet vanzelfsprekend prima.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:52 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hij kan precies 90 dagen in Singapore verblijven zonder te werken of studeren. Maar qua kosten hoef je niet te rekenen op Aziatische begrippen nee.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:43 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Een retour ticket Singapore is minimaal 1500 euro. Daarbij moet je heel goed uitzoeken of je een visa moet hebben. Omdat je Nederlander bent in principe niet, als je enkel als toerist er heen gaat. Wanneer jij gaat studeren/werken (beide eigenlijk, al is het geen school en niet echt een werkgever) je neemt 'werk' aan waar iemand uit Singapore zelf ook kan werken, je mengt je dus in een arbeidsmarkt. Dat vinden ze in dat soort landen niet vanzelfsprekend prima.
Dus dat moet je dan ook goed regelen.
Daarnaast Braad: Singapore is duur. Heel duur. Ik ben er 12 jaar geleden geweest. Het is echt heel duur. Als jij daar 3 maanden bent, en die gast regelt jouw eten/drinken/andere kosten naast ticket, dan is hij op z'n minst 6000 euro kwijt. Reken maar op iets meer.
Dat is heel veel geld. Dan kan hij best wel wat verdienen met zijn keyboardkanaal, maar stel het eens andersom: zou jij 6000 euro uitgeven om iemand van alles te leren, zonder het direct terug te verdienen? (misschien verdiend hij wel wat terug in video's etc, maar dat is op de lange termijn).
Ik zal ongetwijfeld nog wel meer vergeten qua kosten, maar iets in mij schreeuwt heel erg hard dat dit een bijzonder slecht idee is om uit te voeren.
Braddie is wel een attractie als hij daar rondlooptquote:Op zondag 21 februari 2021 13:51 schreef KersenKiller het volgende:
Teringjantje, je zal Braddie maar invliegen en drie maanden met hem opgescheept zitten.
Enig idee boe je de dagen daar zou vullen? Lijkt me dat die Jeremy naast YouTube ook wel wat nuttigs te doen heeft.
Wel goeie ondergrondse daarquote:Op zondag 21 februari 2021 13:53 schreef Treinhoer het volgende:
Het is daar wel tering benauwd de eerste 2 dagen als je er bent. Je moet echt ff wennen aan de jungle. Zweten als een otter op het begin. Enige fijne aan Singapore is dat je afhankelijk van het seizoen precies weet wanneer het gaat regenen. Redelijk vaste tijden. En de hoeren zijn niet duur als je naar Geylang gaat @:vloggendechipszak
Ik kan je verzekeren dat je met 10-15k views per video ook nog helemaal niks voorstelt als het gaat om een inkomen genereren met Youtube.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:36 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat voor lieve woordjes heeft die gek jou allemaal ingefluisterd? waarom zou je naar een een ander land gaan en bij de familie van een vreemde wonen om wat dingetjes te leren die ook digitaal kunnen
hij zou beter bij jou kunnen wonen omdat hij gemiddeld 10-15k views krijgt als hij moeite doet en jij kreeg er 60k door wilfred genee een paardenlul te noemen in 40 seconden
In het centrum wel. Daarbuiten valt het reuze mee. Ik heb daar een paar dagen een hotelkamer gehuurd in een wat mindere wijk. Daar lopen ratten zo groot als katten rond. Ze zijn daar stukken minder proper en rein.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:54 schreef The_Emotion het volgende:
Plus dat Singapore een strenge wetgeving heeft.
Je kan al een flinke prent verwachten als je een kauwgum op straat spuugt.
Maar Braddie gaat internationaal het helemaal maken
hopelijk weten die familieleden ook van het hele verhaal want anders denken ze alleen dat er een strevende YouTuber bij ze komt wonen en worden ze uiteindelijk opgescheept met iemand van 150 kilo die tot 5 uur 's nachts op fora zit en weigert rijst te eten in een aziatisch landquote:Op zondag 21 februari 2021 13:51 schreef KersenKiller het volgende:
Teringjantje, je zal Braddie maar invliegen en drie maanden met hem opgescheept zitten.
Enig idee boe je de dagen daar zou vullen? Lijkt me dat die Jeremy naast YouTube ook wel wat nuttigs te doen heeft.
Kan je nagaan hoe iemand dit ervaart met een gewicht van boven de 150 kilo.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:53 schreef Treinhoer het volgende:
Het is daar wel tering benauwd de eerste 2 dagen als je er bent. Je moet echt ff wennen aan de jungle. Zweten als een otter op het begin. Enige fijne aan Singapore is dat je afhankelijk van het seizoen precies weet wanneer het gaat regenen. Redelijk vaste tijden. En de hoeren zijn niet duur als je naar Geylang gaat @:vloggendechipszak
Hoe was het bier vriend?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:55 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
In het centrum wel. Daarbuiten valt het reuze mee. Ik heb daar een paar dagen een hotelkamer gehuurd in een wat mindere wijk. Daar lopen ratten zo groot als katten rond. Ze zijn daar stukken minder proper en rein.
Zeker. De hele stad was geweldig. Lekker eten bij allemaal rare tentjes. Heb me daar prima vermaakt. Vanaf zo'n obscuur busstation nog een busticket gescoord naar Kuala Lumpur voor omgerekend iets van 15 euro geloof ik. Hadden we in de stoel een playstation en een stewardess die met een kar aan eten en whisky rond liep. Wat een reisquote:
Tigerquote:
Echt precies zoals ik dusquote:Op zondag 21 februari 2021 13:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zeker. De hele stad was geweldig. Lekker eten bij allemaal rare tentjes. Heb me daar prima vermaakt. Vanaf zo'n obscuur busstation nog een busticket gescoord naar Kuala Lumpur voor omgerekend iets van 15 euro geloof ik. Hadden we in de stoel een playstation en een stewardess die met een kar aan eten en whisky rond liep. Wat een reis
Kan me er niet veel meer van herinneren. In de disco/kroeg was het voornamelijk A-merk achtig. Vrij bekend Aziatisch bier uit Maleisie volgens mij. Er waren wel tentjes waar je wat specialer spul kon krijgen, maar dat was wel echt heel duur. En vaak ook aparte tenten met trannies enzo, omdat daar zakenmannetjes komen om zich af te laten trekken door een omgebouwde vent.quote:
Zweten is goed om af te vallen. Wie weet...quote:Op zondag 21 februari 2021 13:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe iemand dit ervaart met een gewicht van boven de 150 kilo.
Die Jeremy heeft @VloggendeChipsZak al een vrij prijzig nieuw keyboard gedoneerd. Wel met allerlei regeltjes, zo mag hij hem nog niet op zijn eigen kanaal gebruiken.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:56 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hopelijk weten die familieleden ook van het hele verhaal want anders denken ze alleen dat er een strevende YouTuber bij ze komt wonen en worden ze uiteindelijk opgescheept met iemand van 150 kilo die tot 5 uur 's nachts op fora zit en weigert rijst te eten in een aziatisch land
watquote:Op zondag 21 februari 2021 13:59 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zweten is goed om af te vallen. Wie weet...
Verwende backpackersbussenquote:Op zondag 21 februari 2021 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt precies zoals ik dusDie bus was wel goed ja. Nog luxer dan hier reizen in ieder geval.
Het luie zweet jaquote:Op zondag 21 februari 2021 13:59 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zweten is goed om af te vallen. Wie weet...
Zullen we keer een Aziatische nacht houden? Aziatische film, biertje, wietje.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:58 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Kan me er niet veel meer van herinneren. In de disco/kroeg was het voornamelijk A-merk achtig. Vrij bekend Aziatisch bier uit Maleisie volgens mij. Er waren wel tentjes waar je wat specialer spul kon krijgen, maar dat was wel echt heel duur. En vaak ook aparte tenten met trannies enzo, omdat daar zakenmannetjes komen om zich af te laten trekken door een omgebouwde vent.
het enige verschil met een gemiddelde nacht van jou is dus het aziatischequote:Op zondag 21 februari 2021 14:01 schreef isax het volgende:
[..]
Zullen we keer een Aziatische nacht houden? Aziatische film, biertje, wietje.
Misschien bestel jij weer wat.
Hoe zijn locals met geiten deel van de Singaporese cultuur?quote:Op zondag 21 februari 2021 14:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Verwende backpackersbussenjezelf niet volledig immersen in de lokale cultuur
als er geen local met een geit of mand met kippen in de bus zit heb je niet gereisd
Thaise hoeren voor een massage met happy ending inbegrepen?quote:Op zondag 21 februari 2021 14:01 schreef isax het volgende:
[..]
Zullen we keer een Aziatische nacht houden? Aziatische film, biertje, wietje.
Misschien bestel jij weer wat.
Als je buiten de toeristische stukjes komt en het echte Singapore opzoekt zul je zien dat het allemaal niet zo extreem rijk is.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zijn locals met geiten deel van de Singaporese cultuur?
Oh dat denk ik ook wel ja, maar toen was het allemaal maar acclimatiseren en wennen aan die hitte en niet de hardcore reiziger uithangenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je buiten de toeristische stukjes komt en het echte Singapore opzoekt zul je zien dat het allemaal niet zo extreem rijk is.
198 euro, valt ook wel mee, maar op die manier een in principe onbekende dat zomaar geven is ook wel wat vreemd. In dat licht bezien zijn die 'gebruiksvoorwaarden' dan weer minder opvallend.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:59 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Die Jeremy heeft @:Vloggendechipszak al een vrij prijzig nieuw keyboard gedoneerd. Wel met allerlei regeltjes, zo mag hij hem nog niet op zijn eigen kanaal gebruiken.
Zou wat zijn als Braddie die verkoopt omdat hij toch wat te veel de debiele aankopen heeft gedaan en in de problemen komt.
Als ik mee mag kijken.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:03 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Thaise hoeren voor een massage met happy ending inbegrepen?
Rare naam voor een vrouwquote:
Klinkt zoooo leukquote:Op zondag 21 februari 2021 14:40 schreef isax het volgende:
[..]
Alleen op onthoofde boertjes vrijdag eigenlijk.
Jij mag mij alles dmenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:53 schreef isax het volgende:
[..]
Ik zou je plaatje dmen maar straks krijg ik weer een van voor onthoofde meisjes.
Kauwgom is verboden in Singapore. Dat kan je op het vliegveld direct inleveren.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:54 schreef The_Emotion het volgende:
Plus dat Singapore een strenge wetgeving heeft.
Je kan al een flinke prent verwachten als je een kauwgum op straat spuugt.
Maar Braddie gaat internationaal het helemaal maken
En oppassen met sigaretten. Toen we met de bus terug kwamen uit Kuala Lumpur had ik nog 3 pakjes sigaretten dicht (die waren daar goedkoop tegenover Singapore), en 1 half pakje. Netjes bij de customs gezegd dat ik 3 pakjes had, geen problemen wilde hebben. Dat als het verboden was, ik er direct vrijwillig afstand van wou nemen.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kauwgom is verboden in Singapore. Dat kan je op het vliegveld direct inleveren.
En hopelijk probeert Braddie ook niet op iemand anders wifi-netwerk in te loggen want dan kan hij ook meteen 10k aftikken.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kauwgom is verboden in Singapore. Dat kan je op het vliegveld direct inleveren.
Dat betaald zijn sugardaddy toch gewoonquote:Op zondag 21 februari 2021 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hopelijk probeert Braddie ook niet op iemand anders wifi-netwerk in te loggen want dan kan hij ook meteen 10k aftikken.
Ook daar hoef ik geen stream van te zien.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:38 schreef okselzweet het volgende:
Braddie gaat even stevig uitgewoond worden daar door zijn nieuwe Singaporese vriend
Ok @Tailfoxquote:Op zondag 21 februari 2021 18:11 schreef Modus het volgende:
"Geen streams meer tot 1K subs"
Dus dan maar gewoon hetzelfde doen maar dan op het andere kanaalBraddie logica
Die premières ookquote:Op zondag 21 februari 2021 18:11 schreef Modus het volgende:
"Geen streams meer tot 1K subs"
Dus dan maar gewoon hetzelfde doen maar dan op het andere kanaalBraddie logica
2 slots vrij van de 72 in Flags. Als je wilt. Miningbonusses, alliance-events... We kunnen wel wat lagere levels gebruiken in order to empty bases.quote:
Je zit ook nog met serververschil he?! Ik kan wel nog switchen als 't goed is. Welke server?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
2 slots vrij van de 72 in Flags. Als je wilt. Miningbonusses, alliance-events... We kunnen wel wat lagere levels gebruiken in order to empty bases.
Hmm, gaat niet. Lvl 13 zei je toch? 12 of lager kun je nog wisselen.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:25 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Je zit ook nog met serververschil he?! Ik kan wel nog switchen als 't goed is. Welke server?
Hahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 21 februari 2021 18:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Balen ik zit een trede hoger op server 171
Ben 14 nu. Heb volgens mij wel die token nog.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:29 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hmm, gaat niet. Lvl 13 zei je toch? 12 of lager kun je nog wisselen.
Ja ik op 180.quote:
Mazzel voor je.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Balen ik zit een trede hoger op server 171
Ik ga wel ff met Scopely praten. Als je die token hebt, denk ik niet dat ze moeilijk gaan doen omdat je 2 levels hoger zit. Als je wilt dan tenminste.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:49 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ben 14 nu. Heb volgens mij wel die token nog.
Ja ik heb hem nog, alleen geen idee hoe je hem gebruikt.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:31 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ga wel ff met Scopely praten. Als je die token hebt, denk ik niet dat ze moeilijk gaan doen omdat je 2 levels hoger zit. Als je wilt dan tenminste.
I'll check. Laat het vd week wel weten.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:36 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem nog, alleen geen idee hoe je hem gebruikt.
Ja is goed.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:38 schreef Makrelis het volgende:
[..]
I'll check. Laat het vd week wel weten.
Watquote:Op zondag 21 februari 2021 21:35 schreef praadje het volgende:
Volgens mij staan of stonden de stalkers bij Braad voor de deur aan de foto op Twitter te zien. Hij was ook ineens weg van zijn stream. Alles oke Braad?
diezelfde foto hadden ze een maand geleden ook al geplaatst, die zitten gewoon lekker vanuit hun zolderkamertje te lachenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:35 schreef praadje het volgende:
Volgens mij staan of stonden de stalkers bij Braad voor de deur aan de foto op Twitter te zien. Hij was ook ineens weg van zijn stream. Alles oke Braad?
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
weet niet of je die hier mag posten dus Los zelf maar op, komen wel uit Zevenbergos ofzo
ga jij maar lekker verder over je nerdspelletje met nielsquote:Op zondag 21 februari 2021 22:05 schreef Fcu030 het volgende:
Die man kan dit zoveel beter uitmelken dam hij nu doet. Jullie praten over niks anders de hele dag.
Don't hate the player, hate the game.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:05 schreef Catkiller het volgende:
Ben je 71 en heb je als hobby een dikke vlogger en een afkickende alcoholist volgen
Samen Crip peggen met een bierflesquote:Op zondag 21 februari 2021 22:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ga jij maar lekker verder over je nerdspelletje met niels
De wanhoop staat me zo erg nabij dat ik het maar ben gaan spelen. Het alternatief was gaan rolschaatsen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ga jij maar lekker verder over je nerdspelletje met niels
Nee. Ik ben meer van de tedere kant met Sanasmilequote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Samen Crip peggen met een bierfles
52. En nee, medemenselijkheid is mij niet vreemd. Ik ben trouwens vaccinatieverpleegkundige en zorg dat je je spuitje tegen Covid-19 krijgt. Wat draag jij bij aan deze wereld.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:05 schreef Catkiller het volgende:
Ben je 71 en heb je als hobby een dikke vlogger en een afkickende alcoholist volgen
Toch bedankt dat je je aangesproken voelt, daar ging het om.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef praadje het volgende:
[..]
52. En nee, medemenselijkheid is mij niet vreemd. Ik ben trouwens vaccinatieverpleegkundige en zorg dat je je spuitje tegen Covid-19 krijgt. Wat draag jij bij aan deze wereld.
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch bedankt dat je je aangesproken voelt, daar ging het om.
Ben jij er wel een beetje van bewust op welke plek jij zit?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:10 schreef praadje het volgende:
[..]Maar nu weet ik nog niet wat voor nuttigs jij bijdraagt aan deze wereld.
hij heeft een toekomstig Apex Legends kampioen op de wereld gezetquote:Op zondag 21 februari 2021 22:10 schreef praadje het volgende:
Ja hoor. En ik kan wel tegen een stootje. Maar thanks.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:11 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ben jij er wel een beetje van bewust op welke plek jij zit?
Ik zit niet op YouTube dus ik wil graag FOK! en privé gescheiden houden. Ik heb ook geen reden om mijzelf een schouderklopje te geven, dat jij die drang wel hebt dat moet jij weten.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:10 schreef praadje het volgende:
Ik weet het niet.... ik denk dat je een beetje te oud voor me bent.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja hoor. En ik kan wel tegen een stootje. Maar thanks.
Sow praadje sowquote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef praadje het volgende:
[..]
52. En nee, medemenselijkheid is mij niet vreemd. Ik ben trouwens vaccinatieverpleegkundige en zorg dat je je spuitje tegen Covid-19 krijgt. Wat draag jij bij aan deze wereld.
Alles okequote:Op zondag 21 februari 2021 21:35 schreef praadje het volgende:
De scheldkanonnaden richting praadje stammen uit 2016-2017, sindsdien is het allang en breed weer okequote:Op zondag 21 februari 2021 22:37 schreef Catkiller het volgende:
Iemand waar je regelmatig keihard op hebt zitten schelden nu een godin noemen.
Zoals de wind waait waait je leren jasje.
en dat begrijpt Catkiller ook wel!quote:Op zondag 21 februari 2021 22:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
De scheldkanonnaden richting praadje stammen uit 2016-2017, sindsdien is het allang en breed weer oke
Preciesquote:Op zondag 21 februari 2021 22:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
De scheldkanonnaden richting praadje stammen uit 2016-2017, sindsdien is het allang en breed weer oke
Nee, iemand die ik constant uit zit te schelden die niet BFF is daar komt het nooit meer goed mee. Zoals met die bipolaire snol @Fugue bijvoorbeeld, wat lijkt Braddie ineens veel op haar zo.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
en dat begrijpt Catkiller ook wel!
Ik kwam hier om mijn vrienden te begroeten maar ik kom van een koude kermis thuis zie ikquote:Op zondag 21 februari 2021 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, iemand die ik constant uit zit te schelden die niet BFF is daar komt het nooit meer goed mee. Zoals met die bipolaire snol @:Fugue bijvoorbeeld, wat lijkt Braddie ineens veel op haar zo.
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:41 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Precieswaar gehakt wordt vallen spaanders. Niet te lang zitten bakkeleien om iets van triljoen jaar geleden en gewoon als volwassenen verder gaan.
Wees blij dat je nog naar de kermis mocht, wij zitten allemaal thuis.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik kwam hier om mijn vrienden te begroeten maar ik kom van een koude kermis thuis zie ik
Echt he, zij heeft weer een gezelligheidsprivilegequote:Op zondag 21 februari 2021 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog naar de kermis mocht, wij zitten allemaal thuis.
niet allemaal hoor, ik reis dagelijks met de trein het hele land door om overal en nergens te wandelenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog naar de kermis mocht, wij zitten allemaal thuis.
Gelukkig weet jij de kermis in huis te brengen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:57 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Echt he, zij heeft weer een gezelligheidsprivilege
Correctquote:Op zondag 21 februari 2021 22:58 schreef isax het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij de kermis in huis te brengen.
Ik heb de boot hier behoorlijk gemist.quote:
Doe de groeten aan mijn kinderen mocht je ze zien, zeg maar dat ze terug mogen komen als ze hun bek kunnen houden.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:58 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
niet allemaal hoor, ik reis dagelijks met de trein het hele land door om overal en nergens te wandelen
gewoon net doen alsof de pandemie niet bestaat, dat helpt tegen mijn depressie
Hoe is het met je burn out trouwens?quote:Op zondag 21 februari 2021 23:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe de groeten aan mijn kinderen mocht je ze zien, zeg maar dat ze terug mogen komen als ze hun bek kunnen houden.
Goed, ben nu aan het fade away'enquote:
De kroegknallerquote:Op zondag 21 februari 2021 23:03 schreef Catkiller het volgende:
KEDENGEDENG, KEDENGEDENG, STOEPHOERRR
Wil je geen foto van mijn Braddie?quote:
As ik een dakkapel wil zien kijk ik wel naar buiten.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil je geen foto van mijn Braddie?
Maar de mijne is gratis en die ander hebben je ouders moeten betalen over het paard getild rotmensquote:Op zondag 21 februari 2021 23:06 schreef isax het volgende:
[..]
As ik een dakkapel wil zien kijk ik wel naar buiten.
150 BPMquote:Op zondag 21 februari 2021 23:08 schreef Catkiller het volgende:
Wie gaat er nou naar de kroeg behalve alcoholisten zoals isax??
Gewoon hard gaan op 150 bpm of fietsgingers in elkaar trappen in de moshpit
Hoezo betalen mijn ouders de dakkapel van de buren?quote:Op zondag 21 februari 2021 23:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar de mijne is gratis en die ander hebben je ouders moeten betalen over het paard getild rotmens
en gewicht hahaaaaaatjesquote:Op zondag 21 februari 2021 23:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
150 BPMDat is mijn favoriete hartslag
Zwijggeld voor al die fraude die jullie plegenquote:Op zondag 21 februari 2021 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
Hoezo betalen mijn ouders de dakkapel van de buren?
Heftig, hier moet ik ze morgen even over aanspreken.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zwijggeld voor al die fraude die jullie plegen
Jij bent net zo dik als dat Braddie kort is.quote:
jouw stem is even hoog als dat braddie kort en dik isquote:Op zondag 21 februari 2021 23:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent net zo dik als dat Braddie kort is.
Speel niet met mijn privéquote:Op zondag 21 februari 2021 23:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
jouw stem is even hoog als dat braddie kort en dik is
dat is niet nodig, als Braddie aanwezig is weet je dat er al een TR geplaatst is in het topic en dan lezen ze toch allesquote:
Ik doe dat zeker. Ik heb ook begrepen dat hij dit moest zeggen van @Chia dus hij post uit naam van een gebande.quote:
Was het de kermis muziek opmerking?quote:Op zondag 21 februari 2021 23:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat is niet nodig, als Braddie aanwezig is weet je dat er al een TR geplaatst is in het topic en dan lezen ze toch alles
wie is datquote:Op zondag 21 februari 2021 23:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe dat zeker. Ik heb ook begrepen dat hij dit moest zeggen van @:Chia dus hij post uit naam van een gebande.
Standaardquote:Op zondag 21 februari 2021 23:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat is niet nodig, als Braddie aanwezig is weet je dat er al een TR geplaatst is in het topic en dan lezen ze toch alles
?quote:Op maandag 22 februari 2021 06:35 schreef scrupuleus het volgende:
Alles wat nader tot @:fugue komt wordt vergiftigd
Nee die vond ik sterk!quote:Op maandag 22 februari 2021 09:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
?
Is dit door mijn post in dat huisvrouwentopic?
Allebei gisteren nog gesproken. Misschien ligt het aan jouquote:Op maandag 22 februari 2021 09:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee die vond ik sterk!
Chia en Pierre zijn allebei spoorloos
Je isoleert ze.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:38 schreef Fugue het volgende:
[..]
Allebei gisteren nog gesproken. Misschien ligt het aan jou
je moet gewoon kinderen baren en je mond houden !quote:Op maandag 22 februari 2021 09:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
?
Is dit door mijn post in dat huisvrouwentopic?
Ja en mijn huidige salaris kwijtraken zeker dank je de koekoekquote:Op maandag 22 februari 2021 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet gewoon kinderen baren en je mond houden !
Je kan altijd nog drugs dealenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja en mijn huidige salaris kwijtraken zeker dank je de koekoek
Je vent moet toch voor je betalen. Osodevo's wajong is vast genoeg voor jullie allebeiquote:Op maandag 22 februari 2021 09:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Vertel me wat je hebben wilt want ik heb wat je hebben wiltquote:
Er is vast ergens een man waarbij alles los kunt latenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ga nooit op iemands inkomen parasiterenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je vent moet toch voor je betalen. Osodevo's wajong is vast genoeg voor jullie allebei
ik wel, huisman worden lijkt me wel wat.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:53 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ga nooit op iemands inkomen parasiteren
Alsof beneden-modaal de moeite waard is om je best voor te doenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hangt van het aantal uren af. Ik zou best part time willen werken, maar in mijn branches heeft men liever dat ik 60 uur per week werk ipv 40.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Alsof beneden-modaal de moeite waard is om je best voor te doen
Wat doe je toch met al je geldquote:Op maandag 22 februari 2021 09:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hangt van het aantal uren af. Ik zou best part time willen werken, maar in mijn branches heeft men liever dat ik 60 uur per week werk ipv 40.
Vrij weinig eigenlijk.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat doe je toch met al je geld
Ook geen lekkere escorts?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:02 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vrij weinig eigenlijk.Kan niet met vakantie en ik ben allesbehalve materialistisch.
Zat er een leuke griet op ofzoquote:Op maandag 22 februari 2021 10:05 schreef Makrelis het volgende:
Begin vorig jaar wel geld gestoken in een restaurant in Bayern. Zou in april opengaan.
M'n maat is van daar. Het is gelukkig wel z'n eigen pand dus m'n investering is niet verloren. Het duurt alleen wat langer voordat het pegulanten gaat genereren.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zat er een leuke griet op ofzo
Lijkt mij nou niet iets om pegulanten te genereren maar het is erg nobelquote:Op maandag 22 februari 2021 10:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
M'n maat is van daar. Het is gelukkig wel z'n eigen pand dus m'n investering is niet verloren. Het duurt alleen wat langer voordat het pegulanten gaat genereren.
Normaliter vrij veel toerisme daar zowel 's-winter als 's-zomers. Gaat mij er eigenlijk alleen om dat m'n maat een inkomen heeft zonder voor een baas te werken.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lijkt mij nou niet iets om pegulanten te genereren maar het is erg nobel
Horeca is wel ideaal om wit te wassen.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lijkt mij nou niet iets om pegulanten te genereren maar het is erg nobel
De was laat ik aan mijn grote vriendin @Fugue overquote:Op maandag 22 februari 2021 10:12 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Horeca is wel ideaal om wit te wassen.
Dat is helemaal niet de insteek. Toeristen geven geld uit. Nederlanders zijn daar de beste toeristen.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:12 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zorgen die Duitsers nog een beetje voor je maat?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:19 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet de insteek. Toeristen geven geld uit. Nederlanders zijn daar de beste toeristen.
Duitsland zorgt niet zo goed voor zijn onderdanen, maar laat maar schuiven die gast. Ik heb hem nooit geld hoeven te geven.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zorgen die Duitsers nog een beetje voor je maat?
Of leeft ie hier?
Niet weten dat iedereen op fok 30k per maand binnenharktquote:Op maandag 22 februari 2021 09:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Alsof beneden-modaal de moeite waard is om je best voor te doen
Zoek je nog een huisman?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
Niet weten dat iedereen op fok 30k per maand binnenharkt
Even zorgen dat de erfenis goed geregeld is.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar wat als fugue iets overkomt, wat moet er dan met gianni gebeuren?
En je kan vast bestsellers maken over het leven met haar.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even zorgen dat de erfenis goed geregeld is.
Daar je bed voor uitkomenquote:Op maandag 22 februari 2021 10:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
Niet weten dat iedereen op fok 30k per maand binnenharkt
Of überhaupt belasting te ontduikenquote:Op maandag 22 februari 2021 10:12 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Alleen als er geen lego blokjes in de buurt zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 11:31 schreef Fugue het volgende:
Lego Harry potter platinum wie wil me aanraken
Wattus?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:31 schreef Fugue het volgende:
Ben jij daar ook al fan van? Wat iedereen tegenwoordig met Harry Potter lego heeft ontgaat mij compleet.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:31 schreef Fugue het volgende:
Lego Harry potter platinum wie wil me aanrakenquote:
Komt door @Leonosquote:Op maandag 22 februari 2021 11:51 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ben jij daar ook al fan van? Wat iedereen tegenwoordig met Harry Potter lego heeft ontgaat mij compleet.
Ik heb geen flauw idee wat dat isquote:Op maandag 22 februari 2021 11:52 schreef Fugue het volgende:
Lego met toverstafjes ofzoiets, no one cares, wil je Fugue aanraken of niet?quote:
Nee, dank. Ik heb met beide niets.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:08 schreef gianni61 het volgende:
Lego met toverstafjes ofzoiets, no one cares, wil je Fugue aanraken of niet?
Hoezo? wil je nog wat kopen?quote:Op maandag 22 februari 2021 12:20 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Wat was dat nou met die post over 2cb gisteren?
Impulsbeheersing is niet een van zijn sterkere kantenquote:Op maandag 22 februari 2021 12:33 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Omdat het geëdit werd en ik benieuwd ben wat er achter die impulsiviteit schuil ging.
Ik bedoel wat dan de trigger was.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Impulsbeheersing is niet een van zijn sterkere kanten
Zin inquote:Op maandag 22 februari 2021 12:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
pfoe, van de zomer op een festival
Dat zalquote:Op maandag 22 februari 2021 12:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Beter dan je volvreten, drugs kan best goed afslanken
@VloggendeChipsZakquote:Op maandag 22 februari 2021 12:20 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Wat was dat nou met die post over 2cb gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |