K heb nog wel skates te koop, maat 45quote:
Heb maat 42quote:Op zondag 21 februari 2021 10:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K heb nog wel skates te koop, maat 45
Gewoon even marktplaats checken en niet gelijk van die dure. Eerst kijken of je het wat vindt zou ik zeggen.quote:
Maar bij marktplaats kun je niet terugsturen en je geld terug krijgen na een maand toch? En dan weer nieuwe aanschaffenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gewoon even marktplaats checken en niet gelijk van die dure. Eerst kijken of je het wat vindt zou ik zeggen.
Ik zal straks even checken of je ze kunt huren bij m'n lokale skatewinkel. Staat me iets van bij dat dat kan.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar bij marktplaats kun je niet terugsturen en je geld terug krijgen na een maand toch? En dan weer nieuwe aanschaffen
Dat vind ik niet veilig zo met al die coronaquote:Op zondag 21 februari 2021 11:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zal straks even checken of je ze kunt huren bij m'n lokale skatewinkel. Staat me iets van bij dat dat kan.
Kunnen jullie niet samen skaten?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zal straks even checken of je ze kunt huren bij m'n lokale skatewinkel. Staat me iets van bij dat dat kan.
Zit wat in. In je eentje buiten sporten is dan wel weer top in de huidige situatie.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat vind ik niet veilig zo met al die corona
Skate jij vaak alleen of heb je een vast rolschaatsmaatjequote:Op zondag 21 februari 2021 11:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zit wat in. In je eentje buiten sporten is dan wel weer top in de huidige situatie.
Meestal alleen, muziekje erbij. Tijdje wel zondags met mijn zus.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Skate jij vaak alleen of heb je een vast rolschaatsmaatje
Hoezo niet?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat vind ik niet veilig zo met al die corona
Leuk zo samen, is dat nu niet meer mogelijk? Ja muiekje is wel fijn he maar je moet dan wel goed om je heen blijven kijken want je isoleert je een beetje van het verkeer.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Meestal alleen, muziekje erbij. Tijdje wel zondags met mijn zus.
We kunnen in het bos op blote voeten nu wil je datquote:Op zondag 21 februari 2021 11:44 schreef Solotovski het volgende:
Zou wel eens samen met prof willen hardlopen met slofjes aan
Ik zal me als herboren voelen. Haal je mij op?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
We kunnen in het bos op blote voeten nu wil je dat
Wat zat je veel aan je neus tijdens de livestream met het marcquote:
Neequote:Op zondag 21 februari 2021 11:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat zat je veel aan je neus tijdens de livestream met het marc
Had je gesnoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |