wie is datquote:Op zondag 21 februari 2021 23:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe dat zeker. Ik heb ook begrepen dat hij dit moest zeggen van @:Chia dus hij post uit naam van een gebande.
Standaardquote:Op zondag 21 februari 2021 23:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat is niet nodig, als Braddie aanwezig is weet je dat er al een TR geplaatst is in het topic en dan lezen ze toch alles
?quote:Op maandag 22 februari 2021 06:35 schreef scrupuleus het volgende:
Alles wat nader tot @:fugue komt wordt vergiftigd
Nee die vond ik sterk!quote:Op maandag 22 februari 2021 09:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
?
Is dit door mijn post in dat huisvrouwentopic?
Allebei gisteren nog gesproken. Misschien ligt het aan jouquote:Op maandag 22 februari 2021 09:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee die vond ik sterk!
Chia en Pierre zijn allebei spoorloos
Je isoleert ze.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:38 schreef Fugue het volgende:
[..]
Allebei gisteren nog gesproken. Misschien ligt het aan jou
je moet gewoon kinderen baren en je mond houden !quote:Op maandag 22 februari 2021 09:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
?
Is dit door mijn post in dat huisvrouwentopic?
Ja en mijn huidige salaris kwijtraken zeker dank je de koekoekquote:Op maandag 22 februari 2021 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet gewoon kinderen baren en je mond houden !
Je kan altijd nog drugs dealenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja en mijn huidige salaris kwijtraken zeker dank je de koekoek
Je vent moet toch voor je betalen. Osodevo's wajong is vast genoeg voor jullie allebeiquote:Op maandag 22 februari 2021 09:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Vertel me wat je hebben wilt want ik heb wat je hebben wiltquote:
Er is vast ergens een man waarbij alles los kunt latenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ga nooit op iemands inkomen parasiterenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je vent moet toch voor je betalen. Osodevo's wajong is vast genoeg voor jullie allebei
ik wel, huisman worden lijkt me wel wat.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:53 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ga nooit op iemands inkomen parasiteren
Alsof beneden-modaal de moeite waard is om je best voor te doenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |