In het centrum wel. Daarbuiten valt het reuze mee. Ik heb daar een paar dagen een hotelkamer gehuurd in een wat mindere wijk. Daar lopen ratten zo groot als katten rond. Ze zijn daar stukken minder proper en rein.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:54 schreef The_Emotion het volgende:
Plus dat Singapore een strenge wetgeving heeft.
Je kan al een flinke prent verwachten als je een kauwgum op straat spuugt.
Maar Braddie gaat internationaal het helemaal maken
hopelijk weten die familieleden ook van het hele verhaal want anders denken ze alleen dat er een strevende YouTuber bij ze komt wonen en worden ze uiteindelijk opgescheept met iemand van 150 kilo die tot 5 uur 's nachts op fora zit en weigert rijst te eten in een aziatisch landquote:Op zondag 21 februari 2021 13:51 schreef KersenKiller het volgende:
Teringjantje, je zal Braddie maar invliegen en drie maanden met hem opgescheept zitten.
Enig idee boe je de dagen daar zou vullen? Lijkt me dat die Jeremy naast YouTube ook wel wat nuttigs te doen heeft.
Kan je nagaan hoe iemand dit ervaart met een gewicht van boven de 150 kilo.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:53 schreef Treinhoer het volgende:
Het is daar wel tering benauwd de eerste 2 dagen als je er bent. Je moet echt ff wennen aan de jungle. Zweten als een otter op het begin. Enige fijne aan Singapore is dat je afhankelijk van het seizoen precies weet wanneer het gaat regenen. Redelijk vaste tijden. En de hoeren zijn niet duur als je naar Geylang gaat @:vloggendechipszak
Hoe was het bier vriend?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:55 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
In het centrum wel. Daarbuiten valt het reuze mee. Ik heb daar een paar dagen een hotelkamer gehuurd in een wat mindere wijk. Daar lopen ratten zo groot als katten rond. Ze zijn daar stukken minder proper en rein.
Zeker. De hele stad was geweldig. Lekker eten bij allemaal rare tentjes. Heb me daar prima vermaakt. Vanaf zo'n obscuur busstation nog een busticket gescoord naar Kuala Lumpur voor omgerekend iets van 15 euro geloof ik. Hadden we in de stoel een playstation en een stewardess die met een kar aan eten en whisky rond liep. Wat een reisquote:
Tigerquote:
Echt precies zoals ik dusquote:Op zondag 21 februari 2021 13:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zeker. De hele stad was geweldig. Lekker eten bij allemaal rare tentjes. Heb me daar prima vermaakt. Vanaf zo'n obscuur busstation nog een busticket gescoord naar Kuala Lumpur voor omgerekend iets van 15 euro geloof ik. Hadden we in de stoel een playstation en een stewardess die met een kar aan eten en whisky rond liep. Wat een reis
Kan me er niet veel meer van herinneren. In de disco/kroeg was het voornamelijk A-merk achtig. Vrij bekend Aziatisch bier uit Maleisie volgens mij. Er waren wel tentjes waar je wat specialer spul kon krijgen, maar dat was wel echt heel duur. En vaak ook aparte tenten met trannies enzo, omdat daar zakenmannetjes komen om zich af te laten trekken door een omgebouwde vent.quote:
Zweten is goed om af te vallen. Wie weet...quote:Op zondag 21 februari 2021 13:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe iemand dit ervaart met een gewicht van boven de 150 kilo.
Die Jeremy heeft @VloggendeChipsZak al een vrij prijzig nieuw keyboard gedoneerd. Wel met allerlei regeltjes, zo mag hij hem nog niet op zijn eigen kanaal gebruiken.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:56 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hopelijk weten die familieleden ook van het hele verhaal want anders denken ze alleen dat er een strevende YouTuber bij ze komt wonen en worden ze uiteindelijk opgescheept met iemand van 150 kilo die tot 5 uur 's nachts op fora zit en weigert rijst te eten in een aziatisch land
watquote:Op zondag 21 februari 2021 13:59 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zweten is goed om af te vallen. Wie weet...
Verwende backpackersbussenquote:Op zondag 21 februari 2021 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt precies zoals ik dusDie bus was wel goed ja. Nog luxer dan hier reizen in ieder geval.
Het luie zweet jaquote:Op zondag 21 februari 2021 13:59 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zweten is goed om af te vallen. Wie weet...
Zullen we keer een Aziatische nacht houden? Aziatische film, biertje, wietje.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:58 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Kan me er niet veel meer van herinneren. In de disco/kroeg was het voornamelijk A-merk achtig. Vrij bekend Aziatisch bier uit Maleisie volgens mij. Er waren wel tentjes waar je wat specialer spul kon krijgen, maar dat was wel echt heel duur. En vaak ook aparte tenten met trannies enzo, omdat daar zakenmannetjes komen om zich af te laten trekken door een omgebouwde vent.
het enige verschil met een gemiddelde nacht van jou is dus het aziatischequote:Op zondag 21 februari 2021 14:01 schreef isax het volgende:
[..]
Zullen we keer een Aziatische nacht houden? Aziatische film, biertje, wietje.
Misschien bestel jij weer wat.
Hoe zijn locals met geiten deel van de Singaporese cultuur?quote:Op zondag 21 februari 2021 14:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Verwende backpackersbussenjezelf niet volledig immersen in de lokale cultuur
als er geen local met een geit of mand met kippen in de bus zit heb je niet gereisd
Thaise hoeren voor een massage met happy ending inbegrepen?quote:Op zondag 21 februari 2021 14:01 schreef isax het volgende:
[..]
Zullen we keer een Aziatische nacht houden? Aziatische film, biertje, wietje.
Misschien bestel jij weer wat.
Als je buiten de toeristische stukjes komt en het echte Singapore opzoekt zul je zien dat het allemaal niet zo extreem rijk is.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zijn locals met geiten deel van de Singaporese cultuur?
Oh dat denk ik ook wel ja, maar toen was het allemaal maar acclimatiseren en wennen aan die hitte en niet de hardcore reiziger uithangenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je buiten de toeristische stukjes komt en het echte Singapore opzoekt zul je zien dat het allemaal niet zo extreem rijk is.
198 euro, valt ook wel mee, maar op die manier een in principe onbekende dat zomaar geven is ook wel wat vreemd. In dat licht bezien zijn die 'gebruiksvoorwaarden' dan weer minder opvallend.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:59 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Die Jeremy heeft @:Vloggendechipszak al een vrij prijzig nieuw keyboard gedoneerd. Wel met allerlei regeltjes, zo mag hij hem nog niet op zijn eigen kanaal gebruiken.
Zou wat zijn als Braddie die verkoopt omdat hij toch wat te veel de debiele aankopen heeft gedaan en in de problemen komt.
Als ik mee mag kijken.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:03 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Thaise hoeren voor een massage met happy ending inbegrepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |