Oke manquote:Op zondag 21 februari 2021 12:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Weer een fantastisch verzonnen verhaal haha
Vinden ze bij UWV vast een minder goed plan.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:52 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als het allemaal rond is (hihaho) dan vlieg ik daar -alles betaald door hem, en mag in zijn huis blijven met zijn familie- heen voor minimaal 3 maanden en gaat hij mij alles van zijn YouTube niche bij leren en gaan we samen wat meer doen voor op zijn kanaal, want hij vind mij schijnbaar op een rare manier toch ook wel een USP hebben.
Zal flink wat belletjes moeten plegen over het aanpakken hiervan, en hoe dat zit met een langere tijd naar een ander land buiten de EU en dat soort dingen.
Het is nu nog een beetje onzeker allemaal i.v.m Covid maar als dat voorbij is dan vlieg ik daar naartoe. Word een toffe ervaring
En op de terugweg krijgt hij een andere koffer mee dan waarmee hij kwam.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja neem dit keyboard ff meequote:Op zondag 21 februari 2021 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En op de terugweg krijgt hij een andere koffer mee dan waarmee hij kwam.
Nja zoals Ama al zegt, de UVW zal dat een minder toffe ervaring vinden. Denk dat je dan oprecht je wajong kwijt bentquote:Op zondag 21 februari 2021 12:52 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als het allemaal rond is (hihaho) dan vlieg ik daar -alles betaald door hem, en mag in zijn huis blijven met zijn familie- heen voor minimaal 3 maanden en gaat hij mij alles van zijn YouTube niche bij leren en gaan we samen wat meer doen voor op zijn kanaal, want hij vind mij schijnbaar op een rare manier toch ook wel een USP hebben.
Zal flink wat belletjes moeten plegen over het aanpakken hiervan, en hoe dat zit met een langere tijd naar een ander land buiten de EU en dat soort dingen.
Het is nu nog een beetje onzeker allemaal i.v.m Covid maar als dat voorbij is dan vlieg ik daar naartoe. Word een toffe ervaring
Ergens snap je ook gewoon waarom ze die gast uitkotsenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zekerquote:Op zondag 21 februari 2021 12:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ergens snap je ook gewoon waarom ze die gast uitkotsen
Verwacht inderdaad ook niet dat die zoiets hebben van joh dit ga jij doenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vinden ze bij UWV vast een minder goed plan.
Ach, gepakt in Nederland is nog niet eens zo ergquote:Op zondag 21 februari 2021 12:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja neem dit keyboard ff mee
Keyboard volgepropt met drugs
We zien het wel, ben 1 belletje verwijderd van een ja/nee en uitleg. Dan kan ik altijd met die man in gesprek over de verdere aanpak op basis daarvan.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja zoals Ama al zegt, de UVW zal dat een minder toffe ervaring vinden. Denk dat je dan oprecht je wajong kwijt bent
Nou ja, het is beter dan de toren van Pisa in ieder gevalquote:Op zondag 21 februari 2021 12:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
We zien het wel, de plannen zijn er.
Snap de sceptische kant wel, en met het UWV is het inderdaad maar de vraag wat ze wel/niet toelaten qua lengte van een vakantie. Het is wel typisch dat mij iets leuks overkomt, vind ik zelf dan, en dat dit ook vakkundig word afgeslacht door de KLB community.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:00 schreef Catkiller het volgende:
Hoop afgunst in dit topic, wat laten jullie jezelf van je meest Nederlandse kant kennen zeg.
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:00 schreef Catkiller het volgende:
Hoop afgunst in dit topic, wat laten jullie jezelf van je meest Nederlandse kant kennen zeg.
en toch blijf je hier terug komen hequote:Op zondag 21 februari 2021 13:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Snap de sceptische kant wel, en met het UWV is het inderdaad maar de vraag wat ze wel/niet toelaten qua lengte van een vakantie. Het is wel typisch dat mij iets leuks overkomt, vind ik zelf dan, en dat dit ook vakkundig word afgeslacht door de KLB community.
Klopt, omdat als er af en toe zelfs gewoon normaal en respectvol met de users hier gepraat kan worden.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en toch blijf je hier terug komen he
Dat is correct, al mijn buurman niet te brak is dan gaan we het bos inquote:Op zondag 21 februari 2021 13:04 schreef Solotovski het volgende:
Het is vandaag overigens heerlijk wandelweer
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat is correct, al mijn buurman niet te brak is dan gaan we het bos in
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast tief die dikke excuusreet van je gewoon het bos in zonder al dan niet hypothetische brakke buurman
Ik voel dat je handen een beetje jeukenquote:Op zondag 21 februari 2021 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast tief die dikke excuusreet van je gewoon het bos in zonder al dan niet hypothetische brakke buurman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |