K heb nog wel skates te koop, maat 45quote:
Heb maat 42quote:Op zondag 21 februari 2021 10:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K heb nog wel skates te koop, maat 45
Gewoon even marktplaats checken en niet gelijk van die dure. Eerst kijken of je het wat vindt zou ik zeggen.quote:
Maar bij marktplaats kun je niet terugsturen en je geld terug krijgen na een maand toch? En dan weer nieuwe aanschaffenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gewoon even marktplaats checken en niet gelijk van die dure. Eerst kijken of je het wat vindt zou ik zeggen.
Ik zal straks even checken of je ze kunt huren bij m'n lokale skatewinkel. Staat me iets van bij dat dat kan.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar bij marktplaats kun je niet terugsturen en je geld terug krijgen na een maand toch? En dan weer nieuwe aanschaffen
Dat vind ik niet veilig zo met al die coronaquote:Op zondag 21 februari 2021 11:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zal straks even checken of je ze kunt huren bij m'n lokale skatewinkel. Staat me iets van bij dat dat kan.
Kunnen jullie niet samen skaten?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zal straks even checken of je ze kunt huren bij m'n lokale skatewinkel. Staat me iets van bij dat dat kan.
Zit wat in. In je eentje buiten sporten is dan wel weer top in de huidige situatie.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat vind ik niet veilig zo met al die corona
Skate jij vaak alleen of heb je een vast rolschaatsmaatjequote:Op zondag 21 februari 2021 11:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zit wat in. In je eentje buiten sporten is dan wel weer top in de huidige situatie.
Meestal alleen, muziekje erbij. Tijdje wel zondags met mijn zus.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Skate jij vaak alleen of heb je een vast rolschaatsmaatje
Hoezo niet?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat vind ik niet veilig zo met al die corona
Leuk zo samen, is dat nu niet meer mogelijk? Ja muiekje is wel fijn he maar je moet dan wel goed om je heen blijven kijken want je isoleert je een beetje van het verkeer.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Meestal alleen, muziekje erbij. Tijdje wel zondags met mijn zus.
We kunnen in het bos op blote voeten nu wil je datquote:Op zondag 21 februari 2021 11:44 schreef Solotovski het volgende:
Zou wel eens samen met prof willen hardlopen met slofjes aan
Ik zal me als herboren voelen. Haal je mij op?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
We kunnen in het bos op blote voeten nu wil je dat
Wat zat je veel aan je neus tijdens de livestream met het marcquote:
Neequote:Op zondag 21 februari 2021 11:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat zat je veel aan je neus tijdens de livestream met het marc
Had je gesnoven?
Ik heb ook een grote neusquote:Op zondag 21 februari 2021 12:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Is ook nauwelijks te missen natuurlijk
In theoriequote:Op zondag 21 februari 2021 12:20 schreef Fcu030 het volgende:
Op zich zou een pepdieet wel wonderen kunnen verrichten.
Oh in de praktijk ook hoor.quote:
Staat wel klein pikkie tegenoverquote:
Dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Met mijn gezondheidDenk dat ik in 1 klap 150 kilo kwijt ben
Van een eetverslaving naar een drugsverslaving. Zou goed kunnen werken jaquote:Op zondag 21 februari 2021 12:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En anders is het probleem toch ook gewoon opgelost?
Nee, maar dat zinnetje komt op jouw grafsteen te staanquote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar dat zinnetje komt op jouw grafsteen te staan
quote:Op zondag 21 februari 2021 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar dat zinnetje komt op jouw grafsteen te staan
Maar vooruit, laten we even aannemen dat je altijd de waarheid spreektquote:
Braddie in Singapore wat?quote:Op zondag 21 februari 2021 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vooruit, laten we even aannemen dat je altijd de waarheid spreekt
Wat ga je in Singapore voor een paar maanden doen? Tof land wel, maar dat heb je binnen een weekje wel gezien
Lange halen snel naar huis.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Met mijn gezondheidDenk dat ik in 1 klap 150 kilo kwijt ben
Doe dit nou nietquote:Op zondag 21 februari 2021 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ga je in Singapore voor een paar maanden doen? Tof land wel, maar dat heb je binnen een weekje wel gezien
Toyboy van een andere Youtuber is hij.quote:
Als het allemaal rond is (hihaho) dan vlieg ik daar -alles betaald door hem, en mag in zijn huis blijven met zijn familie- heen voor minimaal 3 maanden en gaat hij mij alles van zijn YouTube niche bij leren en gaan we samen wat meer doen voor op zijn kanaal, want hij vind mij schijnbaar op een rare manier toch ook wel een USP hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet ik dan. Feyenoord kijken? Minder huillachen bij Braddies verhalen dan bij die aids op tvquote:
Is dit ook een verklaring voor je eigen gedrag? Hahaatjes @HermieHermann @HPLCquote:Op zondag 21 februari 2021 12:37 schreef Fugue het volgende:
Ben je weer uit de discord geleaved dat je hier weer aandacht moet hebben
Hier heb je me, maar ik stel voor om dan maar gewoon een vrouwenfilm op te zettenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet ik dan. Feyenoord kijken? Minder huillachen bij Braddies verhalen dan bij die aids op tv
Weer een fantastisch verzonnen verhaal hahaquote:Op zondag 21 februari 2021 12:52 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als het allemaal rond is (hihaho) dan vlieg ik daar -alles betaald door hem, en ik mag samen in zijn huis blijven met zijn familie- heen voor minimaal 3 maanden en gaat hij mij alles van zijn YouTube niche bij leren en gaan we samen wat meer doen voor op zijn kanaal, want hij vind mij schijnbaar op een rare manier toch ook wel een USP hebben.
Zal flink wat belletjes moeten plegen over het aanpakken hiervan, en hoe dat zit met een langere tijd naar een ander land buiten de EU en dat soort dingen.
Het is nu nog een beetje onzeker allemaal i.v.m Covid maar als dat voorbij is dan vlieg ik daar naartoe. Word een toffe ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |