en onder tussen staan al die nep rappers op een gehuurde boot hun clipjes op te nemenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:52 schreef Tourniquet het volgende:
WHAT DOES G6 MEAN?
G6 is short for the Gulfstream G650, a luxury private jet. It's most commonly used in the phrase fly like a G6, coined by the hip-hop group Far East Movement for someone who is cool, confident, and very rich.
signature dancequote:Op donderdag 18 februari 2021 23:51 schreef Denemarken het volgende:
Dat haaiendansje moet echt stoppen
Heeft ie al gepost vlak na zijn exitquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:54 schreef Whuzz het volgende:
Ow, @:Benny we hebben een X door het plaatje van Jerrel nodig. Een hele vette X
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heeft ie al gepost vlak na zijn exit
Handig om vast te pakken tijdens doggyquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:54 schreef Denemarken het volgende:
Liese heeft d'r haar heel leuk vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Je kunt met een gerust hart gaan pitten. Trusten kerelquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:58 schreef Whuzz het volgende:
Affijn, bedtijd hier. Truste COS! Op naar een nieuwe dag, nieuwe bondjes, nieuwe HM en nieuwe kansen!
Dat worden de 3 Dooie Dagen .. misschien wel een Hele Dooie Weekquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:58 schreef Whuzz het volgende:
Affijn, bedtijd hier. Truste COS! Op naar een nieuwe dag, nieuwe bondjes, nieuwe HM en nieuwe kansen!
Lekker slapen!quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:58 schreef Whuzz het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:59 schreef Angelique61 het volgende:
Moet Jill nog taarten bakken vannacht?
Ze hebben geen klok, alleen 1 op de oven, maar die moet je handmatig instellen en dat gaat op de gok ... En daarnaast wijzigt Thomas de tijd vaak ...quote:
Puzzelen en schakenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker slapen!
Verwacht er weinig van komende week. Gaap streams
moet ze dikke trui uit doen haha hij had het warm zei die net haha maar is weer niet weg te slaan bij jill ookquote:
Jup en versierenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:59 schreef Angelique61 het volgende:
Moet Jill nog taarten bakken vannacht?
Vooral veel gekonkel van mies en juul denk ik.Die zijn nog steeds pist hoe het gelopen is.Stoken het vuurtje straks vast gelijk opquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker slapen!
Verwacht er weinig van komende week. Gaap streams
Jerrel heeft toch een X?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:54 schreef Whuzz het volgende:
Ow, @:Benny we hebben een X door het plaatje van Jerrel nodig. Een hele vette X
Eindelijk de COS een keer kunnen volgen!quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat worden de 3 Dooie Dagen .. misschien wel een Hele Dooie Week
Ik zie nog steeds een zure kopquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:59 schreef Tourniquet het volgende:
Jill heeft zich gelukkig wat herpakt. Toch leuker om te zien.
Ik vind het niet zo leukquote:
hij staat anders aardig in beeld hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoveel Matt van de week op de streams te bewonderen was, des te minder komt hij nu voor in het geheel.
Denk je..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:01 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Vooral veel gekonkel van mies en juul denk ik.Die zijn nog steeds pist hoe het gelopen is.Stoken het vuurtje straks vast gelijk op
Bij mij thuis word ik voor gek verklaard, dat ik naar deze meuk kijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Matt wordt hier in huis de sticker genoemd
nee mik en mattquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo leuk![]()
Kan niet wachten tot Michel of Julie naar huis gaat
Maar ze gaan zeker niet afspreken wat ze gaan stemmen....behalve dat Michel de aanval op T en J al ingezet heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:01 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Vooral veel gekonkel van mies en juul denk ik.Die zijn nog steeds pist hoe het gelopen is.Stoken het vuurtje straks vast gelijk op
Ik wilde eigenlijk nog even afscheid nemen en het kruis was al geplaatst. Geen waardig afscheid kunnen nemen.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:02 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
O dat wordt dan een lange nacht voor Matt.
Is natuurlijk ook niet te missenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij staat anders aardig in beeld haha
Ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ook, dacht zal wel aan mij liggen.
Dat te close up vind ik verschrikkelijk. Steeds maar twee man te zien.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:04 schreef Batacuda het volgende:
Zo, die cameramannen hebben er zin in. Constant vrouwelijke lichaamsdelen in beeld. En in close-up.
Ik moet toegeven, dat deze outfit haar goed staatquote:
Precies datquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:03 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ze gaan zeker niet afspreken wat ze gaan stemmen....behalve dat Michel de aanval op T en J al ingezet heeft.
nu is al en halfe ur muziek?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:05 schreef odie22 het volgende:
Jill was zo zeker dat jerrul er in zou blijven , ze heeft matt beloofd als jerrol er uit moet, hebben wij sex vanavond , vandaar de bedroefdheid
Kut he? Ik heb de fout gemaakt om het op het werk te vertellen. Vragen ze nu iedere dag mega cynisch wat er allemaal in Big Brother is gebeurd.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij mij thuis word ik voor gek verklaard, dat ik naar deze meuk kijk.
Ze slikken allemaal wat af daar aan maag, hoofd en slaaptabletten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar even eh,
Kregen ze nou serieus slaappillen? Terwijl ze aan de alcohol zitten?
Zwak welquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:06 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ze slikken allemaal wat af daar aan maag, hoofd en slaaptabletten.
Mike kan ook behoorlijk flippen als hij boos wordt volgens mij, juli ook... er moet altijd iemand boos zijn, komende dagen wordt vast saai ja. Sjerrel is iig wegquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:02 schreef Harry het volgende:
Het is voorgoed BB-Belgie geworden.
Geen dramatische streams na de exit, geen gekonkel meer, geen bitch-fights, en geen gedonder op de streams de komende week. Dat vind ik wel jammer.
Het wordt per direct een stuk minder interessant om naar de streams te gluren.
Let's kumbaya!
Nee Mike en Matt nog niet. Mike kan nog wel voor een beetje herrie zorgen en ik vind Matt eigenlijk best een prima kerel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee mik en matt
frodo en de stalker
Sleep wellquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen een cursus en geen filmpjes helaas, tot zaterdag, welterusten ....
Ik volg al jaren de RLS, maar mijn vrouw walgt ervan, kan het niet aan zien. Ach, elke gek zijn gebrek.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:06 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Kut he? Ik heb de fout gemaakt om het op het werk te vertellen. Vragen ze nu iedere dag mega cynisch wat er allemaal in Big Brother is gebeurd.
Is ook een bitterzoet feestje voor hem natuurlijk met deze uitslag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:04 schreef tasebi het volgende:
Thomas was liever thuis geweest voor zijn verjaardag zo te zien aan zijn gezicht![]()
![]()
![]()
teleurstellend idd... Dan moet er morgen wel weer een feestje zijn ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:03 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Dus geen extra drankjes?
Truste topperquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen een cursus en geen filmpjes helaas, tot zaterdag, welterusten ....
Zeg dat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wat een opluchting, Jerrel er uit .....
hmm ik weet niet,zij stoort me nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Mike en Matt nog niet. Mike kan nog wel voor een beetje herrie zorgen en ik vind Matt eigenlijk best een prima kerel.
Krijg rillingen van die stem van Julie...weg!
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Thomas tegen Julie betekent Thomas er uit
Als de rest slim is, stemmen ze en op Thomas en op Jill. Zet daar dan bijvoorbeeld een Liese tegenover.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:09 schreef Flow3r het volgende:
Volgende scenario : Thomas tegen Liese
aldus thomas
Voorlopig kan iedereen op die stoel zitten maar de kijkers blijven beslissen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:08 schreef Pearlbitch het volgende:
De Jillbillies poepen nu al in hun broek voor wie er komende week huismeester wordt.
België zal Julie er willen houden, daardoor staat ze al voor.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
hmm ik weet niet,zij stoort me niet
Mag van mij deze editie winnen. Relaxe gozerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Nick is echt leuk bezig als ik eerlijk ben
Dat word Julie ,is al bepaald door BBquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:12 schreef odie22 het volgende:
je maakt geen kans Matt, je zit er volgende week, mits je huismeesteres wordt
Nick of Naomi.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag van mij deze editie winnen. Relaxe gozer
Van mij ook, leuke ventquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag van mij deze editie winnen. Relaxe gozer
Zou het scenario graag zien,kijken wie er wintquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
België zal Julie er willen houden, daardoor staat ze al voor.
In Nederland zal het verdeeld zijn.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:12 schreef Krambo het volgende:
Iedereen is nu (tijdelijk) weer vriendjes begrijp ik?
Kwa karakter is het een spontane meid, maar ik trek haar stem niet. Maar als persoon is ze best okquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nick of Naomi.
Mijn vriend zei het vandaag wel mooi, Naomi is de gene waarover in het huis nog niemand echt negatief is geweest.
Zeker, maar ik vond hem nog leuker toen die nog tegen bondjes en afspraken was. Als Zoey, Nick en Mike hun eigen plan gaan trekken, wordt het weer echt leuk. De rest is veel te gevoelig en onzeker om zelfstandig stemmen uit te brengen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Waar dan kerel?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Natuurlijk, en weer hate mails, flikker toch eens op sneu kut keyboard volk ....
En ik hoop dat Matt dat ook gaat doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:16 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Zeker, maar ik vond hem nog leuker toen die nog tegen bondjes en afspraken was. Als Zoey, Nick en Mike hun eigen plan gaan trekken, wordt het weer echt leuk. De rest is veel te gevoelig en onzeker om zelfstandig stemmen uit te brengen.
Nick lag week 1 al met Theo in bed.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:16 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Zeker, maar ik vond hem nog leuker toen die nog tegen bondjes en afspraken was. Als Zoey, Nick en Mike hun eigen plan gaan trekken, wordt het weer echt leuk. De rest is veel te gevoelig en onzeker om zelfstandig stemmen uit te brengen.
I i say you have a beautiful body would you hold it against me...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
weer lekker traag met uppen
Mike trekt richting de andere partij.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:17 schreef Tourniquet het volgende:
Mike heeft dus blijkbaar tegen Thomas verteld dat hij niet op Nick heeft gestemd. En Thomas hoopt toch dat hij deze week Mike nog kan gebruiken. Tja, hij heeft niet veel andere opties.
waar? wie ? we gaan ze pakken hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Natuurlijk, en weer hate mails, flikker toch eens op sneu kut keyboard volk ....
Blokkeren en u niks van aantrekken.Wij zijn super blij met uquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, maar als hij de kans krijgt om ook nog iemand van K5 nog weg te spelen in deze fase kan dat ook interessant zijn voor hem.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mike trekt richting de andere partij.
Dit klopt wel een beetje ja. Al zou ik Michel dan ook daarbij zetten..die is niet onzeker of bang voor gevoelens.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:16 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
waar? wie ? we gaan ze pakken hoor
Ik hoor graag namen en rugnummersquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Klopt. Ben benieuwd naar volgende week toequote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar als hij de kans krijgt om ook nog iemand van K5 nog weg te spelen in deze fase kan dat ook interessant zijn voor hem.
Matt doet voor mij al sinds dag 2 niet meer mee, dus wat hij doet interesseert me echt niks. Al zijn theorieën kloppen ook nooit, dus als hij zelfstandig gaat spelen en hij komt op de bank dan wordt het een Rene scenario. Matt verliest van iedere andere kandidaat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En ik hoop dat Matt dat ook gaat doen.
Zijn enige kans om geloofwaardigheid terug te winnen
Michel spant iedereen voor zijn stemkarretje.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dit klopt wel een beetje ja. Al zou ik Michel dan ook daarbij zetten..die is niet onzeker of bang voor gevoelens.
huh? context?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver weer bedreigingen met mijn adres erbij, ben er klaar mee nu ...
Wat dan? Kan een Mod niet helpen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huh? Wie? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
pak een fles wijnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Kak, ik zie Jill met die deegroller...
Ik wilde dus worstenbroodjes maken en bedenk me net dat ik mijn deegroller heb weggegeven toen ik ging verhuizen..
Sjahh Ik snap dat best wel.. geen deegroller hebben is zowat het ergste wat je kan overkomen, als je dringend een deegroller nodig hebt....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Kak, ik zie Jill met die deegroller...
Ik wilde dus worstenbroodjes maken en bedenk me net dat ik mijn deegroller heb weggegeven toen ik ging verhuizen..
Ik moest echt even drie seconde nadenken in welk opzicht alcohol mij ging helpen...quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Michel spant iedereen voor zijn stemkarretje.
En als je niet in t span loopt, wordt u overreden door de strontkar
Ja, is voor mij andersom maar mag nog een weekje hier mee genieten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:17 schreef Yolk het volgende:
Als Thomas verliest van zo'n type als Julie, dan is het wel klaar voor dit seizoen. K5 in de finale![]()
.
nick zegt ook dat die er weer een gezellige hechte groep weer van wil maken zoals het wasquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Als je niet ff een winkel kan inwandelen wel jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjahh Ik snap dat best wel.. geen deegroller hebben is zowat het ergste wat je kan overkomen, als je dringend een deegroller nodig hebt....
Zolang hij maar bij de meerderheid zit en weet dat anderen genomineerd gaan wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nick zegt ook dat die er weer een gezellige hechte groep weer van wil maken zoals het was
kurkje of dopje er op laten en er lekker mee rollen, roll the clips babequote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik moest echt even drie seconde nadenken in welk opzicht alcohol mij ging helpen...
Maar ja.. Een fles rode wijn of droge witte is wel een idee.
Ik drink alleen vrijwel nooit wijn.
Maar heb denk ik nog wel ergens een flesje staan.
Thanks!
En als je snachts zin hebt in worstenbroodjesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je niet ff een winkel kan inwandelen wel ja
Daarom hamster ik ook deegrollers ipv toiletpapierquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjahh Ik snap dat best wel.. geen deegroller hebben is zowat het ergste wat je kan overkomen, als je dringend een deegroller nodig hebt....
haha en waarom ben ik de enige die een taart moet bakken, ik moest die oven zelf nog kleien manquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:27 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom moest Jill eigenlijk een taart bakken?
Sowieso Nickquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nick zegt ook dat die er weer een gezellige hechte groep weer van wil maken zoals het was
Toch kut, dat je op je verjaardag al bezig moet zijn met de volgende nominaties om half een snachts.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:27 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Zolang hij maar bij de meerderheid zit en weet dat anderen genomineerd gaan worden
Precies, ik heb zelf altijd een reserve deegroller, en met mijn buren een afspraak dat mocht het nodig zijn dat ik zonder opgaaf van reden altijd op hun deegroller kan vertrouwen...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:28 schreef Krambo het volgende:
[..]
Daarom hamster ik ook deegrollers ipv toiletpapier
Ik heb op Nick gestemd, maar achteraf gezien is hij -op zijn dans moves na- misschien wel de meest saaie persoon in huisquote:
Ik denk een kipquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:30 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wat moet dit worden, de landkaart van België
Morgen heeft hij zijn pikachu knuffel dus dat zal hij alles wel weer vergeten zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:31 schreef BB-King het volgende:
Matt blijft maar speculeren over complotten.
Thomas zit ondertussen te peinzen wat het volgende plan is.
Ik snap niet dat wordt gezegd dat Nick een saaie bewoner is. Hij is in mijn ogen juist een sfeermakerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:31 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik heb op Nick gestemd, maar achteraf gezien is hij -op zijn dans moves na- misschien wel de meest saaie persoon in huisJerrel zorgde voor drama en als Michel geluk heeft wordt het wat met Julie
Nee hij heeft vmbo HBR gedaan vermoed ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:32 schreef odie22 het volgende:
is die kneus wel bakker , of alleen zoete broodjes gebakken
En dat Jerrel drama zag ik de laatste week ook al niet meer.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik snap niet dat wordt gezegd dat Nick een saaie bewoner is. Hij is in mijn ogen juist een sfeermaker
Nick is een gast, waar ik een whisky samen mee zou kunnen drinken en relax over voetbal lullen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoe respectvol Nick over Jerrel spreekt. Hulde
Zeker een sfeermaker, maar niet iemand die van drama houdt. Daar heeft hij het door al het koken natuurlijk ook veels te druk voorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik snap niet dat wordt gezegd dat Nick een saaie bewoner is. Hij is in mijn ogen juist een sfeermaker
Dat zou k5 ook doen als Michel of Nick weg zou zijn gestemdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een triest figuur die Matt.
De koffers zijn nog niet uitgepakt of hij begint alweer over nomineren.
In huis misschien niet, maar hij zorgde hier wel voor flink wat irritatiesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:34 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En dat Jerrel drama zag ik de laatste week ook al niet meer.
3 compleet verschillende dingenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Zo, weer helemaal bij. Ajax gewonnen: check, Marslander geland: check Jerrel exit: Check. Ik zeg, een top avondje.
Inderdaad en nu waarschijnlijk niet waardoor er weer een grote kans is voor team Thomas om minstens 1 naam op het bord te krijgen. Ik zie enkele leden van K5 wel weer overschakelen op stemmen op gevoel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:35 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dat zou k5 ook doen als Michel of Nick weg zou zijn gestemd
Klopt, maar alle 3 succesvol afgerond.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:37 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
3 compleet verschillende dingen
Ik denk afbak croissant, vast weer een leugen die worstenbroodjesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:32 schreef odie22 het volgende:
is die kneus wel bakker , of alleen zoete broodjes gebakken
Nee,hij gaat zijn strategie (voorlopig) niet met Matt delenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:36 schreef juul. het volgende:
Mike heeft Thomas vandaag alles uitgelegd, vertelt hij tegen Mike
Zou Thomas er nu weer intrappen
Ik vermoed dat hij die worstenbroodjes precies maakt zoals ik het recept heb ontvangen van een docent HBRquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:38 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik denk afbak croissant, vast weer een leugen die worstenbroodjes
Ik heb het al gecorrigeerd en idd hij gaat t Matt niet vertellenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee,hij gaat zijn strategie (voorlopig) niet met Matt delen
Als ze werkelijk zijn naam verkeerd op die taart zet ben ik voor altijd overtuigd dat dat meisje 1 grote act aan het opvoeren is.quote:
Ze had het al door. "Oh, ik ben de H vergeten".quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:40 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Als ze werkelijk zijn naam verkeerd op die taart zet ben ik voor altijd overtuigd dat dat meisje 1 grote act aan het opvoeren is.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:41 schreef 5thencounter het volgende:
Mr. Ego weer douchen.. de 3e keer al vandaag ... en toeschouwers..
1000x raden
Julie &n Noomie
[ afbeelding ]
Oeps Herstel... Het hele Geile Leger
[ afbeelding ]
Dan ben ik nog steeds maar 80% zeker.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze had het al door. "Oh, ik ben de H vergeten".
het is een gezicht en het is een manier van tatoeëren Trash polkaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Die tattoo van Michel is gewoon een fikse vlek.
Maar ik dacht er net toch een gezicht in te zien
ja die rok kan toch uitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:44 schreef cheanny het volgende:
Waarom met die witte rok aan een chocolade taart maken?
ze is dyslectischquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:40 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Als ze werkelijk zijn naam verkeerd op die taart zet ben ik voor altijd overtuigd dat dat meisje 1 grote act aan het opvoeren is.
Weer woest dat het op isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:46 schreef Toweler het volgende:
Oh die julie waar zijn de cup cakes...
Ja maar dit is echt geen mooie uitvoering vind ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het is een gezicht en het is een manier van tatoeëren Trash polka
Ja dat sloeg nergens op.Volgens mij zei hij zelfs hier ligt nog een cupcakequote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Julie is echt onbeschoft...
Mike vraagt haar oprecht iets en madam loopt gewoon weg
Brr, zo'n arrogant iemand.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:46 schreef Mickytjuh het volgende:
en jill vroeg het net heel netjes aan zoey of ze de laatste mochtquote:
Juist.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:49 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ja dat sloeg nergens op.Volgens mij zei hij zelfs hier ligt nog een cupcake
Er staat er nog 1 boven Nick zijn bed.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:46 schreef Toweler het volgende:
Oh die julie waar zijn de cup cakes...
ja want er lag toch nog een cakeje zei diequote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze zwaaide 'nee het is ok' maar haar mic stond uit. Neemt niet weg dat ze moeite deed te negeren.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:46 schreef Mickytjuh het volgende:
tbh zou ik ook doen bij mikequote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:49 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ik ook!quote:
nou nou doe es rustagh hequote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:54 schreef 5thencounter het volgende:
De Dekhengst, de MamaCougar& en het ½Lesbootje
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben de rust zelf, het zijn maar Comments On Stream
ja ben het met je eens maar het is ook een coverup van een tribal draakquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar dit is echt geen mooie uitvoering vind ik.
[ afbeelding ]
Dit is ook trash polka en zou je wel snel herkennen.
Het zit al op een plek waar je maar heel kort steeds beeld hebt. Dan moet het wel duidelijk zijn en niet een ondefinieerbare vlek.
De uitvoering en plaatsing is niet optimaal.
ja kloptquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:49 schreef Angel79 het volgende:
[..]
bro je klinkt als een incel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:41 schreef 5thencounter het volgende:
Mr. Ego weer douchen.. de 3e keer al vandaag ... en toeschouwers..
1000x raden
Julie &n Noomie
[ afbeelding ]
Oeps Herstel... Het hele Geile Leger
[ afbeelding ]
Ze moeten nu eenmaal rekening houden met de aanwezigheid van Zoey.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:02 schreef jameshond7 het volgende:
Michel, Julie, Naomi en Liese sneaky praten, stil als de deur opengaat, komt Nick binnen en beginnen ze weer hard te praten
bedekt het uitzicht van de camerasquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:02 schreef Tourniquet het volgende:
Jill gaat de huiskamer versieren (met wc-papier) en BB doet het licht uit. Sympathiek.
Om het posten van een paar filmpjes? Het moet niet gekker worden .. Dank voor al je werk en filmpjes DGKquote:
Ahhh!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ben het met je eens maar het is ook een coverup van een tribal draak
BB kwam geen slingers brengenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:02 schreef Tourniquet het volgende:
Jill gaat de huiskamer versieren (met wc-papier) en BB doet het licht uit. Sympathiek.
Amen👌quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik wil even wat zeggen tegen de COS in het algemeen. De personen die hier meelezen en DGK_tegengas bedreigen, want waarschijnlijk komt het hier vandaan, bedreig mij maar, dan zal ik jullie laten zien wat bedreigen is. Kom maar in mijn DM en ik geef jullie mijn adres. Stelletje fucking lafaards. Wilde het even gezegd hebben.
Een mod moet het op een later tijdstip maar even verwijderen. Dit kan gewoon niet.
Ik stem voor een kwartetjequote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:01 schreef 5thencounter het volgende:
Tering... Mr. Ego heeft alle Neukables op een kluitje nu...
Julie,Noomie en Lieske... een Gouden Toekomst
[ afbeelding ]
In welk opzicht? De tijd heeft nooit gekloptquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:05 schreef Toweler het volgende:
Volgens mij staat die oven niet goed ingesteld
Mike is niet in zijn eerste leugentje gestikt hequote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:05 schreef Windhapper het volgende:
Mike weet niet van het verhaal van de token maar wel dat ie verstopt zat in de vaselinepot.
Nee die jongen slikt zwaarden als we zijn verhalen mogen gelovenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:07 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mike is niet in zijn eerste leugentje gestikt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |