en onder tussen staan al die nep rappers op een gehuurde boot hun clipjes op te nemenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:52 schreef Tourniquet het volgende:
WHAT DOES G6 MEAN?
G6 is short for the Gulfstream G650, a luxury private jet. It's most commonly used in the phrase fly like a G6, coined by the hip-hop group Far East Movement for someone who is cool, confident, and very rich.
signature dancequote:Op donderdag 18 februari 2021 23:51 schreef Denemarken het volgende:
Dat haaiendansje moet echt stoppen
Heeft ie al gepost vlak na zijn exitquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:54 schreef Whuzz het volgende:
Ow, @:Benny we hebben een X door het plaatje van Jerrel nodig. Een hele vette X
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heeft ie al gepost vlak na zijn exit
Handig om vast te pakken tijdens doggyquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:54 schreef Denemarken het volgende:
Liese heeft d'r haar heel leuk vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Je kunt met een gerust hart gaan pitten. Trusten kerelquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:58 schreef Whuzz het volgende:
Affijn, bedtijd hier. Truste COS! Op naar een nieuwe dag, nieuwe bondjes, nieuwe HM en nieuwe kansen!
Dat worden de 3 Dooie Dagen .. misschien wel een Hele Dooie Weekquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:58 schreef Whuzz het volgende:
Affijn, bedtijd hier. Truste COS! Op naar een nieuwe dag, nieuwe bondjes, nieuwe HM en nieuwe kansen!
Lekker slapen!quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:58 schreef Whuzz het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:59 schreef Angelique61 het volgende:
Moet Jill nog taarten bakken vannacht?
Ze hebben geen klok, alleen 1 op de oven, maar die moet je handmatig instellen en dat gaat op de gok ... En daarnaast wijzigt Thomas de tijd vaak ...quote:
Puzzelen en schakenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker slapen!
Verwacht er weinig van komende week. Gaap streams
moet ze dikke trui uit doen haha hij had het warm zei die net haha maar is weer niet weg te slaan bij jill ookquote:
Jup en versierenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:59 schreef Angelique61 het volgende:
Moet Jill nog taarten bakken vannacht?
Vooral veel gekonkel van mies en juul denk ik.Die zijn nog steeds pist hoe het gelopen is.Stoken het vuurtje straks vast gelijk opquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker slapen!
Verwacht er weinig van komende week. Gaap streams
Jerrel heeft toch een X?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:54 schreef Whuzz het volgende:
Ow, @:Benny we hebben een X door het plaatje van Jerrel nodig. Een hele vette X
Eindelijk de COS een keer kunnen volgen!quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat worden de 3 Dooie Dagen .. misschien wel een Hele Dooie Week
Ik zie nog steeds een zure kopquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:59 schreef Tourniquet het volgende:
Jill heeft zich gelukkig wat herpakt. Toch leuker om te zien.
Ik vind het niet zo leukquote:
hij staat anders aardig in beeld hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoveel Matt van de week op de streams te bewonderen was, des te minder komt hij nu voor in het geheel.
Denk je..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:01 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Vooral veel gekonkel van mies en juul denk ik.Die zijn nog steeds pist hoe het gelopen is.Stoken het vuurtje straks vast gelijk op
Bij mij thuis word ik voor gek verklaard, dat ik naar deze meuk kijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Matt wordt hier in huis de sticker genoemd
nee mik en mattquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo leuk![]()
Kan niet wachten tot Michel of Julie naar huis gaat
Maar ze gaan zeker niet afspreken wat ze gaan stemmen....behalve dat Michel de aanval op T en J al ingezet heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:01 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Vooral veel gekonkel van mies en juul denk ik.Die zijn nog steeds pist hoe het gelopen is.Stoken het vuurtje straks vast gelijk op
Ik wilde eigenlijk nog even afscheid nemen en het kruis was al geplaatst. Geen waardig afscheid kunnen nemen.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:02 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
O dat wordt dan een lange nacht voor Matt.
Is natuurlijk ook niet te missenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij staat anders aardig in beeld haha
Ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ook, dacht zal wel aan mij liggen.
Dat te close up vind ik verschrikkelijk. Steeds maar twee man te zien.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:04 schreef Batacuda het volgende:
Zo, die cameramannen hebben er zin in. Constant vrouwelijke lichaamsdelen in beeld. En in close-up.
Ik moet toegeven, dat deze outfit haar goed staatquote:
Precies datquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:03 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ze gaan zeker niet afspreken wat ze gaan stemmen....behalve dat Michel de aanval op T en J al ingezet heeft.
nu is al en halfe ur muziek?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:05 schreef odie22 het volgende:
Jill was zo zeker dat jerrul er in zou blijven , ze heeft matt beloofd als jerrol er uit moet, hebben wij sex vanavond , vandaar de bedroefdheid
Kut he? Ik heb de fout gemaakt om het op het werk te vertellen. Vragen ze nu iedere dag mega cynisch wat er allemaal in Big Brother is gebeurd.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij mij thuis word ik voor gek verklaard, dat ik naar deze meuk kijk.
Ze slikken allemaal wat af daar aan maag, hoofd en slaaptabletten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar even eh,
Kregen ze nou serieus slaappillen? Terwijl ze aan de alcohol zitten?
Zwak welquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:06 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ze slikken allemaal wat af daar aan maag, hoofd en slaaptabletten.
Mike kan ook behoorlijk flippen als hij boos wordt volgens mij, juli ook... er moet altijd iemand boos zijn, komende dagen wordt vast saai ja. Sjerrel is iig wegquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:02 schreef Harry het volgende:
Het is voorgoed BB-Belgie geworden.
Geen dramatische streams na de exit, geen gekonkel meer, geen bitch-fights, en geen gedonder op de streams de komende week. Dat vind ik wel jammer.
Het wordt per direct een stuk minder interessant om naar de streams te gluren.
Let's kumbaya!
Nee Mike en Matt nog niet. Mike kan nog wel voor een beetje herrie zorgen en ik vind Matt eigenlijk best een prima kerel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee mik en matt
frodo en de stalker
Sleep wellquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen een cursus en geen filmpjes helaas, tot zaterdag, welterusten ....
Ik volg al jaren de RLS, maar mijn vrouw walgt ervan, kan het niet aan zien. Ach, elke gek zijn gebrek.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:06 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Kut he? Ik heb de fout gemaakt om het op het werk te vertellen. Vragen ze nu iedere dag mega cynisch wat er allemaal in Big Brother is gebeurd.
Is ook een bitterzoet feestje voor hem natuurlijk met deze uitslag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:04 schreef tasebi het volgende:
Thomas was liever thuis geweest voor zijn verjaardag zo te zien aan zijn gezicht![]()
![]()
![]()
teleurstellend idd... Dan moet er morgen wel weer een feestje zijn ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:03 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Dus geen extra drankjes?
Truste topperquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen een cursus en geen filmpjes helaas, tot zaterdag, welterusten ....
Zeg dat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wat een opluchting, Jerrel er uit .....
hmm ik weet niet,zij stoort me nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Mike en Matt nog niet. Mike kan nog wel voor een beetje herrie zorgen en ik vind Matt eigenlijk best een prima kerel.
Krijg rillingen van die stem van Julie...weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |